Raskaaksi 2023

Heipat taas.
Täällä lomaa vietetty(lue: suursiivottu) ja loma jatkuu vielä tän viikon ja yrittänyt keksiä jotain tekemistä joka pöivälle 🙂

Tavoistani poiketen tein surullisen kuuluisan rfsu testaa varhain joka sattu kaapin kätköistä löytymään ei oikein millään pidätyksellä enkä nyt tiedä mitä sanois, vähän hämää omaankin silmiin toi, enkä usko tohon ennenkun oikeesti ne menkat myöhässä oli plussa tai ei

(Ja kyllä, vaikka olen täälläkin kirjotellut etten testaa vastakun menkat myöhässä 😂)
Rintoja turvottaa ja tuntuu flunssan alkua(voi johtua pölystä kun ikkunoita pessyt ja verhoja pöllytellyt, vatsassa monta pv jo nipistelyjä ja ihan tunne et menkat alkais kohta)

Dpo 9 kp 23/27

Sanokaa REHELLINEN mielipide 🙈View attachment 121043View attachment 121044View attachment 121045
Mun silmiin näyttää, et viiva on aina vähän eri kohdassa per kuva tai sit vaan silmät killittää yötä vasten, mikä on myös hyvin mahdollista 😅 Mulla näissä rfsu:n testeissä toisinaan testiajan kuluessa toi väri liikkui vasemmalta oikealle ihan ”viivan näkösenä” ja sitten lopulta hävisi kokonaan, kun oli ensin kulkenut koko testin läpi. Toivotaan kuitenkin, ettei tässä ole kyse siitä, vaan ihan oikeasta viivasta 🌈😊

Jefar, varovaiset onnittelut 🥰❤❤ siis näyttää kyllä ihan selkeältä plussalta! Jee, toivon paljon parasta teille!

Täällä nyt kp 7. Ollut semmoset halut ja limat, että vaikuttaa.. että ovis voisi pian ollakin.. mulla ollut 23-25 päivän kierto. Eli jopa kp9 voisi ovis olla. Ekat tallettelut tehty! Enkä saa unta kun jännittää niin paljon kaikki.. En silti aidosti usko, että heti tärppäisi.

Huomenta.

Mies sanoi, että ei huolta. Viiva ei ole eilisestä juurikaan vahvistunut ja valotus eri. Huomenna tulee testiliuskat postissa. Dpo11. Luonnossa selvempi :Heartred

Liitteet

• 340455250_1365562680954113_5339055803996772850_n.jpg
    340455250_1365562680954113_5339055803996772850_n.jpg
    154.5 KB · Katsottu: 206
Muokattu viimeksi:
Jefar, varovaiset onnittelut 🥰❤❤ siis näyttää kyllä ihan selkeältä plussalta! Jee, toivon paljon parasta teille!

Täällä nyt kp 7. Ollut semmoset halut ja limat, että vaikuttaa.. että ovis voisi pian ollakin.. mulla ollut 23-25 päivän kierto. Eli jopa kp9 voisi ovis olla. Ekat tallettelut tehty! Enkä saa unta kun jännittää niin paljon kaikki.. En silti aidosti usko, että heti tärppäisi.
Me aloitimme yrittämään 03/23 ja nyt jo raskauduin. Tosin ollaan miehen kanssa vissiin ihan hulluja kun joka ikinen päivä pupuillaan ja monta kertaa päivässä :rolling:

Mun silmiin näyttää, et viiva on aina vähän eri kohdassa per kuva tai sit vaan silmät killittää yötä vasten, mikä on myös hyvin mahdollista 😅 Mulla näissä rfsu:n testeissä toisinaan testiajan kuluessa toi väri liikkui vasemmalta oikealle ihan ”viivan näkösenä” ja sitten lopulta hävisi kokonaan, kun oli ensin kulkenut koko testin läpi. Toivotaan kuitenkin, ettei tässä ole kyse siitä, vaan ihan oikeasta viivasta 🌈😊

