Raskaaksi 2023

Meinasin eilen sortua ostamaan testejä, mutta jätin sit kuitenkin kauppaan, no nyt kaduttaa :No Evil Monkey: :tears:

Tuun päivittää tännekin että tässä kierrossa näyttää ainakin jotain tapahtuneen, kun testit näyttää tältä 🙊

IMG_8241.jpg

Voiko NAC siis auttaa hedelmöittymiseen? Olen kuullut valmisteesta, mutten ole koskaan käyttänyt.
tiiä taas näistä auttaako vai ei. Gelee Royalestakin on paljon ollut puhetta että auttaisi ja maca jauheesta ja mistä kaikesta mutta onko sitten ihan totta vai tuuria :No Evil Monkey:

Koitetaan nyt sitten tuota NAC valmistetta, kaikki mahdollisuudet kehiin kun yk 8 (vai 9) eikä plussan plussaa.

Nyt miehen kanssa sovittiin oikein kalenteri päivät et tällöin ja tällöin hommaillaan kun hedelmälliset päivät päällä :tears::tears:
Mies itse asiassa itse tätä kysyi että koska on ovispäivä kun muisteli että viime viikoll sanoin että tulevalla viikolla olisi hyvät päivät :Upside Down Face: ajatteli riittävän hommailu vain ovispäivänä :No Evil Monkey:

Heipä hei taas ihanaiset!❤️ Miten teillä menee?😊 Mulla jäi viime kerran jälkeen hieman unohduksiin tämä foorumi, kun pettymys väärästä plussasta sai tunteet hieman sekaisin.. Joten kertokaa teidän kuulumisia!🥰
Minulla tänään dpo 9-10, enkä malttanut olla testaamatta..😄 Miltä teistä testi näyttää? Toki on todella aikaista testata jo nyt mutta anyways. Sain eilen aikamoisen tunteidenpurkauksen, mitä yleensä ei minulla ole. Dpo 7 asti tuntunut nippailua ja viiltävää tunnetta alavatsalla molemmin puolin, toivotaan, että tärppäisi💕

Plussaonnea kaikille❤️
060E33E5-99C1-4542-AA7E-5A2AEC0B1A55.jpeg

Heipä hei taas ihanaiset!❤️ Miten teillä menee?😊 Mulla jäi viime kerran jälkeen hieman unohduksiin tämä foorumi, kun pettymys väärästä plussasta sai tunteet hieman sekaisin.. Joten kertokaa teidän kuulumisia!🥰
Minulla tänään dpo 9-10, enkä malttanut olla testaamatta..😄 Miltä teistä testi näyttää? Toki on todella aikaista testata jo nyt mutta anyways. Sain eilen aikamoisen tunteidenpurkauksen, mitä yleensä ei minulla ole. Dpo 7 asti tuntunut nippailua ja viiltävää tunnetta alavatsalla molemmin puolin, toivotaan, että tärppäisi💕

Plussaonnea kaikille❤️View attachment 120728
Kyllä siinä mun silmiin haamu näkyy :Eyes: Toivottavasti lähtee vahvistumaan! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Onnea @Metu toivotaan että viivat vahvistuu 🙏😍
@Malttamaton123 oisko siellä jotain häivähdystä👀 mutta vielä on aikaista, toivotaan että lähtee vahvistumaan🙏

Täällä ei taida olla asiaa siirtyä ryhmästä joulukuisiin(kaan)😪 viivat ei näytä vahvistuvan ja mitään oireita ei oo. Olo on todella lannistunut, mutta eipä tässä mitään kai voi kun odottaa. Kuvassa testit dpo13, 15, 16 ja tänään 17.

Liitteet

• 1990DC31-7B48-4E83-9FBD-C48F4036DED7.jpeg
    1990DC31-7B48-4E83-9FBD-C48F4036DED7.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 216
Onnea @Metu toivotaan että viivat vahvistuu 🙏😍
@Malttamaton123 oisko siellä jotain häivähdystä👀 mutta vielä on aikaista, toivotaan että lähtee vahvistumaan🙏

Täällä ei taida olla asiaa siirtyä ryhmästä joulukuisiin(kaan)😪 viivat ei näytä vahvistuvan ja mitään oireita ei oo. Olo on todella lannistunut, mutta eipä tässä mitään kai voi kun odottaa. Kuvassa testit dpo13, 15, 16 ja tänään 17.
Mulla oli aivan surkeita viivat liuskoissa, digitkin jumitti ensin 1-2:ssa ja sit 2-3:ssa eikä mitään r-oireita oikeastaan vieläkään, ja silti eilen ultrassa varmistettu oikean ikäinen tyyppi sykkivän sydämen kera. Mun mielestä noi sun testiviivat on tosi hyvät, mulla ei ollut noin vahvoja :)

Helinä84, ihana kuulla, että tärppäsi noin pian iästä huolimatta ❤ toivon niin että kaikki menee hyvin ❤❤❤

Jefar, mun esikoinen tärppäsi yk9. Toivon niin, että tämä olisi teilläkin the kierto 😍 Paljon plussaonnea!

