Josba05
Vauhtiin päässyt keskustelija
Ei mitään vuotoja onneksi ole ollut ollenkaanMutta jos ei sinulla
Mutta jos ei oo vuotoja niin ei tartte ulkoista nyt ekana pelätä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei mitään vuotoja onneksi ole ollut ollenkaanMutta jos ei sinulla
Mutta jos ei oo vuotoja niin ei tartte ulkoista nyt ekana pelätä
Ethän käytä enää samaa testiä kuin 3.4.? Jos sillä saanut kerran väärän positiivisen / haamun niin itse en siihen testiin kyllä enää luottaisi.Niinpä. Sekin viiva tosin katosi seuraavana päivänä enkä sitä saanut edes kuvaan otettua, oli niin haamujen haamu.
Muoks. Siis tein uuden testin seuraavana päivänä jolloin viivaa ei enää tullut.
Olen vain säästänyt eilisen apteekin oman ja tämän aamuisen saman testin eli apteekin oman sekä päiväisen sofin testin. Tää testailu on kyllä niin hermoja raastavaa ettei mitään järkeä. Tuntuu että on ihan pakkomielteinen jo asian suhteenEthän käytä enää samaa testiä kuin 3.4.? Jos sillä saanut kerran väärän positiivisen / haamun niin itse en siihen testiin kyllä enää luottaisi.
Siinähän voi mennä jonkin aikaakin, ennenkuin haalistuu. Siulla oli kuitenkin ihan selvä plussa jo testeissä.Ja tähän pc puikko on vielä että tänään vielä kunnon haamuplussa vaikka HCG eilen vain 3.7.
Laitahan sit muokkaamattomana kuvaa siitä, niin helpompi katsella meidänkinMeinasin vielä tänään testata yhellä sofin liuskalla. Apteekin oman jätän aamuun ihan suosiolla.
Viivanpaikka näkyi vitivalkoisena enne punertavaa väriä kun testialue oli vielä ihan punainen... Miul kädet tärisee sen verran etten saa kuvaa (miul mt-lääkkeiden vuoksi kädet tärisee, kun ne lopetin. En pysty esim. käyttää eyelineria ollenkaan. Toivottavasti ei jää pysyväksi)... Mies lähti just töihin, eikä näin ollen voi auttaaJosba, Varmaan viivanpaikka jos vaikee kuvata. Huomenna saat ne verikoe vastaukset ja sit sen mukaan varailet neuvolaa tai et Neuvolaan ei ole mikään kiire.
Miten se on edes mahdollista, kun viivanpaikkahan on täysin väritön? Ettei kyseessä ole ollut juurikin kemiallinen joka on mennyt kesken? N. puolet alkaneista raskauksistahan menee kesken, yleensä ennenkuin nainen edes tietää olleensa raskaana ellei ole hätähousu niinkuin minä ja vuoto alkaa ajallaan tai hieman myöhässä. Tämän vuoksihan suositellaankin testaamaan vasta kuukautisten ollessa myöhässä. Miun tapauksessa vaan testaan, kun kierto niin uskomattoman epäsäännöllinen.Mulla on ainakin jäänyt viivanpaikat näkyviin pc puikos ja liuskassa.
Mun miljoonat viivanpaikat on ollut testiajalla useimmiten tulleita haaluja harmaita tai joskus jopa punertavia viivoja jotka näkyy parhaiten testiä eri kulmiin käännellen tai tietyssä valossa. Moni niistä jäänyt näkyviin kuivuttua.Miten se on edes mahdollista, kun viivanpaikkahan on täysin väritön? Ettei kyseessä ole ollut juurikin kemiallinen joka on mennyt kesken? N. puolet alkaneista raskauksistahan menee kesken, yleensä ennenkuin nainen edes tietää olleensa raskaana ellei ole hätähousu niinkuin minä ja vuoto alkaa ajallaan tai hieman myöhässä. Tämän vuoksihan suositellaankin testaamaan vasta kuukautisten ollessa myöhässä. Miun tapauksessa vaan testaan, kun kierto niin uskomattoman epäsäännöllinen.