Raskaaksi 2023

Nyt kp16.. mulla ihan sama olo kuin kaikissa aiemmissakin kierroissa. Ettei olisi tärpännyt. Jotenkin ootan että valkovuodossa edes jotain huomaisi. Henkisesti varaudun pettymään. Toivon niin että olen väärässä 💖💖💖 Mun oikeesti tekis mieli jo tilata ne yhdet vaunut, jotka niin paljon haluaisin. Ettei niitä myydä loppuun. Haluan just sen sävyn ja mallin. On uutuus. Mitä aattelette, olisko hullua jo tilata? Voisko harmittaa jos ei asiat mene kuten toivoo..

Nyt kp16.. mulla ihan sama olo kuin kaikissa aiemmissakin kierroissa. Ettei olisi tärpännyt. Jotenkin ootan että valkovuodossa edes jotain huomaisi. Henkisesti varaudun pettymään. Toivon niin että olen väärässä 💖💖💖 Mun oikeesti tekis mieli jo tilata ne yhdet vaunut, jotka niin paljon haluaisin. Ettei niitä myydä loppuun. Haluan just sen sävyn ja mallin. On uutuus. Mitä aattelette, olisko hullua jo tilata? Voisko harmittaa jos ei asiat mene kuten toivoo..

Itse en lähtisi vielä ostamaan vaunuja.
Nytkin jo tavallaan harmittaa kun oon saanut/ostanut halvalla köytettynä jo viime vuonna esim sitterin, koliikkikeinun, sähköisen rintapumppu yms.
Tuonne ne kaappien perille ja varastoon tungin ettei heti hyppää silmille kun tää yritys on vaan venynyt ja venynyt.
Neuloinkin jo peittoa ja muutamia pukuja mut nekin piilotin pois itseni näkyviltä.

Eikös ne uutuudet esim ens vuonna jo halvemmalla saisi muutenkin 🙈

@Valora mä en koe siinä mitään pahaa että tekee etukäteen hankintoja, varsinkin jos on joku tietty mistä tietää että varmasti pitää ja ehdottomasti haluaa sen. Meillä on jo vaikka ja mitä valmiina näin 1,5 vuoden ja kahden alkaneen raskauden myötä. Mulle ne hankinnat ja varsinkin ne ompelukset on niitä josta saan voimaa. Niiden kautta mä saan uskoa siihen että meidän vuoro tulee vielä. Juuri puhuttiin tästä ammattilaisen kanssa ja hän piti tätä toimintaa myös hyvänä, hyvänä siksi että tähän prosessiin liittyy myös tän kautta myös positiivisia asioita eikä pelkästään negatiivisia.

Meillä tää reissu lasten kans pilasi kyllä tän kierron sata varmasti, saatiin talleteltua kp10 ja kp15 ja nyt perjantaina päästään vasta seuraavan kerran kp20 😅🙈😫
Toisaalta jos nyt ois tärppi käynyt tässä kierrossa,olis meillä jo kolmet synttärit huhtikuussa 🤣 eli toukokuun vauvakin kelpaa 🥰

Miksi psykologin aika? Onko se nykyään pakollinen? Täällä ei sellaista ole ollut
Hei, huutelen myöhässä.
Mut siis naispari kyseessä ja kun käytetään lahjasoluja niin kuuluu prosessiin..

Samalla tavalla kun esim itse oon luovuttanut munasoluja niin psykologin juttusilla käymää

Kyllä mäkin oisin jo halunnut vaunut päivittää kun bongasin torista vuoden vanhat bugikset tosi halvalla. Mies ei vain antanut lupaa 🙊 minkä ymmärrän koska jos nyt menee kesken niin esikoinen alkaa olla sen ikäinen ettei tuplia enää tarvitse (yhyy 😂).
Mutta sinuna ostaisin kyllä jos on ihan unelmat ja tilaa säilyttää!

Jos susta tuntuu siltä, että ehdottomasti ne haluut eikä etukäteen ostelu luo lisää paineita yrittämiseen, niin anna mennä vaan! 😊 Itselläkin kovasti sormet syyhyää aloittaa neulomaan jotain vauvajuttuja, mutta vielä en oo ehtinyt. Toisille vauvaa varten hankitut tavarat varmasti vaan lisää paineita, jos plussaa ei alakaan kuulumaan, mutta itse parhaiten tiedät, onko se sun kohdalla niin, vai tuoko ne mukanaan positiivista fiilistä 🙂 Totta toki sekin, mitä @Jefar kirjoitti. Voihan olla, että jos lykkäät vielä ostamista, niin kohta saat ne edullisemmin. 🤷‍♀️

Mä olen säästänyt esikoiselta kaiken. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Eli jos uusi vauva tuleen suunnitellusti, niin tarvitaan lähinnä tuplarattaat ja todennäköisesti pinnasänky. Esikoinen toivottavasti nukkuu pinniksessään vielä pitkään ja siitä saa otettua laidan pois, joten voisi mennä vielä sittenkin kun aloittaa kiipeilyn.
Toki varmasti ostan vauvalle vaatteitakin, koska ei vaan voi vastustaa, mutta jospa yrittäisin hillitä itseni.

Täällä eletään hiljaiseloa. Jännityksellä odotan, pystynkö pysymään chillinä oviksen aikaan. 😅 (Kun vielä ei siis ole kiirettä, mutta vauva tulkoon jos on tullakseen.)

