Raskaaksi 2023

Olipa vaikea saada kuvattua... Mutta hetken mielijohteesta tein äsken lounastunnilla testin. Näettekö te muut mitään? Sellainen olo, ettei usko omia silmiä...

Ja juu, tiedän että tuolla on oma ketjukin näille kuville ☀️

Kyllä näitä yksittäisiä kuvia tänne todellaki halutaan tiirailtavaks! 🤩 selkeä viiva siellä, toivotaan että vahvistuu 😊

@Enniy kyllä minäkin näen viivan 🥳

Nyt tarrasukkia kaikille 🤞🏽🤞🏽🤞🏽

Siis ihan järkkyä, tänään tuli A-I-V-A-N JÄRKYT hyytymät, ikinä ei oo tollasia tullut 🤢
Varmaan kun istuma työ ja yön jäljiltä ei päässyt normaalisti ”tyhjentymään” niin humpsahti kunnolla 🤢

Kp 10 alkaen ajattelin ruveta bongailemaan ovista 🤞🏽 täytyy taas miehelle sanoa et ens viikko on sitten kovaa harjoitusta edessä niin hän voi kalenteroida niiku viime kierrossa 😂

@Jiin3s Viivan vahvistumista sinne!! 🌈❤️

@IiJa-99 Kiitos kysymästä ❤️ Täällä myös dpo 5 eikä mitään tuntemuksia. Oon ollu ihmeen energinen ollakseen luteaalivaihe, eli se on ainoa poikkeavuus. 😅 Lämmöt siksakkaa niin aika matalat odotukset. Ensi kierto menee hukkaan kun mies reissussa. 🙃
Hienoa kuulla! Itsekin olen ollut harvinaisen pirteä, voi toki mahtavilla ilmoillakin olla vaikutusta😁
Mitä se haittaa vaikka lämmöt siksakkaa?
Jospa kaikki menis hyvin ettei väliä vaikka mies olisikin reissussa🥰

Oi kyllä jotain näkyy 🤞🏽

Täällä tylsempääkin tylsempää kp 4
joka aiemmista poiketen vielä runsasta kirkasta ja välillä retaleita 🤔
Mulla yleensä kp 1&2 todella kivuliaat ja runsaat jolloin lääkkeitäkin otan niihin.
Nyt oli kp 3 vielä kipuja

Nyt en tänään ottanut lääkkeitä
Illalla viimeksi otin Caprilonit mutta Miranaxia en.
Ompa ikävä kuulla, että sinulla kivutkin jatkuneet. Yleensä kivut ja isot hyytymät kertovat hormoni epätasapainosta ja siitä, että kroppa koittaa kertoa ettei pääse kunnolla virtaamaan. Kuuntele kehoasi🥰
Heippa taas kaikille!
@Mahtis87 isot onnittelut, toivottavasti pysyy hienosti matkassa mukana! ♥️
Tsemppiä uusiin kiertoihin joutuneille.
Täällä on vain nukuttu ja nukuttu. Kävin siis toissa iltana nukkumaan ja heräsin tänään. Mies hoiti lapset, kodin ja kaiken. En siis herännyt syömään enkä mitään, liekö parin viikon takainen korona vai mikä syyllinen. Nyt menossa kp27/29 ja _aivan järkyttävät_ pms-oireet päällä! Huhhei..!
Vau miten riittänyt sinulla uni, teki varmaan hyvää saada nukuttua nuin?🤩 meinasitko milloin testata?
Tänne kuuluu ihan hyvää. Hirveet allergiaoireet vaan tulilla :Grinning Face With Smiling Eyes: Just hain vahvempaa lääkettä apteekista, toivottavasti helppaa.
Täällä oli mitä todennäköisimmin ovulaatio viikonloppuna testistä, oloista, lämmöstä ja limoista päätellen :folded: Oon iloinen siitä että tällä kertaa ovis päästiin hyödyntämään. Jee!
Nyt taitaa olla dpo 2 ja kp 23/?(34-36)
Toivottavasti vahvempi lääke auttaa, on kauheeta katsoa pelkästään vierestä ihmisiä jolla kovat allergiaoireet🥹
Plussatuulia sinne kun onnistunut oviksen hyödyntäminenkin😍
Olipa vaikea saada kuvattua... Mutta hetken mielijohteesta tein äsken lounastunnilla testin. Näettekö te muut mitään? Sellainen olo, ettei usko omia silmiä...

