Raskaaksi 2023

Kiitos Sagaluna 💗 Kaikkeen tosiaan kasvaa vähitellen ja aivan ihana tuo asenteesi. Tosi tärkeää onkin ne omat jutut ja pitää itsestään hyvää huolta. Olen juuri pohtinut ettei etukäteen voi olla täysin valmis siihen kolmanteen lapseenkaan vaan siihen vähitellen kasvaa. Jostain on luovuttava ja aina jotakin tulee tilalle.. Ohimenevää kaikki lopulta on.. ne rankimmatkin vaiheet. Paljon voimia sinulle 💗

Uteliaisuus voitti, toivotaan että tämä ei jää kemialliseksi ja pääsisi terveenä syliin🥹❤️

Liitteet

• BB289DD2-C0BB-4C77-9536-32DBF846FBA7.jpeg
    BB289DD2-C0BB-4C77-9536-32DBF846FBA7.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 171
KP 18/ dpo 2 ja ollut kauheeta ns.menkkakivun tyylistä vatsakipua🤔 oikeestaan koko päivän. Eilen nukkumaan mennessä särki nivusia. No kai sitä kaikkee kremppaa alkaa jo 40.v olla mutta nää menkkakiputyyliset kivut kyllä tänään pisti ihmetyttää.

Onnea paljon NYYTI2 plussasta😍

Sinivuokkolalle ja Nyyti2:lle onnittelut hienoista plussista ja kovasti vauvaliimaa ja tarrasukkia! 💕

Oon täällä taustaillut enemmän ja vähemmän aktiivisesti, välillä saattaa mennä jopa viikko ennen ku ehtii ajatellakaan tätä sivustoa, kun taas joinain päivinä pääsee päivittämään sivua monta kertaa. 😅

Omassa tilanteessa ei pahemmin muutoksia, muutoin kuin että toiseksi viimeinen(?) minipilleripaketti lähti tyhjenemään viikko sitten.✌🏼 Kai sitäkin voi hypettää? 😂 Ja mieskin tuossa jokin aika sitten väläytti toiselle lapselle vihreää valoa. 🙌🏼

Jos osaan oikein laskee, niin tän paketin vika pilleri tulis napattua kesäkuun puolivälissä ja koska syksyllä olis tarkotus alottaa yritys niin en ehkä ihan silloin vielä tohdi luopua ehkäisystä. Jos tän paketin jälkeen sen yhden paketin vielä söisi, niin sit oltais jo syyskuun puolella kun se loppuisi. Nyt kun oon reilun vuoden minipillereitä käyttänyt niin en oo kärsinyt menkoista yhtään, niin ei tiedä miten kauan menee sit siinä että kierto palautuu omille uomilleen. 🤔

Plussatuulia jokaiselle! 🌷

Kiitos kaikki🥰 jännittää ja pelottaa mitä tuleman pitää. Km ja kemiallisen jälkeen nuo kaksi viivaa ei tunnu enää millään tavalla varmalta, mutta eipä tässä voi kun mennä päivä kerrallaan eteenpäin ja toivoa parasta🙏
Paljon onnea!!!😊😍 Oli vahingossa tullut tyhjä viesti...vasta huomasin.

Muokattu viimeksi:
Paljon onnea Nyyti2 🥰💗💗💗

Tilpehööri, kiva että täällä kurkkii muitakin, joilla ei ihan vielä ole aika yrittää! Me sovittiin toukokuu, mies puhunut koko ajan syksystä, häiden jälkeen. Sanoin etten malta enää odottaa, mutta nyt on aika kuitenkin mennyt niin nopeasti. Että ehkä saatan malttaa syksyyn. Olen ollut nyt tosi väsynytkin. Aloin tankata rautaa kuurina ja rautapitoisissa ruuissa, ja jätin kahvin mikä heikentää ravintoaineiden imeytymistä.

Mulla on kierto ollut nyt 23-26 päivää. Lyhyt mutta säännöllinen ja tunnistan omasta mielestäni ovisoireita joka kuukausi.

Takaisin