Raskaaksi 2023

Miks iskee taas tällänen ”ei kuitenkaan tärpännyt” hanskat tiskiin olo vaikka menkkoihinkin vielä melkein viikko (ennustelee to-pe)

Dpo 8 kp 23/28

Ei mitään oireita (joo tiedän et ei välttämättä edes tulekkaan/pitäisi vielä tullakaan), täälläkun lukee esim ”oviksesta asti erittäin märkää/runsas vv” - mulla ei oo mitään poikkeavaa.

Blaaaah, nää piinapäivät on kaikista ärsyttävimpiä ja masistelen jo valmiiksi uutta kiertoa 🤦🏽‍♀️

Noh, onneks loma loppu ja työt alkaa niin saa ajatukset muualle.

Anteeksi avautuminen, piti päästä purkamaan

Jefar Mulla ei ainakaan tästä keskenmenneestä plussasta vv ollut yhtään runsasta, päinvastoin oli kuivaa ihan minimaalista vv oli mut paljon kuivempaa ku plussaamattomasta😅. Mut nämähän on tapauskohtaisia. Peukkuja täältä🫶🏼!!

Kirjoittelempa välillä tännekin puolelle, kun viime viikot pyörinyt tuolla KM salaisissa.

Tällä viikolla tuli 3vk km:sta, ja eilen ihan yllärinö alkoi menkat 😳 Mieli on menkoista enemmänkin helpottunut ja toiveikas, ehdin jo stressata että kierron käynnistyminen venyy pitkäksi, kun ovista ei alkanut näkymään.

Joten nyt toiveikkaampi tämän uuden kierron suhteen, jospa sieltä ovulaatio tulis hyvin ja onnistuisi vaikka uusi tärppi.
Syyskuussa kun ois töihin paluu, niin olisin kyllä niin onnellinen jos tärppäisi ennen sitä, eikä tarvisi sitten väsyneenä yömyöhinä yrittää ehtiä touhuilla 🙈

Paljon onnea Nitskuu 💗💗💗 Vau mikä plussa dpo10!!

Mä kävin kuopuksesta ja varmasti tulevassakin raskaudessa kävisin yksityisellä varhaisultrassa mielenrauhan takia.

Ootko kuuttituutti aatellut varhaisultraa? Toivon niin että kaikki nyt menee hyvin 💗💗💗

Tähkikselle paljon voimia 💗💗💗 Toivottavasti ei tulekaan kovia kipuja.

Täällä on menossa kp 21, ja dpo 10-11, ja kiinnitymiskipuja oli 4pv sitten, ja pari päivää sitten oli oikein lupaavan kuumeinen olo muutaman tunnin. Oviksesta kuumeoloon asti oikein lupaavat limat, nänniarkuus, jopa selkäsärky,... mutta nyt sitten tuntui et homma kuivahti. On tuskin mitään oikeita. Testissähän (ei pregcheck) ei näy vielä mitään, ja nyt on alkanut mietityttämään ettei siellä ehkä sittenkään mikään idä. Alku oli lupaava, mutta jotain ehkä prosessissa meni pieleen. Noh, kuukautisia odotellessa. 😔

Täällä on menossa kp 21, ja dpo 10-11, ja kiinnitymiskipuja oli 4pv sitten, ja pari päivää sitten oli oikein lupaavan kuumeinen olo muutaman tunnin. Oviksesta kuumeoloon asti oikein lupaavat limat, nänniarkuus, jopa selkäsärky,... mutta nyt sitten tuntui et homma kuivahti. On tuskin mitään oikeita. Testissähän (ei pregcheck) ei näy vielä mitään, ja nyt on alkanut mietityttämään ettei siellä ehkä sittenkään mikään idä. Alku oli lupaava, mutta jotain ehkä prosessissa meni pieleen. Noh, kuukautisia odotellessa. 😔
Älä vielä lannistu😚 vielä on mahdollisuuksia olemassa. Dpo 10-11 vasta. Sormet ristissä täällä sulle🤞🤞

@Valora ehdottomasti meidän taustalla mennään varhaisultraan 😊 Meidän alueella neuvolalääkäri on viikolla 9 ja siellä ultrataan. Päästään muutama viikko aiemmin naistentaudeille ultraan kun annoin edellisen keskenmenon jälkeen kunnon palautetta siitä lääkäristä niin tää ultra on nyt hyvitys. Jos ei ois sitä saatu niin oltaisiin kyllä käyty yksityisellä silti ennen sitä ysi viikkoa😊 meillä on miehen kanssa diili että ultrassa käydään niin monta kertaa kuin mun mielenterveys vaatii😅

Paljon onnea Nitskuu 💗💗💗 Vau mikä plussa dpo10!!