Ja juu, tiedän että tuolla on oma ketjukin näille kuville ☀️
Onnea ja tarrasukkia paljon😍 kauan olette yrittäneet? Pahoittelut jos jossain olet sanonut enkä muista.
Itellä aivan hirveä väsymys ja rintoja kivistää. Finnikin tuli leukaan (ei ole yleistä itellä) joten nyt on toiveet todella korkealla että tässä kierrossa olisi napannut! Yritän jaksaa odottaa loppuviikkoon testauksen kanssa, mutta vaikeaa tekee. Tiedän että pitäisi yrittää ottaa rennosti ja ajatella muuta ettei tulisi hirveä pettymys jos tämä ei olekaan sitten napannut... Onneksi tänne saa tulla viestimään.
Oo jospa ois hyviä merkkejä😍 onko mikä dpo nytten?
Asia mikä vaatii varmaan maailman eniten itsehillintaa on olla testaamatta😂

Kiitos @IiJa-99 🥰 Kondomit heitettiin pois viime syyskuussa, eli onhan tässä jo yritetty jonkin aikaa! Toivon nyt niin, että kaikki menisi hyvin.

Kiitos @IiJa-99 🥰 Kondomit heitettiin pois viime syyskuussa, eli onhan tässä jo yritetty jonkin aikaa! Toivon nyt niin, että kaikki menisi hyvin.
Hmh mite en hoksannu lukee tuota sun alatekstiä🤦🏼‍♀️😂 eli joo ootte kyllä tovin yrittänyt😁
Pidetään peukkuja😍

Hmh mite en hoksannu lukee tuota sun alatekstiä🤦🏼‍♀️😂 eli joo ootte kyllä tovin yrittänyt😁
Pidetään peukkuja😍
On meillä ollut välissä sellaisia yrityskuukausia, missä on taatusti mennyt ovulaation suhteen ajoitukset ihan pieleen. Nyt taisi osua kaikki kohdalleen viimein 👍

Hienoa kuulla! Itsekin olen ollut harvinaisen pirteä, voi toki mahtavilla ilmoillakin olla vaikutusta😁

Ompa ikävä kuulla, että sinulla kivutkin jatkuneet. Yleensä kivut ja isot hyytymät kertovat hormoni epätasapainosta ja siitä, että kroppa koittaa kertoa ettei pääse kunnolla virtaamaan. Kuuntele kehoasi🥰

Vau miten riittänyt sinulla uni, teki varmaan hyvää saada nukuttua nuin?🤩 meinasitko milloin testata?

Toivottavasti vahvempi lääke auttaa, on kauheeta katsoa pelkästään vierestä ihmisiä jolla kovat allergiaoireet🥹

Onnea ja tarrasukkia paljon😍 kauan olette yrittäneet? Pahoittelut jos jossain olet sanonut enkä muista.

Joo se ja luulen että tosiaan yö+istumatyö ja kun mulla on kuukautisvaivoihin tuo Caprilon lääkitys.

Kunnon kattavat labrat tulossa parin viikon päästä (perus+sokerit,kalium,kalsium,magnesium,kilpparit,rauta, ferrit, b ja d vit)
Kohtuhan vasta ultrattiin ja papa viime kesänä ja kaikki oli ok.
Myös AMH oli 3,75

@IiJa-99 tuntui kyllä hyvältä nukkua tolla tavalla, mutta tänään vedin vielä päikkärit ja vähän mietityttää onkohan kaikki ihan kunnossa tällä unimäärällä 😅 Ja testata ajattelin vasta JOS menkat ei alakkaan. On niin voimakkaat pms:t päällä, niin vahva tunne menkkojen lähestymisestä 😅
Kuis siellä sujuu? Ja muilla kuumeilijoilla?

