Raskaaksi 2023

Kiitos♥️ Olen pitänyt hieman taukoa täältä ja muutenkin vauva-asioiden lukemisesta.

Onnea jokaiselle plussanneelle ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. ♥️

Tällä hetkellä vointi on suoraan sanottuna huono. Torstaina 6.4 sain naistenpolilla Mifegynen ja La 8.4 kotona aamulla 4kpl Cytotec ja vielä kahden tunnin päästä 2kpl Cytotec. Ensimmäiset Cytotecit käynnistivät tyhjennyksen ja kivut olivat kamalat. Kivut lisääntyivät vielä 2 Cytotecit jälkeen.

Tyhjennys ei vaikuta vieläkään olevan ohi, joten pelkään, että se on epäonnistunut. Alavatsalla ja alaselllä viiltävää kipua (ei kuukautiskipumaista), joka sattuu paljon jo pelkästään kävelyn aiheuttamasta tärähtelystä. Tänään soitin naistenpolille näistä oireista, mutta pyysivät soittamaan parin päivän päästä uudestaan, mikäli kivut eivät hellitä.

Polilta en saanut sairaslomaa, sillä tyhjennyspäivä ja sitä seuraava päivä osuivat viikonloppuun. Myöskään työterveydestä en saanut sairaslomaa, sillä "suru ei ole sairaus". Tänään siis olin töissä kivuissani ja hajamielisenä..

Tuntuu, ettei henkinen toipuminen voi edes alkaa ennen kuin tämä fyysinen koettelemus on ohitse. Mies on ollut todella ihanasti tukena, tekee ruokaa ja hoivaa. Ja ollaan saatu puhuttua keskenämme tunteista paljon.

Valoisaa kevättä teille kaikille ja toivon koko sydämeni pohjasta plussia jokaiselle ♥️ Ja jo plussanneille toivon ihanaa raskausaikaa. ♥️💕
Huh mikä suhtautuminen työterveydessä. 😳 Itse sain sairaanhoitajalta puhelimessa todistuksen, kun lääkäri olisi halunnut videoyhteyden. 😮‍💨

Nyt voidaan yhdessä jännittää. Lokakuiset ei ollut meidän paikka joten toivotaan et joulukuiset ois 😅 Milloin meinasit testata? Itekki, jos oireista kahtosi niin voisi olla dpo7, mut ei kyllä mitään hajua 🙈
Oispa! 🤩 Täällä myös dpo 7, oon seuraillut lämpöjä. Testaan ehkä perjantaina. 😁

Ilmestyi välittömästi ku testi kastui ja tummenee vain :Two-hearts: meidän pieni haamu :red-heart: mietin että nyt voi ollakin vasta dpo9, koska 3.4 sain r-testiin taas haamun, jota ei näkynyt seuraavana päivänä. Nyt se vaan vahvistuu :red-heart:

Liitteet

• 340769909_1412861699546796_2280384586141641073_n.jpg
    340769909_1412861699546796_2280384586141641073_n.jpg
    54.7 KB · Katsottu: 284
Muokattu viimeksi:
Ilmestyi välittömästi ku testi kastui ja tummenee vain :Two-hearts: meidän pieni haamu :red-heart: mietin että nyt voi ollakin vasta dpo9, koska 3.4 sain r-testiin taas haamun, jota ei näkynyt seuraavana päivänä. Nyt se vaan vahvistuu :red-heart:

Mä en valitettavasti näe tässä kyllä mitään, mutta onneksi sulla taisi olla ne verikokeet ihan just tulossa niin saatte selvyyden tilanteeseen. 🤞😊

Näen jotain tai jopa samantapaisen kun tuo mun rfsu tekemän 🤞🏽
Onneksi tosiaan kokeet tulossa niin saat varmistuksen 🙂

Täällä dpo 11 kp 25/27, ei mitään uutta, samat ”oireet” kun ennenkin.
Rinnat kipeät, jomottelee ja jopa alapäätä välillä vihloo.
Sukkapuikko kipuja/salamointia oli pari pv sitten.
Jostain taulukosta katoin että mahdollinen kiinnittyminen on todennäköisin 10.4 eli dpo 9?
Muok ja lisätty kuva

