Raskaaksi 2023

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kuuttituutti
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Oi pahoittelut Mahtis 87đŸ˜žâ€

Kuuttituutti, onpa hienoa, ettÀ testitulokset hyvÀt ja toivon tosi paljon, ettÀ teillÀ auttaa tÀmÀ keskenmenolta suojaava lÀÀke.

TÀÀllĂ€ kp 17. Nappasin mukaani 2.pregcheck -testipaketin. Saas nĂ€hdĂ€ koska tarvii 😍 Kuukautisia odotan ensi viikolle. Miten tĂ€ssĂ€ nyt taas jaksaa jos toiveilu kestÀÀ pitkÀÀn.. Nyt olen kyllĂ€ niin tietoinen ollut kietopĂ€ivistĂ€ yrityksen alettua ja muutenkin tarkkailee kaikkea. Oon ollut jotenkin oudon Ă€rsyyntynyt, alakuloinen ja vĂ€synyt. Mutta nyt on flunssakin pÀÀllĂ€. Viikon pÀÀstĂ€ testaan, jos ei kuukautisia kuulu. TyperĂ€ flunssa kun olis ihan kunnon kevĂ€tsiivousvimmakin! Mutta tarvii sÀÀstellĂ€ voimia. Ja voikohan flunssa vaikuttaa raskautumiseen đŸ€”

Heips, rfsu testaa varhain testit - ovatko mielestÀnne kuinka luotettavia, jos sÀÀnnöllinen kierto ja testaus esim. 4 pÀivÀÀ ennen menkkojen alkamispÀivÀÀ?

Pahoittelut kesken menneille / kemiallisille 😞💖 Plussatuulia teille! đŸ’«

Onnittelut plussanneille ja plussan vahvistuksille! 😍

TÀÀllĂ€ kp 25(/27-28), testaa varhain antoi negaa, samoin pc tĂ€nÀÀn. Ovista en ole koskaan tikuttanut ja katson ihaillen kuinka asiantuntevaa porukkaa tÀÀllĂ€ on siihen liittyen, sekĂ€ yleisesti kiertoasioihin liittyen 😊
Paineen tunnetta kohdussa / polttelua / kohtu-munis-akselilla tuntemuksia sekĂ€ herkistymistĂ€ + "seinĂ€-vĂ€symystĂ€" kuten kaikkia edellisissĂ€ onnistuneissa raskauksissani. Olo on nyt tosi kĂ€rsimĂ€tön ja henkisesti valmistauduin eilen jo ettĂ€ uusi kierto tulee eilisen negan saattelemana. PiinapĂ€ivĂ€t, koitan todella vÀÀntÀÀ mielentilan aivan muihin asioihin, mutta kun đŸ˜…đŸ€ž
Te tiedĂ€tte kun olette itse kokeneet samaa! 💖

On tosiaan kai aika yksilöllistÀ, milloin testeissÀ nÀkyy raskaus. Tai siis kuinka varhain. Omalla kohdallani en ole koskaan saanut edes herkkÀÀn testiin plussaa muutaman pÀivÀ ennen kuukautisia, tosin en ole niitÀ tehnyt vaikka pÀivÀÀ ennen oletettua alkamishetkeÀ.

Antraalofollikeleista ja amh:sta mulla oli 42-vuotiaana tupakanpolttajan amh 0,7 ja toisella puolen 7 follia, toisella 4. HyvÀ raskautumismahdollisuus olisi amh +1 ja 10 folllia per puoli. MeillÀ ennuste oli 1-2 kunnollista ovista per vuosi ja jos vaikka flunssa pÀÀllÀ, voi ovis mennÀ siinÀ kierrossa sit hukkaan kropan hylkimisen takia.

LisÀksi mulla siis tiputteli aina ennen menkkoja joka kertoo kuulemma usein heikosta oviksesta tai siis munis on huonolaatuinen ja ei kunnon ovista. SiinÀpÀ ei auta sitten tukilÀÀkkeet paljoakaan. Siis jos iÀn takia munasolut kuraa-ovis huono.

Mies just kerto ettÀ puhelu oli jo aiemmin tullut, eikÀ mitÀÀn ongelmia spermassa. SiitÀ varmaan tulee jokin tarkempikin tieto postitse tms?

Oon helpottunut miehen puolesta mut tuli tossa pieni henkinen romahdus siitÀ ettÀ 2v yrittÀmistÀ, ja ainakaan miehessÀ ei vikaa, niin vÀkisin tulee mieleen ettÀ onko vika itsessÀ...

@Mahtis87 voimia <3 Toivottavasti tarttuis matkaan pian uudelleen!

