Raskaaksi 2023

Mulla alkoi kp7 jo hedelmällinen olo.. halut ja muut merkit. Veikkaan että mun luonnollinen kierto on tosiaan tuo lyhyempi, viimeksi 26pvää. Jostain syystä stressi viivästytti sen yhden kerran 33 päiväiseksi.. ovis voi siis olla jopa kp 10 jo. Nyt on kp 9. Tarvii hyvin hyödyntää tänään kun meillä myös vkl lasten kera reissussa ja vähän hankalampaa 😅 Pöh.. just se hedelmällisin aika.. ensi viikolla meidän kahdenkeskisellä reissulla kp16-18, uskon oviksen jo menneen. Että ei osuttu ihan nappiin.. Huhti-toukokuun vauva olisi niin ihana 💖 ei tarvisi olla viimeisillään raskaana kesähelteillä. Valo auttaa jaksamaan yöheräilyjä ja vauvan kansaa voisi heti alkaa ulkoilla. Metsäkävelyt on mulle parasta mielen nollausta.

Täytyy kyllä jotenkin onnistua edes kerran vielä tän päivän jälkeen talletella loppuviikosta..

Vauvakuume on siis ihan huipussaan nyt! Haluan niin niin paljon sen oman vauvan syliin 💖💖💖 Olla raskaana ja kaiken vielä kokea. Niin ihana että ylimmät pelot hellitti. Tiedän jo mitkä vaunutkin haluan 😅

Freija80, tervetuloa mukaan, paljon plussaonnea! 💖

Vauvakuume on siis ihan huipussaan nyt! Haluan niin niin paljon sen oman vauvan syliin 💖💖💖 Olla raskaana ja kaiken vielä kokea. Niin ihana että ylimmät pelot hellitti. Tiedän jo mitkä vaunutkin haluan 😅

Freija80, tervetuloa mukaan, paljon plussaonnea! 💖
Kiitos :red-heart:
Mulla oli kans tää edellinen kierto yllättäen 30 päivää. Meillä oli siinäkin koko perheen reissu tietty juuri oletetun oviksen aikaan (kp 10-14) ja päästiin tallettelemaan vasta kp15 josta olin aivan varma, että oli liian myöhään. Sitten ehdinkin jo vähän toivoa, kun menkkoja ei kuulunutkaan. Oli ollut ajatus, että en testaile ovulaatioajankohtia, ettei tuu liikaa paineita yrittämiseen, mutta kävin nyt kuitenkin testipaketin ostamassa. :Grimacing Face:
Kevätvauva olisi minustakin ihana :smiling face with heart-eyes: Kevät on mun ehdoton suosikkivuodenaika, ihan parasta seurata kun luonto herää pikkuhiljaa eloon talven jäljiltä. Olisipa ihanaa ihastella sitä vauvan kanssa ulkoillen. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Plussaonnea meille kaikille! :Two-hearts:

Pahoittelut keskenmenosta @Iltatähti89 🕊️

Tervetuloa uusille!

Kevätvauva olis ihan täydellinen, eka kuukausi menee kotikuplassa kuitenkin ja sit pääsis nauttimaan jo ulos keväästä ja pitkästä kesästä 😍

ON: Huomenna kp27, dpo 12-13 (en oo ihan varma oviksesta) ja palataan reissusta kotiin. Varmaan ryntään heti sen testin tekemään vaikka vannoin oottavani perjantaihin. Tosin se on niin täysi päivä heti aamusta alkaen etten haluais kiireessä tulosta sulatella. Jännittää ja tosi toiveikas olo, kun oireita on tosiaankin ollut monensorttista 😄 raportoin teillekin piakkoin miten kävi!

Komppailen muita kevätvauvan osalta, ois paras aika saada vauva syliin ♥️

Meille ei kuitenkaan todennäköisesti sellaista tule, sillä vaikka multa lähti tänään vihdoin kuparikierukka, niin mies nyt himmailee yrityksen aloittamista, että olisi parempi taloudellinen tilanne ensin... Hän vasta valmistui koulusta ja on yhä ekan tämän uuden alan työpaikan etsintä käynnissä. Toivon todella että löytyisi asap, en malttaisi odottaa! Hyvällä tuurilla kuitenkin ensi kierrosta voisi aloittaa, ja vahinkojen mahdollisuus on kuitenkin olemassa, nimittäin keskeytetyllä mennään ehkäisynä 😅

Kierukka joka tapauksessa oliko pakko poistaa jo, se oli jo täyden vuosimääränsä palvellut.