On meillä ollut välissä sellaisia yrityskuukausia, missä on taatusti mennyt ovulaation suhteen ajoitukset ihan pieleen. Nyt taisi osua kaikki kohdalleen viimein 👍
Hyvä että nyt kaikki palaset loksahti🥰
Joo se ja luulen että tosiaan yö+istumatyö ja kun mulla on kuukautisvaivoihin tuo Caprilon lääkitys.

Kunnon kattavat labrat tulossa parin viikon päästä (perus+sokerit,kalium,kalsium,magnesium,kilpparit,rauta, ferrit, b ja d vit)
Myös AMH oli 3,75
Niin justiinsa.
Jospa verikokeissakin olisi kaikki ookoo!
@IiJa-99 tuntui kyllä hyvältä nukkua tolla tavalla, mutta tänään vedin vielä päikkärit ja vähän mietityttää onkohan kaikki ihan kunnossa tällä unimäärällä 😅 Ja testata ajattelin vasta JOS menkat ei alakkaan. On niin voimakkaat pms:t päällä, niin vahva tunne menkkojen lähestymisestä 😅
Kuis siellä sujuu? Ja muilla kuumeilijoilla?
Voi olla tosiaan siitä koronasta johtuvaa, ainakin monella tutulla ollut todella kova väsymys sen jälkeen. Lisäksi voihan sua alkanut raskauskin väsyttää🤭
Toivotaan parasta!

Mää oon iha pessimistinä etten varmasti raskaudu taaskaan koska mikspä niin tapahtus kun ei ennenkään😅 silti vähän jännittää, mutta vielä ei oo kehoa tullu tarkkailtua koska vasta dpo5😅

Myös AMH oli 3,75
Laskettiinko sulla ultrassa se antraalifollikkelien määrä? Kiinnostaisi kuulla paljon sulla oli kun meillä kuitenkin suht samat AMHt 😊

Ihanaaa.. Jiin3s:lle ja Enniy:lle paljon vahvistumista viivoille ❤❤❤

Sydänkukka, mulla selkein ja rankin alkuraskauden oire ollut tajuton väsymys! Että vois vaan nukkua ja nukkua.. 12t yöunet plus 2t päikkärit päälle. Toivotaan parasta ❤

Mä olen flunssassa myös nyt. Paljon on ajatukset vauvajutuissa 🥰 Su mennään katsomaan meille mahdollista taloa! Tai tästä tuli paras fiilis pitkään aikaan. Meillä ihana rivarikoti, mutta tilaa tosiaan tarvitaan toivottavasti enempi lähivuosina.

Nyt on mahdotonta sanoa mitään mahdollisista oviksen jälkeisistä oireista.. kun on tämä flunssakin väsyttämässä ja aiheuttamassa ruokahaluttomuutta ym.

Hyvä että nyt kaikki palaset loksahti🥰

Niin justiinsa.
Jospa verikokeissakin olisi kaikki ookoo!

Voi olla tosiaan siitä koronasta johtuvaa, ainakin monella tutulla ollut todella kova väsymys sen jälkeen. Lisäksi voihan sua alkanut raskauskin väsyttää🤭
Toivotaan parasta!

Mää oon iha pessimistinä etten varmasti raskaudu taaskaan koska mikspä niin tapahtus kun ei ennenkään😅 silti vähän jännittää, mutta vielä ei oo kehoa tullu tarkkailtua koska vasta dpo5😅

Joulu/tammikuussa peruskokeita otettiin myös (tth kautta).
Silloin kilpparit ja kolesterolit yms oli ok.
Nyt obepkl haluaa kattoa noi vitskutasot.
Mua kiinnostais vielä LH sekä FSH, kattelinkin jo yksityisen kautta esim Puhti.

