Mun silmiin näyttää, et viiva on aina vähän eri kohdassa per kuva tai sit vaan silmät killittää yötä vasten, mikä on myös hyvin mahdollista Mulla näissä rfsu:n testeissä toisinaan testiajan kuluessa toi väri liikkui vasemmalta oikealle ihan ”viivan näkösenä” ja sitten lopulta hävisi kokonaan, kun oli ensin kulkenut koko testin läpi. Toivotaan kuitenkin, ettei tässä ole kyse siitä, vaan ihan oikeasta viivastaHeipat taas.
Täällä lomaa vietetty(lue: suursiivottu) ja loma jatkuu vielä tän viikon ja yrittänyt keksiä jotain tekemistä joka pöivälle
Tavoistani poiketen tein surullisen kuuluisan rfsu testaa varhain joka sattu kaapin kätköistä löytymään ei oikein millään pidätyksellä enkä nyt tiedä mitä sanois, vähän hämää omaankin silmiin toi, enkä usko tohon ennenkun oikeesti ne menkat myöhässä oli plussa tai ei
(Ja kyllä, vaikka olen täälläkin kirjotellut etten testaa vastakun menkat myöhässä )
Rintoja turvottaa ja tuntuu flunssan alkua(voi johtua pölystä kun ikkunoita pessyt ja verhoja pöllytellyt, vatsassa monta pv jo nipistelyjä ja ihan tunne et menkat alkais kohta)
Dpo 9 kp 23/27
Sanokaa REHELLINEN mielipide View attachment 121043View attachment 121044View attachment 121045