Ja paljon onnea ja tarrasukkia plussanneille!

@Veve toivottavasti selviÀÀ, toki tÀrppÀÀmiseen vaikuttaa moni asia ja yhdyntöjen ajoitus oikein yms.!

Omaa napaa, ovista tikuteltu ja oon limoja seuraillut. TÀnÀÀn oletettavasti kp 11 ja ihan malliesimerkki eggikset bongattu:Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Jotenkin ihan hurjaa nÀin e-pillereiden lopetuksen jÀlkeen ja asioihin perehdyttyÀ huomata miten oma kroppa toimii! Ja limat on menny kyllÀ ihan ns. kirjan mukaan, mikÀ ei tietenkÀÀn ole itsestÀÀnselvyys. Ylihuomiselle veikkailen ovista, huomisesta alkaen alan tikutella kahdesti pÀivÀssÀ. Ja tÀssÀ kierrossa ei tosiaan vielÀ yritystÀ vaan vasta seuraavasta, mutta oon tosi innoissani siitÀ, kun huomaa ettÀ kehossa tapahtuu heti pillereiden jÀlkeen nÀin "oikeita" juttuja selkeÀsti :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

@Celestia escitalopramista tulee juuri nuo viekkari oireet (oon itse kÀyttÀnyt aikoinaan samaa ja tuli samat oireet varsinkin todella paha huimaus 2 viikkoa).
EthÀn lopettanut kuin seinÀÀn vaan asteittain, voisi lievittÀÀ viekkareita.

Voihan olla ettÀ nuo oireet liittyy tuohon lÀÀkitykseen tai sitten ei (toivotaan plussaa ) :red-heart:

ItsellÀni oli viimeksi escitalopramin tilalla buprioni ja sen lopetuksesta ei tullut mitÀÀn oireita kun se asteittain lopetettiin lÀÀkÀrin neuvojen mukaan. :)

@Enniy ihan selkeÀ jo :smiling face with heart-eyes: pysy kyydissÀ :red-heart:

@Suffeli88 kannattaisko testata kuitenkin ennen tatuoinnin tekoa?
Hissukseen lopetin :Relieved Face: 2 viikkoa söin puolikasta tablettia (mun annos miedoin, 1 tabu per pÀivÀ).

Mies just kerto ettÀ puhelu oli jo aiemmin tullut, eikÀ mitÀÀn ongelmia spermassa. SiitÀ varmaan tulee jokin tarkempikin tieto postitse tms?

Oon helpottunut miehen puolesta mut tuli tossa pieni henkinen romahdus siitÀ ettÀ 2v yrittÀmistÀ, ja ainakaan miehessÀ ei vikaa, niin vÀkisin tulee mieleen ettÀ onko vika itsessÀ...
Meille ainakin sanottiin ettĂ€ tulee sit postissa ne arvot kun ainakaan Dextralta se ei mee kantaan. Noi on aina kakspiippudia juttuja tai ei yhtÀÀn mustavalkoista. Tavallaan eihĂ€n kukaan halua ettĂ€ löytyy vikaa mut tavallaan ois helpompi ymmĂ€rtÀÀ kokonaisuutta jos vika löytyisi ja tietĂ€isi mitĂ€ pitÀÀ korjata / tehdĂ€ toisin. Kaks vuotta on kuitenkin jo hurjan pitkĂ€ aika yrittÀÀ. Toivon ettĂ€ saatte jossain vaiheessa lisÀÀ vastauksia. Ihan hurjasti voimia ❀

Palailen tĂ€nne piinailemaan taas. Pidin vĂ€hĂ€n taukoa foorumista ja yrityksestĂ€kin, kun alkoi jo vĂ€hĂ€n kisavĂ€symys painaa (eikĂ€ laskettu aika melkein jouluaattona tuntunut kovin hyvĂ€ltĂ€, niin oli sopiva vĂ€li pitĂ€ taukokierto). Teki tosi hyvÀÀ pÀÀkopalle keskittyĂ€ ihan muihin asioihin. Mutta nyt on ovispĂ€ivĂ€ tĂ€nÀÀn ja tallettelut menivĂ€t aika lailla nappiin (mies oli eilen illalla poissa kotoa, mutta herĂ€tti minut keskellĂ€ yötĂ€ puuhailemaan 😅), joten nyt ei kun piinapĂ€iviĂ€ kohti.

