Raskaaksi 2023

En tiedä mitä tästä sanois, dpo8

Liitteet

• IMG_20230402_102255.jpg
    IMG_20230402_102255.jpg
    458.1 KB · Katsottu: 216
@Beanen näyttää kyllä mun silmiin hailuralta! Vaikea sanoa onko väriä vai viivan paikka. Toivottavasti lähtee vahvistumaan tuosta. Testaile parin päivän päästä uusiksi 🌈🤞

Tähän ketjuun ei oo tullu pitkään aikaan kirjoiteltua, mutta täällä tänään kp1 ja yk12 käyntiin. Eka kierto letrojen kanssa ja odotukset on korkealla. Sieltä sitten taas tiputaan kovaa jos ei tärppää..

Nyt vielä omaa napaa, sitten rauhoitun näiden kanssa 😄 Maltoin sentään eilen olla testaamatta.

Huomenna oon menossa taas tauon jälkeen töihin, ja pelkäsin että en pysty olemaan aamulla ( kun oon yksin kotona ) testaamatta.

Ja jos viiva olisikin haalistunut niin olisin vaan koko ajan murehtinut sitä, joten päätin testata jo tänään kun oli mahdollisuus.

20230402_124052.jpg

Tänään luullakseni dpo22, testiajalla tämmöinen ❤️

Oon tuonne joulukuisiin jo uskaltanut kirjoitella ja ollaan kaikki sormet ja varpaat ristissä että kaikki menee hyvin.

@Beanen täällä sormet ristissä, että lähtee vahvistumaan😍

@Helinä84 Paljonpaljon onnea sinne plussasta, ihanat viivat!❤️

Täältä tilannepäivitystä. Menkkojen olisi määrä alkaa kahden päivän päästä, pienet vihlasut jatkunut, rinnat kipeät ja turvonneet. Mieskin totesti, että oho miten ne noin onkaan kasvanut.😂 Paksua valkovuotoa tulee oikein lorauksina, toivon sen olevan merkki alkavasta raskaudesta.❤️ Ajattelin testata vasta, jos kuukautiset ovat myöhässä, ettei tule liikaa toivoja, niinkuin viimeksi.❤️

Oli väriä. Ja voi hitsi mua tein puolen tunnin pidätyksellä perään toisen puikon erimerkkiä ja herkkyys 25 ja kuva testiajalla ja heti näky vaaleenpunainen haamuplussa ja toinen kuivuessa ja edelleen näkyy vaaleenpunainen haamu. Livenä paremmin kun tänne näkyy😅

Liitteet

• IMG_20230402_171744~2.jpg
    IMG_20230402_171744~2.jpg
    631.9 KB · Katsottu: 145
  • IMG_20230402_172231~2.jpg
    IMG_20230402_172231~2.jpg
    529.5 KB · Katsottu: 150
Oli väriä. Ja voi hitsi mua tein puolen tunnin pidätyksellä perään toisen puikon erimerkkiä ja herkkyys 25 ja kuva testiajalla ja heti näky vaaleenpunainen haamuplussa ja toinen kuivuessa ja edelleen näkyy vaaleenpunainen haamu. Livenä paremmin kun tänne näkyy😅
Kyllä tossa mä jo nään vaaleanpunaista haamua😍🤞🏻 Nyt tuli hirvee himo tehdä itekkin😂

Mä en erota viivaa, mut en yleensäkään omista kauheen tehokkaita viivalaseja🙄😁
Sulla on niin pienet dpo:t vielä että todella harvoin dpo8 vielä mitään näkyykään, kun useesti kiinnittyminen on vasta niillä main. Vielä kerkee muuttumaan kunnon viivaksi, pidetään peukkuja 👍🤞 testaaminen on kyl koukuttavaa, mut kannattaa silti yrittää odotella sinne dpo10 eteenpäin niin saisi jo parempaa viivaa, eikä tulis turhaa toivoa tai pettymyksiä😊 Ite oon joutunut tän 2v aikana opettelemaan olla testaamatta liian aikaisin, kun ne ainaiset hailurat herätti vaan liikaa toivoa. Mut siis jokainen tietty tekee niinku parhaaksi näkee, toi on vaan mun nykyinen ajatus😊

Takaisin