Raskaaksi 2023

Oi miten ikävää Enniy 😔 Paljon jaksamista 💗

Mua on sattunut tänään alamahaan niin kuin olis kuukautiset alkamassa. Toivottavasti alkaa ajallaan, jos on alkaakseen. Kyllä kaikkia oireita vaan nyt tarkkailee, ei pääse mihinkään, että tämä vauva-asia on jatkuvasti mielessä.

Tossa mun testissä on vaan viivanpaikka. Oon sitä tiiraillut ja vertaillut. Nyt mä pidättäydyn ja testaan vasta lauantaina. Jos sanani syön niin... niin... en tiiä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mä taktikoin ja tilasin just tota myo-inositolia jotta jos menkat alkaa niin pääsen heti aloittamaan ne. Se oikeesti auttoi henkisesti tähän malttamattomuuteen. Jos ei raskaudesta saa intoilla pian niin uudesta kierrosta sitten tuon inositolin ansiosta. Mulla on korkeat odotukset sen suhteen! Oon kuullut sen verran paljon hyvää :smiling-eyes:

Eilen soittelin neuvolaan,
Sain ajan ultraan 3.5. Eli reilu viikko pitäisi malttaa odotella että tiedetään missä mennään 💗

Digitesti tältä aamulta ja muut testit yhtä vahvaa kuin aiemmin, ellei ihan aavistuksen vahvempaa. Ja testejä oon nyt tehnyt liikaakin pitkin päivää, selvästikään ei vaikuta nyt onko aamuvirtsasta vai ei.
Toivottavasti aika kuuluu armollisesti ja saat hyviä uutisia :folded: :Two-hearts:
Vaikuttaa hyvältä ja lupaavalta, tosi vahvoja tuloksia oot saanut. Toivotaan parasta 🫶

@Malttamaton145 toivotaan mitä parhaimpia uutisia ultrasta 🤞🏽

@Enniy pahoittelut ja tsempit ❤️

Ja muille myös ketkä uuteen kiertoon siirtyivät.
Täällä vielä bongaillaan sitä ovista, en nyt ohan ole vakuuttunut onestepin testeista kun vaihtelevat viivat aamu/päivä/ilta.
Eilen nippailu vasemmalta taas niinkuin aina oviksen aikoihin ja egg white limaisuus huipussaan.

@Celestia minäkin tutkin tuota valmistetta, saako kysyä tuotteen minkä tilasit? 😊
Jos tuon nac purkin söisi loppuun ja katsois sitten tuota seuraavaksi 🤔

Hauska muuten 😂 yks päivä huomasin että mun mies on muutaman päivä syönyt mun MAMA multivitamiinivalmistetta 😂
Vaihdoin tavallisen multivitamiinin siihen kun rate sitä suositteli

Se olis kp1 yht'äccii 🩸 Ovis tais olla luultua aiemmin tai sitten dpo0 ja kp1 väli jäi vaan aiempaa lyhyemmäksi. Noo nyt ainakin tietää että vappuna saa ottaa sihijuomaa 🍻 (mä otan todella harvoin joten tää on itseasiassa ihan kiva juttu pitkästä aikaa)
En ollut varautunut vuotoon mitenkään joten yllätyksenä tuli ja oon asioilla mut onneks hätä keinot keksii! 😳
@Malttamaton145 toivotaan mitä parhaimpia uutisia ultrasta 🤞🏽

@Enniy pahoittelut ja tsempit ❤️

Ja muille myös ketkä uuteen kiertoon siirtyivät.
Täällä vielä bongaillaan sitä ovista, en nyt ohan ole vakuuttunut onestepin testeista kun vaihtelevat viivat aamu/päivä/ilta.
Eilen nippailu vasemmalta taas niinkuin aina oviksen aikoihin ja egg white limaisuus huipussaan.

@Celestia minäkin tutkin tuota valmistetta, saako kysyä tuotteen minkä tilasit? 😊
Jos tuon nac purkin söisi loppuun ja katsois sitten tuota seuraavaksi 🤔

Hauska muuten 😂 yks päivä huomasin että mun mies on muutaman päivä syönyt mun MAMA multivitamiinivalmistetta 😂
Vaihdoin tavallisen multivitamiinin siihen kun rate sitä suositteli
https://www.nettiapteekki.fi/produc...00-magnum-medical?_pos=1&_sid=c5b018880&_ss=r tämän tilasin 😌 toivottavasti tulee pian!

