Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En tiedä mitä tästä sanois, dpo8
Tänään Dpo8 ja eka testi tehty. Negahan se oli. Testailut jatkuu huomenna
Ei oo vaan on testiajalla. Huomenna uutta. Eiköhän se vahvistuu jos jotain on
Onko siinä väriä? Mun mielestä haamulaiselta näyttää kuva saattaa vääristää, kun näyttää hieman harmaalta.Tein ton hiton rfsu varhaisen, onko se kuuluisa viivanpaikkaa tuli testiajalla kyllä mut silti
Kyllä tossa mä jo nään vaaleanpunaista haamua Nyt tuli hirvee himo tehdä itekkinOli väriä. Ja voi hitsi mua tein puolen tunnin pidätyksellä perään toisen puikon erimerkkiä ja herkkyys 25 ja kuva testiajalla ja heti näky vaaleenpunainen haamuplussa ja toinen kuivuessa ja edelleen näkyy vaaleenpunainen haamu. Livenä paremmin kun tänne näkyy
Eikä, apuva No huomenna uutta testiäKyllä tossa mä jo nään vaaleanpunaista haamua Nyt tuli hirvee himo tehdä itekkin
Sä oot yhtä ajoissa kun minä, että tässä on aikaaTänään Dpo8 ja eka testi tehty. Negahan se oli. Testailut jatkuu huomenna
Mä en erota viivaa, mut en yleensäkään omista kauheen tehokkaita viivalasejaOli väriä. Ja voi hitsi mua tein puolen tunnin pidätyksellä perään toisen puikon erimerkkiä ja herkkyys 25 ja kuva testiajalla ja heti näky vaaleenpunainen haamuplussa ja toinen kuivuessa ja edelleen näkyy vaaleenpunainen haamu. Livenä paremmin kun tänne näkyy