Yksisiipinen
Jostain jotain jo tietävä
Onpas jännä, jos toisaalla suositellaan aamun ensimmäistä pissaa ja toisaalla taas ei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aa, tämä selvensi, et miksi näin erilaisia suosituksia Huomaa, että oon ensimmäistä kertaa ovista jahtaamassaRiippuu ovistestistä milloin kannattaa testata. Monissa ns. tavallisissa liuskatesteissä suositellaan iltapäivällä ja dual-testi aamulla. Toisilla taas LH-piikki on sen verran lyhyt, että löytyy vain kun testaa useamman kerran päivässä. Itse olen saanut parhaat viivat klo 14-17 välillä.
Mulla menossa kp 19 ja dpo 5. Ovulaation sain varmistettua sillä cb digitaalisella. Silti mulla tuli dpo 3 kummia kipuja, mietin että onko mitenkään mahdollista että ovulois kuitenkin jotenkin vasta myöhemmin. Tai voihan se olla joku keltarauhasjuttu.Missäs vaiheessa kiertoa ja jännäystä kaikki taas menee?
Joo digien ohje on tehdä aamun ekasta mutta mun mielestä pc:n paketissa esimerkiksi lukee että niitä ei sais tehdä siitä kun just voi olla jo laimentunutta. Ei varmaan anna vääriä positiivisia mut vääriä negoja voi antaaItse oon ainakin nyt noiden cb digien kanssa tehnyt heti aamusta.
En kyllä raahaa niitä töihin jne
PC on että ajannohdalla ei ole väliä, voi tehdä milloin vain. Sillä minäkin oon ihan huoletta tehnyt heti aamusta.Joo digien ohje on tehdä aamun ekasta mutta mun mielestä pc:n paketissa esimerkiksi lukee että niitä ei sais tehdä siitä kun just voi olla jo laimentunutta. Ei varmaan anna vääriä positiivisia mut vääriä negoja voi antaa
Nää on varmasti myös yksilöllisiä miten jokaisen hormonit toimii koska kyllähän toiset saa esim myös raskaustestissä vahvemmat viivat aamulla ja toiset taas päivälläPC on että ajannohdalla ei ole väliä, voi tehdä milloin vain. Sillä minäkin oon ihan huoletta tehnyt heti aamusta.
Mutta raskauskeijun sivuilta löysin sen että ei suositella heti aamusta..
Huikean hyvät tallettelut pikkulapsiarjessa!! Meillä ei ihan samaan pystytä, ainakaan tsemppaamatta.Täällä kp14/dpo1. Ovis testattu liuskatestillä ja kauheat kivut taas n. 6h. Ennen esikoista en tuntenut ovista ollenkaan ja testien lisäksi sen tunnisti parin päivän päästä alkavasta nännikivusta. Pillereiden lopettamisen jälkeen joka kerran (tämä oli kolmas) on ollut kauheat kivut n. 6h. Limoja en tällä kertaa huomannut. Tallettelua olikin sitten dpo-3, -2, -1 ja 0 ei jää ainakaan määrästä kiinni
Millä annoksella Letrozol on teillä mennyt keillä induktiota kokeiltu? Mietin, onko 1x2.5mg riittävä tukemaan ovista omalla kohdalla.
Sanotaanko näin että meni aika myöhään tai päiväuniaikaan Kesäloma sopivastiHuikean hyvät tallettelut pikkulapsiarjessa!! Meillä ei ihan samaan pystytä, ainakaan tsemppaamatta.