Onko täällä kokemusta Sofin herkistä testeistä? Mulla antanu nyt parina päivänä todella selvää roskishaamua…. Tyhmää katsoa testiajan jälkeen tiedän, mutta en oo eläissäni ennen saanut edes viivanpaikkaa testeihin.

409B1288-84D6-4518-A3BE-A7EC66956908.jpeg

Ainakin mun silmään melkosen selvä🥴

Onko täällä kokemusta Sofin herkistä testeistä? Mulla antanu nyt parina päivänä todella selvää roskishaamua…. Tyhmää katsoa testiajan jälkeen tiedän, mutta en oo eläissäni ennen saanut edes viivanpaikkaa testeihin.

Sofin herkkään puikkoon oon saanu hyvin haalean viivan olematta raskaana.
Kuvaan ei kunnolla saanut, mutta luonnossa näkyi. Väriä ei erottanut kyllä. Sofin herkkäpuikko on myös näyttänyt raskauden varhain kohdallani ja silloin erottui värikin hyvin jo dpo 10.
Ekassa kuvassa tuo viivanpaikka (tuskin näkyy kuvassa) ja toisessa raskaus dpo 10 (ehkä erottuu kuvassakin)

Liitteet

• IMG_20201128_113042.jpg
    IMG_20201128_113042.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 150
  • IMG_20210121_152817.jpg
    IMG_20210121_152817.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 168
Celestia, oi..mutta ihana suhtautuminen sulla :)

Mä vähän pelkään, että iskee vappumasis eikä simakaan maistu, jos silloin kuukautiset alkaa. Just ensi vkl niitä odotan. Olen taas tehnyt aivan ihania kirppislöytöjä vauvalle.. puoli-ilmaisia.. Unipesän ja sitterin.

Munkin tekis mieli heti tilata tuo myodesitol 😅

@IiJa-99 Miltäs tänään näyttää? ❤️ Mulla on joku muistikuva että toisessa ketjussa ollut puhetta, että Sofit tummuu todella hitaasti. Onko sulla PC:tä?

@IiJa-99 Miltäs tänään näyttää? ❤️ Mulla on joku muistikuva että toisessa ketjussa ollut puhetta, että Sofit tummuu todella hitaasti. Onko sulla PC:tä?
Aijaa🥴En oo testannu sen jälkeen. Eilen kävin ostaa pc ja huomenna aattelin testata. On fiman virkistyjäiset nii tiiän voiko ottaa mitään. Huomenna pitäs menkkojen alkaa ja onki olo, että alkaa hetkenä minä hyvänsä😅

Aijaa🥴En oo testannu sen jälkeen. Eilen kävin ostaa pc ja huomenna aattelin testata. On fiman virkistyjäiset nii tiiän voiko ottaa mitään. Huomenna pitäs menkkojen alkaa ja onki olo, että alkaa hetkenä minä hyvänsä😅
Mikä dpo sulla on?

View attachment 121578
Ainakin mun silmään melkosen selvä🥴
Aika selvä kyllä, mä veikkaan ettei enää mikään turha viivanen🤗

Tämä kierto tosiaan jäi nyt välistä. Eilen oli selvä ovis ja testit plussaa pari päivää sitten mutta nyt vaan pidin pintani. Antaa kohdunlimakalvon palautua jne. Ensi kierto jos päätetään että ei ehkästä en myöskään aio ottaa mitään poppaskonsteja. Jos ei tuu niin sanotusti lasta eikä pas*kaa niin ei tule sitten. Mä jotenkin jo tiedän että vaikka hedelmöittyisin niin taas homma loppuu jo alussa kun toi hiton tiputtelu eli progesteronin vähyys viheltää taas pelin poikki

@Jiin3s tänään dpo14.

@Beanen selvä tosiaan, veikkaan että joku kiinnittymisyritys jos ei huomenna testissä enään mitään näy. Kiva sinällään että ekaa kertaa ois ees jotaki yrittäny tapahtua.

Hyvä idea varmasti antaa kohdun palautua. Itse yritän aina ajatella, että asiat menevät juuri niinkuin on tarkoitettu❤️

Pitääpä tännekin päivitellä tilannetta.

Nyt ollut kirkasta vuotoa pyyhittäessä. Ovulaatiosta laskettuna pitäisi olla 5+6

Eilen kesken työpäivän alkoi kivut ja lääkäriin siitä. Epäilynä kohdunulkoinen. Ultrattiin (laitteet tasoa tk) Sitä ei todettu, toki kohdussakaan ei vielä mitään näkynyt muuta kuin paksuuntunut limakalvo. Lääkäri toki moneen kertaan sanoi että on vielä aikaiset viikot näkymiselle. Verikokeet määräsi x3 ja ensiviikolla sitten uutta ultraa ellei muutosta voinnissa.

