Raskaaksi 2023

Mulla pitäis huomenna alkaa menkat ja testaan jo illasta jos näkyis mitään. Dpo14 tänään. Peukut pystyyn 👍👍
Peukut pystyssä täällä👍👍🤩

Mulla ois tänään pitäny alkaa kp1 mut eipä oo vielä ainakaan merkkejä menkoista. Nyt jo itseasiassa kierto useamman päivän pidempi kun normaalisti, mutta ovis tuli pari päivää myöhässä.
Mä ajattelin odotella testaamisen kanssa pidemmälle ens viikkoon, nega se olis täällä kuitenkin 😕
Ihme pitäisi tapahtua että täällä plussa testiin tulisi😅

Onnea kaikille plussanneille 😍
Täällä pidetty vähän hiljaiseloa foorumeilta.

Täällä vasta dpo 6 menossa, aika matelee. Ostin jo valmiiksi pari testiä, ajattelin jos perjantaina dpo 11 testaisi. Himotestaaja kun olen, niin testatattavahan se on vaikkei odotukset korkealla ole, kun talletteluja vain kerran dpo -1.

Tähkis, Moana, -SV- ja Sagaluna: Aivan ihanaa, selkeitä plussia🤩 Tuhannesti onnea teille kaikille ja ihanaa odotusaikaa. Upeita uutisia🥰

Milsku22: Joko olet testannut tai saitko selvyyttä tilanteeseensa? 🤍

Valora: Koskas sinulla on testipäivä? 🤩

-Nennu-: Jännittävää🫣 Puhaltelen sulle plussatuulia ja pidän peukut pystyssä! Toivottavasti sinne on pikkuinen tarrannut kiinni💕

Jadine: Pahoittelut negasta😔♥️ Onko kovin aikaiset dpo:t? Jos voisi vielä muuttua plussaksi. Niin kauan on toivoa kun ei kp1 ole alkanut🤍

Mamiksx4: Pahoittelut negasta😔♥️ Joillakin plussa näkyy vasta myöhemmin, joten vielä on toivoa. Millä testillä testasit? Voimia♥️

Haavejuttu: dpo-1 talletukset saattaa riittää vallan hyvin! Onnistumiseen tarvitaan vain yksi väijyvä uimari. Toivottavasti saat plussan. ♥️ Me mennäänkin samoissa dpo:issa, itselläni myös dpo6 menossa.

ON: dpo6, valkkaria tulee _paljon_. Nännit kipeät ja kokoajan pissahätä (voi johtua kyllä helteistä ja jatkuvasta vedenjuonnista). Myös huono olo ollut jo 2 päivää ja tämä puolestaan voi johtua veneilystä😄 Testisormet syyhyäisi jo, mutta odottelen vielä, koska tuskin kiinnittymistä on vielä edes tapahtunut, vaikka tärppi olisikin käynyt.

Plussatuulia kaikille ja tsemppiä omiin tilanteisiin! 💕

Kauan_toivottu: Tottahan se on, että yksi siittiö riittää. Mutta jotenkin oma pää sanoo, että raskaus on todennäköisempää kun talletteluja olisi ovulaation ympärillä useammin.

Samoja oireita tai "oireita" täälläkin kuin sinulla. Lisäksi repäisykipuja. Mutta kun on syönyt minipillereitä tai e-pillereitä teinistä asti lähes koko ajan, niin hankala sitä myös on tietää miten se oma kroppa toimii ja mitkä tuntemukset on normaaleja.

Täällä hieman pettymystä ilmoilla kun onnistunut tallettelu oli vain dpo -1 kun miehellä iski suorituspaineet ovulaatiopäivänä ennen reissuun lähtöä. Täällä sukumökillä emme ole olleet sekuntiakaan yksin niin ei ollut mahdollista paikata tilannetta. Katsotaan mihin riittää tällä kertaa 🥲
Kauan_toivottu: Tottahan se on, että yksi siittiö riittää. Mutta jotenkin oma pää sanoo, että raskaus on todennäköisempää kun talletteluja olisi ovulaation ympärillä useammin.

@Kauan_toivottu , pc llä testasin, näinhän itsekin aina sanon, että niin kauan kunnes menkat alkaa, on toivoa. Joten 🤞🤞🤞🤞

Mä luulin et ois yöllä jo alkanut kun tuli seksin jälkeen kunnolla paperiin. Laitoin kuukupin ja en edes ajatellut ottaa pissaa talteen, mutta kupissa oli vain tippa pohjalla verta. Joten ei ollutkaan vielä kp1. Saattaahan se tän päivän aikana vielämuuttua. Mutta huomenna aamulla otan sit talteen ja testaan jos ei ole alkanut ennen sitä.