Kiitos kaikille tuesta ❤️ Nyt olen täällä tyhjennyksessä 😪 Te ketkä olette joutuneet kokemaan keskenmenon, niin oletteko odottaneet yhdet kuukautiset ennen kuin olette jatkaneet yrittämistä?
En oo odottanut. Aina on kyllä tullut vähintään yhdet välissä. Oon odottanut lähinnä jälkivuodon loppumista ja negaa r testiä. Yleensä mennyt noista vain reilu vko kuukautisten alkuun itsellä.

Kiitos kaikille tuesta ❤️ Nyt olen täällä tyhjennyksessä 😪 Te ketkä olette joutuneet kokemaan keskenmenon, niin oletteko odottaneet yhdet kuukautiset ennen kuin olette jatkaneet yrittämistä?

2020 meillä oli kaksi tuulimunaraskautta, jotka molemmat tyhjennettiin lääkkeellisesti rv 8. Heti jatkettiin yritystä, kun rtesti näytti negatiivista. Testien ja tuntemusten mukaan ovuloinkin heti molempien jälkeen, mutta ei tärpännyt kummallakaan kertaa heti. Kuitenkin tuntui olevan hedelmällistä aikaa se keskenmenon jälkeinen aika, kun raskauduin uudelleen toisella kertaa yksien ja toisella kaksien kuukautisten jälkeen ja siitä syntyikin sitten meidän kuopus. Tsemppiä jaksamiseen!

Voimia ja jaksamista Iltatähti ja mai- ❤️ Itse vasta viime viikolla uskaltauduin kirjoittelemaan, mutten uskaltanut antaa itseni toivoa, vaikka oireet oli selkeät. Viikonlopun olin onneni kukkuloilla plussan saatuani... Nyt viime viikonloppu tuntuu hyvin kaukaiselta... Eli palaan itsekin tänne haaveilemaan...

Hei, apuja tai mielipiteitä vailla!!😭 Tänään on kp 31/27-30 ja äsken eli n. 19:45 testi näyttää tältä. Onkohan tää joku kiinnittymisyritys, joka ei onnistunut, voiko vielä vahvistua? Testi rfsun, tiedän ei paras mahdollinen, mut pctä ei ollut kaupassa... Teen aamulla digin, en siis jotenkin yhtään odottanut positiivista kun pari pv sitten vielä puhdas nega... Ovulaatioajankohdasta ei oo täyttä varmuutta 🙄

Liitteet

• IMG_20230706_195153__01.jpg
    IMG_20230706_195153__01.jpg
    773.8 KB · Katsottu: 110
Hei, apuja tai mielipiteitä vailla!!😭 Tänään on kp 31/27-30 ja äsken eli n. 19:45 testi näyttää tältä. Onkohan tää joku kiinnittymisyritys, joka ei onnistunut, voiko vielä vahvistua? Testi rfsun, tiedän ei paras mahdollinen, mut pctä ei ollut kaupassa... Teen aamulla digin, en siis jotenkin yhtään odottanut positiivista kun pari pv sitten vielä puhdas nega... Ovulaatioajankohdasta ei oo täyttä varmuutta 🙄
Aika aikaista, eli luulen että voi vielä vahvistua 🥰 pari pv sitten jos teit negan niin ihan normaalia.
Varsinkin jos ei varmuutta oviksesta 💐

Kyllä tuo minusta plussalta näyttää ja varmasti vahvistuu tuosta 🙏 ilmoita aamulla digin tulos 🤞

En ole odottanut, mutta nyt tullut kahdet menkat jo ilman uutta tärppiä. Toivotaan että sulla tulisi uusi, pysyvä tärppi pian ♥️ voimia ♥️

Takaisin