Raskaaksi 2023

Hei, apuja tai mielipiteitä vailla!!😭 Tänään on kp 31/27-30 ja äsken eli n. 19:45 testi näyttää tältä. Onkohan tää joku kiinnittymisyritys, joka ei onnistunut, voiko vielä vahvistua? Testi rfsun, tiedän ei paras mahdollinen, mut pctä ei ollut kaupassa... Teen aamulla digin, en siis jotenkin yhtään odottanut positiivista kun pari pv sitten vielä puhdas nega... Ovulaatioajankohdasta ei oo täyttä varmuutta 🙄

Plussalta näyttää! 🤩 Ei tuon merkin testi anna kummoisempaa viivaa vielä tuossa vaiheessa. Viiva kuin viiva, plussa se on!

Digiin 1-2 viikkoa ❤️ Toivottavasti pysyy pikkuinen matkassa 🥺💕 Meinasin varailla jo varhaisultraa lähiviikoille, kun kohdun ulkonen vähän pelottaa ja oon lähdössä ulkomaille ennen neuvolan tarjoamaa ultraa 😅 Tänään siis 4+3

Digiin 1-2 viikkoa ❤️ Toivottavasti pysyy pikkuinen matkassa 🥺💕 Meinasin varailla jo varhaisultraa lähiviikoille, kun kohdun ulkonen vähän pelottaa ja oon lähdössä ulkomaille ennen neuvolan tarjoamaa ultraa 😅 Tänään siis 4+3
Onnea ja tarrasukkia matkaan 🙏💕

Kyllähän se plussa on 😱 en osaa vielä ollenkaan iloita kun on noin haalea. Sunnuntaina teen uuden mutta harmittaa kun tuo kemiallinen on vähän vienyt iloa tästä hommasta enkä pysty yhtään luottamaan että tämä pysyisi matkassa.

Liitteet

• IMG_20230707_063408.jpg
    IMG_20230707_063408.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 165
Onnea plussanneille! 😊

Ja ehdottomat pahoittelut keskenmenon kohdanneille 🙁

Täällä ollut hurjat loppukierron oireet ja oli jo ihan sellainen olo että jotain nyt tapahtuu. Mm. Rinnat poikkeavasti kipeät ja turvonneet, alavatsalla rajua turvotusta, väsyttää ja janottaa. Nyt dpo 9 tai 10. Nega testi tehty 🤦🏽‍♀️

En edes tiedä toivonko nyt plussaa vai en kun sain yllättäen tän kuun loppuun leikkausajan, jonka piti olla vasta joskus ehkä syksyllä /talvella ja ajattelin että jos raksaudun niin siirtää sitten synnyntyksen jälkeen. Nyt sen sais pois alta, jos ei tärppiä käynyt. Ja mulla olis varastossa kamala kasa lakua ja batteryä 😂

Mutta olis se plussa kiva. Lähinnä hämmennyny näistä tuntemuksista todella jos on nega kierto. Ehkä keltarauhanen on vaan ollut kierroksilla tällä kertaa 🤷🏼‍♀️

Kyllähän se plussa on 😱 en osaa vielä ollenkaan iloita kun on noin haalea. Sunnuntaina teen uuden mutta harmittaa kun tuo kemiallinen on vähän vienyt iloa tästä hommasta enkä pysty yhtään luottamaan että tämä pysyisi matkassa.
Onhan se, onnea 💕

Mulla on ollut nyt kuparikierukan jälkeiset menkat tosi niukat verrattuna mitä oli kierukan kanssa.. Saanut myös miettimään että kai kaikki on kunnossa, onhan kohdun limakalvo varmasti tarpeeksi paksu kiinnittymistä varten..

Jostain syystä nyt vasen rinta turvonnut ja kipeä samaan tyyliin kuin yleensä just ennen menkkoja. Nyt kp12 vasta ja ovisaika vaikuttais olevan lopuillaan.. halutti paljon muutama päivä ja nyt ei enää sillä tavalla. Heti taas aloin elätellä toivetta olisko tärpännyt 😅 Mutta ei kai rinnat ihan näin nopsaan voi reagoida.. jos oletetaan että kp10 esim oli ovis ja siitä olis tärpännyt.. mutta outoja tuntemuksia.. nännit ihan herkät myös. Ehkä vaan superovis.. toivotaan 😍 ihastelin taas vaunuja jotka haluaisin tilata.. plussaonnea kaikille! 😘 Tule jo huhtikuun vauva 💖💖💖

Mulla on ollut nyt kuparikierukan jälkeiset menkat tosi niukat verrattuna mitä oli kierukan kanssa.. Saanut myös miettimään että kai kaikki on kunnossa, onhan kohdun limakalvo varmasti tarpeeksi paksu kiinnittymistä varten..