Hei, mietin joka kierto nykyään ihan samaa et ”tuskin nytkään/miks se nyt nappais kun ei oo aiemminkaan napannu” 🙈
No kyllä se (ehkä) joskus nappaa 🥰

@Kuuttituutti
Jaa-a, ei taidettu 🤔 mittas vaan kohtua, muniksia, endometriumin paksuutta,
melkein pelästyin ku jotain pyöreitä mittaili ni kysyin et löytykö sieltä jotain myoomia ni mittas vaan muniksien kokoa 😂
Mutta tuosta AMH sanoi et on tosi hyvä vaikka ikää kohta se 36v mittarissa

Lisäys:
Kurkkasin sen lausunnon vielä heti niin siinä luki molemmilla puolilla normaali, AFC oikea 10 AFC vasen 10. Kohtu AVFL,normaali, AP mitta 46, endometrium paksuus 3, normaali, myometrium normaali.
Kp oli tuolloin 3 tai 4

Muokattu viimeksi:

Arvelisin että dpo9 menossa eli vielä muutaman päivän kun jaksaisi niin voisi alkaa kokeilemaan 👀

PregCheckissä toinen viiva tänäänkin ♥️ Nyt on vasta dpo11, (se siitä etten testailisi aikaisin...) joten on kyllä tarkka ja hyvä testi tuo PC. Normalin liuskassa viiva näkyi kuivuttua haaleasti, mutta PC:ssä paljon paremmin. PC:ssä se viiva piirtyi jo siinä vaiheessa, kun se näyte nousi tikkuun.

Nyt sitten pitäisi malttaa odottaa pari päivää, niin näkee, miten viiva vahvistuu. Saattaa ehkä töissä ajatukset harhailla...

Jos kaikki menee nyt hyvin, vau.fi laskuri ehdottaa lasketuksi ajaksi uuden vuoden aattoa! Taitaa mun ja kavereiden vappusuunnitelmatkin kaivata pientä hiomista! 😁 Paljastaakohan alkoholiton skumppa heti... 🤭

Enniy, ihanaa ❤❤❤❤ Yhdessä vlogissa näin alkuraskauden odottajan tyhjentävän alkoholillisen viinipullon ja kaatavan sinne alkoholitonta. Mietin että korkillisten siiderin kanssakin pystyis tehdä tämmöstä huijausta. Niitä ei ainakaan tarjota muille. Skumppaa vois vähän maistaa ja vaivihkaa kaataa pois tai juottaa miehelle 😅

Mä en ole juonut alkoa yhtään joulun pyhien jälkeen. Tarkoitus oli puhdistaa kehoa ennen raskautta. Ja en ole enää yhtään kaivannutkaan. Aiemmin aika säännöllistä oli viini ruuan kanssa viikonloppuna tai saunaolut. Kuitenkin kohtuukäyttöä. Mutta tämäkin jo vaikutti mulla yöuniinkin heikentävästi.

Valora, noita erilaisia juonia oon itsekin jossain nähnyt 😁 Ei ole itsekään tullut kovin usein juotua, ainakaan humalalähtöisesti. Se on totta, että pienikin määrä vaikuttaa lepoon ja palautumiseen!

Vappuna meille on tulossa grillailuseuraa hiukan kauempana asuvista kavereista. Ollaan tunnettu porukalla lähes 20 vuotta. Tässä porukassa on pari sellaista ruoka/juomaharrastajaa, jotka miettii aina tarkasti ruokareseptit ja niihin sopivat juomat. Ja monesti he tuovat tuliaisiksikin jonkin viinin ja juustoja. No, mulla on yli viikko aikaa juonia jotain, jos tarve vielä säilyy. 😊

Mä nään aina erikoisia unia 😅 Ja oon joka yö kunnon agentti ja ratkon ties mitä rikoksia 😎

Täällä vaaleanpunaista vuotoa pyyhkiessä ja kohti yk2 mennään. Alkais nyt kunnolla menkat, niin pääsis uuteen kiertoon ja loppuis nää pms:t :)

Meillä miehen simppa-analyysi tuli ja kaikki kunnossa eikä löytynyt oksitatiivista stressiä. Mies sai tulokset puhelimessa niin tää ”kaikki kunnossa” ei sovi mun tilastoja ja numeroita rakastavalle mielelle mut onneks tulee postitse ne tarkat arvot. (Ei siis siirry kantaan). @Veve tsemppiä sinne samaiseen tilanteeseen!

Takaisin