Raskaaksi 2023

Mulla on muuten ollut tihentynyt virtaamistarve myös. Mutta sekin voi selittyä helteellä ja kun juonut enempi 🤣 Huvittaa kun näitä oireita vaan tarkkailee 🙈

Tyhmä kysymys näinkin konkarilta 😅 mut onko dpo14 sama päivä milloin menkkojen pitäisi alkaa 🤔

Tyhmä kysymys näinkin konkarilta 😅 mut onko dpo14 sama päivä milloin menkkojen pitäisi alkaa 🤔
"Useimmilla naisilla munasolun munasarjasta irtoamisen ja seuraavien kuukautisten alkamisen väli on 12-16 päivää." Ja tätä kutsutaan luteaalivaiheeksi kierrossa. Munasolun munasarjasta irtoamisella tarkoitetaan ovulaatiota.
"Kun naisen luteaalivaihe kestää vähemmän kuin kymmenen päivää, tämä tarkoittaa, että keho tuottaa vähemmän progesteronia." ..ja raskautuminen voi olla/on vaikeampaa kuin pidemmän luteaalin omaavilla.
Toivottavasti selvensi, kopioin osan tekstiä, kun oli selkeämpää kuin ruveta itse selittämään :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: :Sparkles:

Tän aamun testi, jokohan vois luottaa että ei jäisi kemialliseks🤞🏻. Ylempi toissapäivänen testi ja alempi tää aamu. Huh, huomenna kyllä pettymys on valtava jos ne menkat alkaakin😮‍💨.
IMG_20230623_064754.jpg

En tiedä mikä aivopieru kävi mutta alkuun katsoin että ovis oli 10.6. ja laskin dpo sen mukaan, eilen jostain syystä katsoin että olisi ollut 9.6. ja laskin että olisi jo eilen ollut dpo13, mutta se onkin vasta tänään. Ilmankos oli haalea dpo13 viiva kun se oli dpo12. 🤦🏻‍♀️
Joka tapauksessa tänään sain digiin 1-2vko, ei varmaan dpo13 sen enempää muutkaan ole saanut?

Mieskin tänään aamulla vihdoinkin uskoi ihan kokonaan kun näki digin, eilen oli vielä aika epäilevä koska hänen mielestään edes kuivuneissa tikuissa ei ollut punaista vaikka selvästi niissä jotain itsekin näki. Mun silmään ne kuivat oli kyllä ihan selvästi punertavia.😁

@Tähkis kivasti on vahvistunut!😍
Missähän vaiheessa voi ajatella että ei ole vain kemiallinen jos viivat jatkuvasti vahvistuu?🤔

Miten se aina menee niin että kierron alussa oot satavarma että testaat vasta ekan kerran kun menkkojen olisi pitänyt alkaa 🤔 sitten kun The Day lähenee ei meinaa millään pystyä odottamaan 😅🙈 täällä nyt kp 25/31, joko saa testata 🤣🤣🤣

Ilmankos oli haalea dpo13 viiva kun se oli dpo12. 🤦🏻‍♀️
Joka tapauksessa tänään sain digiin 1-2vko, ei varmaan dpo13 sen enempää muutkaan ole saanut?

@Tähkis kivasti on vahvistunut!😍
Missähän vaiheessa voi ajatella että ei ole vain kemiallinen jos viivat jatkuvasti vahvistuu?🤔
Digistä en osaa sanoo kun en oo koskaan kokeillut🤔. Edellisessä kemiallisessa mulla oli alkuviikosta silminnähtävää viivaa mut sit loppuviikkoo kohden viivat hävisi ja silloinki menkat alkoi la.

Mut joo nyt mä vaan luotan ja odotan🥰✌🏻

Voi harmi Jadine 😔 Mikä dpo? Että voisko olla ettei vielä näy..?

Tähkiksellä tosiaankin hyvin vahvistunut. Vahva on kun ei kerran menkkojenkaan olisi vielä edes kuulunut alkaa! 💖

-Nennu- samaistun myös tuohon 😅 En ymmärrä miten esikoisen kohdalla pystyin odottamaan siihen että menkat oli päivän myöhässä.. Nyt en kyllä pysty. Nää piinapäivät on niin pitkiä 😫

Kp21.. koitan malttaa testauksen viikon päähän eli kp28.. luulisi silloin jo haamu näkyvän.

Täällä odottelen mitä tuleman pitää. Testasin negan dpo12 ja nyt olisi menossa dpo15. Juilii vatsaa ja selkää mutta menkkoja ei näy. Jotenkin en uskalla testata uudelleen ja tekee mieli vaan odottaa kunnes menkat about viikon myöhässä… mutta katsotaan maltako.

Onnea kaikille plussanneille ❤️

Joo digillä ne viikot meinaa aikaa hedelmöityksestä, eli 1-2 viikon välillä ollaan kun on dpo 13 😊 Varmaan ihan muutaman päivän kuluttua vois digissä näkyä 2-3 viikkoa.

Paljon onnea plussanneille, voimia negan testanneille ja ihanaa keskikesän juhlaa kaikille❤️

Kuinka monella on jännät päivät käsillä? Millon meinasitte testailla? Täällä nyt 27/31, jos löydän jostain mun vakkari luotto testin niin voi olla et testaan jo huomenna ekan kerran 😅🙈😬

Ilmoittaudun jännäämään! Kp 19 menossa nyt ja kuvittelen kovasti et herkkä testi olis antanut hipsuhälyn. Nyt odottelen voimistumista, huomenna teen testin jopa aamupissasta. :smiling-eyes:

testeja_23_06_25.JPEG

Kuvassa 2 ovistestiä, tehty eilen ja tänään, ja tänään tehty herkkä raskaustesti. Itse ovista en onnistunut saamaan kiinni, taisin testata liian harvakseltaan. Kierto on epäsäännöllinen ja ovis taisi tällä kertaa olla aikaisessa kun pääsi karkaamaan minulta. Toki mies on tunnollisesti hoitanut hommaansa pitkin kuuta, ettei se oviksen hukkaaminen iso vahinko ole.

Takaisin