Raskaaksi 2023

Kivaa kun liittyy mukaan muita uusia Dodo!

Kiinnostaisi kuulla, missä kohtaa piinailuja kukakin on ja miltä vaikuttaa!

Itse luultavasti dpo 0, mutta oviskipuja ei oo vielä tuntunut. Jos näin olisi, niin tallettelut dpo -1 ja -2 (yrityksen ensimmäiset), mutta on riski että tämä eka ovis ehti livahtaa ohi huomaamatta jo ennenkuin jätettiin kumi pois.
Mulla menossa dpo6 ja oikeestaan aika toiveikas olo, koska on ollut pari päivää oireita, joita ei normikierroissa esiinny kuten nännit ihan todella kosketusarat. Mutta muutama piinapäivä tässä vielä ennen testausta ooteltava.
Yk3 menossa, tosin ensimmäinen kierto, jossa seurailin ovisajankohtaa ja jossa oikeasti osuttiin oviksen aikaan tallettelut (dpo-1, dpo0, dpo1).

Näettekö sen? 👀 Tai näettehän te. Mutta onko se vain näiden testien tyypillinen viivanpaikka? Taitaa se olla. 🤔 Taas haksahdin ostamaan tällaisen, vaikka kokemuksesta jo pitäisi tietää paremmin ja jättää ostamatta kokonaan, vaikkei muita olisi tarjolla. 🙈 Haen pc-testin, kun loppuviikosta menen isompaan kauppaan. Toki silloin jo pitäisi sitten menkkojenkin alkaa 😅 Malttaminen vaan on niin vaikeaa. 🙈

Liitteet

• IMG_20230718_100020.jpg
    IMG_20230718_100020.jpg
    121.2 KB · Katsottu: 134
Näettekö sen? 👀 Tai näettehän te. Mutta onko se vain näiden testien tyypillinen viivanpaikka? Taitaa se olla. 🤔 Taas haksahdin ostamaan tällaisen, vaikka kokemuksesta jo pitäisi tietää paremmin ja jättää ostamatta kokonaan, vaikkei muita olisi tarjolla. 🙈 Haen pc-testin, kun loppuviikosta menen isompaan kauppaan. Toki silloin jo pitäisi sitten menkkojenkin alkaa 😅 Malttaminen vaan on niin vaikeaa. 🙈

Jotain haamulaista näkyy! Jäikö kuivuttuaan näkyviin?

Täällä kierron tylsä vaihe, kp4. Tosin se tarkottaa sitä, että parin pv päästä loppuu menkat ja pääsee tähän kiertoon kunnolla 🤭

Vieläkin hämmentää viime kierron kunnon hormoni boosti kaikkine tissikipuineen. Saas nähdä mitä tämä kierto tuo tullessaan.

Jäi siihen jotain. 🤔
Kyllä siinä jotain väriä on! Mutta pc- testi antaa kyllä varmemmin tuloksen

Mielenkiintoista muuten että pikkukuvassa näkyy viiva selkeämmin, mutta kun avaa kuvan isoksi ei viiva niin selkeä ole

Kyllä siinä jotain väriä on! Mutta pc- testi antaa kyllä varmemmin tuloksen

Mielenkiintoista muuten että pikkukuvassa näkyy viiva selkeämmin, mutta kun avaa kuvan isoksi ei viiva niin selkeä ole
Joo ja mun puhelimen galleriassa olevassa kuvassa näkyy selvemmin kuin tänne ladatuissa. Kuvan laadulle tapahtuu jotain ladatessa ilmeisesti. 🤷🏼‍♀️

Mut mä en näihin rfsu-testeihin jotenkin luota, kun tuntuu että jonkinlaista viivaa näkyy aina. Taas vaan se "tässä kierrossa en mieti enkä testaa ennen kuin menkat ovat myöhässä" vaihtui jo dpo 8 jäätävään tarpeeseen dipata laatikossa ollut testi ja sit kun olis ollut mahkuja oikeasti saada jokin viiva tikkuun, ei testejä enää ollut... 😅 Älykästä. 👌🏻

Nämä valitettavasti antaa hyvin usein tällaista. Verrokkina oma testi ja en ollut raskaana. Kokeile sillä PC:lla!

