Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuun päivittää tännekin että tässä kierrossa näyttää ainakin jotain tapahtuneen, kun testit näyttää tältä
View attachment 120708
OnneaTuun päivittää tännekin että tässä kierrossa näyttää ainakin jotain tapahtuneen, kun testit näyttää tältä
View attachment 120708
tiiä taas näistä auttaako vai ei. Gelee Royalestakin on paljon ollut puhetta että auttaisi ja maca jauheesta ja mistä kaikesta mutta onko sitten ihan totta vai tuuriaVoiko NAC siis auttaa hedelmöittymiseen? Olen kuullut valmisteesta, mutten ole koskaan käyttänyt.
Kyllä siinä mun silmiin haamu näkyy Toivottavasti lähtee vahvistumaan!Heipä hei taas ihanaiset! Miten teillä menee? Mulla jäi viime kerran jälkeen hieman unohduksiin tämä foorumi, kun pettymys väärästä plussasta sai tunteet hieman sekaisin.. Joten kertokaa teidän kuulumisia!
Minulla tänään dpo 9-10, enkä malttanut olla testaamatta.. Miltä teistä testi näyttää? Toki on todella aikaista testata jo nyt mutta anyways. Sain eilen aikamoisen tunteidenpurkauksen, mitä yleensä ei minulla ole. Dpo 7 asti tuntunut nippailua ja viiltävää tunnetta alavatsalla molemmin puolin, toivotaan, että tärppäisi
Plussaonnea kaikilleView attachment 120728
Mulla oli aivan surkeita viivat liuskoissa, digitkin jumitti ensin 1-2:ssa ja sit 2-3:ssa eikä mitään r-oireita oikeastaan vieläkään, ja silti eilen ultrassa varmistettu oikean ikäinen tyyppi sykkivän sydämen kera. Mun mielestä noi sun testiviivat on tosi hyvät, mulla ei ollut noin vahvoja :)Onnea @Metu toivotaan että viivat vahvistuu
@Malttamaton123 oisko siellä jotain häivähdystä mutta vielä on aikaista, toivotaan että lähtee vahvistumaan
Täällä ei taida olla asiaa siirtyä ryhmästä joulukuisiin(kaan) viivat ei näytä vahvistuvan ja mitään oireita ei oo. Olo on todella lannistunut, mutta eipä tässä mitään kai voi kun odottaa. Kuvassa testit dpo13, 15, 16 ja tänään 17.
Helinä84, ihana kuulla, että tärppäsi noin pian iästä huolimatta ❤ toivon niin että kaikki menee hyvin ❤❤❤
Jefar, mun esikoinen tärppäsi yk9. Toivon niin, että tämä olisi teilläkin the kierto Paljon plussaonnea!
Metu, ooo selkeä haamu Paljon onnea!!
Malttamaton122, oiii mäkin näen häivähdyksen viivaa Paljon vahvistumista!!
nyyti2, siis mä en ole koskaan testannut kuin kerran raskauksissani.. että en tiedä vahvistuuko se viiva välttämättä kaikilla. Pääsisitköhän verikokeeseen? Jos saisit sieltä varmistusta.
Mulla on kevätsiivousvimma. Eilen tein kirppikseltä parit löydöt vauvalle. Oli niin edullista ja hyväkuntoista, esim kantoliina vain 5€. Olen myös ostanut sekä tyttö- että poikamaista ja unisex vaatetta. Hintaan 0,50-3€/kpl. Hyväkuntoisia, kuin uusia.. Jostain voi tuntua hullulta mutta mulle tää on myös henkistä valmistautumista. Ja jos ei vauvaa saataisikaan, nämä saisi myytyä pois samaan hintaan. Tiedän jo myös mitkä vaunut haluan