Raskaaksi 2023

Tässä Flo sta napattu kuva.
Joskushan niitä limoja tm vuotoa voi olla niin vähän ettei huomaa pyyhkiessä tai housuista.

Ja linkki luomupimun blogipostaukseen:
 

Liitteet

  • 3654BF78-1658-4E2C-B512-7EF090387E03.jpeg
    3654BF78-1658-4E2C-B512-7EF090387E03.jpeg
    55.4 KB · Katsottu: 102
Kun eilen sain sen positiivisen ovistestin, tein vielä joskus 19.30 uuden ja digitestin testiviiva oli todella tumma niin onko mitenkään mahdollista että munarakkula olisi irronnut jo klo 21.30 aikoihin? Silloin tuntui, että koko vasen kylki on aivan tulessa.
 
Kun eilen sain sen positiivisen ovistestin, tein vielä joskus 19.30 uuden ja digitestin testiviiva oli todella tumma niin onko mitenkään mahdollista että munarakkula olisi irronnut jo klo 21.30 aikoihin? Silloin tuntui, että koko vasen kylki on aivan tulessa.
Mulla on joskus ollut samana päivänä ovisplus, lämpöjen ja kipujen perusteella ollu ovis samana päivänä.
 
Kun eilen sain sen positiivisen ovistestin, tein vielä joskus 19.30 uuden ja digitestin testiviiva oli todella tumma niin onko mitenkään mahdollista että munarakkula olisi irronnut jo klo 21.30 aikoihin? Silloin tuntui, että koko vasen kylki on aivan tulessa.

Mulla oviskipu on just tollasta aivan jäätävää kylkikipua.

Onnea @Evera 😍
 
Onnea @Evera ! 😍 ihana juttu.

Huomasinpa just vessassa käydessäni, että tuli ihan outo köntti kirkasta limaa. Onko tämä nyt se ”limatulppa” josta täälläkin ollut aiemmin puhetta? 🤩 Eli ovis oliskin mahdollisesti aika lähellä, vaikka Flo ennustaa vasta viikon päähän? Nyt vaan ahkera yritys käyntiin. Vitsi sitä osaakin olla onnellinen niin pienistä (ja ällöistä) jutuista tässä raskautta yrittäessä 😂
 
Kyl nyt on turhauttavaa tää odottaminen. Lopetin pillerit 5kk sitten ja nyt edellisistä kuukautisista on 38vrk. Testejä testien perään mut kaikki negaa.. tänään kävin verikokeissa kun luin jostain et mittaavat jo 5yksikköä mut pyh tuloksissa lukee - (<25) yli mittaa vaan yli 25? Eli pissatesti on sit herkempi. Oma kierto ei oo tasottunut vielä niin vaikea ees sanoa koska niiden kuuluis alkaa. Nännit olleet tosi kipeät nyt ei enää, alavatsassa nyt särkyä vähän kuin kuukautiset mut ei tule mitään väriä. Voiko vielä odottaa jos plussais vielä..
 
Onnea @Evera ! 😍 ihana juttu.

Huomasinpa just vessassa käydessäni, että tuli ihan outo köntti kirkasta limaa. Onko tämä nyt se ”limatulppa” josta täälläkin ollut aiemmin puhetta? 🤩 Eli ovis oliskin mahdollisesti aika lähellä, vaikka Flo ennustaa vasta viikon päähän? Nyt vaan ahkera yritys käyntiin. Vitsi sitä osaakin olla onnellinen niin pienistä (ja ällöistä) jutuista tässä raskautta yrittäessä 😂

Voi hyvinkin olla 🤞🏽
Se on tosinyksilöllistä kellä limat tulee mitenkä aikasin 🤷🏻‍♀️
Kurkkaa toi luomupimu sivusto jonka linkkasin tänne, antaa hyvää tietoa 🙂

Ite huomannu sen silloin kun tikutin et n. 2-3pv ennen ovista se isoin lima irtoaa.

Nyt vaan pupuilemaan ahkerasti joska nappais 🤞🏽🤞🏽
 
Edellissivulla oli puhetta ovislimoista. Mulla tuli satunnaisesti limat oviksen aikaan, viimeisimmästä oviksesta ei ollut limoja ollenkaan mutta tämä mahassa potkuttelija (rv 30+1) tarttui silti matkaan. Joten niitä limoja en niin tuijottelisi ovista metsästäessä 😊
Harvoin oon itsekkään bongannut ovislimoja. Erikoista yrittäessä bongasin kerran, mutta raskaaksi tulin ilman limojen bongailua. 🤭 Nyt en oo kyllä huomannut kertaakaan viel ovislimaa, vaikka ovulaation sain myös tikkuun viime kierrossa.
 
