Raskaaksi 2023

Tsemppiä kaikille yritykseen ❤️ Täällä olen hiljaiseloa viettänyt, mutta käynyt silti lueskelemassa. Mies on reissussa parasta aikaa ovulaation aikoihin, joten vietelty ihan stressivapaata kuukautta yrityksen suhteen. Päätin muutenkin jättää nyt ne testit kauppaan.. Sen verran pettymyksiä tulee liian aikaisista nega testeistä ja plussasta ovistestissä, joka ei kuitenkaan johtanut toivottuun tulokseen. Uudella energialla kuitenkin vauvasta haaveillen tähän vuoteen. ❤️
 
@Adelinee Meillä oli kanssa yövieraita niin testailut jäi. Tsemppiä sinne, toivottavasti oireettomuus on hyvä merkki 🙊

@Mamiksx4 hyvin se ehtii tosta muuttua, harvoin sitä ilmeisesti dpo8lla mitään vielä saa kiinni 🌈

Täällä dpo10, en testannut tänään. Edellisessä kierrossa menkat alkoi dpo10, joten suuri voitto tälle päivälle olisi se, että menkat ei ala. Se tarkoittaisi, että kierto on taas hivenen säännöllisempi kuin edellinen ❤️
Ajattelitko huomenna testata? Ja onko sulla jotain oireita? 😁

Itse rasvaan vessassa ja rintoja aristaa aina välillä, mutta voihan se olla että johtuu ihan muistakin jutuista 😆
 
Ajattelitko huomenna testata? Ja onko sulla jotain oireita? 😁

Itse rasvaan vessassa ja rintoja aristaa aina välillä, mutta voihan se olla että johtuu ihan muistakin jutuista 😆
Ajattelin juu testata huomenna. Ja joo, kyl näitä oireita on tultu bongailtua, oon myös tietoinen että saattaa olla vaan hyperhuomiota. 😅 Mutta suurin ihmeellinen oire oli menkkakivut dpo7 paikkeilla, ja siitä oireet muutenkin alkoi. En oo koskaan ennen kokenut menkkakipuja ilman että menkat alkaisi. Tänään aamulla sätkähdin hereille kovaan alavatsan vihlaisuun, muuten alavatsaa nipistelee. Herään öisin nälkään. Suu on kuiva.

Nämä neljä oiretta nyt ehkä suurimmat vaivat, menkkakivut, alavatsan nipistely, nälkä ja suun kuivuus 😅
 
DCDCB9BC-A462-447A-A9E4-AF0110E7B04D.jpeg

Piti lähtä kysymään teidän mielipidettä/kokemusta ovistesteistä. Elkää välittäkö noista isoista digipuikoista, ne vaaleni tosi paljo kun kuivu kokonaan.
Asiaan, aamutestit on koko yön pidätyksellä otettuja, päivä testit vähintää 4h pidätyksellä. Tuo kp 13 yötesti on otettu vain 2h pidätyksellä. Mietin, että onko mahollista että silloin olisi ovis tapahtunut? Se on omaan silmin tummin vaikkei plussa olekaan ja sen jälkeen on testit alkanut haalenemaan. Tänä aamuna kp15 testi oli samanlainen kuin eilinen kp14 iltatesti.
Muokkaan ja lisään vielä, että onko ees mahollista, että LH-huippu olisi ollut jo tuolloin koska kp 10 molemmat follit olivat vain noin 12mm?
 
View attachment 118171
Piti lähtä kysymään teidän mielipidettä/kokemusta ovistesteistä. Elkää välittäkö noista isoista digipuikoista, ne vaaleni tosi paljo kun kuivu kokonaan.
Asiaan, aamutestit on koko yön pidätyksellä otettuja, päivä testit vähintää 4h pidätyksellä. Tuo kp 13 yötesti on otettu vain 2h pidätyksellä. Mietin, että onko mahollista että silloin olisi ovis tapahtunut? Se on omaan silmin tummin vaikkei plussa olekaan ja sen jälkeen on testit alkanut haalenemaan. Tänä aamuna kp15 testi oli samanlainen kuin eilinen kp14 iltatesti.
Muokkaan ja lisään vielä, että onko ees mahollista, että LH-huippu olisi ollut jo tuolloin koska kp 10 molemmat follit olivat vain noin 12mm?

Mun ymmärtääkseni ovistestiä ei pitäisi tehdä pidätetystä virtsasta, koska se lh-huippu on niin hetkellinen ja se laimenee jos tekee esim aamuvirtsasta? Tai ainakin paketin käyttöohjeessa lukee niin. 🤔 Se voi selittää miksi ilta näyttää niin vahvaa viivaa ja aamu ei. Onhan noissa selkeä ero, tosin ei näytä ihan vielä positiiviselta? 🤔
 
Dpo11 ja puhdas nega. Hienoa tosin huomata että kierto ei ole vielä päättynyt, iloitsen vähintään nyt sitten sitä 😊 Eli jos ei ole meidän kierto niin ainakin se on säännöllisempi. Nyt on kp 26/25-30.

Ihanaa, että jaksat ajatella positiivisesti negasta huolimatta! Ja mikään ei ole varmaa kun menkat ei ole alkaneet vielä 🤭

Itse myös testasin tänään DPO 10 ja sain negan, menkkojen oletettavasti pitäisi alkaa 4päivän päästä 😀
 
Ihanaa, että jaksat ajatella positiivisesti negasta huolimatta! Ja mikään ei ole varmaa kun menkat ei ole alkaneet vielä 🤭

Itse myös testasin tänään DPO 10 ja sain negan, menkkojen oletettavasti pitäisi alkaa 4päivän päästä 😀
Jännää, mäkin oletan menkat alkavan 4 päivän päästä jos ei muuta 🙊 Odotellaan yhdessä...
 
