Raskaaksi 2023

Niinpä. Sekin viiva tosin katosi seuraavana päivänä enkä sitä saanut edes kuvaan otettua, oli niin haamujen haamu.

Muoks. Siis tein uuden testin seuraavana päivänä jolloin viivaa ei enää tullut.
Ethän käytä enää samaa testiä kuin 3.4.? 😊 Jos sillä saanut kerran väärän positiivisen / haamun niin itse en siihen testiin kyllä enää luottaisi.

Ethän käytä enää samaa testiä kuin 3.4.? 😊 Jos sillä saanut kerran väärän positiivisen / haamun niin itse en siihen testiin kyllä enää luottaisi.
Olen vain säästänyt eilisen apteekin oman ja tämän aamuisen saman testin eli apteekin oman sekä päiväisen sofin testin. Tää testailu on kyllä niin hermoja raastavaa ettei mitään järkeä. Tuntuu että on ihan pakkomielteinen jo asian suhteen :side_tear:

Muoks. Apteekin oma ollut miulla aina kyllä luotettava, miun serkku joka on terveydenalan ammattilainen suositteli ko. testiä myös. Kuinka moni on sitten saanut apteekin omaan (25mIU/ml) testiin vääriä positiivisia? Onko se tosiaan ihan susi...

Muokattu viimeksi:
Clearbluen plustesti kyllä ihan p*ska. Kuopuksen kohdalla sofiin positiivinen ja clearblue joka väittää että näyttää ennen kuukautisten alkua oli lähes nega. Siihen en kyllä rahojani enää ikinä tuhlaa. Mitkä testit teistä parhaita?

Ja tähän vielä se että pc puikko tänään vielä kunnon haamuplussa vaikka HCG jo eilen vain 3.7. eli on se todella herkkä. Herkempi kuin mikään 10 testi.

Meinasin vielä tänään testata yhellä sofin liuskalla. Apteekin oman jätän aamuun ihan suosiolla.

Juu jos siinä on enää mitään nähtävää. Meni kyllä fiilis koko testailuun. Sofissa viiva oli huomattavasti vaaleampi kuin aamuisessa apteekin omassa :sad-face:

@Antzeliina En ole muokannut kuvia muuten kuin selvensin värejä hieman. Muokkaamattomassakin kuvassa apteekin omassa näkyi haamuviiva, mutta vahingossa puhelimella kun tummensin värejä, se alkuperäinen tietysti katosi.

Muokattu viimeksi:
Neuvola kirjannut "
Soittaa. Kts. yst. edellä.
Tänään tehnyt kotiraskaustestin ja siinä selkeästi nähtävillä oleva haamuviiva. Epäilee, että aiemmin testi olisi reagoinut ovulaatioon.
Torstaina tulisi kierron mukaan kuukautisten alkaa. Miettii nyt tulevaa ensikäyntiä, pidetään se ennallaan."

Muoks. Sofi testiin 5h pidätyksellä haamu. Vaaleampi kuin aamuisessa apteekin omassa, en saa siitä ainakaan vielä kuvaa. Testaamisesta nyt vajaa 2min.

Muokattu viimeksi:
Josba, Varmaan viivanpaikka jos vaikee kuvata. Huomenna saat ne verikoe vastaukset ja sit sen mukaan varailet neuvolaa tai et👍 Neuvolaan ei ole mikään kiire.
Viivanpaikka näkyi vitivalkoisena enne punertavaa väriä kun testialue oli vielä ihan punainen... Miul kädet tärisee sen verran etten saa kuvaa (miul mt-lääkkeiden vuoksi kädet tärisee, kun ne lopetin. En pysty esim. käyttää eyelineria ollenkaan. Toivottavasti ei jää pysyväksi)... Mies lähti just töihin, eikä näin ollen voi auttaa :folded:

Muokattu viimeksi:
Ihan itku tulee kun yritän ottaa kuvaa ja kädet vatkaa ku hullunm**kku... Otan seuraavan kerran aamupissasta apteekin oman ja tuon sofin ihan vain nähdäkseni tuleeko siihen väriä. Pyydän aamulla miestä kuvaamaan taas. Verikokeita odotellessa.

Muoks. Pelkään pahoin kyllä kemialliseksi tätä. Viivanpaikka se ei kuitenkaan ole, kun aina sofin testiin tulee valkoinen viivanpaikka kyllä...

Muokattu viimeksi:
Mulla on ainakin jäänyt viivanpaikat näkyviin pc puikos ja liuskassa.
Miten se on edes mahdollista, kun viivanpaikkahan on täysin väritön? Ettei kyseessä ole ollut juurikin kemiallinen joka on mennyt kesken? N. puolet alkaneista raskauksistahan menee kesken, yleensä ennenkuin nainen edes tietää olleensa raskaana ellei ole hätähousu niinkuin minä ja vuoto alkaa ajallaan tai hieman myöhässä. Tämän vuoksihan suositellaankin testaamaan vasta kuukautisten ollessa myöhässä. Miun tapauksessa vaan testaan, kun kierto niin uskomattoman epäsäännöllinen.

Muokattu viimeksi:
Nyt mie lähen koiran kanssa lenkille ja yritän unohtaa koko raskaustestit. Eihän tässä auta muu kuin odotella huomisia verikokeita :folded:

Miten se on edes mahdollista, kun viivanpaikkahan on täysin väritön? Ettei kyseessä ole ollut juurikin kemiallinen joka on mennyt kesken? N. puolet alkaneista raskauksistahan menee kesken, yleensä ennenkuin nainen edes tietää olleensa raskaana ellei ole hätähousu niinkuin minä ja vuoto alkaa ajallaan tai hieman myöhässä. Tämän vuoksihan suositellaankin testaamaan vasta kuukautisten ollessa myöhässä. Miun tapauksessa vaan testaan, kun kierto niin uskomattoman epäsäännöllinen.
Mun miljoonat viivanpaikat on ollut testiajalla useimmiten tulleita haaluja harmaita tai joskus jopa punertavia viivoja jotka näkyy parhaiten testiä eri kulmiin käännellen tai tietyssä valossa. Moni niistä jäänyt näkyviin kuivuttua.
Pc liuskassa näkyy ennen testaamista vaalea viivanpaikka/ura joka testin kastuttua tulee tietyssä valossa näkyviin kunnolla. Siinä menee helposti lankaan kun testiväri kertyy sen uran reunaan testin kastuttua ja näyttää haamulle mutta ei sitä ole. Sama ilmiö monesti rfsu herkällä.

Takaisin