Raskaaksi 2023

:White Medium Star:Tsemppiä negan testanneille ja uskon vahvuutta seuraavaan kiertoon! Kuten kaikissa epävarmoissa projekteissa mitkä ei omissa käsissä ole, niin tärkein ja vaikein juttu kai se on pitää toivoa yllä.

Täällä DPO 7 ja jotain alavatsatuntemuksia on, alaselkää tosi alhaalta, lähes häntäluusta jomottelee mutta mitä lie, onhan noita ihan perus ”särkyjä”.

Aion testailla vasta jos menkkoja ei ala kuulua viikon päästä, kierto ollut 21-24 pv ja toivottavasti nyt vähän pidempi. Tehtiin talokaupat mikä onneksi ehkä siirtää hyvällä tavalla ajatuksia muihinkin asioihin :House With Garden:

Tsemppiä uusiin kiertoihin päätyneille ja negan testanneille. Riippumatta minkäsuuruiset mahikset on ollut, se on masentavaa vähintäänkin hetkellisesti. 😔

Mulla on dpo 9, ja jotain oireiden ja oireettomuuden välillä. Kiinnittymistuntemuksia ei ole ollut (tai no dpo 7 oli pieni vatsapistos, mutta melko vaatimaton esikoiseen nähden, eli luulen et liittyi vain urheiluun), eikä mitään kiinnittymisvuotoa. Vatsakrampit hellitti dpo 6 lähes kokonaan, ja rinnat on vain aavistuksen arat. Jos hommailut ois ajoittuneet vähän paremmin, tässä ois riittävästi oireita pikkuriikkiseen jännäilyyn, mutta tällaisenaan ei vielä testitikku kutsu.

Miten @Sen dpo-samis, onko oireita tai testihimoja?

Oishan sen voinut arvata, että ei malta olla testaamatta kun testejä kaapissa :Face With Tears Of Joy: Dpo 8 siis nyt ja pregcheckissä näkyi mun silmin viivanpaikka, mutta turhiahan noi tiirailut on, plussaan tarvitaan punaista. Nyt pyhästi vannoin itselleni että dpo 11 seuraava testi aikaisintaan!

Tsemppiä samoilla vaiheilla oleville @Kaakkuri ja @Sen ainakin 🤞

Oishan sen voinut arvata, että ei malta olla testaamatta kun testejä kaapissa :Face With Tears Of Joy: Dpo 8 siis nyt ja pregcheckissä näkyi mun silmin viivanpaikka, mutta turhiahan noi tiirailut on, plussaan tarvitaan punaista. Nyt pyhästi vannoin itselleni että dpo 11 seuraava testi aikaisintaan!

Tsemppiä samoilla vaiheilla oleville @Kaakkuri ja @Sen ainakin 🤞
Jee! Onko mitään oireita? Dpo 8 on tosiaan harvinaista saada edes haamujen esiäitiä, joten jännityksellä odotan sun dpo 11 testiä. 😊

Jee! Onko mitään oireita? Dpo 8 on tosiaan harvinaista saada edes haamujen esiäitiä, joten jännityksellä odotan sun dpo 11 testiä. 😊
Eilisestä alkaen vihlontaa ja kipuja alaselässä- ja vatsassa. Häntäluuta tosiaan "repii" hassusti, mutta en tiedä onko siinä mitään liitäntää mihinkään. Ollapa sellainen viilipytty, ettei miettisi asiaa vaan tyynesti jaksaisi odotella :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: ja kiitos hengessä mukana olemisesta - saletisti kyllä raportoin sitten heti!

Jännittää myös kuulla mitä tämän aamun progesteronitulos sanoo kun käväsin siellä labrassa. Jos arvo ois alhainen niin kyllä kai sekin jo kertoisi, että ei kannata edes toivoa. Muutenkaan en näin vanhana mammana jaksa uskoa, että vois sattua niin onnellisesti... Saapa nähdä!

Pahoittelut, @mai- ❤️

Täällä alkoi myöhään eilen illalla kp1. Kaiken kaikkiaan oli outo kierto, ja nyt vielä oudon niukka vuoto siihen perään. Liekö ovulaatiota ollut ollenkaan, koska ovislimojen mukaan tulkiten kp1 olisi ollut dpo 11, ja yleensä kyllä oviksesta mulla mennyt aina se 14 päivää menkkojen alkuun.

Tässä vahvistui fiilis, että haluan testata ovulaatiota tästä kierrosta, joten tilasin jo paketin Clearbluen digitaalisia hymynaamatestejä.

