Raskaaksi 2023

@Valora
Toivotaan, että sieltäkin se plussa tupsahtaisi ja olisi tässä kierrossa tärpännyt, tuuhan sitten piinailemaan tänne ja kertomaan kui kävi!😍 Plussatuulia❤️

Ajattelin tulla päivittelemään vähän oireitani tänne. Mulla menkkamaisia jomotuksia ollut oikeastaan nyt viimeviikon ja tämä jatkuu. Rinnat kipeytyivät vihdoin, yleensä kipeytyy jo oviksen jälkeen, mutta nyt ei ollut muita tuntemuksia, kuin vasta nyt, tämä oli yksi syy miksi testin tein.🤭 Myös ne ei niin toivotut kiukunpuuskat ja mielialavaihtelut alkanut muistuttamaan itsestään.😅

Tein eilen testin (ilmeisesti liian lyhyellä pidätyksellä), jonka seurauksena oli melkein yhtä hailakka haamu, kuin minkä ensimmäisenä plussasin. Tämä alkoi jo huolettaa, että olisiko sittenkin vain tuulimuna, kun viiva ei vahvistunut.. Tänään näin aamuyöstä ennen töihin lähtöä piirtyikin tälläinen kaunokainen, ehkä tämä on vain totta!😍 Tänään olisi sitten edessä soitto neuvolaan❤️

Plussatuulia jokaiselle❤️

Liitteet

• F73CEC9A-02B2-4E28-B4AD-4C6FDD41488D.jpeg
    F73CEC9A-02B2-4E28-B4AD-4C6FDD41488D.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 130
Malttamaton123, kiitos 💗 Oi hienosti vahvistunut 😍 Paljon onnea vielä! Mäkin niiin haluun..päästä jo soittamaan sinne neuvolaankin 😘

Veve, mä aloin aatella miten kaunista olisi ottaa hääkuvissa samalla ikuistus masukuvista 🥰 Plussaonnea!

@Valora
Toivotaan, että sieltäkin se plussa tupsahtaisi ja olisi tässä kierrossa tärpännyt, tuuhan sitten piinailemaan tänne ja kertomaan kui kävi!😍 Plussatuulia❤️

Ajattelin tulla päivittelemään vähän oireitani tänne. Mulla menkkamaisia jomotuksia ollut oikeastaan nyt viimeviikon ja tämä jatkuu. Rinnat kipeytyivät vihdoin, yleensä kipeytyy jo oviksen jälkeen, mutta nyt ei ollut muita tuntemuksia, kuin vasta nyt, tämä oli yksi syy miksi testin tein.🤭 Myös ne ei niin toivotut kiukunpuuskat ja mielialavaihtelut alkanut muistuttamaan itsestään.😅

Tein eilen testin (ilmeisesti liian lyhyellä pidätyksellä), jonka seurauksena oli melkein yhtä hailakka haamu, kuin minkä ensimmäisenä plussasin. Tämä alkoi jo huolettaa, että olisiko sittenkin vain tuulimuna, kun viiva ei vahvistunut.. Tänään näin aamuyöstä ennen töihin lähtöä piirtyikin tälläinen kaunokainen, ehkä tämä on vain totta!😍 Tänään olisi sitten edessä soitto neuvolaan❤️

Plussatuulia jokaiselle❤️
Onnea!

Heips kaikille uusille ja vanhoille 🧸
Meille syntyi joulukuussa vauva ja itselle tuli ikää 40 tasan mittariin. Alkaa melkeinpä orastavaa vauvakuumetta pukkaamaan. Mutta jos vielä malttaisi mielensä ja odottelisi. Poika täytti 7kk ja ei vielä ryömi eikö istu tuetta. On aivan IHANA ja vauva-aika mennyt siivillä. Imetys nyt loppui ja minä menin tilaamaan äsken ovulaatiotestejä. Haluan nähdä toimiikohan kroppani enää. Me yritimme 8kk tätä iltatähteämme ja olimme lapsettomuustutkimuksissa,ehdittiin verikoe ja spermanäyte otattaan. Miehessä ei vikaa;mulla hedelmällisyys "äärirajoilla"(AMH arvo 0.20).
Tsemppiä kaikille. Välillä käväisen lukemassa viestejänne ja katselemassa testikuvianne. 😊👍🏼

Heissan kaikille! Olen jo pidempään seuraillut teidän keskusteluja ja ehkä nyt uskallaudun mukaan! Me mieheni kanssa aloimme yrittämään esikoista huhtikuussa ja nyt menossa yk 4 ja kp 11. Yritän metsästellä ovulaatiota, jonka pitäisi olla loppuviikosta! Vauvakuume on ollut pitkään ja nyt ei oikeestaan muu pyöri mielessä kuin tämä 😂

Kivaa kun liittyy mukaan muita uusia Dodo!

