Raskaaksi 2023

Ohhoh mikä plussa-aalto 😍Mä haluun mukaan!!

-SV-, näen ihan selkeän haamun 😍 tähkis ja moana, näkyy myös hyvin viivat 😍 voi että.. onnea paljon kaikille ja tarrasukkia 💖💖💖 Huomasitteko ennen plussaa lisääntynyttä valkovuotoa tai muuta erilaista kuin negakierroissa?

Mä en ymmärrä miten aattelin aiemmin että juhannuksena jo pääsis piinailemaan. Nyt on vasta kp19. Tylsää.. vasta kuun lopulla pääsen testailemaan. Noh, mulla alkaa pian loma. Täytyy täyttää päivät kivoilla puuhilla. Nyt on ihan kuiva kausi taas kyllä oviksen jälkeen, samanlaista kuin viime kierrossa. En usko että on tärpännyt 😔

Mun 6v tyttö on monta kertaa sanonut että haluaa pikkusiskon 💖💖💖 On luettu Aino-kirjoja, joissa Ainon äiti on raskaana ja Aino saa pikkuveljen. Ihana jo valmistella pientä henkisesti. Hän on ollut pitkään meidän vauva 💖💖💖

Kyllä! Plussa-aaltoon halutaan täälläkin. Kp 15 menossa, ja arvelen että juhannuksena pääsisi tekemään taikoja. :Two-hearts: Jännä heinäkuu siis luvassa. :smiling-eyes:

Onnea plussanneille! :Growing Heart:

Tänään ehkä dpo 11. Sanokaa tästä rehellinen mielipide, itseä jotenkin epäilyttää nyt kovasti että kuvittelenko vaan.😅
Eilen en saanut kameraan kuin juuri ja juuri varjon toisen viivan kohdalle, mutta eilisessä testissä nyt kuivuneena näkyy vielä toista viivaa haaleana. Mies sanoi eilen että vähän näkee jotain mutta ei vielä innostuisi.

Tänään ekat minuutit näytti negalta, mutta 5min kohdalla alkoi viiva näkymään ja alla oleva kuva on otettu 10min kohdalla. Testinä onestep. Kuvassa tuo viiva ei nyt ehkä niin punerra mutta mun mielestä livenä kyllä punertaa, miestä en nyt herättänyt katsomaan.😁 Ja tänään tämä näkyy muissakin valoissa kuin vaan yhdessä ja tätä ei oikeastaan tarvitse tihrustaa vaan sen näkee heti kun testiä katsoo.
Plussa on 🥰onnea 💕

Tää on kyllä parasta kun täältä saa niin nopeasti vastauksia.🥰 Ja kiitos kaikille onnitteluista! Huomenna testaan vielä pc:n testillä ja jos siinäkin näkyy niin pakko se on uskoa.😁

@Valora mä en ole huomannut että vv määrä olisi erityisesti lisääntynyt, mutta ei ole paikat kyllä samalla tavalla kuivuneet kuin normaalisti ennen menkkoja. Pari kertaa päivässä tuntuu pientä painetta oikealla alavatsalla kun esim nousee. Lisäksi eilen aamulla oli jotain hyvin pieniä tuntemuksia rinnoissa hetken. Muuten oikeastaan kaikki sopii pms oireiksi, itkettää, kiukuttaa (kiukkuisuus kyllä parina päivänä vähentynyt, mikä on epätyypillistä tässä vaiheessa kiertoa), haluaisin koko ajan syödä ja alavatsa on turvoksissa. 😁 Aamulla oli jäätävä nälkä kun heräsin ja hetken huono olo (voi olla myös nälästä). Ainiin ja eilen oli koko ajan jano ja pissatti.

