Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa! OnneaTestirivi 6.7., 7.7. ja tänään 9.7. (eka on tehty päiväpissasta).
On se niin hienosti vahvistunut että meille taitaa tulla maalisvauva
Yrityskierto 5, kertalaukaus ja juhannustaika, siinäpä meille toimiva resepti näemmä.
Toivon sydämestäni kaikille plussaonnea ja siirryn maaliskuisiin
Täällä kans dpo1 ja tallettelut -2 ja 0, niillä mennään tää kierto kun on niin paljon kaikkea säätämistä.Täällä piinaillaan taas! Yk20 , laskin huvikseen että missäs mennään Dpo1 meneillään ja talletukset dpo-3 ja dpo0. Siinä välissä kyllä yritettiin, mutta ei onnannu ei.
sitten pitkät kaksi viikkoa edessä, huhhuh.
Joo näin muistelinkin, eli kyllähän tämä toimenpiteitä vaatii. Kas kun on ollutkin niin uupunut koko ajan vaikka sais nukuttua ihan hyvin.@Lilja35 meidön yksityisen lääkärin mielestä rautavarastot on tyhjät jos ferrit on alle 30. Raskautumiseen mielellään 50 tai yli.
Oh mä en edes yritä sokerikoukusta pois kesällä.. yritän jokapäiväistä jätskiä kompensoida liikkumalla ja on tehnytkin mieli kevyempiä ruokia, salaatteja ja kanaa, eikä rasvaisimmat grilliherkut niin maistu. Syksyllä olis ihana tehdä ryhtiliike, että herkut vaan viikonloppuna kohtuudella ja alkaa käydä salilla säännöllisesti. Eniten mua sokerissa harmittaa se miten paljon sen liika syöminen väsyttää.. Ja jo tulevaa raskautta ajatellen, niin esikoisesta mulla diagnosoitiin raskausdiabetes ja sitä en nää haluaisi!
Mulle luottogyne suositteli peitonalusjumppaa jo heti vuodon loppumisen jälkeen. Totesi aktien myötä tapahtuvan verenkierron tehostumisen ja sperman antavan limakalvoille kasvuboostia. Totesi luonnon olevan säästeliäs, jos ei ole tarvetta limakalvoille ne eivät myöskään kasva... Joku hormooniketju-juttu siitä oli tutkimuksissa löytynyt.No nyt piti alkaa kans etsimään juttuja aiheesta. Tosiaankin, siemennesteellä on selvästi muitakin tehtäviä kuin vain olla siittiöiden ampuma-alustana. Tutkimukset väittävät että se voisi tosiaan triggeröidä ovikseen johtavan tapahtumaketjun. Melkoista. Ja tuolla suositeltiin että vaikka pari olisi menossa ivf-hoitoon niin silti kannattaisi harrastaa seksiä samalla, sillä se lisää raskauden mahdollisuutta.
Ehkäpä se ei ole vain ollut kuvittelua, kun ainakin oma fiilis hyvän peittojenheiluttelun jälkeen on supernaisellinen vielä useamman päivän, ja se näkyy mielialassa.
Sitten kolmas ajatus... pitäisiköhän välttää kierron alussa sitten liian aikaista seksiä... Jos ovuloi liian aikaisin ja limakalvot eivät ole tarpeeksi paksut?
Ei ole! Toiveita mies voi esittää, mutta jokaisen normaali-ihmisen (pl esim holhouksen alaiset vajaavaltaiset esim. henkisesti vahvasti kehitysvammaiset) keho on hänen oman päätösvaltansa alainen.Jos testi on positiivinen on niin onko miehellä oikeutta päättää raskauden jatkumisesta
EiJos testi on positiivinen on niin onko miehellä oikeutta päättää raskauden jatkumisesta
Ei,viimekädessä päätös aina naisen.Jos testi on positiivinen on niin onko miehellä oikeutta päättää raskauden jatkumisesta
Eksyin tänne lueskelee juttuja. Kannattaa selvittää toi kilppari homma, tarviiko lääkitystä tms. Voi vaikuttaa raskautumiseen, mut erityisesti vaikuttaa sit mahdollisesti alkavaan raskauteen ja syntyvään vauvaan.Lisäksi mulla arvot viittaisi myös vähän kilpirauhasen liikatoiminnan suuntaan, ei onneks hälyttävästi mutta kuitenkin. Sen ei kaiketi kuitenkaan pitäisi niin haitata raskautumista, samalla tavalla ainakaan kun vajaatoiminta.
Ettekös te yhdessä yrittäneet lasta muutaman kuukauden vai tuliko mies nyt katumapäälle, kun näki positiivisen raskaustestin?Jos testi on positiivinen on niin onko miehellä oikeutta päättää raskauden jatkumisesta
Kiitos tästä vastauksestaEksyin tänne lueskelee juttuja. Kannattaa selvittää toi kilppari homma, tarviiko lääkitystä tms. Voi vaikuttaa raskautumiseen, mut erityisesti vaikuttaa sit mahdollisesti alkavaan raskauteen ja syntyvään vauvaan.
Mulla todettiin joulukuussa kilpparin liikatoiminta ja samasta kierrosta raskauduin ihan luomusti, just enne ku kerettiin alottaa hoidot. Mutta tosiaan siis oon koko raskauden ajan ollu tiiviissä seurannassa. Käyn normaalia useemmin neuvolassa kuuntelemassa vauvan sydänäänet, kuukauden välein äitipolilla seuraamassa vauvan kasvua ja vointia, kerran kuussa endokrinologian polilla sekä verikokeissa. Liikatoiminta kohottaa riskiä keskenmenoon, ennenaikaiseen synnytykseen, kohtukuolemaan, vauvan pienikasvuisuuteen ja syntymän jälkeisiin kilppari ongelmiin yms. Mulla raskaus on kyllä sujunu hyvin, eikä vauvan voinnissa oo mitää ihmeitä ollut, mut aika tarkassa seurannassa oon kyllä kaiken aikaa.
Tsemppiä, toivottavasti arvot paranee!
Mä oon ymmärtänyt että radiin ei vois vaikuttaa ruokavaliolla
Paha sokerikoukku täälläkin
Voi tulla vaikka söisi miten mutta toisaalta ihan normaalia 2-tyypin diabetesta voi kaikista riskeistä huolimatta vähintäänkin viivästyttää (vuosilla tai jopa vuosikymmenillä) oikealla syömisellä eli huonosti syömällä voi puhjeta tosi paljon aikaisemmin. Eli on sillä vaikutustaJuu, lähinnä meinasin että kyllä se tulee jos tulee, tuskin pelkän huonon ruokavalion takia vaan täytynee olla riskitekijöitä :) eli esim ennen sokerirasitusta vaikka söisi miten niin ei voi estää radi tulosta.
Voi tulla vaikka söisi miten mutta toisaalta ihan normaalia 2-tyypin diabetesta voi kaikista riskeistä huolimatta vähintäänkin viivästyttää (vuosilla tai jopa vuosikymmenillä) oikealla syömisellä eli huonosti syömällä voi puhjeta tosi paljon aikaisemmin. Eli on sillä vaikutusta