Muokattu viimeksi:
Kp 18 ja ovista ei tikuissa näy eikä kuulu. Jatketaan tikutteluja, rinnat edelleen vähän arat ja ajoittaisia nipistelyjä alavatsalla. Kierto on yleensä ollut sen reilu 30pv ni en usko näiden kertovan menkkojen alkamisesta, mutta sekin jää nähtäväksi.

Hei!
Oon täällä ekan kerran kirjotellut jo viimevuoden puolella kun lähettiin tokaa yrittämään. Meillä tärppäsi maaliskuussa, mutta se meni valitettavasti sitten kesken. Hetken aikaa kerkesin sitä fiilistellä jo marraskuisissa mutta täällä oon ollut siitä asti hiljaa.
Lauantaina tein nyt kuitenkin ensimmäisen haalean positiivisen rfsu:n herkällä, ja eilen toisen haalean, mutta selkeän haamun pc:n testillä. Menkkojenhan pitäisi mulla alkaa vasta keskiviikkona eli tosi aikaseen testasin. Mä en osaa enkä uskalla olla tästä vielä millään tavalla iloinen ensinnäkin sen edellisen keskenmenon takia, ja toisekseen kun oon täysin oireeton mikä nyt ei sinänsä ihme ole tässä vaiheessa. Eniten huolettaa: Lämmöt ei oo yhtää nousussa. Se on ihan poikkeavaa kun mulla on takana kolme alkanutta raskautta ja aina ollut lämmöt ylhäällä. Tästä haluaisin kokemuksia: Onko jollain ollut koskaan sama homma ja raskaus ollut normaali? Pahoittelen jos tää on väärä ketju kysymykselle. En halua siirtyä toukokuisiin vielä kun ei ole kuukautisetkaan myöhässä.

Pakko kirjottaa kun tuntuu että pää hajoaa! Menkat kaks päivää myöhässä. Viimesin testi eilen (ehkä dpo 11) ja se oli negatiivinen, tänään en oo testannut. Pitääköhän vaan uskoa negatiiviseen ja lopettaa piinailu ja toivossa eläminen ja odottaa niitä menkkoja alkavaks. Kuinka todennäköistä on että dpo 11 ja ei haamun haamua?

@Kaakkuri Huomenna dpo10 meinasin testata! Pahimmat jomotukset loppui dpo6 ja sen jälkeen pientä paineen tunnetta ja ajoittaisia vihlaisuja alavatsalla. Toki samanlaista usein ennen menkkoja. Tissit ei ole kipeytyneet, niin kuin esikoisen plussakierrossa.

@satu_shel Seuraava testi torstaina? PC ei kyllä pitäisi antaa viivan paikkaa... Piti kyllä purra itsekin hammasta ettei testannut eilen tai tänään 😅

Pakko kirjottaa kun tuntuu että pää hajoaa! Menkat kaks päivää myöhässä. Viimesin testi eilen (ehkä dpo 11) ja se oli negatiivinen, tänään en oo testannut. Pitääköhän vaan uskoa negatiiviseen ja lopettaa piinailu ja toivossa eläminen ja odottaa niitä menkkoja alkavaks. Kuinka todennäköistä on että dpo 11 ja ei haamun haamua?
Onhan se mahdollista, ettei vielä tule viivaa. Päivät on kuitenkin aika pienet ja onko ovis satavarma?

Meitähän on monta samoilla päivillä! Onko muita testaamassa tänään tai huomenna?

@Kaakkuri Huomenna dpo10 meinasin testata! Pahimmat jomotukset loppui dpo6 ja sen jälkeen pientä paineen tunnetta ja ajoittaisia vihlaisuja alavatsalla. Toki samanlaista usein ennen menkkoja. Tissit ei ole kipeytyneet, niin kuin esikoisen plussakierrossa.

@satu_shel Seuraava testi torstaina? PC ei kyllä pitäisi antaa viivan paikkaa... Piti kyllä purra itsekin hammasta ettei testannut eilen tai tänään 😅

Onhan se mahdollista, ettei vielä tule viivaa. Päivät on kuitenkin aika pienet ja onko ovis satavarma?

Meitähän on monta samoilla päivillä! Onko muita testaamassa tänään tai huomenna?
Ihan parasta, että on samassa kierron vaiheessa olevia :smiling-eyes:

Tänään on vieraana myös jäätävä väsymys ja nukuin äsken täysin poikkeuksellisesti noin puolen tunnin päiväunet… mutta tylsää kyllä kai väsymys voi olla PMS oire myös.

