Raskaaksi 2023

Jee, piinailijakaveri! Laitetaan peitot heilumaan😅
Täällä kans niin selkeät ovista ennakoivat oireet että luulisin kans viimeistään huomenna irtoavan. Nyt kaikki sormet ja varpaat ristiin että ollaan jouluna synnärillä😍
Niimpä 💕🤞🤞

Kyllä se ovulaatio taisi sitten kuitenkin mennä, järkyttävä pms kiukku päällä ja rinnatkin kipeytyi. Siitä laskien olisi nyt dpo 6.

Kauhee henkinen kuumotus itellä nyt päällä. En haluaisi innostua yhtään mistään turhasta. Mutta tänään on kp 25, normi kierto yleensä 26 (vaihtelee välillä 23-28). Tarkkaa tietoa oviksesta ei ole, koska en viitsi usein mittailla ja tuhlata niihin rahaa, syystä että miehelle saattaa tulla siitä paineita. Mutta tämän yritysajan aikana satunnaisesti niitä mittaillut onnistuneesti ja sen olen saanut tietooni, että oma luteaalivaihe kestää 11 päivää.

Nyt siis kp 25 ja tajusin, että menkkaoireita ei ole. Vain lievää tissikipua, mikä ei tarkoita yhtään mitään - toisinaan on kiertoja jolloin tissit kipeytyy heti oviksen jälkeen, toisinaan ihan kivutonta vaikka menkat alkaisi seuraavana päivänä jne.. mutta nyt ei ole mitään menkkoja ennakoivia mahakipuja tai mitään.

Tallettelut jäi vähäisiksi kun miehen spermatutkimus oli just oviksen tienoilla niin, että ei ollut ihan oviksen aikaan mahdollisuutta harrastaa seksiä. Kp 12 jäi ainoaksi tallettelukerraksi.

Yritän nyt tässä rauhoittua, miksi nyt muka olisi mitään tapahtunut kun ei yli 1,5 vuoteen ole mitään tapahtunut paremmillakaan talletteluilla, nyt täytyy lopettaa tämä turhan toivon herättely alkuunsa..

Hyviä tärppääviä superoviksia teille! 😊💫🙏

Nyt on kp 27 ja testit, myös varhainen näyttää negaa. Erittäin hämäävää koska aivan selkeät fyysiset oireet oli. Vaihtoehtoina voi olla pidempi kierto (toivottavasti), "piiloraskaus" normikierto/kiinnittymöttömyys/ulkoinen, ovuloimattomuus... Varmaankin muitakin kokeneita? 🤔

Nyt tuli rekisteröidyttyä että voi tykkäillä paremmin ilmoituksistanne. 💖

Komppaan tuota että jos ei piakkoin kierrosta tärppää, niin LA 2024 kuulostaa superkaukaiselta 😳

Muoks. Varustauduin henkisesti tän kierron plussaamattomuuteen huomion siirtämiseksi yrittämisestä hankkimalla lidlin kasvihuoneet kun pitää jotain siementä saada kasvattaa (lapsien lisäksi) 😅

Muokattu viimeksi:
Täälläkin tomaattia ja sivri biber (sellaista vihreää turkkilaista pitkää paprikaa) laitettu tuloilleen 🙈

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 76
Kauan ovisplussasta menee munasolun irtoamiseen

Ovulaatiovaihe alkaa päivää ennen LH huippua ja päättyy ovulaatioon noin 12-34 tuntia LH huipun jälkeen. Munasolu on siis hedelmöityskelpoinen vain 12-34 tuntia ovulaation jälkeen.

Ihan googlaamalla löytyy 👌🏽

Täällä oli oletettavasti ovis eilen, joten ens viikolla ei vielä voi testailla.
Oliks täällä nyt ketään jolla olisi piinapäivät lähellä? 😊

Mulla on dpo12, en uskaltanut tänää vielä testata, vaikka pitkään aamulla sängyssä mietin mitä teen 😁 oon pystyny tän kierron ottamaan tosi rennosti (onneksi) ja vähän havahduinkin tänä aamuna siihen että vois testata, mutta ei sitten rohkeus riittänyt kuitenkaan😂🙈

Mulla on dpo12, en uskaltanut tänää vielä testata, vaikka pitkään aamulla sängyssä mietin mitä teen 😁 oon pystyny tän kierron ottamaan tosi rennosti (onneksi) ja vähän havahduinkin tänä aamuna siihen että vois testata, mutta ei sitten rohkeus riittänyt kuitenkaan😂🙈
Testiä kehiin vaan🤩
Hyvä kun pystyy ottamaan rennosti, mäkin oon ottanut nyt muutaman viimeisen kierron. En oo oikeestaan testaillut edes, kun menkat alkanut aina ajallaan.
Toivottavasti sinne pysyvä plussa pärähtää❣️ onko mitään oireita?

Takaisin