Raskaaksi 2023

Mikäs siellä on tilanne? 😲

Tiedän, ettei vielä olisi ollut mitään järkeä testata, koska dpo 8,mutta testasin kuitenkin.. Negahan se siellä, kuten arvata saattaa, ehkäpä se nyt sitten kuitenkin lieventää pettymystä, kun ne menkat taas alkaa, tai sunnuntaina tulee yksi viiva. Nyt on kyllä ollut jotenkin mieli matalalla koko yrityksen suhteen, pitäisi saada suunnattua ajatukset jonnekin muualle, mutta helpommin sanottu kuin tehty.
No tilanne se että olin 100% varma että hanat aukeaa yöllä tai aamulla viimeistään kun jumpattiin miehen kanssa ja silloinkin tiputtelua . Mutta nyt aamulla vessassa vaan ekalla kerralla paperiin pyyhkäisyllä tuhrua. Olin sillai toiveikas että menkat alkais ajoissa niin pääsis nopeammin uuteen yritykseen. No seurataan tilannetta, nyt siis Dpo 13.

Mä aloitan joskus dpo7 jo, ei mitään järkeä mutta en malta odottaa 😂
 
No tilanne se että olin 100% varma että hanat aukeaa yöllä tai aamulla viimeistään kun jumpattiin miehen kanssa ja silloinkin tiputtelua . Mutta nyt aamulla vessassa vaan ekalla kerralla paperiin pyyhkäisyllä tuhrua. Olin sillai toiveikas että menkat alkais ajoissa niin pääsis nopeammin uuteen yritykseen. No seurataan tilannetta, nyt siis Dpo 13.

Mä aloitan joskus dpo7 jo, ei mitään järkeä mutta en malta odottaa 😂

Toivottavasti joku yrittää kovaa kiinnittyä siellä ❤️
 
Onks se mahdollista näin myöhään? Toisaalta mä olin kipeä oviksen aikaan että voihan se olla että se ois myöhempäänkin.

Mutta toivotaan silti ❤️

En osaa kyl loppujen lopuksi sanoa onko kuinka mahdollista, ellei se tosiaan ole tapahtunut myöhemmin se ovis 😕
 
Täällä sovelluksen mukaan kp1, mutta ei näy pienintäkään tuhrua. Toisaalta, nyt on vasta kp27/26-28, et eiköhän huomenna ala.
Mitään oireita mihinkään suuntaan ei ole, tissit arat mutta se on ollut nyt oletus kierron loppuvaiheessa. Eilen oli vähän selkäkipuja mistä luulin että tänään alkais menkat, mutta ei.
 
Onks se mahdollista näin myöhään? Toisaalta mä olin kipeä oviksen aikaan että voihan se olla että se ois myöhempäänkin.

Mutta toivotaan silti ❤️
On mahdollista. Kiinnittyminen voi tapahtua vasta dpo 12 kin vaikka dpo 9 on keskimääräinen kiinnittymispäivä ☺️ https://m.youtube.com/watch?v=3b3ka0_PK1U&t=7s
Tuola (jos ymmärtää englantia) kerrotaan näistä ☺️ Tuosta puhutaan about 4min kohdalla
 
Täällä kp 13 ja pari päivää jo ollut oviskipuja, niiden perusteella veikkaisin siis et varsinainen ovis osuu sunnuntaille / maanantaille. Tää on näköjään taas sellanen kierto et on voimakkaat ovisoireet, noh ehkä ihan hyvä niin ei ainakaan sit missaa sitä.

Tänään tallettelu, seuraavaksi sitten sunnuntaina - ellei nyt ovis yhtäkkiä ole huomenna.

