Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä käytin niitä muutaman kierron ajan, toimi ainakin mulla ihan yhtä hyvin kuin muutkin ovistestit.Onko kukaan testaillu noilla Normal kaupan ovistesteillä?
Mietin kannattaako ostaa
Itseasiassa raskaustesti saattaa reagoida jos on ovulaatio päällä. Mulle tais nimittäin käydä just näin ja tästä aiheesta googletin viimeks eilen.Ei kai se ovulaatiosta johdu? Raskaustestihän on joko + tai - sen hcg perusteella, ovistestihän voi positiivisena vaan tukea/ennakoida tota raskaustestin posia, jos tosiaan sieltä r-testistä positiivinen löytyy. Laita kuvaa tänne testistä, jos haluat, voidaan yhdessä porukalla pohtia
Edit siis selvennyksenä ovulaatio ei voi näkyä raskaustestissä, mutta raskaus saattaa näkyä joskus ovulaatiotestissä.
Mulle tais käydä myös näin mutta ihan testiajalla tuli.Huutelen täältä sivusta vaan, että korkea lh-taso ja ovulaatio voi näkyä herkässä raskaustestissä. Mulla näkynyt monta kertaa, yleensä se himmeä viiva tosin tulee näkyviin vasta testiajan jälkeen.
Voiko ovulaatio tulla kahdestikin kierron aikana?
Heippa Valora! Ihana kuulla että siellä ollaan suurperhetavoitteissa. Toivotan kaikkia mahdollisia onnistumisen tuulia sinne ja muillekin ketjulaisille! Edessäsi on paljon jännittävää, iloista aikaa ja hienoa että tiedät jo nyt että kaksikin lapsukaista saisi siunaantua. Työasia on tärkeä että on itselleen ja tilanteelleen mieluisa vaihtoehto, kummasti lisää mielenrauhaa. Usein raha-asiatkin järjestäytyvät jotenkin tiukempina aikoina ja palaavat myöhemmin uomilleen.Vautsi Sagaluna, mäkin haaveilen että vielä kaksikin lasta saisi tulla ja ikäni puolesta tarvisi sitten lyhyellä ikäerolla.. miten sulla meni edellinen raskaus ja vauva-arki tuon kuopuksen kanssa? Jos saa kysyä.. että uusi raskaus jo toiveissa :) mä haluaisin myös kokea lyhyen ikäeron lapsilla..
Mulla iso pohdinta ollut täällä viimeiset pari viikkoa kun mulle tarjottiin vakkarityötä, mutta viereisestä kaupungista. Päädyin etten ota sitä, koska perheen arjen kannalta ja taloudellisesti parempi toistaiseksi, että työpaikka on lähellä. Kevyempi työ myös raskausaikana. Että oli vaikea päätös kun tää vakkarityö olisi myös ollut mielenkiintoisempi. Mutta uraa ehtii tehdä vielä seuraavat 30v. Nyt on perheen aika. Tässä nykyisessä työssä on myös etäpäiviä.. niin paljon helpompaa raskausvaivoissa. Vaikka tuo vakityö olis ratkaissut talousstressiä. Niin nyt tiedän kuitenkin että ainakin seuraavat 1,5v on tätäkin työtä :) Ja siitä tosi kiitollinen. Tässä kuussa selvisi tän työn jatko.
Mä testaan kans su ekaa kertaa Vaikka ei oo mitään odotuksia tästä kierrosta.Pitkät päivät on edessä mutta erittäin positiivista on se että jo tällä viikolla pääsee testailemaan! Tosin vasta sunnuntaina kun dpo8, mutta silti Onko muita testailee tällä viikolla?
Eilen saatiin vielä onnistunut talletus ja nyt voi hetken hengähtää Saatiin talleteltua jokatoinen päivä, tänään ei olekaan enää ovistuntemuksii, eilen ja toissapäivänä pisteli.
Nyt ei muutaku, ruoanlaittoon. Tein ekaa kertaa elämässäni ruokalistan tälle viikolle, katsotaan miten käy. Eiku perunamuusin tekoon Jos vähän helpottais arkea kun olis valmiiksi mietittynä mitä sitä laittaa. Säästäisi samalla ehkä pennosiakin
Pitkät päivät on edessä mutta erittäin positiivista on se että jo tällä viikolla pääsee testailemaan! Tosin vasta sunnuntaina kun dpo8, mutta silti Onko muita testailee tällä viikolla?
Eilen saatiin vielä onnistunut talletus ja nyt voi hetken hengähtää Saatiin talleteltua jokatoinen päivä, tänään ei olekaan enää ovistuntemuksii, eilen ja toissapäivänä pisteli.
Nyt ei muutaku, ruoanlaittoon. Tein ekaa kertaa elämässäni ruokalistan tälle viikolle, katsotaan miten käy. Eiku perunamuusin tekoon Jos vähän helpottais arkea kun olis valmiiksi mietittynä mitä sitä laittaa. Säästäisi samalla ehkä pennosiakin