Veve
Näppärä viestien naputtelija
Kp29/26-28, ei näy ei kuulu.Täysin vitivalkoinen testi. Eiköhän huomenna tule kp1.
Kerran kesällä oli kans, oliko 4 päivää myöhässä ilman mitään syytä? Hämmentävää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kp29/26-28, ei näy ei kuulu.Täysin vitivalkoinen testi. Eiköhän huomenna tule kp1.
En nyt muista et olitko kertonut mut siis tikutitko oviksen, vai voisko se olla ollut myöhemmin?Kp29/26-28, ei näy ei kuulu.
Kerran kesällä oli kans, oliko 4 päivää myöhässä ilman mitään syytä? Hämmentävää.
Tikutin joo! Kp15 vai kp16 oli ovis, eli joulun aikaanEn nyt muista et olitko kertonut mut siis tikutitko oviksen, vai voisko se olla ollut myöhemmin?
Okei, no sit on kyl mysteeri Voisko olla että ovis ois jääny sit kuitenkin tulematta plussasta huolimatta? Eiks se ollu kuitenkin niin että vaikka hormonipiikki tuliskin niin silti ovis voi jäädä tulematta. Ja just noi anovulariset kierrot voi venyä.Tikutin joo! Kp15 vai kp16 oli ovis, eli joulun aikaan
Mulla oli viime kierrossa niin että sain plussan perjantaina ja lauantaina ja sunnuntaina. Epäilen siis että vaikka lh nousi niin sieltä ei irronnut mitään mutta kierron pituuteen sillä ei ollut vaikutusta. Mulla oli koko sen viikonlopun sellaista ovisjomoa joten sillä testasin ekan plussan jälkeen vaikka normaalisti en sitä tee. Mulla yleensä ovisplus tulee samana päivänä kuin itse ovis. Kummallisia on nää oviskiekurat ja kierrotOkei, no sit on kyl mysteeri Voisko olla että ovis ois jääny sit kuitenkin tulematta plussasta huolimatta? Eiks se ollu kuitenkin niin että vaikka hormonipiikki tuliskin niin silti ovis voi jäädä tulematta. Ja just noi anovulariset kierrot voi venyä.
Nyt mä alan sit sekoamaan
Aikani kuluksi kokeilin mitä ovistesti tässä näyttää. Jos sittenkin jätän ne r testit vaan kauppaan ja katselen mihin suuntaan ovistestit lähtee.
En muista olisinko saanu näin tummaa kierron lopussa. Tummempihan sen pitäis olla että se nyt mitään merkkais ja sittenkin, ei välttämättä tarkoita mitään.
Mutta kyllä te tiedätte ku mieli alkaa sekoilee tässä vaiheessa
No jep, on kyl kummallisia nää naisten hormonit ja kierrot jneMulla oli viime kierrossa niin että sain plussan perjantaina ja lauantaina ja sunnuntaina. Epäilen siis että vaikka lh nousi niin sieltä ei irronnut mitään mutta kierron pituuteen sillä ei ollut vaikutusta. Mulla oli koko sen viikonlopun sellaista ovisjomoa joten sillä testasin ekan plussan jälkeen vaikka normaalisti en sitä tee. Mulla yleensä ovisplus tulee samana päivänä kuin itse ovis. Kummallisia on nää oviskiekurat ja kierrot
Just näin ja sen mitä oon aikasemminkin sanonut että tulis sitten virheraportin samalla kun alkaa menkat että miksi raskaus ei alkanut.No jep, on kyl kummallisia nää naisten hormonit ja kierrot jne
Joku vois kyllä oikeesti kehittää sellaisen masiinan millä vois skannata koko kropan ja se kertoisi ajankohtaisesti milloin tapahtuu mitäkin vai tapahtuuko.
TervetuloaMoikka, uusi kirjoittelija täällä. Mistä ootte hankkineet noita clearbluen digi ovulaatio testejä? Ihanko apteekista, raskauskeijusta jne....Aiemmilla yritys kerroilla porukka tilaili huokaemman hinnan takia muualta kuin suomesta
Mä oon tilannu kotitesti.fi sieltä tulee paketti tosi nopeesti!Moikka, uusi kirjoittelija täällä. Mistä ootte hankkineet noita clearbluen digi ovulaatio testejä? Ihanko apteekista, raskauskeijusta jne....Aiemmilla yritys kerroilla porukka tilaili huokaemman hinnan takia muualta kuin suomesta
Ainahan kaikki on mahdollista! Eipä sitä voi tietää. Ja ite tikuttelen just siks että mulla ei semmosia selkeitä kipuja oo koskaan tullu oviksesta, eikä muitakaan selkeitä merkkejä mistä sen tunnistaisi ilman testejä.Okei, no sit on kyl mysteeri Voisko olla että ovis ois jääny sit kuitenkin tulematta plussasta huolimatta? Eiks se ollu kuitenkin niin että vaikka hormonipiikki tuliskin niin silti ovis voi jäädä tulematta. Ja just noi anovulariset kierrot voi venyä.
Vielä ei olla käyty tutkimuksissa! Nyt alkaa tänä vuonna tutkimukset, ensin miehen sperman osalta, kun tosiaan taustalla syöpä nuorempana. Jos ei löydy sieltä syytä, niin sitten lisää tutkimuksia. Hoitoja ei aloiteta ennen häitä, kun niihin on vaan vähän reilu vuosi aikaa, enkä ehdoin tahdoin halua olla raskaana hääpäivänä. Jos niin luonnollisesti tapahtuu, se on ok, mutta hoitoja en ennen häitä halua! Ja joo, yritys aloitettu 04/21, mutta tästä osa on ollut aikaa että ei olla oltu samoissa paikoissa oviksen aikaan/muita esteitä, eli sanoisin että reilu vuosi aktiivista yrittämistä.@Veve teillä on pitkä yritys kans takana eikö? Ootteko käyny missään tutkimuksissa että ovuloitko normaalisti ym? Sori oot varmaan täällä kertonutkin mut en ikinä muista kenellä oli mikäkin tilanne?