Mulla alkoi edelliset menkat 24.5. mutta kierto on yleensä 30-32 päivää, niin meneeköhän laskettu aika mihin.😅 Jos lasketaan 28pvä mukaan niin olisi 28.2. ja 32pvä mukaan niin 3.3. Ovis oli ilmeisesti 9.6. ja jos laskee hedelmöitysajankohdan mukaan niin että hedelmöitys olisi silloin niin la olisi 1.3. Lähinnä mietin että suunnistanko itseni helmikuisiin vai maaliskuisiin?🤔

Huomasitteko ennen plussaa lisääntynyttä valkovuotoa tai muuta erilaista kuin negakierroissa?

Mulla on ollu kyl ihan kuivaa, kuivempaa ku "normaalisti". Eli ihan silloin tällöin jotain pientä tiputtelua. Se tässä jännittääkin nyt että onko vaan joku yritys kiinnittyä ku kaikilla muilla tuntuu olevan vv lisääntynyt 😂. Mutta koska tää on yksilöllistä, nii ei voi vertailla.

Oikeanpuoleinen munasarja nippailee, mitä sit taas edellisessä kemiallisessa ei ollut et pienii toiveita jos pysyy tää🤞🏻!! Mut pessimisti ei pety ja sillee 😂✌🏻.

Tää on kyllä parasta kun täältä saa niin nopeasti vastauksia.🥰 Ja kiitos kaikille onnitteluista! Huomenna testaan vielä pc:n testillä ja jos siinäkin näkyy niin pakko se on uskoa.😁

@Valora mä en ole huomannut että vv määrä olisi erityisesti lisääntynyt, mutta ei ole paikat kyllä samalla tavalla kuivuneet kuin normaalisti ennen menkkoja. Pari kertaa päivässä tuntuu pientä painetta oikealla alavatsalla kun esim nousee. Lisäksi eilen aamulla oli jotain hyvin pieniä tuntemuksia rinnoissa hetken. Muuten oikeastaan kaikki sopii pms oireiksi, itkettää, kiukuttaa (kiukkuisuus kyllä parina päivänä vähentynyt, mikä on epätyypillistä tässä vaiheessa kiertoa), haluaisin koko ajan syödä ja alavatsa on turvoksissa. 😁 Aamulla oli jäätävä nälkä kun heräsin ja hetken huono olo (voi olla myös nälästä). Ainiin ja eilen oli koko ajan jano ja pissatti.

Mulla alkoi edelliset menkat 24.5. mutta kierto on yleensä 30-32 päivää, niin meneeköhän laskettu aika mihin.😅 Jos lasketaan 28pvä mukaan niin olisi 28.2. ja 32pvä mukaan niin 3.3. Ovis oli ilmeisesti 9.6. ja jos laskee hedelmöitysajankohdan mukaan niin että hedelmöitys olisi silloin niin la olisi 1.3. Lähinnä mietin että suunnistanko itseni helmikuisiin vai maaliskuisiin?🤔
Neuvola tulee laskemaan 28 päivän mukaan ja vaikka tietäisit ovispäivät ja kaikki niin se ei vaikuta siihen koska heidän systeeminsä on joustamaton 😅 mut oviksen mukaan sun la ois kyllä toi 1.3. 😊

Ihana plussa aalto meneillään, toivottavasti me muutkin päästään siihen mukaan! :smiling face with heart-eyes:

Noi onestepin herkät raskaustestit ei oman kokemuksen mukaan ole herkkiä. 2020 kun plussasin, oli onestep tuollainen haamu kun rfsu ja pregcheck oli jo ihan selviä positiivisia.

Meidän tallettelut ei nyt sujunutkaan miten "piti". Maanantaina itse nukahdin aikaisin, ja eilen sitten mies. Joten tähän ekaan yrityskiertoon lähdettiin vaan yhdellä dpo -1 tallettelulla. No, odotukset ei muutenkaan korkealla olisi vaikka olisi joka päivä talleteltu, kun esikoista "tehtiin" 1,5 vuotta. Olen henkisesti valmistautunut että nytkin raskautumisessa menee aikaa, vaikka tottakai toivoisi että tärppäisi heti.

