@Kuuttituutti nyt todellakin on teidÀn aika onnistua! Onnea!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan selvÀsi siellÀ jotain koittaa tarrata kiinni! Nappaa nyt pikkuinen tiukasti kiinni!Tilannekatsausta:
TÀnÀÀn on mun 9 tai 10dpo (kp 23/27-28) enkÀ tiedÀ onko mun silmÀ vaan harjaantunut mitÀ pienimpiin haamuleihin ja haluaa nÀhdÀ omiaan... mutta tÀmmönen viivantapanen kummittelee testissÀ!
Viiva nÀkyy paremmin ja on ihan punertava livenÀ.
TiedÀn herkkien testien siunauksen ja kirouksen, mut kun oli oireisena vaan pakko testata. Toivon mukaan tÀÀ ois tÀllÀ kertaa kunnolla siellÀ tekeytymÀssÀ ja kiinnittyisi paremmin. En oo tÀn perusteella ainakaan kuvitellut tuntemuksia.
PÀivittelen uudelleen muutaman pÀivÀn sisÀÀn, saisinko sillon jo perus-pregcheckiin vahvempaa ainesta. Sormet ristiin ettei ois taas kemiallinen, nÀistÀ kun ei ikinÀ tiiÀ.
View attachment 124206
KyllÀ sielÀ joku kummittelee!Tilannekatsausta:
TÀnÀÀn on mun 9 tai 10dpo (kp 23/27-28) enkÀ tiedÀ onko mun silmÀ vaan harjaantunut mitÀ pienimpiin haamuleihin ja haluaa nÀhdÀ omiaan... mutta tÀmmönen viivantapanen kummittelee testissÀ! (NÀkyy paremmin ja on ihan punertava livenÀ.)
TiedÀn herkkien testien siunauksen ja kirouksen, mut kun oli oireisena vaan pakko testata. Toivon mukaan tÀÀ ois tÀllÀ kertaa kunnolla siellÀ tekeytymÀssÀ ja kiinnittyisi paremmin. En oo tÀn perusteella ainakaan kuvitellut tuntemuksia.
PÀivittelen uudelleen muutaman pÀivÀn sisÀÀn, saisinko sillon jo perus-pregcheckiin vahvempaa ainesta. Sormet ristiin ettei ois taas kemiallinen, nÀistÀ kun ei ikinÀ tiiÀ.
View attachment 124206
PitÀÀ vielÀ sen verran tÀstÀ aspirin-aiheesta jatkaa... Toukokuussa kun ei vielÀ ollut yritys pÀÀllÀ ja kÀytössÀ oli kuparikierukka, niin otin oviskipuihin 500mg Aspiriinin (eli siis aivan liian paljon!), ja lopputulos oli se et holahti ulos puoli kuukupillista veristÀ vuotoa. Kirkasta ja juoksevaa, joukossa pienenpieni hyytymÀ. Kenties siinÀ holahti veren matkassa ulos munasoluni, kun kuparikierukka yhdessÀ verta ohentavan lÀÀkkeen kanssa muutti pieneksi tarkoitetun ovulaatioveritipan hyökyaalloksi. Vuoto meni pÀivÀssÀ ohitse, ja normaalit kuukautiset tulivat sitten 23pv pÀÀstÀ. Et ehkÀpÀ tÀssÀ olisi fail-story lÀÀkkeen kanssa, jos olisi ollut yritys kÀynnissÀ niin tuo "moka" olisi varmasti harmittanut.Baby aspirin on 100mg, ja suomessa myytÀvÀ Mini-Asa (Asa-Ratiopharm) on myös tuon 100mg, ja onhan noita. Primaspan nimellÀ on 50mg asetyylisalisyylihappo-tabletteja. Eli tosi pienistÀ annoksista on kyse. Mutta riittÀvÀt ohentamaan verta, ja ehkÀ siten auttamaan kiinnittymÀisillÀÀn olevaa alkiota saamaan ravintoa helpommin.