Tulen minäkin nyt 2023 keskusteluun. Kova toive olisi saada esikoinen. Yritys aloitettu syksyllä.

Tällä hetkellä odottelen ovulaatiota. Nyt olisi kp 14, eikä vielä merkkejäkään lähestyvästä ovulaatiosta. Yleensä tässä vaiheessa kiertoa ollut jo reilut limat... Tikussakin näkyi äsken vain tosi haalea viiva. Toivotaan, että se lähipäivinä vahvistuisi...

Olisi kiva saada aikaa kulumaan! Mites vuosi on alkanut kaikilla? Joko joulu on raivattu pois? Mä vielä haikeana ihailen joulukuusta loppiaiseen saakka 😁🎄 Latasin myös jonkin söpön uuden kalenterisovelluksen, mihin saa to-do-listoja, joita tykkään tehdä. Oon laitellut itselleni ekstrahommia, niin saan välillä ajatuksia nollattua rehkimällä kaikenlaista
😅
 
Kysyn teidän mielipidettä! Huomenna ois yhden ystävän synttärit ja tekisi mieli siemailla viiniä 🥂🤭 Itse en tykkää ajatuksesta käyttää päihteitä edes ennen plussaa saati raskausaikana. Mutta vielä ainakaan testi ei ole sitä plussaa ainakaan näyttänyt. En ole käynyt ulkona pitkään aikaan ja nyt olisi ihana tilaisuus. Teen vielä varmuudeksi testin huomenaamulla ja clue ennistaa menkkojen alkua ylihuomiselle. Nauttisitko itse alkoholia tässä tilanteessa? 😁 Olen jotenkin yli varovainen varmaan tämän asian kanssa 🙈
 
Mahtava tunne kyllä päästä piinailee oikeasti ekaa kertaa elämässä😍
Kysyn teidän mielipidettä! Huomenna ois yhden ystävän synttärit ja tekisi mieli siemailla viiniä 🥂🤭 Itse en tykkää ajatuksesta käyttää päihteitä edes ennen plussaa saati raskausaikana. Mutta vielä ainakaan testi ei ole sitä plussaa ainakaan näyttänyt. En ole käynyt ulkona pitkään aikaan ja nyt olisi ihana tilaisuus. Teen vielä varmuudeksi testin huomenaamulla ja clue ennistaa menkkojen alkua ylihuomiselle. Nauttisitko itse alkoholia tässä tilanteessa? 😁 Olen jotenkin yli varovainen varmaan tämän asian kanssa 🙈
kyllä minä irroittelisin, jos huominen testi olisi nega!
 
Kysyn teidän mielipidettä! Huomenna ois yhden ystävän synttärit ja tekisi mieli siemailla viiniä 🥂🤭 Itse en tykkää ajatuksesta käyttää päihteitä edes ennen plussaa saati raskausaikana. Mutta vielä ainakaan testi ei ole sitä plussaa ainakaan näyttänyt. En ole käynyt ulkona pitkään aikaan ja nyt olisi ihana tilaisuus. Teen vielä varmuudeksi testin huomenaamulla ja clue ennistaa menkkojen alkua ylihuomiselle. Nauttisitko itse alkoholia tässä tilanteessa? 😁 Olen jotenkin yli varovainen varmaan tämän asian kanssa 🙈

Mä oon juonu lasillisen-pari ennen potentiaalista plussaa. Mut mua ahdistaa ajatus, että jokainen luteaalivaihe menee peläten mitä syö ja juo, enkä siksi ainakaan vielä hyppää siihen junaan, että rajoittaisin niitä ennen plussaa. Tää on siis mulle isompi kysymys kun vaan alkoholi!

Pysähdyttävintä mulle oli se kun yksi nainen kerran sanoi, ettei lapsen tekeminen saa tuntua siltä, että laittaa elämänsä tauolle. Ehkä toi ajatus kumpuaa sieltä. Tai mulla on dellainen pelko, että mitä jos tuun elää parin vuoden luteaalit aina varoen ja pelossa, eli laitan elämän tauolle. Ja en nyt tarkoita että elämä olisi yhtä kuin alkoholi, en todellakaan. Suurempi periaatekysymys :)

Kauhea selitys :D Mutta kukin tekee sen mikä itselleen TUNTUU HYVÄLTÄ. ❤️
 
Takaisin
Top