Ja mä en siis tikuta, koska en oo ikinä saanu yhtään ovisplussaa testeihin - vaikka todistettavasti olen ovuloinut. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Täällä dpo 9 ja negaa näyttää. Tämä oli siis ensimmäinen kierto, jossa tukilääkitykset käytössä. Lääkäri oli sitä mieltä, että 3-6kk jatketaan tällä ja sen jälkeen siirrytään suunnitelmassa eteenpäin. Nyt siis vain odotellaan, että menkat alkaa ja kp 3 letrozolia nassuun, haittavaikutuksena itselle siitä tuli aivan lamauttava päänsärky, mutta lääkäri sanoi, että suhteellisen yleistä 😣
Tsemppiä kaikille 💞
 
Huomenta kaikille! Kiva nähdä uusiakin kirjottelemassa ja harmi kun meitä edellisessä ryhmässä kauemmin mukana kulkeneita on vielä matkassa täälläkin, ite oon parempi lukemaan kun kirjoittelee mutta yritän välillä. Siirryn siis tuolta edellisestä ryhmästä, ollaan kohta vuoden verran meidän kakkosta yritetty, yksi raskaus saatu alulle mutta ultrassa näkyi että oli keskenmennyt kaksosraskaus. Meidän esikoisestakin meni pitkään ennen plussaa. Seuraan ovulaatiota testeillä vaikka myös tunnen koska on päällä.
Ollaan miehen kanssa molemmat tänä vuonna 37 ja eilen tehtiin päätös että tämän vuoden aikana jos raskaus ei ala niin sitten annetaan olla ja nautitaan siitä mitä meille on annettu.

Tänään mulla on dpo5 ja mieli on rauhallinen, viime kierrossa oireet antoi ymmärtää että olisin raskaana ja menkkojen alkaminen pudotti korkeelta, siitä kun toivuin niin mieli on rennompi ja ajattelinkin että testailen vasta kun menkkojen pitäs alkaa.

Tsemppiä kaikille ja hyvää uutta vuotta, toivottavasti se olisi kaikille hedelmällinen :Two Hearts:
 
Täällä vielä eggiksiä bongattu 👌🏽
Ehdittiin vielä eilen aamulla talletella ennenkuin lähdin itse viikonlopuksi reissuun (lapsenvahtihommiin), 3 alle eskarilaista täällä kaitsetaan 🙈
Saapahan ajatukset muualle ja huomenna sitten kotiin ja talletteluihin kun sitä ovista Flo ennusteleekin Maanantaille.
Oon yrittänyt miehelle Toosi vähän näitä hössöttää että sille ei tulis kauheeta stressiä.
Itelläkin hieman jo helpottanut kun lopetettiin tuo tikkujen kyttääminen yms

Tsemppiä kaikille 🤞🏽
 
Hei hyvää uuttavuotta kaikille🥰
Josko tämä vuosi toisi kaikille paljon toivottuja plussia.
Ensin pahoittelut kaikille negoista ja menkoista.

@Jefar me taidetaan olla tää kierto aikalailla samoissa piinoissa, mulla kans Flo ennustaa ovista maanantaille ja eilen alkoi ovista edeltävät oireilut😁

Tilasin nyt tähän kiertoon digiovistestit, kun kroppa sekoili huolella viime kierrossa. Tosiaan kierto oli vaan sen 24päivää, mitään ovisoireita tai luteaalioireita ei ollut. Nyt näyttää onneks lupaavammalta sen suhteen.
Me ollaan menty nyt joka toinen päivä meiningeillä ja toivotaan että se riittää. Mies lähtee taas duunireissuun maanantaina, toivon ettei ovis ainakaan kauheesti myöhästy kun se ei välttämättä pääse ajelee edestakaisin 🙄 Itselläkin alkaa taas yövuorot ja oon ihan rikki jo pelkästä ajatuksesta. Oisin niin valmis lopettaa öiden tekemisen mut tossa työpaikassa sitä vaihtoehtoa ei ole. Raskaana ollessa ei tarvis niitä tehdä🤩

Mulla oli tossa pieni huonompi jakso välissä, kun tuntuu että kaikki muut vaan saa vauvoja/tulee raskaaksi ympärillä ja ite vaan junnaa samoissa kuvioissa. Nyt onneks jo parempi ja näillä mennään mitä on annettu😊
 
Hei hyvää uuttavuotta kaikille🥰
Josko tämä vuosi toisi kaikille paljon toivottuja plussia.
Ensin pahoittelut kaikille negoista ja menkoista.