Nyt ei ole kipuja eilisen jälkeen ollut, mutta nyt taas päivällä vuotelee jonkun verran. Tämän päivän verikoetulos saatu 157. Testailin vielä kotona raskaustestin ja on haaleampi kuin mitä aiemmat testit. Alkaa pienikin toivon kipinä olla menetettynä 💔😔

Ei tuo verikokeiden tuloskaan taida kovin hyvä olla? Toki katsoin että aika isot viitearvot näissä on ettei pelkästään yhtä arvoa pysty hirveästi analysoimaan.

Pitääpä tännekin päivitellä tilannetta.

Nyt ollut kirkasta vuotoa pyyhittäessä. Ovulaatiosta laskettuna pitäisi olla 5+6

Eilen kesken työpäivän alkoi kivut ja lääkäriin siitä. Epäilynä kohdunulkoinen. Ultrattiin (laitteet tasoa tk) Sitä ei todettu, toki kohdussakaan ei vielä mitään näkynyt muuta kuin paksuuntunut limakalvo. Lääkäri toki moneen kertaan sanoi että on vielä aikaiset viikot näkymiselle. Verikokeet määräsi x3 ja ensiviikolla sitten uutta ultraa ellei muutosta voinnissa.

Nyt ei ole kipuja eilisen jälkeen ollut, mutta nyt taas päivällä vuotelee jonkun verran. Tämän päivän verikoetulos saatu 157. Testailin vielä kotona raskaustestin ja on haaleampi kuin mitä aiemmat testit. Alkaa pienikin toivon kipinä olla menetettynä 💔😔

Ei tuo verikokeiden tuloskaan taida kovin hyvä olla? Toki katsoin että aika isot viitearvot näissä on ettei pelkästään yhtä arvoa pysty hirveästi analysoimaan.
Voi😓 On kovin alhainen arvo noille päiville, valitettavasti. Mutta nyt sen sitten näkee mihin suuntaan etenee. Noilla viikoilla itsellä ollut kymmenen tuhannen paremmalla puolen arvo. Ulkoisessa oli tuohon aikaan reilu 400 arvo. Näyttää kyllä kovasti siltä että on varhainen keskenmeno.

Voi😓 On kovin alhainen arvo noille päiville, valitettavasti. Mutta nyt sen sitten näkee mihin suuntaan etenee. Noilla viikoilla itsellä ollut kymmenen tuhannen paremmalla puolen arvo. Ulkoisessa oli tuohon aikaan reilu 400 arvo. Näyttää kyllä kovasti siltä että on varhainen keskenmeno.
Kiitos kun jaoit kokemuksen. ❣️
Päivällä vielä elättelin toiveita kun ei vuotoakaan ollut mutta nyt sitten mieli ihan erilainen. 😔 Yritän ajatella että vain 5 päivää olen tiennyt raskaudesta ja kun tuo alku testaamiselle oli niin erikoinen ja osittain yllätys noiden menkkojen takia.

@Jiin3s tänään dpo14.

@Beanen selvä tosiaan, veikkaan että joku kiinnittymisyritys jos ei huomenna testissä enään mitään näy. Kiva sinällään että ekaa kertaa ois ees jotaki yrittäny tapahtua.

Hyvä idea varmasti antaa kohdun palautua. Itse yritän aina ajatella, että asiat menevät juuri niinkuin on tarkoitettu❤️
Mulla näkyi vasta dpo 14 ihan tosi haalea viiva eikä ennen sitä mitään testeissä. Oikeestaan vasta dpo 18 alkoi olla sillai vahvan värikäs viiva. Elä vielä hätäil🫂

Mulla näkyi vasta dpo 14 ihan tosi haalea viiva eikä ennen sitä mitään testeissä. Oikeestaan vasta dpo 18 alkoi olla sillai vahvan värikäs viiva. Elä vielä hätäil🫂
Oho sullapa on tosi myöhää näkyny😳 millä testasit?

Oho sullapa on tosi myöhää näkyny😳 millä testasit?
Pc, raskauskeiju ja apteekin ultra sekä clearblue. Toki voi vaikuttaa kiinnitymisajankohtakin tähän. Tuntui kiinnittymis nipistelyt dpo 8-9 päivinä. Joillakin voi kiinnittyä aikaisemmin ja joillakin myöhemminkin.

Takaisin