@Helinä84 Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan!
@Sumii Varmaan vähän laittanut kiertoa sekaisin, mut ei tuo onneks paljon näytä silti venyneen ja varmaan sit normalisoituu nopsaa kyllä
@Valora Enemmän kai se ikä vaikuttaa just munasolujen hedelmöittymiskelpoisuuteen, mut keskenmenoja on kyllä oikeesti yllättävän paljon ikäluokista huolimatta. Harmillisesti ne taitaa vaan vielä olla melko tabu, eikä niistä puhuta ehkä niin paljon kuin pitäisi
Tosi yksilöllistä kyllä, et missä ajassa hedelmällisyys sit alkaa laskea. Mun oma äiti sai lapsen (ihan täysin terveen) vielä +40v.
Ja mullakin on jo kunnon ekan vuoden vaatevarasto valmiina unisexia (sellasta vaatetta, mitä hankkisin joka tapauksessa) kirppiksiltä, jos ei lasketa niitä kausivaatteita yms. Oon laskenu, että määrällisesti ollaan jo satasia voitolla vs. jos ostas uutena. Oon vielä ollu tosi tarkka et mitä maksan ja et on hyvää laatua, yökkärit vaan vetoketjullisia yms. ja silti pahvilaatikollinen jo kertynyt. Löytyy kans kaukalopussi ja lämpöpussi rattaisiin
Ja vaunuja vertaillut, mut yritän jättää sen miehelle niin saa jonkun osa-alueen hän itse hoitaa
Britaxit ois ehkä kivat mut jotenkin ne oli tosi matalan oloset ku bussipysäkillä jonku rattaita kattelin? Sen siivousvimman voisin kyl tarvita meidänkin kotiin...
@Metu Onnittelut!
Toivotaan et lähtee hyvin vahvistumaan, tarrasukkia
@Jefar Näin karkeasti yleistäen miehillä tuntuu olevan vähän huono käsitys, että miten kannattaisi tai voisi optimoida sen raskautumisen
Oon käsittäny et parin päivän väleinhän ja just ennen ovulaatiota ois niitä huippuja, niin siellä ois jo valmiina tallettelut kun ovis tulee
@Malttamaton123 Mä en valitettavasti vielä tuosta erota, mut oireet saattaa kyllä puhua puolestaan! Ehkä ennemmin nään viivanpaikan, mut voi liittyä kyl ihan näyttöasetuksiinkin jos osa siinä näkee
Lähtispä vahvistumaan
@Nyyti2 Kyllähän toi hyvin kerkee vielä vahvistua! Useemmalla ilmeisesti toi kokemus, että ennen dpo20-25 ei oikeesti oo alkanu edes vahvistua. Ymmärrettävää, että pelottaa luottaa, varsinkin jos on ollut epäonnea matkassa. Niin monta liikkuvaa osaa ja tekijää varsinkin alussa! Voithan toki toisen merkkistäkin testiä testailla, jos siltä tuntuu
Voimia
Huh, pahoittelut kilometriviestistä