Raskaaksi 2023

Heipat taas.
Täällä lomaa vietetty(lue: suursiivottu) ja loma jatkuu vielä tän viikon ja yrittänyt keksiä jotain tekemistä joka pöivälle 🙂

Tavoistani poiketen tein surullisen kuuluisan rfsu testaa varhain joka sattu kaapin kätköistä löytymään ei oikein millään pidätyksellä enkä nyt tiedä mitä sanois, vähän hämää omaankin silmiin toi, enkä usko tohon ennenkun oikeesti ne menkat myöhässä oli plussa tai ei

(Ja kyllä, vaikka olen täälläkin kirjotellut etten testaa vastakun menkat myöhässä 😂)
Rintoja turvottaa ja tuntuu flunssan alkua(voi johtua pölystä kun ikkunoita pessyt ja verhoja pöllytellyt, vatsassa monta pv jo nipistelyjä ja ihan tunne et menkat alkais kohta)

Dpo 9 kp 23/27

Sanokaa REHELLINEN mielipide 🙈
FE6AD328-17A1-4C63-B989-BCF518BB2F4D.jpeg
61BFFAC5-F44B-427A-9B60-FA5A3B271F00.jpeg
5F538858-C60E-4D36-8B9F-E2ECE987835F.jpeg

Heipat taas.
Täällä lomaa vietetty(lue: suursiivottu) ja loma jatkuu vielä tän viikon ja yrittänyt keksiä jotain tekemistä joka pöivälle 🙂

Tavoistani poiketen tein surullisen kuuluisan rfsu testaa varhain joka sattu kaapin kätköistä löytymään ei oikein millään pidätyksellä enkä nyt tiedä mitä sanois, vähän hämää omaankin silmiin toi, enkä usko tohon ennenkun oikeesti ne menkat myöhässä oli plussa tai ei

(Ja kyllä, vaikka olen täälläkin kirjotellut etten testaa vastakun menkat myöhässä 😂)
Rintoja turvottaa ja tuntuu flunssan alkua(voi johtua pölystä kun ikkunoita pessyt ja verhoja pöllytellyt, vatsassa monta pv jo nipistelyjä ja ihan tunne et menkat alkais kohta)

Dpo 9 kp 23/27

Sanokaa REHELLINEN mielipide 🙈View attachment 121043View attachment 121044View attachment 121045
Siis kyllähän siellä jotain näkyy.... Toivottavasti ois plussa!

Nyt voin varmaan jo luottaa että vuoto alkaa pian ja pääsee asiat normalisoituu. Normaali raskaus tämä ei voi enää olla. Tänä aamuna tuli vähän taas vaaleenpunertavaa joka hieman verekkäämpää mutta hyvin vähän. Tein aamupäivällä yhden pc liuskan ja vielä näkyi haalean vaaleen punertava haamu sitten toisen pidemmällä pidätyksellä (noin 4 h) ja vain enää tämä ekassa kuvassa oleva haamujen haamu. Toinen liuska tehty heti perään vain 15 min pidätyksellä lirupissasta ja siihen vielä joku onneton haamuplussa mutta aivan liian haalee näille päiville ja kuitenki vahvempia jo saatu useasti.
Kuitenkin Dpo 16 ja rv4+3 ja tässä nyt tehty näitä testejä että kyllä pitäs olla oli sitten mistä kusesta vaan otettu jne niin viiva vahvistunut ja se että aamupissastakin pitäs jo sentään enempi haamujen haamu saada.

Liitteet

• IMG_20230410_141249.jpg
    IMG_20230410_141249.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 116
  • IMG_20230410_144209.jpg
    IMG_20230410_144209.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 104
Muokattu viimeksi:
Pelottaa jos vuoto ei ala ittekseen😔 mutta mun järkeni sanois että kun vasta 4+3 että pitäs alkaa..mutta eikös toi tuhru sitä enteile mutta ei vaan lisäänny ja ala kunnolla 😕

Pelottaa jos vuoto ei ala ittekseen😔 mutta mun järkeni sanois että kun vasta 4+3 että pitäs alkaa..mutta eikös toi tuhru sitä enteile mutta ei vaan lisäänny ja ala kunnolla 😕
Jos olisin sie, soittaisin huomenna tk:seen... :Person Raising Both Hands:Sitten ehkä selviäisi jotakin?

Ei testit voi mennä edes takas näin kun kuitenkin tullut jo hyviäkin viivoja. Voihan pyytää verikokeet mutta kyllä se on siinä. Kovasti toivon vaan et vuoto nyt alkas.
Olen pahoillani 💛 Ota vielä verikokeet kuitenkin.

❤️ Josba05

puikko anto vielä tämmösen samasta pissasta kuin tuo jälkimmäinen pc liuska
Eli aika hyvä vielä mutta eihän se mikään edistynyt ole. Vuoto ei taida alkaa ennenkun tää testi on nega🤔 samasta rfsu liuska puhdas nega.

Liitteet

• IMG_20230410_152637.jpg
    IMG_20230410_152637.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 99
  • IMG_20230410_153437.jpg
    IMG_20230410_153437.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 97
Muokattu viimeksi:
❤️ Josba05

puikko anto vielä tämmösen samasta pissasta kuin tuo jälkimmäinen pc liuska
Eli aika hyvä vielä mutta eihän se mikään edistynyt ole. Vuoto ei taida alkaa ennenkun tää testi on nega🤔
Mut jos siulla on jo selvästi veristä vuotoa?...?

Ei oo mitään taas. Aamulla tuli sitä vaaleenpunaista vähän paperiin.

Miten hitos noi tulokset voi vaihdella näin et onko tää sittenkin ulkoinen kun hormooni noin heittelee?

Ei oo mitään taas. Aamulla tuli sitä vaaleenpunaista vähän paperiin.

Miten hitos noi tulokset voi vaihdella näin et onko tää sittenkin ulkoinen kun hormooni noin heittelee?
Voi hyvin olla sitäkin. Suosittelen todella lämpimästi että teet vain aamupissasta testin ja soitat terveyskeskukseen huomenna, jos viiva edelleen haalistuu.

Aamupissasta ollut nega tai haamunen haamu tän kokoajan niinkuin mulla kaikissa raskauksissa ollut ettei aamupissa toimi mulla.

Takaisin