Metu, ooo selkeä haamu 😍 Paljon onnea!!

Malttamaton122, oiii mäkin näen häivähdyksen viivaa 😍😍😍 Paljon vahvistumista!!

nyyti2, siis mä en ole koskaan testannut kuin kerran raskauksissani.. että en tiedä vahvistuuko se viiva välttämättä kaikilla. Pääsisitköhän verikokeeseen? Jos saisit sieltä varmistusta.

Mulla on kevätsiivousvimma. Eilen tein kirppikseltä parit löydöt vauvalle. Oli niin edullista ja hyväkuntoista, esim kantoliina vain 5€. Olen myös ostanut sekä tyttö- että poikamaista ja unisex vaatetta. Hintaan 0,50-3€/kpl. Hyväkuntoisia, kuin uusia.. Jostain voi tuntua hullulta mutta mulle tää on myös henkistä valmistautumista. Ja jos ei vauvaa saataisikaan, nämä saisi myytyä pois samaan hintaan. Tiedän jo myös mitkä vaunut haluan 😅

Helinä84, ihana kuulla, että tärppäsi noin pian iästä huolimatta ❤ toivon niin että kaikki menee hyvin ❤❤❤

Jefar, mun esikoinen tärppäsi yk9. Toivon niin, että tämä olisi teilläkin the kierto 😍 Paljon plussaonnea!

Metu, ooo selkeä haamu 😍 Paljon onnea!!

Malttamaton122, oiii mäkin näen häivähdyksen viivaa 😍😍😍 Paljon vahvistumista!!

nyyti2, siis mä en ole koskaan testannut kuin kerran raskauksissani.. että en tiedä vahvistuuko se viiva välttämättä kaikilla. Pääsisitköhän verikokeeseen? Jos saisit sieltä varmistusta.

Mulla on kevätsiivousvimma. Eilen tein kirppikseltä parit löydöt vauvalle. Oli niin edullista ja hyväkuntoista, esim kantoliina vain 5€. Olen myös ostanut sekä tyttö- että poikamaista ja unisex vaatetta. Hintaan 0,50-3€/kpl. Hyväkuntoisia, kuin uusia.. Jostain voi tuntua hullulta mutta mulle tää on myös henkistä valmistautumista. Ja jos ei vauvaa saataisikaan, nämä saisi myytyä pois samaan hintaan. Tiedän jo myös mitkä vaunut haluan 😅

Mulla on urheilupöksyjä vaille kaikki äitiysvaatteet ostettu ja samoin vauvalle lähes kaikki kahden ensi koon vaatteet 😄 Myyn ne pois, jos vauvaa ei tule. Tää on mulle tosi tärkeetä tässä jännityksessä, kun miettii saadaanko eka yhteinen lapsi ❤️

@Valora mä oon kans siis yli vuoden ajan kerännyt vauvalle vaatekaappia ekaksi kahdeksi vuodeksi :Face With Tears Of Joy: Periaate on ollut että ostan ainoastaan käytettyjä vaatteita ja ulkovaatteet jotka ei ole ilmiselviä että tulee käyttöön jätän ostamatta kunnes on enemmän varmuutta siitä milloin vauva olis syntymässä, eli oletettavasti ekan kolmanneksen jälkeen. Vaunuja oon kans tarkkaillut ja huolella :rolling:

@Valora niin, täältähän minäkin tämän viivojen kyttäämisen olen oppinut😁 mut toisaalta jo kahdesti viiva ollut tikussa tätä ennenkin eikä ole tullut vauvaa, että sen olen oppinut kantapään kautta että ei välttämättä tarkoita että vauva olisi tulossa vaikka ne kaksi viivaa piirtyisikin. Mutta normaali tilanteessa toki oletuksena on että raskaus etenee normaalisti. 😊
En usko että pääsen, kun isossa kaupungissa asutaan. Pienessä kunnassa voisi onnistuakin. Ja ollaan lähdössä viikon lomareissuun pohjoseen viikonloppuna niin en sit tiiä miten onnistus seuranta arvot. Ens viikolla jos menkat on viikon myöhässä voisi soitella neuvolaan ja kysellä sieltä neuvoja.

Takaisin