Hei!
Oon jo jonkin aikaa seurannut tätä keskustelua ja nyt rohkaistun mukaan. Esikoinen haaveissa miehen kanssa, ollaan kumpikin yli kolmekymppisiä. Yk1 meni pipariksi, kun just ovisaikaan vei influenssa ihan sänkypotilaaksi, kierukan poiston vuoksi kiertokin lyheni. Parhaillaan menossa yk2 ja tällä kertaa on petipuuhat saatu ajoitettua niin nappiin kuin vaan voi.
En oo vielä lähtenyt tikutelemaan oviksia. Kierto ollut aina sen verran säännöllinen, että luotan toistaiseksi flo-sovellukseen ja omiin melko selkeisiin tuntemuksiin. Tänään dpo 9, kp 22/28, eli menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon torstaina. Kaikenlaista oiretta tottakai alkanut olla, perus tissit hellänä, mutta eilen oli sitten puoli päivää ihan jäätävä pahoinvointi..
Alkuun ajattelin, että testaan vasta sitten, kun menkkojen olis pitänyt alkaa, mutta tuskinpa tässä sinne asti malttaa.
Milloin muut on yleensä testanneet ekan kerran?
Oliko täällä muita ensimmäistään yrittäviä, joille tää kaikki on uutta ja ihmeellistä ja vähän jännittävääkin? Oon kyllä aina lapsia tiennyt haluavani, mutta oon vähän tällainen stressaaja aina kaikessa. Nytkin vähän jännittää, että tätä lukee joku tuttu ja heti tunnistaa.