Mä kävin kuopuksesta ja varmasti tulevassakin raskaudessa kävisin yksityisellä varhaisultrassa mielenrauhan takia.

Ootko kuuttituutti aatellut varhaisultraa? Toivon niin että kaikki nyt menee hyvin 💗💗💗

Tähkikselle paljon voimia 💗💗💗 Toivottavasti ei tulekaan kovia kipuja.
Kiitos❤️❤️
Mä ajattelin myös käydä varhaisultrassa että näkee onko siellä oikeesti joku kypsymässä kun on noita keskenmenoja ollut kuitenkin. 😬

Tänään piti menkkojen alkaa. Ei mitään vaikka harrastettiin seksiä kun että jos hanat aukeis. Yöllä heräsin etovaan oloon joka alkoi jo pikkusen illasta. Ei tarvinnut kuitenkaan nousta ylös mutta en saanut enää nukuttua kunnolla. Rinnat nyt sitten tänään ollut arat. KP 24 oli se yhdyntä ja kierto ollut sen 28 yleisesti. En tuntenut nyt ovulaation ollenkaan enkä tikuttanut. Yhdynnän jälkeen alkoi menkkakivun jotka oli yhtenä yönä ihan kunnolliset. Nyt ei mitään enää ole ollut? En tajua ollenkaan. Raskaus ei kyllä voi olla mahdollinen.

Päivitystä:

Tässäpäs on mun viivaprogressio päiviltä keskiviikko -> tämä aamu (10, 11, 12, 13 ja 14dpo).
Kaikki otettu aamupissoista pregcheckeillä.

Keskiviikkona sain rsfu:n herkkään ekan haamujen haamun, ja samana iltapäivänä ilmestyi myös ekaan pregcheck 25ml/u-liuskaan (kuvassa ylin liuska) sisar hento valkoinen näkyviin.

Verrattuna viime kierron kemialliseen ja pelkkiin haamuihin, tuntuu hyvältä nähdä selkeä viivan vahvistuminen.

Vaikuttaa, että siirryn tästä ketjusta varovaisesti plussanneiden ja la 4/24 puolelle 💕🙏 Ehkä palaan myöhemmin, ehkä en 😩

Kiitos vertaistuesta ja tsemppiä sekä plussa-onnea kaikille 🥰🍀🤗💌🧚‍♀️👣!

20230730_070329.jpg

Muokattu viimeksi:
Päivitystä:

Tässäpäs on mun viivaprogressio päiviltä keskiviikko -> tämä aamu (10, 11, 12, 13 ja 14dpo).

Keskiviikkona sain rsfu:n herkkään ekan haamujen haamun, ja samana iltapäivänä ilmestyi myös ekaan pregcheck 25ml/u-liuskaan (kuvassa ylin liuska) sisar hento valkoinen näkyviin.

Verrattuna viime kierron kemialliseen ja pelkkiin haamuihin, tuntuu hyvältä nähdä selkeä viivan vahvistuminen.

Vaikuttaa, että siirryn tästä ketjusta varovaisesti plussanneiden ja la 4/24 puolelle 💕🙏 Ehkä palaan myöhemmin, ehkä en 😩

View attachment 124332
Hienosti vahvistuneet viivat. :smiling face with heart-eyes: Hyvä verrokki kun koittaa tihrustaa omia testejä. :smiling-eyes:

Päivitystä:

View attachment 124332
Onnea!! 😍

Toivotaan että paluuta ei tänne tule🤞🏻❤️‍🩹. Peukkuja ja tarrasukkia🤍

Negan testasin ennen juhlia, ja oli sen verran hyvät bileet että nyt kun kp1 alkoi olin ihan vähän helpottunut.