Samaa katoin, että toi "viiva" on väärässä kohdassa. Sen pitäisi olla kauempana kontrollista. Näyttää valitettavasti enemmän värikertymältä kuin viivalta. Ja toi testi on kyllä muutenkin semmoinen, että en luottaisi vaikka olisi oikeassakin kohtaa 🙈

Siis just sitä värikertymää itekkin epäilen koska rfsu 🙄
Se väri oli tossa vaiheessa jo kulkenu läpi koska tuijotin sitä koko ajan 😂

Nooo, ootan niitä menkkoja saapuvaksi jos on tullakseen ja sit vasta teen uuden 🤞🏽
Näin muuten unta että ne alkoi 😂

Dpo 10 kp 24/27 tänään, pianhan se selviää ja jos niin sit vaan uutta yrityskiertoa ja yritetään saada pientä vuodelle 2024 🤞🏽

Siis just sitä värikertymää itekkin epäilen koska rfsu 🙄
Se väri oli tossa vaiheessa jo kulkenu läpi koska tuijotin sitä koko ajan 😂

Nooo, ootan niitä menkkoja saapuvaksi jos on tullakseen ja sit vasta teen uuden 🤞🏽
Näin muuten unta että ne alkoi 😂

Dpo 10 kp 24/27 tänään, pianhan se selviää ja jos niin sit vaan uutta yrityskiertoa ja yritetään saada pientä vuodelle 2024 🤞🏽
Toivotaan, että olisi oikea plussa ❤ Nyt kun itsekin katon tuota muiden kommenttien jälkeen niin vähän se näyttää liian lähellä olevan kontrollia. Mutta ei onneksi montaa päivää tarvitse jännittää. Etkö meinannut testata ennen kun menkat olisi myöhässä? 😊

Toivotaan, että olisi oikea plussa ❤ Nyt kun itsekin katon tuota muiden kommenttien jälkeen niin vähän se näyttää liian lähellä olevan kontrollia. Mutta ei onneksi montaa päivää tarvitse jännittää. Etkö meinannut testata ennen kun menkat olisi myöhässä? 😊
Juu en 🙈 nyt pidän oikeesti pintani 🤞🏽

Takaisin soittopyyntö jätetty aamusta TK:seen. Pc liuskaan jälleen aamun toisesta pissasta selkee plussa puolen tunnin pidätyksellä. RFSU liuska ekasta aamupissasta täys nega

Liitteet

• IMG_20230411_091308.jpg
    IMG_20230411_091308.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 114
Mulla nousi pintaan ahdistusta, että kumpa kaikki menisi hyvin tällä kertaa. Ettei enää tarvisi kokea keskenmenoa 😔 Se oli yksi mun elämän rankimmista kokemuksista aikanaan ja vaikka tapahtui aika varhaisessa vaiheessa, olin pitkään tosi kipeä fyysisesti ja psyykkisesti. Sitä jälkivuotoa oli monta viikkoa. Kävin kaksi kertaa verikokeissakin. Se tapahtui keväällä silloin ja ehkä siksikin nyt nousee. Haluaisin niin vaan pystyä nauttia nyt ja olla luottamuksessa 😊

Pelkäsin viime raskaudessa keskenmenoa paljon nt-ultraan saakka. Oli käytävä varhausultrassa mielenrauhan takia ja varmaan nyttenkin jos/kun toivottavasti tulen raskaaksi, haluan mahd.pian varhaisultraan.