Liitteet

• E80847D9-F65A-4488-99BD-B52D7AFF0975.png
    E80847D9-F65A-4488-99BD-B52D7AFF0975.png
    241.8 KB · Katsottu: 121
Muokattu viimeksi:
Miul olis nyt pitkän kierron mukaan kp 28/32 :folded: Kierto tosiaan heittelee aina päivistä 22-32, sen vuoksi ovulaatiokin on vaikea tietää :folded:

Muokattu viimeksi:
@ros4 haha 😂 kummallinen tilanne, miten se keho tiesikin just nyt alkaa vähän juksaamaan vaikka normaalisti menkat tullut taukoviikolla niinku pitääkin 😅 toivotaan että ei kauaa jaksaisi pitää jännityksessä ja menkat alkaisi.

@Veve Noniin, hyvä että on kuitenkin suunnitelmissa koska alatte selvittelemään mitäkin. Hyvä kyllä aloittaa tuosta spermanäytteestä, saa vähän jo osviittaa ennen kuin jatkatte muihin selvittelyihin myöhemmin.

Itse aloin myös ihmettelemään, että mikä on vialla kun yritystä kanssa melkein yhtä pitkä aika takana kun teilläkin. Pohdin myös, että onkohan siittiöissä jotain vikaa kun ei kertakaikkiaan mitään viitettä raskautumiseen ikinä, vaikka mulla säännöllinen kierto ja ovuloin.. Mutta nyt odotellaan kans aikaa polille, alkuselvittelyt on julkisella aloitettu ja hormonit mulla ok sekä miehen sperma laatutavaraa. Mulla on kyllä sellainen juttu tiedossa, että kohdussa on jonkinlainen väliseinä - uskon että se vaikuttaa raskautumiseen. Huonosti löytyy tietoa aiheesta ja enemmän ehkä painotetaan liittyvän toistuviin keskenmenoihin, mutta voi sillä olla myös merkitystä ihan raskaaksi tuloon. Nyt vaan odotellaan vastaanottoaikaa ja jatkosuunnitelmia. 😊

Sofi liuskaan haalea viiva. Haaleampi kun aamupissasta apteekin oma. Piti äkkiä tehdä ennenkuin mies lähtee iltavuoroon. En siis edes kuvittele onneksi :folded:
:rolling:

Muokattu viimeksi:
Kp 25/24-28 meneillään, ei tietoa oliko ovulaatiota. Ei mitään oireita eikä tuntemuksia. Siltikin vielä jännän äärellä siihen asti kunnes puolukkaiset päivät starttaavat. Ja sitten alkaakin yk 3😊 Ajattelin testata pe tai la jos tarvetta sille..

P.s. En pysy täällä mukana mitenkään kun ootte niin aktiivisia.💚💫

Kp 25/24-28 meneillään, ei tietoa oliko ovulaatiota. Ei mitään oireita eikä tuntemuksia. Siltikin vielä jännän äärellä siihen asti kunnes puolukkaiset päivät starttaavat. Ja sitten alkaakin yk 3😊 Ajattelin testata pe tai la jos tarvetta sille..

P.s. En pysy täällä mukana mitenkään kun ootte niin aktiivisia.💚💫

Samoissa piinapäivissä siis eletään 🤞🏽

Oon satavarma et omat alkaa viim Lauantaina niinkun ennusteissa. 🙄

@Jefar juu kun varmuutta oviksesta ei tietenkään ole, kun en ole tikutellut. Mut vuodot ja kivut enteilis, että olis ollut pitkän kierron mukaan (30.3). Eli nyt olisi kp 28/32 eli dpo13 sen mukaan. R-testi näytti myös 3.4 haamua. En tosiaan tiedä. Nyt viivat vahvistuneet siitä, aiemmista en saanut edes kuvaa.

Tosin myös 23.3 tein r-testin mihin tuli haamu, jota ei enää parin päivän päästä ollutkaan (kivut oli myös tuolloin). Silloin kävin r-testissä labroissa ja testi oli negatiivinen.

Takaisin