Beanen
Sukkela juttelija
Joo menen jos tästä nyt ei ennen sitä tuu loppuu...Tsemppiä piinapäiviin. Menet varmaankin varhaisraskauden ultraukseen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo menen jos tästä nyt ei ennen sitä tuu loppuu...Tsemppiä piinapäiviin. Menet varmaankin varhaisraskauden ultraukseen?
Toivotaan etteiJoo menen jos tästä nyt ei ennen sitä tuu loppuu...
Mä en nää näissä mitään huolestumisen aihetta, vaan mun mielestä on tosi hyvin vahvistuneet. Mulla on paljon heikompia ollut viivat tuossa vaiheessa jopa pidemmälläkin täs esim tästä vikasta plussasta ja sen etenemisestä kuva, alin on dpo16. Kiinnittyminen oli dpo10.Hitto kun epävarmuus on perseestä! En yhtään usko että tää raskaus jatkuu. Tein pc liuskan ja puikon ja ei kyllä juuri mitään vahvistumista lisäksi tänään dpo13 ja 4+0 ja odotin jo selkeesti vahventuneita viivoja niin ei. Kun vertaa kahteen edelliseen joista toinen ulkoinen niin ei näillä viivoilla juhlita. Laitan kuvat vertailuksi ja siis eka tästä raskaudesta pc liuska ja puikko tänään ja sit kolmas kuva ulkoisesta raskaudesta ja se otettu kun vielä neljä päivää menkkoihin ! Ja vika kuva edellisestä raskaudesta kaksi päivää ennen menkkoja. Tämän takia oon varma että tää ei hyvää tiedä. Onko tää ulkoinen vai joku tuulimuna vai onko kesken menossa /kemiallinen vai onko normaali raskaus kaikesta huolimatta..
Voi Jokainen raskaus on erilainenNiin mä vertaan edellisiin raskauksien kun ennen mulla on hcg noussut nopeeta ja tullut vahvoja viivoja mutta voiko tää nyt näin vaihdella sit samalla ihmisellä?
Tietysti voi vaihdella. Ei kiinnittymispäivä ole aina sama, eikä hcg-tasot. Eikä raskausoireetkaan. Ymmärrän kyllä että stressaa kun on kokemusta ei-onnistuneesta raskaudesta, mutta minusta nuo testit on vahvistuneet aivan normaalisti mitä oot tänne laitellut. itekin tossa vuoden takaisessa plussassa sain ekan kunnon plussan jo tyyliin viikkoa ennen kuin menkat piti alkaa ja huonosti kävi siinäkin. Nyt on tuollaista vaimeaa plussaa ollut alusta saakka tässä plussassa ja digissäkin viikot 1-2 jumitti toista viikkoa, mut tällä hetkellä näyttää siltä että tämä nykyinen raskaus on kaikista normaalein ikinä mitä kokenut niin hcg:n kuin kasvunkin suhteen. Ja tässä mulla oo juuri mitään oireita kun ennen oon aina puolikuollut ollut ennen menkkojen poisjääntiä.Niin mä vertaan edellisiin raskauksien kun ennen mulla on hcg noussut nopeeta ja tullut vahvoja viivoja mutta voiko tää nyt näin vaihdella sit samalla ihmisellä?
