Raskaaksi 2023

@Tilpehööri @Valora Täälläkin mukana jo keskusteluissa, vaikka pillereitä vielä muutama jäljellä. Alotus alkaa meillä näillä näkymin toukokuussa, en millään malttaisi odottaa :smiling face with heart-eyes: Ja mulla kans rautatankkaus ja folaatit menossa:thumbs-up:

Muokattu viimeksi:
Mä oon taustaillut nyt jonkin aikaa, nyt tuntuu oikealta ajalta palata. Viime ovulaation aikaan ei peitto paljon heilunut, joten otin rennosti enkä miettinyt paljonkaan.

Flon ennusteen mukaan viime lauantai olisi pitänyt menkat alkaa, vaan ei alkanut. Päätin odotella vielä testauksen kanssa, tänään päivällä hyvin lyhyellä pidätyksellä tämmöinen

20230328_145716.jpg

En uskalla hirveästi vielä iloita, alkuvuoden tapahtumien jälkeen, mutta on tää ihana nähdä noi kaksi viivaa. ❤️

Tarkoituksena nyt testata torstaina uudestaan niin näkee vahvistuuko. Hirveästi haluaisin kertoa miehelle mutta jotenkin taas tekis mieli odottaa vielä. Joten oli pakko tulla tänne kertomaan 😄

Mä oon taustaillut nyt jonkin aikaa, nyt tuntuu oikealta ajalta palata. Viime ovulaation aikaan ei peitto paljon heilunut, joten otin rennosti enkä miettinyt paljonkaan.

Flon ennusteen mukaan viime lauantai olisi pitänyt menkat alkaa, vaan ei alkanut. Päätin odotella vielä testauksen kanssa, tänään päivällä hyvin lyhyellä pidätyksellä tämmöinen

View attachment 120661

En uskalla hirveästi vielä iloita, alkuvuoden tapahtumien jälkeen, mutta on tää ihana nähdä noi kaksi viivaa. ❤️

Tarkoituksena nyt testata torstaina uudestaan niin näkee vahvistuuko. Hirveästi haluaisin kertoa miehelle mutta jotenkin taas tekis mieli odottaa vielä. Joten oli pakko tulla tänne kertomaan 😄
Ihanaa❤️ paljon vauvaliimaa 🥰🥰

Täällä ensimmäinen yrityskerta keskenmenon jälkeen. Nyt kp19 ja viimeinkin ovulaatiotesti näyttää plussaa. Useimmiten ovulaatio on ollut mulla kp14-15 tienoilla ja vähän jo ehdin ajatella, että jääkö tässä kierrossa ollenkaan tulematta😄

Dpo4 ja tämä sekä dpo7 on yleensä ne hitaammat päivät. Mulla alkoi vapaat niin menee ihan rötväillessä tänään, yövuoroista toipuessa 🫠
Mitään oireita ei ole, yöllä nipisteli alavatsaa molempia puolia, muuta ei kyl ole.

Tänään otan illalla napsun punaviiniä jos siitä jotain rentouttavaa apua olisi 🥰

Menkkatyylinen vatsakipuilu jatkuu...ihan kuin lapsena kasvukivut jaloissa niin nyt kohdunseutuvilla. Valkovuotoa lisääntynyt.

Tein tänään uuden testin jossa vahvempi viiva ❤️ Haluan kuitenkin kertoa miehelle jo tänään, pitkitin kertomisesta siis syystä että myös hän otti tammikuisen km:n todella raskaasti, ja pelkään miten ottaa sen jos jotain käy tälläkin kertaa.

En kuitenkaan halua viikkotolkulla odotella kertomisen suhteen, ja kai se jossain vaiheessa itsekin huomaisi että mulla ei oo ollut menkkoja pitkään aikaan. 😄 Ja on tämä niin yhteinen juttu että haluan jakaa tämän jo nyt.

Nyt pitäisi vaan keksiä miten sen kerron. Iskenkö vaan testin käteen kun tulee töistä vai keksinkö jotain suurellisempaa? 😄

Käytän silloin tällöin vahvistamaan vastustuskykyä ja myös tuomaan apua hedelmällisyyteen. Nyt on tauko ollut, voisikin taas ottaa käyttöön 🥰

Laitoin itse tilaukseen kun oli tarjouksessa YA Uniikki asiakkaille 24 prossaa.( tais olla enää tän pvän)

Maca jauhetta käytän myös ajoittain.

Geleet kokeilin yhen kierron joskus viimevuonna 🙈

Vielä ei ovistestit plussaa näytä mutta limat vahvistunu 👌🏽 tuloillaan on 🙈

ros4, jee,mennään aika samoissa siis 🥰

Helinä84, suuret onnittelut 😍 Montako yrityskiertoa meni? Onko teillä ennestään lapsia?

Mua niin jännittää miten kaikki onnistuu tälleen "iäkkäämpänä." Mutta aikoinani sain keskenmenon 24-vuotiaana että.. :( ei ole nuorempi ikäkään minkään tae.

Voiko NAC siis auttaa hedelmöittymiseen? Olen kuullut valmisteesta, mutten ole koskaan käyttänyt.

Kiitos @Valora 😊 Tää oli 5. kierto. Ensimmäisen kerran tärppäs jo 2. kierrolla mutta se meni kesken 5+4. Ei ole ennestään lapsia.

Kyllä mua mietityttää kun oon jo vanhempi, ja tiedostan että on enemmän riskejä. Nyt vaan on elämäntilanne sellainen että tuntuu oikealta.

Tietty jälkiviisaana mietittynä aiemminkin olisi sellaisia hetkiä ollut mutta en voi sitä enää muuttaa.

Takaisin