Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Plussa on onneaTänään ehkä dpo 11. Sanokaa tästä rehellinen mielipide, itseä jotenkin epäilyttää nyt kovasti että kuvittelenko vaan.
Eilen en saanut kameraan kuin juuri ja juuri varjon toisen viivan kohdalle, mutta eilisessä testissä nyt kuivuneena näkyy vielä toista viivaa haaleana. Mies sanoi eilen että vähän näkee jotain mutta ei vielä innostuisi.
Tänään ekat minuutit näytti negalta, mutta 5min kohdalla alkoi viiva näkymään ja alla oleva kuva on otettu 10min kohdalla. Testinä onestep. Kuvassa tuo viiva ei nyt ehkä niin punerra mutta mun mielestä livenä kyllä punertaa, miestä en nyt herättänyt katsomaan. Ja tänään tämä näkyy muissakin valoissa kuin vaan yhdessä ja tätä ei oikeastaan tarvitse tihrustaa vaan sen näkee heti kun testiä katsoo.
Huomasitteko ennen plussaa lisääntynyttä valkovuotoa tai muuta erilaista kuin negakierroissa?
Neuvola tulee laskemaan 28 päivän mukaan ja vaikka tietäisit ovispäivät ja kaikki niin se ei vaikuta siihen koska heidän systeeminsä on joustamaton mut oviksen mukaan sun la ois kyllä toi 1.3.Tää on kyllä parasta kun täältä saa niin nopeasti vastauksia. Ja kiitos kaikille onnitteluista! Huomenna testaan vielä pc:n testillä ja jos siinäkin näkyy niin pakko se on uskoa.
@Valora mä en ole huomannut että vv määrä olisi erityisesti lisääntynyt, mutta ei ole paikat kyllä samalla tavalla kuivuneet kuin normaalisti ennen menkkoja. Pari kertaa päivässä tuntuu pientä painetta oikealla alavatsalla kun esim nousee. Lisäksi eilen aamulla oli jotain hyvin pieniä tuntemuksia rinnoissa hetken. Muuten oikeastaan kaikki sopii pms oireiksi, itkettää, kiukuttaa (kiukkuisuus kyllä parina päivänä vähentynyt, mikä on epätyypillistä tässä vaiheessa kiertoa), haluaisin koko ajan syödä ja alavatsa on turvoksissa. Aamulla oli jäätävä nälkä kun heräsin ja hetken huono olo (voi olla myös nälästä). Ainiin ja eilen oli koko ajan jano ja pissatti.
Mulla alkoi edelliset menkat 24.5. mutta kierto on yleensä 30-32 päivää, niin meneeköhän laskettu aika mihin. Jos lasketaan 28pvä mukaan niin olisi 28.2. ja 32pvä mukaan niin 3.3. Ovis oli ilmeisesti 9.6. ja jos laskee hedelmöitysajankohdan mukaan niin että hedelmöitys olisi silloin niin la olisi 1.3. Lähinnä mietin että suunnistanko itseni helmikuisiin vai maaliskuisiin?
Ohhoh mikä plussa-aalto Mä haluun mukaan!!
-SV-, näen ihan selkeän haamun tähkis ja moana, näkyy myös hyvin viivat voi että.. onnea paljon kaikille ja tarrasukkia Huomasitteko ennen plussaa lisääntynyttä valkovuotoa tai muuta erilaista kuin negakierroissa?
Mä en ymmärrä miten aattelin aiemmin että juhannuksena jo pääsis piinailemaan. Nyt on vasta kp19. Tylsää.. vasta kuun lopulla pääsen testailemaan. Noh, mulla alkaa pian loma. Täytyy täyttää päivät kivoilla puuhilla. Nyt on ihan kuiva kausi taas kyllä oviksen jälkeen, samanlaista kuin viime kierrossa. En usko että on tärpännyt
Mun 6v tyttö on monta kertaa sanonut että haluaa pikkusiskon On luettu Aino-kirjoja, joissa Ainon äiti on raskaana ja Aino saa pikkuveljen. Ihana jo valmistella pientä henkisesti. Hän on ollut pitkään meidän vauva
Musta haamut on sellaisia että niihin tarvii vähän mielikuvitusta että ne näkee ja välttämättä ei vielä punerra, tuo on siis mun logiikalla selvä plussa vaikkei leffa viiva olekaan :) Mä sain edellisestä raskaudesta leffaviivat dpo 17 mut en aamun ekasta vaan aamun tokasta pissaava tehtynä. Siinä oli iso ero kun tein silloin myös testin ekasta.Täällä taas aamun ensimmäisenä minä hei! Heräsin viideltä nälkään ja pissahätään. Pääsin eilen vasta illasta kauppan ja yritin ostaa digitestiä, mutta kumpikaan meidän kahdesta kaupasta ei niitä myynyt. Tänään menen isompaan kauppaan ja ostan (vaikka alkuviikosta jätin kaupan hyllylle rahan tuhlauksena) koska en jaksa tätä epävarmuutta/epäuskoa.
Tänään ilmeisesti dpo13, ja pregcheck näytti 3min kohdalla hailuraa ja 5min kohdalla tätä vähän vähemmän hailuraa. Väriä siinä oli vaikka kuinka käänteli, mutta jostain syystä odotin vahvempaa viivaa. Kävin kyllä jo netistä rauhoittelemassa itseäni, että ei muillakaan ole dpo13 mitään leffaviivoja ja silti ne vahvistuu sellaisiksi.
Ainiin ja mies sanoi eilen että ei usko raskauteen niin kauan kun viivat on haamuja. Jotenkin laski mielialaa kun itse oli jo varma asiasta.
Ihan selkeä plussa, jos yhtään helpottaa niin itse en ole tuon vahvempaa saanut koskaan ja seitsemän lasta saanut maailmaanTäällä taas aamun ensimmäisenä minä hei! Heräsin viideltä nälkään ja pissahätään. Pääsin eilen vasta illasta kauppan ja yritin ostaa digitestiä, mutta kumpikaan meidän kahdesta kaupasta ei niitä myynyt. Tänään menen isompaan kauppaan ja ostan (vaikka alkuviikosta jätin kaupan hyllylle rahan tuhlauksena) koska en jaksa tätä epävarmuutta/epäuskoa.
Tänään ilmeisesti dpo13, ja pregcheck näytti 3min kohdalla hailuraa ja 5min kohdalla tätä vähän vähemmän hailuraa. Väriä siinä oli vaikka kuinka käänteli, mutta jostain syystä odotin vahvempaa viivaa. Kävin kyllä jo netistä rauhoittelemassa itseäni, että ei muillakaan ole dpo13 mitään leffaviivoja ja silti ne vahvistuu sellaisiksi.
Ainiin ja mies sanoi eilen että ei usko raskauteen niin kauan kun viivat on haamuja. Jotenkin laski mielialaa kun itse oli jo varma asiasta.
Oiii Varovaiset onnittelut! Juhannustaikaa selvästi teidän perheessäKp 27 ja haalea plussa
Oli mystinen fiilis että tästä kierrosta tapahtuu kun 2 viimeistä lasta sai alkunsa/ilmoitti itsestään juhannuksena