On aikaa onneks. Nyt vielä vikalla vessakäynnillä punasta paperiin. Tiputtelua ollut ennenkin yleensä dpo9 lähtien.Sä oot yhtä ajoissa kun minä, että tässä on aikaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On aikaa onneks. Nyt vielä vikalla vessakäynnillä punasta paperiin. Tiputtelua ollut ennenkin yleensä dpo9 lähtien.Sä oot yhtä ajoissa kun minä, että tässä on aikaa
Näkyy kyllä vaaleanpunaistaOli väriä. Ja voi hitsi mua tein puolen tunnin pidätyksellä perään toisen puikon erimerkkiä ja herkkyys 25 ja kuva testiajalla ja heti näky vaaleenpunainen haamuplussa ja toinen kuivuessa ja edelleen näkyy vaaleenpunainen haamu. Livenä paremmin kun tänne näkyy
Siellähän näkyy jotain. Onko väriä?Dpo11
OnSiellähän näkyy jotain. Onko väriä?
Tosi hyvä juttu, että pääset varmistamaan asian neuvolaan. Kerro sitten, miten käy! Paljon plussatuulia sinne!Neuvolasta soitti, pääsen uusiin verikokeisiin tällä viikolla ja neuvolatäti soittaa perjantaina uudestaan, miulla tosiaan riski moniin komplikaatioihin niin tällä varmistetaan asiat. Pääsen myös varhaisultraan kunnalliselle.
Kp 12 siis se pieni tunne munisakselilla..Heipat.
Kuhan kirjottelen. Kp16 menossa. Kierto oli viimeksi 24pv...tällä kierrolla voikin olla mitä tahansa. Jäi jotenkin tuntematta ovulaatio paitsi ehkä yhtenä päivänä oli vieno tunne ihan tuolla munanjohdin sektorilla. Se tais olla kp 8 tienoolla. Flo arvaili ovis päiväksi viime viikon perjantaita joka oli kp13.. no varmuudeksi 23.3.-31.3. peittojen pöllyyttelyä Huh.
Ei ollut nyt samanlaisia 3 päivän ovislimoja kun viime kierrolla. Nyt yhtenä päivänä aika vaisusti. Ja nyt sitten vaan turvotusoloa lauantaista lähtien ja vaaleaa paksumpaa valkovuotoa.
Erilainen kierto ollu tämä tähänasti. ei paljoa jännitä, odotan et ne menkat alkaa just ens viikolla kun lähdetään miehen kans vuokramökkeilemään. Alkavat just tasan silloin