Raskaaksi 2023

Kuinka monella menossa jännät päivät? Ja milloin meinaatte testailla?
Täällä nyt KP24/28-33. Eli menkat alkaa su-to. Lähdetään huomenna reissuun niin en onneks kerkeä testailee kun vasta tiistaina, tietty jos menkat ei ole vielä alkaneet silloin 😅😬

Täällä nyt KP24/28-33. Eli menkat alkaa su-to. Lähdetään huomenna reissuun niin en onneks kerkeä testailee kun vasta tiistaina, tietty jos menkat ei ole vielä alkaneet silloin 😅😬
Täällä dpo10, huomenna voisin ite testailla, vaikka tuskin siinä kahta viivaa tulee olemaan🙄 menkkojen pitäis alkaa la, ja alkaakin jos huomenna nega testissä.
Tsemppiä sinne piinapäiviin😊

Täällä oli yhden päivän menkat.. on ne ennenkin ollut kahta päivää. Yleisimmin kolmannen päivän aikana loppuu vuoto tai tiputtelua enää silloin.

Miksi vaan päivän? Ja niukat oli. Negatiivinen on testi.

Onhan tässä googlattu ja vaihtikset melkeinpä:
-Ei ovulaatiota kierrossa (oli ainakin liuskojen mukaan kp 14)
-Matala estrogeenitaso
-Lähestyvät vaihtarit.. iik, 35v mittarissa.

Mitä kannattaisi, gynellä varmaan käydä ja vaatia mitä kaikkea. Just jätin kunnalliselle soittopyynnön, että saisiko gyneaikaa. Jos ei niin yksityiselle varmaankin seuraavan kierron aikaan. Ihan vaan mielenrauhan vuoksi.

Tässä kierrossa nyt venhänalkioöljy testissä muuten✨👍 yk 6 päällä.

Suotuisia plussapuuhkuja muille. Ja Liljalle tsemppistä uuteen kiertoon.✨

Ompa inhottava tilanne. Ovulaatio ei aina tapahdu vaikka testiin plussa tulisikin. Niin välillä voi käydä 🤷‍♀️

Mites onko kokemuksia kaksista ovisoireista per kierto? Onko kyseessä teidän kokemuksen mukaan harhatuntemukset, ovisyritys+ovis vai kaksi ovista?

Itselläni siis viime viikon lopulla himot&limat huipussaan, ja ma-aamuna vasemmalta kovat parin tunnin oviskivut jonka jälkeen kuivui. Oletin että ma (kp14) ois dpo 0. Nyt eilen alkoi uudet halut, ja aivan järkyt ovislimat uudestaan, ja oikea puoli alkaa turvota ja aristaa?? Eli onko nyt sit dpo 3 ja vai dpo -1... 🙈

• Optimistinen
Reaktiot: Sen
Täällä jännätään. Tosin alkuviikon suuri toiveikkuus on jotenkin hiipunut, vaikka en osaakaan sanoa miksi. Kp 23 siis tänään ja oletettavasti dpo9. Normikierron pituudesta en osaa sanoa mitään, koska aiemmin kierto lyheni 25-26 päivään ja oli sitä useemman kuukauden. Keväällä en oo seuraillut niin tarkkaan, paitsi viime kierrosta lähtien joka olikin yllättäen 30 päivää. Mutta siis ensi viikolle oottelen kuukautisten alkua, tai tietenkin sitä että ne ei alakaan. :folded: Tekis mieli jo testailla, mutta viikonloppuun aattelin sinnitellä..

Täällä kp25 ja kp23 jo sen puhtaan negan testasin, ei enää jännitä vaan harmittaa vaan. Enää en testaa näin ajoissa, saa ainakin pidempään pysyä toiveikkaana. Hitsit että harmittaakin vieläkin. Mä otan ensi kiertoon sen vehnänalkioöljyn myös käyttöön. Ja ovistestit. Nyt haluan kartalle siitä koska se ovis oikeasti on! Tosin meillä niin aktiivista yritystä, että on kyllä varmasti joka ovisaikaan ollut tärpin mahdollisuus.. Paljon plussaonnea kaikille piinailijoille 💖💖💖

@Milsku22 kannattaa tehdä raskaustesti uudelleen esim Clearblue digital tai ottaa yhteys terveydenhuoltoon.
Mutta ihan ensin kannattaa puolison kanssa keskustella asiat perusteellisesti.

Kysymys noista CB digi ovistesteistä: Kauanko muilla on näyttänyt sitä hymynaamaa?
Tosiaan eilen pärähti aamulla hymynaama ja tänään olikin jo tyhjä pallura 🤔 jotenkin odotin että tänäänkin olisi hymynaama.

Moikka, tosiaan menkat nyt myöhässä ja etova olo etenki aamuisin
Kannattaa tehdä digitaalinen raskaustesti. Siinä ei tarvitse viivoja miettiä ja tiirailla vaan se kertoo suoraan, että oletko raskaana vai et. Mikäli testi on negatiivinen ja kuukautisia ei näy, suosittelen ottamaan yhteyttä Gynekologiin (kuukautisten poisjäänti ilman ehkäisyä ei ole normaalia nuorella terveellä aikuisella). Mikäli toive lapsesta on kova, olisi hyvä keskustella kumppanin kanssa asiasta yhdessä, että onko toive yhteinen vai miten edetään. Kumppanin mielipide on hyvä ottaa huomioon myös, jos oletkin nyt raskaana, sillä ketään ei voi vanhemmuuteen pakottaa.