@Zabba kirjoitti tosi hyvin 👌🏽

Itse MAINASIN viime syksynä ostaa yhet yhdistelmävaunut kirppikseltä mut mies torppasi, jos oisin ollu yksin liikenteessä ois ne varmaan lähteny matkaan silloin 😂

Seuraan noita vaunu ja turvis testejä yms kauppoja ja lapsimessuilta sai hyviä vinkkejä.

Silloin mun pahimpana epätoivona ajattelin et myyn kaikki mitä oon jo hankkinut kun tuntui ettei mistään tuu mitään mutta onneks en tehnyt sitä 👌🏽 vaatteita en ostanut yhen yhtäkään, siinä pidin rajan.

Toivotaan että pelkästään tää yksi letrokierto tuo halutun tuloksen 🥰
Nyt loppuviikoksi lomailemaan ja ens viikosta oviksen bongailuun+ultraan ja peittojen heilutukseen 🙈

Moikkamoi!

Täällä toooosi pitkästä aikaa päivittelemässä😍 Vaikka onkin yritystä ollut vain n. 6kk takana, niin joka ikinen kerta kun uusi kierto alkanut, on yksinkertaisesti mennyt vain fiilis kirjoitella ja fiilistellä vauvajuttuja… Nyt odotellaan kuukautisia alkavaksi taas🙈 Oli pakko tehdä testi tänään aamulla, koska normaalikierrosta poikkeavana, mulla ei ole mitään rintaoireita!? Aina pari päivää oviksen jälkeen mun rinnat kipeytyy, mutta nyt ei yhtikäs mitään!😳
Mitä mieltä olette testistä, onko vain viivan paikka?

Liitteet

• D69A975F-2664-4B18-A84E-BD30FD099122.jpeg
    D69A975F-2664-4B18-A84E-BD30FD099122.jpeg
    996.7 KB · Katsottu: 209
Moikkamoi!

Täällä toooosi pitkästä aikaa päivittelemässä😍 Vaikka onkin yritystä ollut vain n. 6kk takana, niin joka ikinen kerta kun uusi kierto alkanut, on yksinkertaisesti mennyt vain fiilis kirjoitella ja fiilistellä vauvajuttuja… Nyt odotellaan kuukautisia alkavaksi taas🙈 Oli pakko tehdä testi tänään aamulla, koska normaalikierrosta poikkeavana, mulla ei ole mitään rintaoireita!? Aina pari päivää oviksen jälkeen mun rinnat kipeytyy, mutta nyt ei yhtikäs mitään!😳
Pc ei juuri kyllä anna viivan paikkoja, mut on tosi haamulainen kyseessä joten sanoisin ainakin näin kännykän näytöltä 50/50 😅 Ei kuitenkaan must selkeä viivan paikka, digi saattais ehkä kertoa jo jotain tai lähteehän tuo sitten mahdollisesti vahvistumaan, jos plussa on 💕🥰

Pc ei juuri kyllä anna viivan paikkoja, mut on tosi haamulainen kyseessä joten sanoisin ainakin näin kännykän näytöltä 50/50 😅 Ei kuitenkaan must selkeä viivan paikka, digi saattais ehkä kertoa jo jotain tai lähteehän tuo sitten mahdollisesti vahvistumaan, jos plussa on 💕🥰
Okei joo, kiitos vastauksesta!😍 Jostain syystä menee ihan puuroks toi laatu tossa kuvassa🤔 Odotellaan ja toivotaan parasta❤️

Täällä ehkä dpo 7 tänään ja testi polttelee jo laatikossa 😂 Miten se voikin olla niin vaikeeta; viikon kun odottais, näkis alkaako menkat vai ei. Mut sehän ei ois lainkaan niin jännää kuin mielipuolinen viivojen etsintä, tietenkään... 😅

Koitan nyt edes sunnuntaihin malttaa mieleni. Tosin neljännestäkin plussasin jo melko selkeästikin kp 24/29 ihan pc-testillä ja se olis jo lauantai... 🤭 Oireista en enää välitä tuon taivaallista. Niitä on aina 😂

Moikkamoi!

Aavistus jotain olen näkevinäni, tulehan kertomaan parin päivän päästä uudestaan mikä on tilanne 🤗🥰

Keskenmenon jälkeen toinen kierto menossa ja menkkojen pitäisi alkaa lauantaina... eilen illalla tein pc testin ja näkyykö tos teidän mielestä jotain?? Teen huomenna illalla herkän digin ja pcn ku saan ne. Epäilin ite viivanpaikkaa kun en jotenki usko että olis nyt napannu mutta tuossa ylempänä sanottiin ettei näillä testeillä tulis sitä.. 🤭
20230712_221713.jpg
hmm kertokaa näättekö jotain tuossa 🫣

Keskenmenon jälkeen toinen kierto menossa ja menkkojen pitäisi alkaa lauantaina... eilen illalla tein pc testin ja näkyykö tos teidän mielestä jotain?? Teen huomenna illalla herkän digin ja pcn ku saan ne. Epäilin ite viivanpaikkaa kun en jotenki usko että olis nyt napannu mutta tuossa ylempänä sanottiin ettei näillä testeillä tulis sitä.. 🤭View attachment 123810 hmm kertokaa näättekö jotain tuossa 🫣
Näkyy ja väriä myös. En sanoisi viivan paikaksi 😍 tulehan huomenna päivittämään kun teet uuden testin 🙏

Takaisin