Raskaaksi 2023

Tsemppiä tilanteeseen @Beanen

@Jefar sunhan testi näyttää selkeältä! Huimaa! 🤩

Mulla on täällä tylsä vaihe taas, joku dpo2... Tietenkin varovaisesti mietin, olisiko tämä se kierto viimein... Petipuuhien ajoitukset meni ainakin kohdalleen!

Tsemppiä tilanteeseen @Beanen

@Jefar sunhan testi näyttää selkeältä! Huimaa! 🤩

Mulla on täällä tylsä vaihe taas, joku dpo2... Tietenkin varovaisesti mietin, olisiko tämä se kierto viimein... Petipuuhien ajoitukset meni ainakin kohdalleen!

Minen usko ennen selkeää plussaa ja menkattomuutta 😂
Viikonloppuna teen vaikka digin jos ei ala (ennustettu alkavan Lauantaina)

@Beanen, oon tosi pahoillani, josko verikokeet selventäisi ja toivotaan parasta 🤞🏽

Uskaltaako zyrteciä käyttää raskausaikana? Miul aivan järkyttävät oireet pajusta 😖
Google toteaa näin :
Zyrtec-valmisteen käyttöä raskausaikana on vältettävä. Lääkkeen tahattoman raskaudenaikaisen käytön ei pitäisi vaikuttaa sikiöön haitallisesti. Tästä huolimatta tätä lääkettä tulisi käyttää vain tarvittaessa ja lääkärin kehotuksesta. Setiritsiini erittyy rintamaitoon.

Ja

Raskauden aikana allergiaa suositellaan hoidettavaksi ensisijaisesti paikallishoitolääkkeillä. Jos allergian hoito vaatii antihistamiinilääkkeen käyttöä, turvallisimmat vaihtoehdot raskaana olevalle ovat loratadiini (Loratadin) ja setiritsiini (Heinix, Zyrtec, Cetimax).

En tajua miten toi pc puikko näyttää plussaa mutta pc liuska haaleeta ja rfsu joko haaleeta tai negaa ja rfsu herkkä kun vaan tämmönen..
Et miten toi pc puikko on noin Selkee vai onko se vaan sit niin herkkä.

Liitteet

• IMG_20230410_171555.jpg
    IMG_20230410_171555.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 95
En tajua miten toi pc puikko näyttää plussaa mutta pc liuska haaleeta ja rfsu joko haaleeta tai negaa ja rfsu herkkä kun vaan tämmönen..
Et miten toi pc puikko on noin Selkee vai onko se vaan sit niin herkkä.
Kannattaako siun nyt odottaa kuitenkin huomiseen...? :Person Raising Both Hands:

Näitä kannattaa huudella tuolla joulukuisten ketjussa, tämä on yrittäjien ketju ja tärpänneet yleensä siirtyvät aika nopeasti lasketunajan ketjuihinsa.
:Heartred
Mie siirryn nyt siis sinne. Kiitos kaikille teille ihanista viesteistä ja tuun ehkä välillä kattoo mitä teille kuuluu <3

Poistin koko kysymyksen, kun näköjään siitä niin kovin nyt loukkaannuttiin. Hyvää jatkoa kaikille.

@Jefar Plussaltahan se näyttäisi, varovaiset onnittelut. ♡

@Beanen Ompas mielenkiintoinen tilanne kun nuo testit noi heittelee. Voihan sitä varoilta neuvolaan soittaa ja kysyy, jos pääsisi verikokeisiin. Voivat kuitenkin pyytää vielä esim viikon päästä testaamaan uusiksi. Toivotaan, että olisi todellinen plussa, mutta jos ei ole niin toivotaan, että tyhjennys alkaisi nopeasti itsekseen 🩶 Ja tosissaan kaikilla se aamun eka ei ole se vahvin, olen itselläni huomannut samaa.

@Josba05 Noita testejä on aina mukava tiirailla, nuo muokatut vaan vähän huonoja kun ne saattaa näyttää viivanpaikatkin tummana, mutta hyvä jos livenä edes punertaa.

Omaa napaa seuraavaksi: viimeksi keskenmenneessä uskon tunteneeni kiinnittymisen. Nyt olen odotellut samaa tuntemusta, mutta ei ainakaan vielä. Tänään kertaalleen vihlaisi pikaisesti molemminpuolin alavatsalla, mutta siinä se. Noh, odotellaan.

Kovasti tsemppiä kaikille, keillä epäselvä tilanne ja jotka joutuvat jännittämään testien vahvistumisen puolesta! Toivon kaikille plussaa. 🌈🌈

Omassa tilanteessa ei sinänsä mitään uutta. Tällä hetkellä eletään otollisia ovulaation aikoja. 😁 Itsellä on nyt kumman huoleton/kevyt fiilis, ehkäpä siksi kun ei ole mitään, mitä voisi itse juuri paremmin tehdä.

Miehen simpat kunnossa, itselläkin tähän mennessä asiat ok, nyt vain odotellaan että saadaan aika polille ja lisätutkimukset/tarvittavat toimenpiteet käyntiin. Joten mikäs tässä ollessa ja lisätutkimuksia odotellessa ☀️☀️ Ja nämä hedelmälliset päivät ollaan nyt pääsiäisvapailla hyödynnetty erittäin hyvin, sekä eilen kirkkaat ovislimat bongattu. Mihinkään tulevaan plussaan en usko, mutta nyt on ainakin yritetty! 😊

Takaisin