Valora
NÀppÀrÀ viestien naputtelija
Oi pahoittelut Mahtis 87
â€
Kuuttituutti, onpa hienoa, ettÀ testitulokset hyvÀt ja toivon tosi paljon, ettÀ teillÀ auttaa tÀmÀ keskenmenolta suojaava lÀÀke.
TÀÀllÀ kp 17. Nappasin mukaani 2.pregcheck -testipaketin. Saas nÀhdÀ koska tarvii
Kuukautisia odotan ensi viikolle. Miten tĂ€ssĂ€ nyt taas jaksaa jos toiveilu kestÀÀ pitkÀÀn.. Nyt olen kyllĂ€ niin tietoinen ollut kietopĂ€ivistĂ€ yrityksen alettua ja muutenkin tarkkailee kaikkea. Oon ollut jotenkin oudon Ă€rsyyntynyt, alakuloinen ja vĂ€synyt. Mutta nyt on flunssakin pÀÀllĂ€. Viikon pÀÀstĂ€ testaan, jos ei kuukautisia kuulu. TyperĂ€ flunssa kun olis ihan kunnon kevĂ€tsiivousvimmakin! Mutta tarvii sÀÀstellĂ€ voimia. Ja voikohan flunssa vaikuttaa raskautumiseen 
Kuuttituutti, onpa hienoa, ettÀ testitulokset hyvÀt ja toivon tosi paljon, ettÀ teillÀ auttaa tÀmÀ keskenmenolta suojaava lÀÀke.
TÀÀllÀ kp 17. Nappasin mukaani 2.pregcheck -testipaketin. Saas nÀhdÀ koska tarvii
Jotenkin ihan hurjaa nÀin e-pillereiden lopetuksen jÀlkeen ja asioihin perehdyttyÀ huomata miten oma kroppa toimii! Ja limat on menny kyllÀ ihan ns. kirjan mukaan, mikÀ ei tietenkÀÀn ole itsestÀÀnselvyys. Ylihuomiselle veikkailen ovista, huomisesta alkaen alan tikutella kahdesti pÀivÀssÀ. Ja tÀssÀ kierrossa ei tosiaan vielÀ yritystÀ vaan vasta seuraavasta, mutta oon tosi innoissani siitÀ, kun huomaa ettÀ kehossa tapahtuu heti pillereiden jÀlkeen nÀin "oikeita" juttuja selkeÀsti 

pysy kyydissÀ
2 viikkoa söin puolikasta tablettia (mun annos miedoin, 1 tabu per pÀivÀ).