@Jefar me taidetaan olla tää kierto aikalailla samoissa piinoissa, mulla kans Flo ennustaa ovista maanantaille ja eilen alkoi ovista edeltävät oireilut😁

Tilasin nyt tähän kiertoon digiovistestit, kun kroppa sekoili huolella viime kierrossa. Tosiaan kierto oli vaan sen 24päivää, mitään ovisoireita tai luteaalioireita ei ollut. Nyt näyttää onneks lupaavammalta sen suhteen.
Me ollaan menty nyt joka toinen päivä meiningeillä ja toivotaan että se riittää. Mies lähtee taas duunireissuun maanantaina, toivon ettei ovis ainakaan kauheesti myöhästy kun se ei välttämättä pääse ajelee edestakaisin 🙄 Itselläkin alkaa taas yövuorot ja oon ihan rikki jo pelkästä ajatuksesta. Oisin niin valmis lopettaa öiden tekemisen mut tossa työpaikassa sitä vaihtoehtoa ei ole. Raskaana ollessa ei tarvis niitä tehdä🤩

Mulla oli tossa pieni huonompi jakso välissä, kun tuntuu että kaikki muut vaan saa vauvoja/tulee raskaaksi ympärillä ja ite vaan junnaa samoissa kuvioissa. Nyt onneks jo parempi ja näillä mennään mitä on annettu😊

Täällä kp 11 tänään 👍🏼

Kiva taas yhessä piinailua 🙈

Mulla tulee tuo aivan sama vaikea jakso kun uusi kierto alkaa alusta, mut siitä pääsee yli onneksi.
Varmasti vaikuttaa myös ne menkkojen aiheuttamat kivut yms kun ei jaksa mitään.

Nyt tuntuu taas että nappaa kun sen aika on ❤️
 
Yövuorosta heräilty, ihan pieni tuhru paperiin. Tää on kyllä niin outoa että tiputtelee näin. Haen kyllä jo illalla testin niin voin tehdä sen jo joko aamulla tai herätessä yövuorosta.

Rinnat on vielä arat, sekin loppuu yleensä heti kun menkat alkaa.

Raastavaa odotella mitä tapahtuu.
 
Jee täällä nyt hymynaama ovistestissä illalla, tietää mitä aktiviteettia on kun töistä pääsee🤭
Josko mies jaksais vielä huomenna aamullakin jumpata niin ois kyllä ainakin kaikki tehty mitä tehdä voi ja sitten alkaa piinapäivät taas 😍
 
Nyt mä alan sit sekoamaan 🤣
Aikani kuluksi kokeilin mitä ovistesti tässä näyttää. Jos sittenkin jätän ne r testit vaan kauppaan ja katselen mihin suuntaan ovistestit lähtee.
En muista olisinko saanu näin tummaa kierron lopussa. Tummempihan sen pitäis olla että se nyt mitään merkkais ja sittenkin, ei välttämättä tarkoita mitään.

Mutta kyllä te tiedätte ku mieli alkaa sekoilee tässä vaiheessa 🤣🤣
 

Liitteet

  • 92298205-B760-44DE-B19F-E20E4AB0C30D.jpeg
    92298205-B760-44DE-B19F-E20E4AB0C30D.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 232
Nyt mä alan sit sekoamaan 🤣
Aikani kuluksi kokeilin mitä ovistesti tässä näyttää. Jos sittenkin jätän ne r testit vaan kauppaan ja katselen mihin suuntaan ovistestit lähtee.
En muista olisinko saanu näin tummaa kierron lopussa. Tummempihan sen pitäis olla että se nyt mitään merkkais ja sittenkin, ei välttämättä tarkoita mitään.

Mutta kyllä te tiedätte ku mieli alkaa sekoilee tässä vaiheessa 🤣🤣
Sekoaminen tässä touhussa on ihan enemmänkin sallittua😂🤭
Ei muuta kun r-testiä uittamaan niin selviää tilanne.
 
Takaisin
Top