Pelottelin itseäni siis jälkeenpäin lukemalla sellaista uutta suomalaistutkimusta, jonka mukaan yksikin annos alkoholia voi vaurioittaa sikiötä luultavasti heti kiinnittymisestä alkaen, eli 1-2 pv ennen haamun haamua. Aiemmin oon aatellut että vasta pos. testi tai ehkä jopa istukan toimiminen ois se raja...

Ekan kanssa en käyttänyt alkoholia lainkaan oviksesta eteenpäin, mutta aattelin et tjottaillessa kun ei testaa ovista tai kauheesti tähtää oikeille päiville tässä voi kestää...

Jaa, enkös tänne kirjotellutkaan vielä. Oon ollut tuolla km-puolella. 🫶🏻Mä en vieläkään oikein usko. Keväällä km ja nyt tärppäs yk2. Edellistä yritettiin vuosi. Toki nyt todettu ja aisoissa oleva kilpirauhasen vajaatoiminta. Ensimmäinen lapsi olis tää, ikää kohta 39. Henkisesti 33.
Clear bluen tein tänään (pitäs olla kp1), eilen pc. Ehkä teen vielä testin parin päivän päästä? Mies sanoi, että ei kai nyt enää tarvi. :D

Liitteet

• IMG_2675.jpeg
    IMG_2675.jpeg
    427.9 KB · Katsottu: 108
  • IMG_2634.jpeg
    IMG_2634.jpeg
    1 MB · Katsottu: 107
Negan testasin ennen juhlia, ja oli sen verran hyvät bileet että nyt kun kp1 alkoi olin ihan vähän helpottunut.

Pelottelin itseäni siis jälkeenpäin lukemalla sellaista uutta suomalaistutkimusta, jonka mukaan yksikin annos alkoholia voi vaurioittaa sikiötä luultavasti heti kiinnittymisestä alkaen, eli 1-2 pv ennen haamun haamua. Aiemmin oon aatellut että vasta pos. testi tai ehkä jopa istukan toimiminen ois se raja...

Ekan kanssa en käyttänyt alkoholia lainkaan oviksesta eteenpäin, mutta aattelin et tjottaillessa kun ei testaa ovista tai kauheesti tähtää oikeille päiville tässä voi kestää...

Ohhoh! Mäkin olen ajatellut ettei pitäisi vaikuttaa ennen kunnon verenkiertoyhteyttä=istukkaa. Esikoisen aikaan join luteaalissa puoli lasia punaviiniä joka ilta auttamaan kiinnittymistä.

ON: täällä myös tänään kp1 eli samoissa mennään!

Paljon onnea -nennu- ja Sandra84 💗💗💗

Täällä kp11 ja mulla jotenkin ihan väsynyt ja masentunut olo. Tänään vielä vaikuttais hedelmällinen päivä ainakin olevan. Mulla on itkuinen olo ja en jaksa yrittää tai uskoa että onnistuu. Semmonen luovuttanut.. Kyllä se plussa tulee varmasti vähemmälläkin, jos on tullakseen. Jännä fiilis.. ihan pms olo vaikka nyt on ovisaika. Kai sitä vaan oli noi ekat kierrot niin innoissaan ja nyt yk5 jo vähän lannistaa. Vaikkei pitäisi. On ihan normaali aika ja ekassa raskaudessakin kesti pidempään.. Muistan kyllä etten silloinkaan kestänyt hyvin sitä kuukausittaista toivomista ja pettymistä.. Ihana mies vaan lohduttaa että kyllä se tästä 💗

Ensimmäistä kertaa tänne kirjoittelen. Esikoinen toiveissa, eli yk1 mennyt ja nyt dpo 8. Aamulla malttamattomana tein testin ja negaahan se näytti... En olettanutkaan positiivista, eihän se testinkään mukaan vielä välttämättä näkyis, mutta pettynyt olo siitä huolimatta. Nyt pitää malttaa seuraavan kerran testailla vasta kun kuukautiset jää pois ja jatkaa vaan yrittämistä :folded: Tsemppiä kaikille ja onneksi olkoon plussanneille! :)

Takaisin