Jostain syystä nyt vasen rinta turvonnut ja kipeä samaan tyyliin kuin yleensä just ennen menkkoja. Nyt kp12 vasta ja ovisaika vaikuttais olevan lopuillaan.. halutti paljon muutama päivä ja nyt ei enää sillä tavalla. Heti taas aloin elätellä toivetta olisko tärpännyt 😅 Mutta ei kai rinnat ihan näin nopsaan voi reagoida.. jos oletetaan että kp10 esim oli ovis ja siitä olis tärpännyt.. mutta outoja tuntemuksia.. nännit ihan herkät myös. Ehkä vaan superovis.. toivotaan 😍 ihastelin taas vaunuja jotka haluaisin tilata.. plussaonnea kaikille! 😘 Tule jo huhtikuun vauva 💖💖💖
Aika epätodennäköistä että oireita tulis jo kp12.
eikös raskausoireet ilmene vasta implantaation jälkeen 🤔
Netissä kun hakee pregnancy implantation calculator niin näyttää milloin mahd implantaatio ois mahdollinen.

Toivotaan toki että olisi tärpänny 🤞🏽

Täällä alkaa huomenna letrozol nro.1 ✌🏼
Ultraankin jo aika saatu ja siellä sitten taas tietää enemmän jatkoista 🙈

Kierukkahan voi joillakin pahentaa menkkoja, vaikka yleensä kai useammilla niukentaakin. Eli varmaan liittyy ihan vaan siihen. Ja ne mahdolliset oireet tulee mun käsityksen mukaan aikasintaan n. 5 vrk oviksesta kuten @Jefar tossa pohtikin 😊

Mulla on ollu aina 5-7 päivän kestoiset menkat
Tee raskaustesti niinkuin täällä on jo neuvottu niin sllähän se selviää 🙂

@Valora mulla oli viimekierrossa huvipuistossa rinnat niin kipeät että epäilin jo oisinko raskaana 😂 mutta kierronpäivistä laskettuna se ei olis ees ollut mahdollista että silloin jo olisi oireillu 🙈
Tää naisen keho hormooneineen on kuin tutkimaton tie 🙈

Omaa napaa: Letrozolit alkaa tänään 🥳 miten voikin olla ihminen niin innoissaan jostain tälläsestä 🤣

Huomenta vaan kaikille! 🙋‍♀️Olen uusi täällä, vaikkakin olen foorumia lueskellut hyvän tovin jo. Yritetään miehen kanssa ensimmäistä ja ollaan molemmat hieman yli 30v. Nyt menossa kp 42/27-30. Perjantaina tein viimeks testin, mutta negaa näytti 😮‍💨 Vielä koskaan ei ole kierto vaan ollut näin pitkä. Onkohan stressiä vai mitä? Vai olisko vielä toivoa? 🙄

Perjantaina tein viimeks testin, mutta negaa näytti 😮‍💨 Vielä koskaan ei ole kierto vaan ollut näin pitkä. Onkohan stressiä vai mitä? Vai olisko vielä toivoa? 🙄
Jos ovulaatio olisikin ollut jotenkin supermyöhään, ei silloin ehkä näy vielä testissä, toivotaan parasta 🤞🏼

@Zabba, sinulla on siis vielä toivoa. Ehkä vain ovuloit myöhään, tai jos kierto on sekaisin niin voit ovuloida melkeimpä milloin vain. Tsemppiä! Testaile aina silloin tällöin et missä mennään.

No minulla on menossa kp 33/30-33, ja dpo 9 / rv 3+2? Ovis tuli myöhään, ja odotettavissa olisi että selkeä plussa tulisi vasta 4+4 (eli 1½vk päästä :rolleyes:), eli nykyistä kp42 ... Eli kun ovuloi myöhään niin plussaa voi joutua odottelemaan melkoisesti. Ei se auta ku elää siististi ja toivoa parasta.

testi8723.jpg

Nämä herkät testit on tehty nyt dpo 7 & 8, ja kuten kuvasta näkyy niin haamujen haamu vaatii melkoisen optimistisia laseja. Kuukautisia nyt ei ole kuulunut ja oirehdin lupaavasti. Aika siis näyttää.

Muokattu viimeksi:
Testirivi 6.7., 7.7. ja tänään 9.7. (eka on tehty päiväpissasta).

On se niin hienosti vahvistunut että meille taitaa tulla maalisvauva 😭😭😭❤️❤️❤️
Yrityskierto 5, kertalaukaus ja juhannustaika, siinäpä meille toimiva resepti näemmä. 😂

Toivon sydämestäni kaikille plussaonnea ja siirryn maaliskuisiin ❤️

Liitteet

• IMG_20230709_084327.jpg
    IMG_20230709_084327.jpg
    975.2 KB · Katsottu: 194
Takaisin