Liitteet

• 20200721_213502.jpg
    20200721_213502.jpg
    327.5 KB · Katsottu: 122
Joo ja kiitos samoin teille! Muistelen et teillä piti jäädä yhteen, mut näköjään mieli muuttunut 😊
Joo, yhteen piti jäädä - tai siis alunperinhän piti jäädä jo nollaan. 😅🙈

Veikkaan että tässä muutama kuukausi 🤔 tjottaillaan, sitten voi muuttua ihan tikuttavaksi yritykseksi, mutta sisaruksen kaipuu ei ole niin kova että mahdottoman pitkään jatkettaisiin jos on ikä ehtinyt jo tehdä tehtävänsä.

Esikoispoika on hyvin rauhallinen ja helppo, joten ensimmäistä vauvashokkia ja korvakierrettä (putkiin asti toi uniongelmia ja kiukkua) lukuunottamatta ollaan vietetty häpeämättömän leppoisaa elämää matkustellen, syöden ulkona jne. - nyt vain hänen kanssaan. Joten nyt ensimmäisen riskin ottamisen jälkeen yhä pohdiskelen että uhka vai mahdollisuus... 😆

(Hahaha meidän häilyvyys-trackrecordilla varmaan oon täällä kuuden kuukauden kuluttua vauhkoamassa IVF-hoidoista ja kahden vuoden päästä kolmosesta...)

Veikkaan että tässä muutama kuukausi 🤔 tjottaillaan, sitten voi muuttua ihan tikuttavaksi yritykseksi, mutta sisaruksen kaipuu ei ole niin kova että mahdottoman pitkään jatkettaisiin jos on ikä ehtinyt jo tehdä tehtävänsä.

Esikoispoika on hyvin rauhallinen ja helppo, joten ensimmäistä vauvashokkia ja korvakierrettä (putkiin asti toi uniongelmia ja kiukkua) lukuunottamatta ollaan vietetty häpeämättömän leppoisaa elämää matkustellen, syöden ulkona jne. - nyt vain hänen kanssaan. Joten nyt ensimmäisen riskin ottamisen jälkeen yhä pohdiskelen että uhka vai mahdollisuus... 😆

(Hahaha meidän häilyvyys-trackrecordilla varmaan oon täällä kuuden kuukauden kuluttua vauhkoamassa IVF-hoidoista ja kahden vuoden päästä kolmosesta...)
Nälkä kasvaa syödessä, ei kun 😅 Sepä se kun ei voi tietää onko seuraava yhtä helppo/vaikea vai täysin päinvastainen.

Onhan teilläkin sitten ollut haasteita, eikä pelkkää vaaleanpunaista kuplaa. Nyt on ainakin realiteetit kohdillaan seuraavaa varten 😁

Siis sun tarina kuulostaa ihan mun tarinalta 🤭 mä olin 30v ikään saakka varma etten halua lapsia. Sitten ajatus ei enää tuntunut mahdottomalle että ehkä joskus yksi... Tämä lopulta kehittyi vauvahaaveeksi jota jonkun aikaa kuuntelin. Raskauduin 9kk yrittämisen jälkeen. Nyt meillä on miehen kanssa maailman suloisin poikavauva 😍🥰 Hän on kiltti, rauhallinen ja nauravainen. Olen yllättynyt kuinka vähän vauva-arki muuttanut arkea ainakaan negatiiviseen suuntaan. Edelleen matkustellaan, käydään ravintoloissa ja käyn vauvan kanssa kahviloissa. Vauva-ajan myötä on alkanut tuntumaan että ei se toinen lapsikaan niin mahdottomalle tuntuisi 🤭 mutta toki mietityttää että pääsisikö toisen kohdalla näin helpolla. Haluaisin kuitenkin vähän pidemmällä ikäerolla mutta mulla alkaa jo 3-5 vuoden kuluttua tulla ikä vastaan. Toki olen onnellinen tähän yhteenkin lapseen jos toinen ei tärppää. Mutta ehkä tosiaan annamme miehen kanssa jossain vaiheessa toiselle lapselle mahdollisuuden 😍

Tää on vähän tyhmä kysymys ja nauran itekkin mutta ”uskaltaako” lähteä huvipuistoon ens viikolla pyörimään laitteisiin jos vaikka tällä viikolla tärppäiskin 🙈😂
Mitenhän vaikuttaa kieputus ja riepotus mahdolliseen kiinnittymiseen yms
Mietimpähän vaan 🙈

CB didi näytti tänään vielä tyhjää ympyrää, toivottavasti se sieltä nyt irtois kun ultrassa näytti eilen kaikki niin hyvältä 🤨
Onneksi labroihin ens viikolla niin sitten ainakin näkee tapahtuiko mitään vai ei..