Hyvästi ainakin omaan silmään vahvistunut siitä mitä aiemmin. Pidä vaikka parin päivän tauko testailusta ja sit uudestaan. Sit näkee selkeämmin vahvistumisenJoo, mä yritän rauhoittua. Tein vielä yhden pc liuskan pidättelyn jälkeen niin nyt tuli vahvempi mitä tänään aiemmin
Joo taidan pitää nyt taukoa niin josko sitä näkisi eroa paremminHyvästi ainakin omaan silmään vahvistunut siitä mitä aiemmin. Pidä vaikka parin päivän tauko testailusta ja sit uudestaan. Sit näkee selkeämmin vahvistumisen
Voi rakas Beanen, mä näen sun testeissä selkeää tummumista, noihin testituloksiin vaikuttaa moni tekijä, kuinka kauan pissa on ollut rakossa, kuinka laimeaa se on eli paljon on nauttinut nesteitä, varsinkin vettä tai kofeiinia, vitamiineja, lääkkeitä jne. Kuten täällä joku totesikin niin raskaudet on tosi yksilöllisiä, usko pois Uskon ymmärtäväni sua silti, onhan toi vaihe missä nyt oot hermoja raastavaa ja piinavaa. Haluaisin niin nähdä kaiken jatkuvan kuitenkin hienosti vaikka sua nyt kuumottaakin kovasti.Joo taidan pitää nyt taukoa niin josko sitä näkisi eroa paremmin
Osanotto suruun miten voit tällä hetkellä?Hei! Uutena huutelen täältä. Olen taustalla seuraillut jo pidemmän aikaa foorumilla (lukenut koko raskaaksi 2022 keskustelun ja tämän keskustelun tähän asti) ja myötä elänyt vahvasti teidän kaikkien ylä- ja alamäkiä. En ole kuitenkaan aiemmin rohjennut kommentoimaan.
Olemme kohta 9 vuotta yhdessä ollut pariskunta. Minä 28v ja mies 30v. Esikoista yritämme (yritystä takana 11 kk ennen plussaa).
Olimme onnemme kukkuloilla helmikuun lopulla, kun teimme positiivisen raskaustestin. Varhaisraskauden ultrassa 7+2 todettiin vahva elämän alku ja sydämen syke oikeassa paikassa. Onnen kyyneleitä itkimme, kun katsoimme monitorilta pientä sykkivää sydäntä.
Tänään tuo onni vietiin aamulla pois, kun neuvolakäynnin yhteydessä ultrattiin ja todettiin, että sykettä ei enää löydy. Kasvu oli pysähtynyt 8+5.
Sydän syrjällään odotan torstaita, jolloin pääsen naistenpolille ja aloitetaan lääkkeellinen tyhjennys. Olo on niin ontto ja valoton. Ihan kuin sumuinen harso olisi vedetty silmien eteen ja on vaikea nähdä, miten jaksaa jatkaa eteenpäin.
Onneksi rinnalla on kuitenkin hyvä mies, joten päivä kerrallaan varmaan selviämme tästäkin.. Otan osaa kaikkien niiden suruun, jotka ovat kokeneet menetyksiä, liian pitkää odotusta ja kipuilua lapsettomuudesta.
Toivon kaikille sydämeni pohjasta plussia sekä pienokaista syliin. Mukavaa kevättä teille kaikille.
Kiitos kauniista sanoistasiJosba05 ensinnäkin kiitos avoimuudestasi ja hienoa miten puhut mielenterveyden asioista ovulaatioita todellakin voi olla kaksi yhdessä ja samassa kierrossa, niin esimerkiksi epäidenttiset kaksoset saavat alkunsa. Mulle kävi just viime kierrossa todella oudosti eli taisin ehkä ovuloida kahdesti oireista päätellen ja luulin olevani raskaana vaikka tosiasiassa olinkin ovuloinut joko toistamiseen tai sitten tosi tosi myöhään ja siksi raskaustesti näytti haaleita tuloksia olettaen loppukierrosta. Lopulta menkat sit alkoi todella pitkän kierron jälkeen (40 päivää) ja mun kierrot aina olleet 30-34-36 luokkaa.
Lisäksi, kaunis häämekko ja toivottavasti äiti tulee kuntoon
Mie luin ClearBluen sivuilta, että ne voi olla eri aikaakin mutta ilmeisesti harvinaista.Voi olla kaksi ovulaatiota mutta ei eri aikaan @Josba05 @Celestia
juu, mutta päivien eroa ei voi ollaMie luin ClearBluen sivuilta, että ne voi olla eri aikaakin mutta ilmeisesti harvinaista.
"Voiko ovulaatio tapahtua useammin kuin kerran kierron aikana? Kyllä, ovulaatio voi tapahtua kaksi kertaa kierron aikana, mutta tämä tapahtuu yleensä suunnilleen samaan aikaan. Epäidenttiset kaksoset saavat alkunsa kahden eri munasolun ovulaatiosta."
Ok, olen taas hieman viisaampijuu, mutta päivien eroa ei voi olla