Kiinnostaisi kuulla, missä kohtaa piinailuja kukakin on ja miltä vaikuttaa!

Itse luultavasti dpo 0, mutta oviskipuja ei oo vielä tuntunut. Jos näin olisi, niin tallettelut dpo -1 ja -2 (yrityksen ensimmäiset), mutta on riski että tämä eka ovis ehti livahtaa ohi huomaamatta jo ennenkuin jätettiin kumi pois.

Malttamaton123, kiitos 💗 Oi hienosti vahvistunut 😍 Paljon onnea vielä! Mäkin niiin haluun..päästä jo soittamaan sinne neuvolaankin 😘

Veve, mä aloin aatella miten kaunista olisi ottaa hääkuvissa samalla ikuistus masukuvista 🥰 Plussaonnea!
Se tekis kyllä erityisestä päivästä vielä erityisemmän!

Kivaa kun liittyy mukaan muita uusia Dodo!

Kiinnostaisi kuulla, missä kohtaa piinailuja kukakin on ja miltä vaikuttaa!

Itse luultavasti dpo 0, mutta oviskipuja ei oo vielä tuntunut. Jos näin olisi, niin tallettelut dpo -1 ja -2 (yrityksen ensimmäiset), mutta on riski että tämä eka ovis ehti livahtaa ohi huomaamatta jo ennenkuin jätettiin kumi pois.

Täällä talletteluja ovisplussan perusteella dpo -3, dpo -1 ja dpo 0.
Ja nyt menossa dpo 1. Mutta tässä kierrossa jäi ovislimat puuttumaan täysin, ja edelleen voidemainen vv jatkuu runsaana. Jännää! Yleensä limat on ollut selvät(viime kierto ja esikoista yrittäessä), ja limat loppunut aina ovisplussaan josta alkanut kuiva kausi.

Tervetuloa uusille 🌸
Täällä kp22/28-33, persilleen taisi mennä tämä kierto, tallettelut jäi hyvinkin vähäiseksi 😅

Tervetuloa uusille kuumeilemaan!

Mitäpäs tänne... kp9 menossa ja väsyttää, oksettaa, päätä särkee... eli ihan koko oiresetti taas ilmassa. Ei ole hajuakaan et oliko varhainen ovis jo, kierto on aika tuskaisen sekaisin, pituudet vaihtelevat 13-32 päivän välillä. Testejä saan varmaanki tällä viikolla, niin ehkä tulee joku tolkku hommaan. Oma fiilismittari väitti et olis ollut ihan kp 2-3 tärppihetkeä, eli aika mahdottomilla mennään. :rolleyes: Noh, kierron seuranta ehdottais et tärppipäivät voisivat alkaa viikonloppuna, eli sitä odotellessa. Tasaisesti talletellaan kun ei näillä kierroilla voi oikeasti sanoa mitään varmaa mistään. Kiitos premenopaussi.

Tervetuloa uusille 🥰

Täällä dpo8 joten aletaan piinapäiviä elellä😅
Tallettelut oli -2 ja 0, ei kauheen korkealla ole toiveet kun ollu paljon stressiä kaikesta. Nyt onneks vihdoin lomalla, joten voi edes töiden puolesta vähän rentoutua. Ei mitään oireita oikeastaan tai sitten en ole vaan ehtinyt tarkkailla itteäni ollenkaan.

Moi kaikille! Ehkä sitä itsekin jo uskaltaa kirjoittelemaan, jonkin aikaa olen viestejä seuraillut. Toinen lapsi haaveissa ja pillerit lopetin toukokuussa. Nyt menossa kp 12 eli ovista odotellessa. Oma kierto vielä hakusessa, kun pillereiden aikana ei ollut menkkoja ollenkaan. Vieressä nukkuva taapero ei vaan kauheasti auta tätä asiaa 😅 Näkyy olevan joitain tuttuja liikenteessä, viimeeksi olen täällä pyörinyt 2020-2021.

Moi kaikille! Ehkä sitä itsekin jo uskaltaa kirjoittelemaan, jonkin aikaa olen viestejä seuraillut. Toinen lapsi haaveissa ja pillerit lopetin toukokuussa. Nyt menossa kp 12 eli ovista odotellessa. Oma kierto vielä hakusessa, kun pillereiden aikana ei ollut menkkoja ollenkaan. Vieressä nukkuva taapero ei vaan kauheasti auta tätä asiaa 😅 Näkyy olevan joitain tuttuja liikenteessä, viimeeksi olen täällä pyörinyt 2020-2021.
Hauskaa, tuttuja toukokuisia! :) Pitkästä aikaa! Onnea yritykseen!

• Tykkään
Reaktiot: Sen
Takaisin