Takaisin soittopyyntö jätetty aamusta TK:seen. Pc liuskaan jälleen aamun toisesta pissasta selkee plussa puolen tunnin pidätyksellä. RFSU liuska ekasta aamupissasta täys nega

Tsemppiä epävarmuuteen ❤️ Toivottavasti teillä pääsee verikokeeseen. Täällä Espoossa en päässyt, kun mulla oli samanlainen tilanne helmikuussa 😊 Eli testit näytti päivävirtsasta tällaisilta 6 päivän ajan (ylin dpo 13, alin dpo18 jolloin vuoto alkoi). Aamuvirtsat yleensä negatiiviset, eli jostain syystä mullakin testaus antoi enemmän tulosta muulloin kuin aamulla.

Mun tapauksessa päätyi kemialliseen, ja ”menkat”/vuoto alkoi just toi dpo 18. Mun kierto oli 6 päivää pitempi, eli ei venynyt kauhean pitkäksi.

Muokkaus: ja nämä kaikki PC testejä. En saanut yhtäkään positiivista rfsun testeillä.

Liitteet

• EC734D9B-A271-47C4-8595-BE23311BE17A.jpeg
    EC734D9B-A271-47C4-8595-BE23311BE17A.jpeg
    1,021.7 KB · Katsottu: 146
Tsemppiä epävarmuuteen ❤️ Toivottavasti teillä pääsee verikokeeseen. Täällä Espoossa en päässyt, kun mulla oli samanlainen tilanne helmikuussa 😊 Eli testit näytti päivävirtsasta tällaisilta 6 päivän ajan (ylin dpo 13, alin dpo18 jolloin vuoto alkoi). Aamuvirtsat yleensä negatiiviset, eli jostain syystä mullakin testaus antoi enemmän tulosta muulloin kuin aamulla.

Mun tapauksessa päätyi kemialliseen, ja ”menkat”/vuoto alkoi just toi dpo 18. Mun kierto oli 6 päivää pitempi, eli ei venynyt kauhean pitkäksi.

Muokkaus: ja nämä kaikki PC testejä. En saanut yhtäkään positiivista rfsun testeillä.
Hitsi sulla ollut tilanne kuin mulla juuri! Aattelin et oon tyyliin ainoo jolla tämmöstä ihmeellistä temppuilua. Todella toivon et pääsen verikokeeseen että tästä pääsis sit eteenpäin. Jotenkin toivon että olis alhainen että tää loppuu kun ei tää normaalia ole.

Hitsi sulla ollut tilanne kuin mulla juuri! Aattelin et oon tyyliin ainoo jolla tämmöstä ihmeellistä temppuilua. Todella toivon et pääsen verikokeeseen että tästä pääsis sit eteenpäin. Jotenkin toivon että olis alhainen että tää loppuu kun ei tää normaalia ole.
Ymmärrän noi ajatukset täysin. Mä mietin tuolloin myös, että ei tää oo normaalia ja että tää tulee ihan varmasti menee kesken joskus, joten menisipä kesken niin pian kuin mahdollista, eikä vasta myöhemmillä viikoilla. ❤️

Ymmärrän noi ajatukset täysin. Mä mietin tuolloin myös, että ei tää oo normaalia ja että tää tulee ihan varmasti menee kesken joskus, joten menisipä kesken niin pian kuin mahdollista, eikä vasta myöhemmillä viikoilla. ❤️
Samaa juuri toivoin jo aika ekoista testeistä kun ei kunnolla vahvistunut. Vielä pieni pelko ulkoisesta.

Miulla verikokeet ylihuomenna, injektiolääkkeen takia. Sieltä sitten selviää ehkä kuinka pitkällä tässä ollaan :folded:

Muokattu viimeksi:
Huojentunut olo, vuoto lisääntyy ja kivut alko. Ihanaa että tää on nyt ohi. Tänä aamupäivällä vielä rippeet tuli pc liuskaan kun näytti vielä ok plussan, nyt enää haalee kun tein just ennenku tulos tuli vielä vikana liuskan pois.

Liitteet

• Screenshot_20230411-150142~2.jpg
    Screenshot_20230411-150142~2.jpg
    100.8 KB · Katsottu: 223
Takaisin