Moikka! Apuja kaipailisin, toivottavasti ok tÀÀllĂ€ kysyĂ€... Eli eilen tosiaan alkoi varmuudella eggislimat, sovellus sanoo vielĂ€ kuvasta LH-tason matalaksi. Olen itsekin vĂ€hĂ€n kahden vaiheilla onko tĂ€ssĂ€ vielĂ€ ovis kyseessĂ€ vai muuten vaan vahva viiva? Aika tasaseen tahtiin on mulla vahvistunut, ja ajattelin toki vielĂ€ illasta testata uudelleen. Vertailuna myös tuo rfsu:n haukuttu ovistesti (jossa tosiaan ei viiva yhtĂ€ tumma kun kontrolli...) 😂 Kiitos jos löytyy apuja, uuden ÀÀrellĂ€ ollaan đŸ„ș

IMG_20230421_173850__01__01.jpg

IMG_20230421_173540__01.jpg

Muokattu viimeksi:
Moikka! Apuja kaipailisin, toivottavasti ok tÀÀllĂ€ kysyĂ€... Eli tosiaan alkoi varmuudella eggislimat, sovellus sanoo vielĂ€ kuvasta LH-tason matalaksi. Olen itsekin vĂ€hĂ€n kahden vaiheilla onko tĂ€ssĂ€ vielĂ€ ovis kyseessĂ€ vai muuten vaan vahva viiva? Aika tasaseen tahtiin on mulla vahvistunut, ja ajattelin toki vielĂ€ illasta testata uudelleen. Vertailuna myös tuo rfsu:n haukuttu ovistesti (jossa tosiaan ei viiva yhtĂ€ tumma kun kontrolli...) 😂 Kiitos jos löytyy apuja, uuden ÀÀrellĂ€ ollaan đŸ„ș

View attachment 121387

View attachment 121388
Minulla kun tulee tuommoinen eka viiva pc:hen niin ovulaatio tapahtuu 24h sisÀllÀ.

Moikka! Apuja kaipailisin, toivottavasti ok tÀÀllĂ€ kysyĂ€... Eli eilen tosiaan alkoi varmuudella eggislimat, sovellus sanoo vielĂ€ kuvasta LH-tason matalaksi. Olen itsekin vĂ€hĂ€n kahden vaiheilla onko tĂ€ssĂ€ vielĂ€ ovis kyseessĂ€ vai muuten vaan vahva viiva? Aika tasaseen tahtiin on mulla vahvistunut, ja ajattelin toki vielĂ€ illasta testata uudelleen. Vertailuna myös tuo rfsu:n haukuttu ovistesti (jossa tosiaan ei viiva yhtĂ€ tumma kun kontrolli...) 😂 Kiitos jos löytyy apuja, uuden ÀÀrellĂ€ ollaan đŸ„ș

View attachment 121387

View attachment 121388

Testaisin uudestaan vielĂ€ illalla ja huomenna aamulla, mulla ainakin noin tumma PC tulos viittaa ovikseen ihan just! Tosi tummahan toi jo on. Eli hyvĂ€ltĂ€ nĂ€yttÀÀ. RFSUn kanssa en koskaan saa posia, roskiin koko merkki 🙈

Muistan ton tunteen ku lopetin lokakuussa pillerit ja marraskuussa sain kiinni mun ekan ovisplussan. Pulssi nousi ja hypin miehelle innoissani asiaa 😆 Onhan se siistiĂ€ oppia tuntemaan kehonsa pillereiden jĂ€lkeen. Valkovuodot myös niin siisti kokemus!

View attachment 121387

View attachment 121388
Sanoisin myös et plussalta nÀyttÀÀ.
KÀytÀtkö sitÀ premom sovellusta?
SitÀ ytÀn itse ja se munkin mielestÀ nÀytti aina tosi matalaa ennenkuin joku neuvoi ettÀ sieltÀ voi ite sÀÀtÀÀ niitÀ. Se peak nimitys tulee sinne vasta kun vaikka seuraavana pÀivÀnÀ ois haaleampi. SitÀkin voi itse sÀÀtÀÀ.
Tuosta kun jonkun testin kohdalla scrollaat sivulle niin aukee sellanen valikko
Ohessa mun viimekierto kuvassa sieltÀ

Liitteet

• A33B8889-2146-4717-8382-14AD28E0EEC3.png
    A33B8889-2146-4717-8382-14AD28E0EEC3.png
    1.4 MB · Katsottu: 112
@IiJa-99 @Empsu94 @Jefar Kiitos teille đŸ„° Tein nyt vielĂ€ illasta testit ja aika samaa nĂ€ytti, joten tuhlasin mielenkiinnosta yhden digitaalisen ja hymynaamahan sieltĂ€ tuli đŸ‘ŒđŸ»đŸ€©
Ja @Jefar enpĂ€ tiennytkÀÀn tosta, sama appi siis mullakin kĂ€ytössĂ€ ja kyllĂ€ hĂ€mmensi kun nĂ€yttÀÀ vaan "Low" 😂