Toivottavasti asia selviää pian, niin ei tarvitse miettiä :Smiling Face With Smiling Eyes: Ja jos toive pienokaisesta on yhteinen, toivon teille pikaista tärppiä :red-heart:

Kp1. 25 päivää oli kierron pituus. Yk5 lähtee käyntiin 😳 Mä vähän pelkään nyt kyllä, että jokin on pielessä. Tai aika paljonkin pelkään 😭 Vaikka gynellä keväällä näytti munasarjojen ultrassa hyvältä. Rauhoittelen itseäni, että tämä on normaali aika.. ja vuoden sisällä onnistuu suurimmalla osalla. Mun mieskin oli aika vakava kun kerroin kuukautisten alkaneen jälleen. Ihan masis olo, vaan herkutellut ja tuijottanut telkkaria tänään.. aivot narikkaan..

@Valora
I feel you ❤️
Meillä just sillään vuosi yrittämistä täynnä, kävin nuo samat fiilikset läpi ja rehellisesti sanottuna iski masennus keväälläkin aiheesta kun aina vaan uusi kierto alkoi.

Kun vuosi tulee täyteen niin hakeutukaa sitten selvittelyihin, me päästiin muista syistä selvittelyihin jo aiemmin ja kummastakaan ei vikaa löytynyt, joskus tää vaan menee näin eikä voi mitään.
Tiedän, ei hirveästi sanat lohduta mutta kyllä se siitä ❤️
Isot hali tsempit ❤️

Hei! Olin aikanani vanhalla foorumilla mukana keskustelussa, kun yritettiin esikoista 😊 Nyt hän on aivan ihana reilu kaksi vuotias vauhtiviikari ja pikkuhiljaa on alkanut kuume nousemaan pikkusisaruksesta 😍 Vielä ei ole varsinainen yritys päällä, ehkä mennään loppukesään tai alkusyksyyn näin. Tulin tänne kuitenkin jo lueskelemaan, kun viimeksi täällä sai niin ihanaa vertaistukea!

Tsemppiä kaikille yrityksiin! 🥰

Laitetaanpa tännekin, vaikken ole viime kuukausina ollutkaan kovin aktiivinen tällä puolella (kun en suoraan sanottuna ole oikein kestänyt sitä, että muut tulevat heti raskaaksi ja itse aina vaan palailen keskenmenojen jälkeen tänne... ja nyt edellisestä keskenmenostakin on jo 9 kuukautta). On täällä sentään muutama tuttu nimi vielä. 😊

Liitteet

• 20230722_074121.jpg
    20230722_074121.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 124
Laitetaanpa tännekin, vaikken ole viime kuukausina ollutkaan kovin aktiivinen tällä puolella (kun en suoraan sanottuna ole oikein kestänyt sitä, että muut tulevat heti raskaaksi ja itse aina vaan palailen keskenmenojen jälkeen tänne... ja nyt edellisestä keskenmenostakin on jo 9 kuukautta). On täällä sentään muutama tuttu nimi vielä. 😊
Testikuvasta päätellen siellä tärpännyt, onnea🥰 toivottavasti nyt pysyy pieni mukana loppuun asti.
Mä oon välillä kokenut ton saman fiiliksen täällä kun monilla tärppää tosi nopeasti kun yritys alkaa. Toisaalta taas ajattelen, että joskus olen itsekin kuulunut siihen ryhmään kenen ei tarvii kun ajatella seksiä niin bum raskaana ollaan😅 Oon kuitenkin onnellinen kaikkien niiden puolesta, jotka kovasti lasta toivoo ja sitten se plussa testiin pärähtää❤️ Mä oon kuitenkin saanut kokea äitiyden jo kahteen otteeseen, vaikka olishan se ihanaa saada vielä kerran kokea.

Kp1. 25 päivää oli kierron pituus. Yk5 lähtee käyntiin 😳 Mä vähän pelkään nyt kyllä, että jokin on pielessä. Tai aika paljonkin pelkään 😭 Vaikka gynellä keväällä näytti munasarjojen ultrassa hyvältä. Rauhoittelen itseäni, että tämä on normaali aika.. ja vuoden sisällä onnistuu suurimmalla osalla. Mun mieskin oli aika vakava kun kerroin kuukautisten alkaneen jälleen. Ihan masis olo, vaan herkutellut ja tuijottanut telkkaria tänään.. aivot narikkaan..
Tsemppiä❤️
Kyllähän ne kuukaudet tuntuu tosi pitkältä ajalta kun lasta toivoo, mutta onneksi ei vielä kuitenkaan ihan tuhottoman pitkä aika teillä yritystä oo. Ei välttämättä ole mitään vikaa kummassakaan, joskus se raskautuminen vaan ottaa vähän pidemmän aikaa. Ja tosiaan lyhyelläkin kierrolla voi hyvin raskautua, kunhan vaan luteaali on riittävän pitkä😊

Omaa napaa sen verran, että tänää pitäis alkaa uusi kierto ja tuntemuksista päätellen alkaakin. Tietenkin just kun pitäis lähteä reissuun ens viikolla 🙄
Sen verran tässä on positiivista, että ollaan vielä seuraavalla ovisviikolla molemmat lomalla niin ei työt häiritse petipuuhia😅

Takaisin