Pidän peukkuja Mamiksx4 💗 Paljon plussaonnea myös muille piinailijoille 💗💗💗

-Nennu-, höh 😫 Siellä niin lyhyt ja mulla taas yllättäen viime kierto oli pisin aikoihin.. typerää temppuilua..

Testasin tänään kp24. Ei olis pitänyt näin aikaisin.. kp14 tienoilla oli ovistuntemuksia.. Pregcheck-liuskassa näkyi ihan häivähdys viivaa kun katsoi tietystä kulmasta, muttei väriä. En usko että olen raskaana.. Jotain olin kuitenkin näkevinäni enemmän kuin aiemmin. Mutta tosiaan ihan sama tunne oireiden puolesta kuin viime kierrossa. Onko kukaan saanut PC:lla viivanpaikkoja? Mietin onko miten yleistä noilla..

@Valora jos oletetaan että sun ovis on ollut kp 14 niin nyt olisi dpo 10 ja silloin yleensä viivat on tosi haamulaisia eikä omassa ainakaan silloin näkynyt yhtään väriä. Vasta dpo 13 testissä oli punertava se viiva. Pc kuulemma ei ole antanut aiemmin viivan paikkoja mutta nykyään niitä voi tulla. Tsemppiä piinailuun!

Kiitos paljon Kuuttituutti! 💗 Tosi hyvä saada vähän ees osviittaa.. Koitan nyt malttaa ton 3 päivää ennen uutta testiä.

Jos tein selkeän positiivisen testin Maanantaina, 4pv myöhemmin haalea ja kävin myös labroissa joissa tulos 228.
Onko mitään mahiksia?
Ei ole varmuutta päivistä, taustalla kemiallinen viime kuussa

Jos tein selkeän positiivisen testin Maanantaina, 4pv myöhemmin haalea ja kävin myös labroissa joissa tulos 228.
Onko mitään mahiksia?
Ei ole varmuutta päivistä, taustalla kemiallinen viime kuussa
Tässä tilanteessa tärkeintä on varmasti uudet labrat, jotta näkee suunnan. Nouseeko arvo ja näin alussa sen pitäisi joka toinen päivä tuplaantua. Tsemppiä!

Sympatiat uuteen kiertoon joutuneille😕❤️
Täällä loppui kans jännitys viime yönä, kp1 alkoi. Olipa kummallinen kierto millaista ei ole viimeiseen 1,5v ollut. Ovulaatiotesti oli plussa vasta kp15 illalla, mutta luulen ettei ovista tullut tässä kierrossa ollenkaan, koska venyi 31 päivään mitä mulla ei siis ole vuosiin ollut. Ennemmin kierto on lyhentynyt tässä kun ikää tullut. Mulla luteaalikin ollut jo pitkään 12päivää.
Eikö ollut niin että jos on anovulaarinen kierto niin olisi yleensä pidempi?
No nyt pitääkin sitten tässä kierrossa tarkkailla ovista tarkemmin, kun ei mitään hajua miten tää nyt sitten kiertoon vaikuttaa. Kieltämättä ehti vähän toiveet nousta, kun menkkoja ei kuulunut🙄
No leuka rintaan ja kohti uusia yrityksiä😅 onneks loma vielä edessä.
Mites muilla?

Tsempit muillekin uuteen kiertoon joutuneille 🙏🤗 ja tervetuloa mukaan Koirankorva 🥰

Mulla kierto muuttui tänä vuonna, ennen oli aina 28-30. Nyt ollut tommosta 25-28, yleensä 26. Toivon, ettei se enteile huonoa.

Yritykseen liittyy kyllä ihan hurjasti ahdistusta omalla kohdalla. Monella tulee selkeesti niitä ajatuksia, että mihin sitä oikeen ryhtyy ja varsinkin jos on lapsi entuudestaan, että jaksaako kaiken taas uudestaan. Niiden lisäksi itseä hirvittää keskenmenojen pelko, tai lähinnä ennen esikoista oli todella musta vuosi kun keskenmenoja mahtui kolme vuoteen.

Raskaus oli helppo, mutta synnytys oli aika traumaattinen. Esikoinen painoi 4.6kg ja jäi kiinni hartioista. Synnytyksestä on jäänyt itselle pieniä vaurioita, jotka kyllä nykypäivänäkin muistuttaa itsestään.

Ja lisäksi vielä vauvavuosi. Jälkeenpäin tajusin, että mulla oli selkeästi synnytyksen jälkeinen masennus. Tieto helpottaa toki, koska ehkä toisella kertaa sen huomaisi? Tai ainakin siitä voisi varoittaa neuvolassa.

Mutta samaan aikaan niin kutkuttavaa ja jännää. Ja ehkä sellainen pieni "haluan kokea kaiken uudestaan erilailla" ajatus mielessä

Takaisin