Onnea plussanneille! Ihan selkeitä plussia kaikilla. 😊

Tulenpa tänne taas kurkkimaan ja viettämään viimeisiä piinapäiviä (ja toivottavasti mukaan plussa-aaltoon). On vähän jäänyt kirjoittelu tällä puolella, kun tämä keskustelu menee niin hurjaa vauhtia ja on ollut viime kuukaudet aika epätoivoinen olo.

Nyt on dpo8 ja vähän turhankin toiveikas olo. Tuntuu, että olisi tällä kertaa tärpännyt, mutta toisaalta olen kyllä ollut varma aiemminkin ja silti saanut negan. Tallettelut menivät tällä kertaa oikeastaan niin hyvin kuin voi, joten siitä ei pitäisi ainakaan jäädä kiinni tällä kertaa.

Ohhoh mikä plussa-aalto 😍Mä haluun mukaan!!

-SV-, näen ihan selkeän haamun 😍 tähkis ja moana, näkyy myös hyvin viivat 😍 voi että.. onnea paljon kaikille ja tarrasukkia 💖💖💖 Huomasitteko ennen plussaa lisääntynyttä valkovuotoa tai muuta erilaista kuin negakierroissa?

Mä en ymmärrä miten aattelin aiemmin että juhannuksena jo pääsis piinailemaan. Nyt on vasta kp19. Tylsää.. vasta kuun lopulla pääsen testailemaan. Noh, mulla alkaa pian loma. Täytyy täyttää päivät kivoilla puuhilla. Nyt on ihan kuiva kausi taas kyllä oviksen jälkeen, samanlaista kuin viime kierrossa. En usko että on tärpännyt 😔

Mun 6v tyttö on monta kertaa sanonut että haluaa pikkusiskon 💖💖💖 On luettu Aino-kirjoja, joissa Ainon äiti on raskaana ja Aino saa pikkuveljen. Ihana jo valmistella pientä henkisesti. Hän on ollut pitkään meidän vauva 💖💖💖

En huomannut mitään erityistä valkovuodossa. Viime kierrossa tunsin muka jos jonkinlaista oiretta, nyt olin viskonut hanskat aikalailla tiskiin heti oviksen jälkeen, kun tuntui ettei ollut tarpeeksi tallettelua & otin buranaakin juuri ennen ovista. Ainoat oireet mitä oli ennen plussaa niin menkkamaiset kivut + olin viikonloppuna superväsynyt (selitin tätäkin sillä, että alkoi kesäloma ja työstressin purkautuminen teki väsyneeksi). :smiling-eyes:

Nyt on edelleen sellaista menkkamaista vihlontaa hieman ja väsymys/kuvotusta vähän. Digin tein aamulla ja posi oli edelleen. Viikonloppuna lähdetään sopivasti ulkomaan reissuun, joten testailut jää sen myötä pois. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Varhaisultraa jäin miettimään. Esikoisesta kävin ja koin sen mieltä rauhoittavaksi, mutta nyt on tosi huonosti täällä meillä päin heinäkuulle saatavilla aikoja, kun niin moni lomailee... Mietin jos kuitenkin yrittäisi odotella sinne elokuulle ekaan julkisen ultraan.

Täällä taas aamun ensimmäisenä minä hei!🙋🏻‍♀️ Heräsin viideltä nälkään ja pissahätään. Pääsin eilen vasta illasta kauppan ja yritin ostaa digitestiä, mutta kumpikaan meidän kahdesta kaupasta ei niitä myynyt. Tänään menen isompaan kauppaan ja ostan (vaikka alkuviikosta jätin kaupan hyllylle rahan tuhlauksena) koska en jaksa tätä epävarmuutta/epäuskoa.😂

Tänään ilmeisesti dpo13, ja pregcheck näytti 3min kohdalla hailuraa ja 5min kohdalla tätä vähän vähemmän hailuraa. Väriä siinä oli vaikka kuinka käänteli, mutta jostain syystä odotin vahvempaa viivaa. 🤔 Kävin kyllä jo netistä rauhoittelemassa itseäni, että ei muillakaan ole dpo13 mitään leffaviivoja ja silti ne vahvistuu sellaisiksi.😁
Ainiin ja mies sanoi eilen että ei usko raskauteen niin kauan kun viivat on haamuja. Jotenkin laski mielialaa kun itse oli jo varma asiasta.😅