On
Siis sun tarina kuulostaa ihan mun tarinalta 🤭 mä olin 30v ikään saakka varma etten halua lapsia. Sitten ajatus ei enää tuntunut mahdottomalle että ehkä joskus yksi... Tämä lopulta kehittyi vauvahaaveeksi jota jonkun aikaa kuuntelin. Raskauduin 9kk yrittämisen jälkeen. Nyt meillä on miehen kanssa maailman suloisin poikavauva 😍🥰 Hän on kiltti, rauhallinen ja nauravainen. Olen yllättynyt kuinka vähän vauva-arki muuttanut arkea ainakaan negatiiviseen suuntaan. Edelleen matkustellaan, käydään ravintoloissa ja käyn vauvan kanssa kahviloissa. Vauva-ajan myötä on alkanut tuntumaan että ei se toinen lapsikaan niin mahdottomalle tuntuisi 🤭 mutta toki mietityttää että pääsisikö toisen kohdalla näin helpolla. Haluaisin kuitenkin vähän pidemmällä ikäerolla mutta mulla alkaa jo 3-5 vuoden kuluttua tulla ikä vastaan. Toki olen onnellinen tähän yhteenkin lapseen jos toinen ei tärppää. Mutta ehkä tosiaan annamme miehen kanssa jossain vaiheessa toiselle lapselle mahdollisuuden 😍
Onpa todella hauskan samankuuloinen tilanne! Se muakin jännittää että jos tuleekin hyvin haastava lapsi, meidän lapsiarjen haastavuustaso voi nousta 2-3x sijaan esim 6-20x... 😅

Ihana Jefar, tuo on just jotain mitä mä voisin miettiä 😅 Mutta en usko, että voi vaikuttaa solutason tapahtumaan vielä huvipuistossa kieppumiset 😘

Kyllähän se pohdituttaa ja pelottaakin, kun ei haluaisi elämän menevän liian rankaksi. Nyt on niin hyvin soljuvaa arkea ja omaa aikaakin riittämiin.

Kp23 aamulla puhdas nega testattu. Plääh.
Ja en malttanut perjantaihin. En usko että plussaksi muuttuu 😔 Viime kierto oli 26 päivää.

@Valora mua naurattaa itteänikin nää hölmöt mietteet 😂

Miehen sukulainen joka meille löheinen sano kun suunniteltiin menoa mansikoita poimimaan et meidän on PAKKO mennä hetimmiten et minä en voi sitten kyykkiä tai tehä mitään ylimäärästä jos raskaudun 😂😂😂
(hän siis tietää näistä meidän hoidoista)

Mitähän se sitten tekee kun oon raskaana, laittaa mut vuodelepoon varmaan ja tulee tekemään meille kaiken (asuu melkein naapurissa)

Moi kaikille! Olen juttuja muutaman kuukauden seuraillut ja nyt vihdoin liityn mukaan!

Eli 36v pari, toinen lapsi toiveissa! -21 syntynyt tärppäsi melko helposti joskaan ei kivuttomasti: kolmessa peräkkäisessä kierrossa yk1 km, yk2 kemiallinen ja yk3 meidän vauva. Eli jotenkin kuvittelen että laakista raskaaksi, mutta kesken voi mennä...

Nyt siis jos fiilis ja logistiikka lähipäivinä suo niin yk1 alkaa heinäkuussa. Tänään siis kp 11 (ovis yleensä kp 14, tunnen tikuttamatta). 2 kk sitten lopetin jo hormonaalisen ehkäisyn, ja sen jäljiltä lutelaali on aika lyhyt (dpo10 = kp1). Ehkä ikä jo painaa? Toki 24pv kierrossa on hyvät puolensa vs ekaa yrittäessä 36pv kierto - useammin mahdollisuuksia...

*Ideoita lutelaalin pidentämiseen siis kaivataan!*

Tsemppiä kaikille yritykseen, ihanaa miten tässä ryhmässä ovi käy tiuhaan. 😁
No kappas, täällähän on tuttuja nimiä kuumeilemassa 🤭 toivoin etten löydä täältä tuttuja nimiä, mutta jos ollaan kuumeilemassa jo toista (tai useampaa) kierrosta niin aivan sallittua. 😂❤️ Minä vähän tulin myös kurkkimaan meininkiä 🥰

Takaisin