Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siis ovistestihän antaa aina haalean viivan.Ovistesti näyttää tältä
View attachment 121046
Joo siis toi alin on pc ovis (huvikseni tein senkin)Siis ovistestihän antaa aina haalean viivan.
Siis kyllähän siellä jotain näkyy.... Toivottavasti ois plussa!Heipat taas.
Täällä lomaa vietetty(lue: suursiivottu) ja loma jatkuu vielä tän viikon ja yrittänyt keksiä jotain tekemistä joka pöivälle
Tavoistani poiketen tein surullisen kuuluisan rfsu testaa varhain joka sattu kaapin kätköistä löytymään ei oikein millään pidätyksellä enkä nyt tiedä mitä sanois, vähän hämää omaankin silmiin toi, enkä usko tohon ennenkun oikeesti ne menkat myöhässä oli plussa tai ei
(Ja kyllä, vaikka olen täälläkin kirjotellut etten testaa vastakun menkat myöhässä )
Rintoja turvottaa ja tuntuu flunssan alkua(voi johtua pölystä kun ikkunoita pessyt ja verhoja pöllytellyt, vatsassa monta pv jo nipistelyjä ja ihan tunne et menkat alkais kohta)
Dpo 9 kp 23/27
Sanokaa REHELLINEN mielipide View attachment 121043View attachment 121044View attachment 121045
Jos olisin sie, soittaisin huomenna tk:seen... Sitten ehkä selviäisi jotakin?Pelottaa jos vuoto ei ala ittekseen mutta mun järkeni sanois että kun vasta 4+3 että pitäs alkaa..mutta eikös toi tuhru sitä enteile mutta ei vaan lisäänny ja ala kunnolla
Olen pahoillani Ota vielä verikokeet kuitenkin.Ei testit voi mennä edes takas näin kun kuitenkin tullut jo hyviäkin viivoja. Voihan pyytää verikokeet mutta kyllä se on siinä. Kovasti toivon vaan et vuoto nyt alkas.
Mut jos siulla on jo selvästi veristä vuotoa?...?Josba05
puikko anto vielä tämmösen samasta pissasta kuin tuo jälkimmäinen pc liuska
Eli aika hyvä vielä mutta eihän se mikään edistynyt ole. Vuoto ei taida alkaa ennenkun tää testi on nega
Voi hyvin olla sitäkin. Suosittelen todella lämpimästi että teet vain aamupissasta testin ja soitat terveyskeskukseen huomenna, jos viiva edelleen haalistuu.Ei oo mitään taas. Aamulla tuli sitä vaaleenpunaista vähän paperiin.
Miten hitos noi tulokset voi vaihdella näin et onko tää sittenkin ulkoinen kun hormooni noin heittelee?
Olen pahoillani. Mulla oli kerran hcg 14 ja vuoto alkoi vasta joskus rv 8 +. Toivottavasti sun ei tarvitse odottaa niin kauanHuomenna joo soitan verikokeen.