JenkeissÀhÀn pientÀ aspiriiniannosta suositellaan jos on taustalla useampi selittÀmÀtön keskenmeno. Minulla nyt ei sellaista taustaa ole. VÀhÀn fiilis on toki ettei minulla kovin helposti vauvan alku tartu (yritysajat vaihdelleet 4-18kk vÀlillÀ), mutta jos onnistuu tarttumaan niin se on sitten mennyt loppuun asti. Nyt kun ikÀ alkaa tulla vastaan niin mielellÀÀn sitten koittaa jouduttaa tÀtÀ raskaaksi tulemisen prosessia. Ja minullahan on taustalla parissa raskaudessa verenpaineen nousua ja yhdessÀ raskausmyrkytyksen oireita, joiden takia jatkossa olen ottanut pientÀ aspiriiniannosta 12rvk eteenpÀin auttamaan istukan muodostumisessa ja toiminnassa. Lopetus sitten 1kk ennen laskettua aikaa, sillÀ pienikin annos aspiriinia lisÀÀ verenvuodon riskiÀ.
@KukkaPuska NĂ€kyy punertava haamulainen! Tarrasukkia
MÀkin hÀtÀhousuilin, ja taitaa sama testikin olla. Dpo 10 eikÀ testi jÀtÀ mitÀÀn epÀselvÀksi. Olin varautunut tihrustamaan jotain haamulaista ja lopulta toteamaan negaksi.
Viime raskaudessa sain vasta hailun haamulaisen dpo 13 illalla.
Ja olin varautunut ettÀ yritys taas kestÀÀ piiiitkÀÀn, mutta voiko tosiaan olla ettÀ meillÀ tÀrppÀsi nyt jo yk 2 Nyt vaan toivotaan ettÀ pysyy matkassa, tÀÀllÀkin esikoista yrittÀessÀ oli tuulimunia ja varhainen km.
Wau miten tumma! Voisko mitenkÀÀn olla vaikka jo dpo13, on niin vahva?
Onnea plussanneille
Wau, onpa tumma! Mun on kyllÀ tosiaan haamu sun posiin verrattuna.. Vaan onpa ihanaa ja onnea meille ettÀ menisi maaliin, tuulimunat ja kemialliset on niin hiton turhauttavia, mutta osa tÀtÀ matkaa hyvinkin monella.@KukkaPuska NÀkyy punertava haamulainen! Tarrasukkia
MÀkin hÀtÀhousuilin, ja taitaa sama testikin olla. Dpo 10 eikÀ testi jÀtÀ mitÀÀn epÀselvÀksi. Olin varautunut tihrustamaan jotain haamulaista ja lopulta toteamaan negaksi.
Ja olin varautunut ettÀ yritys taas kestÀÀ piiiitkÀÀn, mutta voiko tosiaan olla ettÀ meillÀ tÀrppÀsi nyt jo yk 2 Nyt vaan toivotaan ettÀ pysyy matkassa, tÀÀllÀkin esikoista yrittÀessÀ oli tuulimunia ja varhainen km.
Wau, onpa tumma! Mun on kyllÀ tosiaan haamu sun posiin verrattuna.. Vaan onpa ihanaa ja onnea meille ettÀ menisi maaliin, tuulimunat ja kemialliset on niin hiton turhauttavia, mutta osa tÀtÀ matkaa hyvinkin monella.
Itekkin hÀmmennyin viivan tummuudesta. Mutta ovulaatio varmistettu testillÀ, plussa tuli 14.-15.7. keskiyöllÀ. Eli nyt olis dpo 10/11 riippuen mistÀ alkaen sen nyt laskee. Mutta merkkasin lauantaille 15.7. plussan, kun 14.7. aamu, pÀivÀ ja ilta oli vielÀ negoja.
Onnea! Ihan selvÀ plussa!@KukkaPuska NÀkyy punertava haamulainen! Tarrasukkia
Onnea!@KukkaPuska NĂ€kyy punertava haamulainen! Tarrasukkia