Raskaaksi 2023

Hellurei pitkästä aikaa...
Oli taas tauon paikka kun iski turhautuminen ja epätoivo. Miehen piti tosiaan mennä helmikuun lopussa spermatutkimuksiin, mutta valitettavasti muisti päivän väärin jonka seurauksena sitten missasi sen. Siitähän tietysti iski aika paha turhautuminen. No, ajattelin että maaliskuussa sitten, heti palkkapäivän jälkeen? No, miehen suvusta menehtyi hänelle tärkeä henkilö ja mies kysyi että onko ok että hoidetaan testi vasta hautajaisten jälkeen, johon tietysti vastasin että joo, vaikka turhauttaakin. Joten nyt toivottavasti heti kuun puolivälin jälkeen mies vihdoin pääsis testeihin asti. Tässä on tullut tämmönen melkein 2kk turhautuminen ja muutamat itkutkin on itketty.

Nyt on menossa kp12, ja ovistestit on taas käytössä. Jos sitä taas pääsisi taas toiveikkuuden pariin tän turhautumisen ja epäonnistumisen fiiliksistä.

Mitä tää on nyt, siis testi on vahvistunut takasin!! Tein eka aamupissasta pc liuskan joka mulle huonoin ajankohta ja oli harmaa haamu. Siitä pidättelin tunnin ja Selkee pinkki plussa!? Eilen kolme testiä haaluja harmahtava plussia ja nyt taas pinkki Selkee plussa? Niin ja tänä aamuna ei tullut enää sitä vaaleenpunaista tuhrua eli sekin loppu? Siis mä en tajua mitään enää kun odotin et kohta alkaa vuoto.

Ero aamupissan ja tunnin pidättelyn jälkeen pc liuskassa ja tosiaan tuosta päivän toisesta pissasta myös pc puikko.

Olisko vika tuossa pregcheckin testissä? Siis itse tein niillä ja sain plussan vasta 5 pvä menkkojen ollessa myöhässä.. ja täällä lukiessa olenkin oppinut niiden olevan susi💩.

Suosittelen itse lämpimästi apteekkarin testejä. Miulle ei ikinä ole näyttänyt turhia viivoja ja viivat olleet selvästi tummia kuukautisten ollessa myöhässä.

Täällä edelleen odottelen kuukautisia. Lyhyen kierron mukaan 25/22 :folded:

Muokattu viimeksi:
Olisko vika tuossa pregcheckin testissä? Siis itse tein niillä ja sain plussan vasta 5 pvä menkkojen ollessa myöhässä.. ja täällä lukiessa olenkin oppinut niiden olevan susi💩.
Kuule saattaa olla hyvinkin. Ne on muuttunut jotenki. Huomasin sen kun viime kierros oli kemiallinen että näytti eka ihan negalta se testi ja olin jo heittää sen roskiin kun alkoikin yhtäkkiä muodostumaan plussaviiva joka sitten muodostukin tosi nopeesti kirkuvaksi plussaksi. No testasin toisesta paketista heti perään ja kesti taas tosi kauan et mitään lähti muodostuu testiin kunnes lopulta tuli taas minuuttien kuluessa väritön haamu joka muuttui ajankuluessa tummaksi plussaksi. Ennen ne oli hyviä ja erittäin herkkiä ja niillä sai nopeesti tummia plussia että voipi olla se että muuttunut. Olisko syy se et tullut valituksia kun oli ennen niin super herkkä et antanut sit viivoja kemiallisesta ja luultu et testit viallisia?
Pc puikko toimii kuten ennenkin mutta mielestäni sekin muuttunut epäherkemmäksi kuin aiemmin mutta sillä tulee selkeämpi tulos kun liuskalla tällä hetkellä.

Muokattu viimeksi:
Vahvistunut pc puikko ja oli myös liuskakin. Rfsu liuska oli vain haalee haamu🥱

Liitteet

• IMG_20230409_150014.jpg
    IMG_20230409_150014.jpg
    334.9 KB · Katsottu: 152
  • IMG_20230409_151435.jpg
    IMG_20230409_151435.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 145
Tosiaan tuossa rfsu liuskassa ei ollut kun haamuplussa joka nyt kuivuttua erittäin haalee et jos en muita testejä olis tehnyt en kyllä tuosta paljon välittää, mutta toivottavasti sekin alkas vahvistuun😅

@Josba05 Oireet kuulostaa ainakin lupaavilta, toivotaan, että raskautuminen on tapahtunut❤️

@Beanen Viivat näyttää jo tositosi hyvältä mun silmään, varovaiset onnittelut!❤️ Toivotaan, että pääset verikokeisiin varmistamaan vielä asian.❤️

Täällä on nyt menossa kp 5, eli vuoto vahvistui tiputtelusta. Ei auta kun uutta yritystä kehiin.😊

Aikamoinen ero kun vertaa tän päiväsiin pc testeihin, siis hyvä kun sain kuvan tästä rfsu: n haamun haamusta ja samasta pissasta on kuin pc:t. Siis kauhee ero.

Liitteet

• IMG_20230409_174858.jpg
    IMG_20230409_174858.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 108
  • IMG_20230409_173644.jpg
    IMG_20230409_173644.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 115
  • IMG_20230409_173628.jpg
    IMG_20230409_173628.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 106
Varmasti varhaisessa vaiheessa vaikuttaa paljon sekin, miten vahvaa virtsa on.. siis että miten hyvin näkyy testissä. Mä testaisin vain aamun ekasta ja parin päivän välein.. ja samanmerkkisellä testillä.

Varmasti varhaisessa vaiheessa vaikuttaa paljon sekin, miten vahvaa virtsa on.. siis että miten hyvin näkyy testissä. Mä testaisin vain aamun ekasta ja parin päivän välein.. ja samanmerkkisellä testillä.
Näin miekin aion toimia.

Siirsin verikoeaikaa, joka olisi ollut huomenna. Äidin synttärit ja seurailen nyt ihan rauhassa miten tilanne etenee :folded:
:Two-hearts: Ja voihan allergia, illalla alkoi järkyttävät alleriaoireet (siitepöly...)

Muokattu viimeksi:
Kuukautiset 4 pv myöhässä, lyhyen kierron mukaan LA 15.12 ja pitkän 25.12 :Heartred

Liitteet

• 340114823_1673544099740929_7222883178463447894_n.jpg
    340114823_1673544099740929_7222883178463447894_n.jpg
    165.6 KB · Katsottu: 213
Muokattu viimeksi:
Jee Josba05, onnea.🥰

Täällä kp 23 ja kierto 24-28. Ei oireita,muuta kun että itkettää😅 eli todnäk menkat alkanee tämän viikon aikana. Torstaina lähdetään miehen kans mökkeilee, niin luultavasti just sillon. Tilasin kotitestiltä ovistikkuja ja meinaan ens kierron harrastaa huvin ja rahantuhlauksen vuoksi tikuttelua läpi kierron. Ois kiva bongata se mahdollinen ovis kerrankin. Nyt 2 kiertoa menny ilman..tai kokeilin ekassa mutten bongannut sitä kun testitkin loppui kesken kaiken.

Mites teidän pyhät sujuneet..itse ainaki meinasin nyt just käydä päikkäreille huonosti nukutun yön jälkeen😍 Päikkärit bestest.

Takaisin