Liitteet

• IMG_0852.jpeg
    IMG_0852.jpeg
    364.8 KB · Katsottu: 121
Täällä taas aamun ensimmäisenä minä hei!🙋🏻‍♀️ Heräsin viideltä nälkään ja pissahätään. Pääsin eilen vasta illasta kauppan ja yritin ostaa digitestiä, mutta kumpikaan meidän kahdesta kaupasta ei niitä myynyt. Tänään menen isompaan kauppaan ja ostan (vaikka alkuviikosta jätin kaupan hyllylle rahan tuhlauksena) koska en jaksa tätä epävarmuutta/epäuskoa.😂

Tänään ilmeisesti dpo13, ja pregcheck näytti 3min kohdalla hailuraa ja 5min kohdalla tätä vähän vähemmän hailuraa. Väriä siinä oli vaikka kuinka käänteli, mutta jostain syystä odotin vahvempaa viivaa. 🤔 Kävin kyllä jo netistä rauhoittelemassa itseäni, että ei muillakaan ole dpo13 mitään leffaviivoja ja silti ne vahvistuu sellaisiksi.😁
Ainiin ja mies sanoi eilen että ei usko raskauteen niin kauan kun viivat on haamuja. Jotenkin laski mielialaa kun itse oli jo varma asiasta.😅
Musta haamut on sellaisia että niihin tarvii vähän mielikuvitusta että ne näkee ja välttämättä ei vielä punerra, tuo on siis mun logiikalla selvä plussa vaikkei leffa viiva olekaan :) Mä sain edellisestä raskaudesta leffaviivat dpo 17 mut en aamun ekasta vaan aamun tokasta pissaava tehtynä. Siinä oli iso ero kun tein silloin myös testin ekasta.

-SV- Vahvistunut ainakin viiva on edellisestä, ja se on hyvä juttu🫶🏼.

Vaikka tokihan eri merkki vaikuttaa, mäki sain eilen PC päivällä paremman viivan ku mitä aamupissast CB antoi😅.

Taistelin itseni kanssa aamulla että en tehnyt testii, joten huomenna viimeinen testi ja jos se on vahvistunut nii luotan/toivon siihen että ei ainakaan kemialliseksi jäisi. Lauantaina se sit nähdään alkaako menkat vai ei🤞🏻!!

Ihan selkeä plussa, jos yhtään helpottaa niin itse en ole tuon vahvempaa saanut koskaan ja seitsemän lasta saanut maailmaan 🙏🤗

@-SV- Ihan hyvä viiva tuo on noille päiville. 😊 Olen saanut samanlaisilla viivoilla ihan elävän lapsen.

@Sagaluna Onnea plussasta!

Täällä olen hyppimässä seinille. 😅 Dpo9 eli huomenna testaan, ja fiilikset vaihtelevat toivon ja epätoivon välillä. Päivä ennen testausta on yksi kierron ikävimmistä päivistä. 😬

Ooo todellinen plussa-aalto 😍 Paljon onnea Sagaluna 💖

Syntyyköhän keväisin edelleen eniten vauvoja..?

Iso kiitos oireista kertoneille 🥰 Eli vaikkei valkovuoto runsaampaa, silti mahis olla raskaana.. Nyt taas toiveet vähän nousee.

Olen tajuttoman väsynyt ollut oviksen jälkeen ja seksihalut poissa. Helle myös vaikuttanut varmasti. Mutta oon ollut tosi herkilläkin.. Tyttö oli vikaa päivää eilen maailman parhaimmalla perhepäivähoitajalla. Itken sitä kolmatta päivää.. Olisipa nyt onnistanut 🥰

Takaisin