Mä puren kans nyt pari päivää hammasta ja seuraava testi torstaina :Grinning Face: Nyt oon tyydyttänyt neuroosia katsomalla Mehiläisen appia josko ne progetulokset ois jo tulleet.

Dpo11 voi kyllä varmasti tulla vielä nega? Hgc tasot vaihtelee kai per raskaus ja yksilö muutenkin. Peukkuja @Minis24 👍🏼

• Optimistinen
Reaktiot: Sen
Kp6 ja yk6.. Mua ei edelleenkään huvita tikuttaa. Joten mennään kuten aiemminkin, on kuitenkin hyvin säännöllistä tallettelua. Tulejo toukokuun vauva 💖💖💖 Mä näin unen että meillä onnistui niin, että laskettu aika on kesäkuussa ja tyttö 😍

Testasitko jo? Mä ajattelin huomenna aamulla, kun tajusin että mulla ei oo herkkiä testejä kaapissa.

Entä @satu_shel oliko progetulokset tulleet?

@kajo. tsemppiä tilanteeseen! Mulla esikoisesta laski lämmöt aikaisemmin kuin piti, mutta (muista syistä) piti aloittaa progetuki ettei mee kesken, eli en osaa sanoa onko se sitten lohdullinen vai huolestuttava esimerkki. Sitä edellisen km syyksi epäiltiin huonosti toimivaa keltarauhasta.

Eilen illalla mahdollisesti havaittu ovislimoja. Talleteltu sitten eilen, saa nähdä antaako tikku tänään sen positiivisempaa oviksen suhteen kuin tähänkään asti.

Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille ❤️

Muokattu viimeksi:
Testasitko jo? Mä ajattelin huomenna aamulla, kun tajusin että mulla ei oo herkkiä testejä kaapissa.

Entä @satu_shel oliko progetulokset tulleet?

@kajo. tsemppiä tilanteeseen! Mulla esikoisesta laski lämmöt aikaisemmin kuin piti, mutta (muista syistä) piti aloittaa progetuki ettei mee kesken, eli en osaa sanoa onko se sitten lohdullinen vai huolestuttava esimerkki. Sitä edellisen km syyksi epäiltiin huonosti toimivaa keltarauhasta.
Aamun PC:ssa ei mitään. Mieskin innostui tihrustamaan taskulampun kanssa 😆 Menkat pitäisi alkaa pe, tiputtelu to eli varmaan sinne asti odottelen. Esikoinen kyllä näkyi selvästi dpo10 testissä 😕

@Sen harmi jos nyt jää negaksi, mutta oisko tuossa vielä toivon kipinä? Jos ei niin sitten vaan toivotaan parempaa tulosta seuraavaan "erään" 🌸

@Kaakkuri Ei ole progesteronitulosta vielä Mehiläisen apissa, voisi olettaa että huomena sitten ihan viimeistään tulee. Seeruminäytteet kai kestää kauemmin kun perusverianalyysit.. tiedä näistä. Aika monta kertaa varmaan tänään käyn katsomassa :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Aika kovat alaselkäkivut, ja ei ristiselässä vaan häntäluun/lantion/häpyluunkin kohdalla. Ei ole ennen ollut, myös vasemmalla alavatsassa korventaa, mutta nyt kp 21 voi olla aivan hyvin lähestyvät menkat ja lantiokipukin voinee olla huonoa ergonomiaa kun olen kököttänyt satulatuolilla toimistolla. En uskalla nyt yhtään toivoa. Mies oli googlaillut oireita myös ja innostui (liikaa), että täytyy olla nyt hissuksiin kolotuksistaan :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Pidän myös itselleni peukkuja että maltan odottaa testaamisen kanssa torstaille, mutta huomena aikaisintaan (dpo 10).

Tsemppiä kaikille, toivotaan että on oviskierto @Yksisiipinen sinulla, limat aina hyvä!

• Tykkään
Reaktiot: Sen
@satu_shel Ainahan toivoa on niin kauan kun menkat ei ala, mut yritän silti suhtautua realistisesti. Tosin nyt taas oikealla keltarauhanen jomottelee... Lupaavalta kuulostaa sun kivut! Esikoisesta alkoi just tyypilliset menkkajomoukset dpo9 ja olin varma et menkat sieltä tulee.

Takaisin