Muokattu viimeksi:
@IiJa-99 @Empsu94 @Jefar Kiitos teille đŸ„° Tein nyt vielĂ€ illasta testit ja aika samaa nĂ€ytti, joten tuhlasin mielenkiinnosga yhden digitaalisen ja hymynaamahan sieltĂ€ tuli đŸ‘ŒđŸ»đŸ€©
Ja @Jefar enpĂ€ tiennytkÀÀn tosta, sama appi siis mullakin kĂ€ytössĂ€ ja kyllĂ€ hĂ€mmensi kun nĂ€yttÀÀ vaan "Low" 😂
Joo itekkÀÀn en tiennyt siitĂ€ ennenkuin joku huikkasi 🙈

@IiJa-99 joo tĂ€nÀÀn dpo9! Ei oireen oiretta, joten kaipa tÀÀ tĂ€ssĂ€ menee?! 😆 Rankka viikko takana kun vaihdoin tehtĂ€viĂ€ töissĂ€, leposykkeet ihan taivaissa. Mutta tiistaina (dpo12) pitĂ€isi menkkojen alkaa, joten ei tĂ€ssĂ€ enÀÀ pitkÀÀ tarvii kĂ€rvistellÀ 

Mites sie?? 😍😍

Kp30 ja testi nÀyttÀÀ tÀltÀ. Kierto sekasin ku seinÀkello. Ennen keskenmenoa oli kauniisti tasottunu 28 kierto mut ei. Kai sitÀ vaan sit taas tyytyyn menkkojen odotteluun.

Liitteet

• 20230422_101157.jpg
    20230422_101157.jpg
    707.8 KB · Katsottu: 148
Joo itsellĂ€ tuntuu menkka polttelu vatsassa joten menkkoja odotellessa 🙃 olin niin varma ettĂ€ tĂ€ssĂ€ kierrossa nappasi mutta oireet olivat siis sitten kaikkea muuta. Rintojen tuntemukset on nyt siis uusi pms oire. Ennen keskenmenoa sitĂ€ ei mulla ole ollut.

@IiJa-99 joo tĂ€nÀÀn dpo9! Ei oireen oiretta, joten kaipa tÀÀ tĂ€ssĂ€ menee?! 😆 Rankka viikko takana kun vaihdoin tehtĂ€viĂ€ töissĂ€, leposykkeet ihan taivaissa. Mutta tiistaina (dpo12) pitĂ€isi menkkojen alkaa, joten ei tĂ€ssĂ€ enÀÀ pitkÀÀ tarvii kĂ€rvistellÀ 

Mites sie?? 😍😍
Oireettomuuskinhan on monella oiređŸ€­ jospa nuo sun leposykkeet kertois muusta ku tehtĂ€vien vaihdostađŸ€© meinasikko millo testata?

TÀÀllÀ edelleen nÀnnit kipeet, mut muute ei rinnoissa muutoksia. Oireita ei kyllÀ oo mitÀÀ muuta ku nyt eilen illalla alkanut kuumeinen/sairas olo jatkunu tÀhÀnkin pÀivÀÀn. Oon varmaan tulossa sairaaksi. PitÀÀ lÀmmöt mitata kuhan töistÀ kotiin pÀÀsen.
Muoks. Oon nukkunu jo muutaman yön iha paskasti ja herÀnny ennen aikojaan, mutta veikkaan työstressiÀ koska taakka on aivan liikaa yhdelle ihmiselle.

TÀÀllÀ dpo10 ja Àsken vessassa kÀydessÀ tuli punertavaa paperiin. Menkat pitÀis alkaa tiistaina, luulen ettÀ tÀÀ on taas yks temppu mitÀ kroppa tekee. Testata en aio ennenku on menkat myöhÀssÀ. Onneks menkat pitÀs alkaa jo tiistaina koska perjantaina vai lauantaina on tapahtuma johon normaalisti sisÀltyy alkoholia, eli ehtii hyvin testata jos ei menkkoja kuulu.
Ja siis oireita ei oo mitÀÀn kummempia. Rinnat on kipeÀt, mutta niin ne on ollu lÀhes joka kierron lopussa kesÀstÀ asti. Vessassa oon myös kÀyny enemmÀn, mutta voi olla ettÀ oon ihan vaan juonut enemmÀn vettÀ.

Muokattu viimeksi:
Takaisin