Mun ymmärtääkseni ovistestiä ei pitäisi tehdä pidätetystä virtsasta, koska se lh-huippu on niin hetkellinen ja se laimenee jos tekee esim aamuvirtsasta? Tai ainakin paketin käyttöohjeessa lukee niin. 🤔 Se voi selittää miksi ilta näyttää niin vahvaa viivaa ja aamu ei. Onhan noissa selkeä ero, tosin ei näytä ihan vielä positiiviselta? 🤔
Ahaa empä oo tiennykkää! Joo ei tosiaan iha posi ole, pitää jatkaa vielä pari päivää testailua ja katsoa miten kehittyy.
 
View attachment 118171
Piti lähtä kysymään teidän mielipidettä/kokemusta ovistesteistä. Elkää välittäkö noista isoista digipuikoista, ne vaaleni tosi paljo kun kuivu kokonaan.
Asiaan, aamutestit on koko yön pidätyksellä otettuja, päivä testit vähintää 4h pidätyksellä. Tuo kp 13 yötesti on otettu vain 2h pidätyksellä. Mietin, että onko mahollista että silloin olisi ovis tapahtunut? Se on omaan silmin tummin vaikkei plussa olekaan ja sen jälkeen on testit alkanut haalenemaan. Tänä aamuna kp15 testi oli samanlainen kuin eilinen kp14 iltatesti.
Muokkaan ja lisään vielä, että onko ees mahollista, että LH-huippu olisi ollut jo tuolloin koska kp 10 molemmat follit olivat vain noin 12mm?
Lh huippu voi tosiaan olla aika lyhyt ja sitä voi olla hankala saada kiinni. Kannattaa kuitenkin muistaa että, kun Lh huippu tulee, ovis ei silloin tapahdu. Vaan n. 16-48 h kuluttua lh noususta.
Oletko muuten seurannut ovis oireita? Se voisi helpottaa testausta ja oviksen kiinni saamista. Jos tänään on kp15 on mahdollista että ovis on vasta tulossa, joten kannattaa vielä jatkaa testaamista.
Itsekin olen ymmärtänyt että aamuvirtsasta ei kannata ovistestejä tehdä, silloin lh hormoni ei säily virtsassa pitkiä aikoja. Niiden ovistestien joita itse käytän, käyttöohjeessa sanotaan, että kannattaa testata päiväsaikaan (niissä oli mainittu ihan kellon ajat joiden sisällä kannattaa testata, en vaan niitä niin tarkasti nyt muista). Kannattaa vielä kerrata ne omien testien ohjeet varmuuden vuoksi ☺️ Tsemppiä vielä tähän kiertoon ja vaikka ovisplussaa ei testiin saa kiinni niin se ei aina tarkoita että ei ovuloisi lainkaan😌
 
Lh huippu voi tosiaan olla aika lyhyt ja sitä voi olla hankala saada kiinni. Kannattaa kuitenkin muistaa että, kun Lh huippu tulee, ovis ei silloin tapahdu. Vaan n. 16-48 h kuluttua lh noususta.
Oletko muuten seurannut ovis oireita? Se voisi helpottaa testausta ja oviksen kiinni saamista. Jos tänään on kp15 on mahdollista että ovis on vasta tulossa, joten kannattaa vielä jatkaa testaamista.
Itsekin olen ymmärtänyt että aamuvirtsasta ei kannata ovistestejä tehdä, silloin lh hormoni ei säily virtsassa pitkiä aikoja. Niiden ovistestien joita itse käytän, käyttöohjeessa sanotaan, että kannattaa testata päiväsaikaan (niissä oli mainittu ihan kellon ajat joiden sisällä kannattaa testata, en vaan niitä niin tarkasti nyt muista). Kannattaa vielä kerrata ne omien testien ohjeet varmuuden vuoksi ☺️ Tsemppiä vielä tähän kiertoon ja vaikka ovisplussaa ei testiin saa kiinni niin se ei aina tarkoita että ei ovuloisi lainkaan😌
Kiitos! Se olikin tiedossa ettei ovis tapahtu lh-huipun aikaan vaan irtoaa munasolu vasta myöhemmin. Tämä on eka kerta kun edes ovuloin mahdollisesti joten kaikki ovisoireet omassa kropassa on täysin tuntemattomia. Ainut poikkeus mitä olen huomannut on runsas valkovuodon määrä, mutta sekään ei ole ollut kumminkaan kananmunan valkuaismaista mitä ilmeisesti pitäisi olla🤔
Ehdottomasti aijon jatkaa testausta ja pitää kyllä kerrata testin ohjeet!
 
Kiitos! Se olikin tiedossa ettei ovis tapahtu lh-huipun aikaan vaan irtoaa munasolu vasta myöhemmin. Tämä on eka kerta kun edes ovuloin mahdollisesti joten kaikki ovisoireet omassa kropassa on täysin tuntemattomia. Ainut poikkeus mitä olen huomannut on runsas valkovuodon määrä, mutta sekään ei ole ollut kumminkaan kananmunan valkuaismaista mitä ilmeisesti pitäisi olla🤔
Ehdottomasti aijon jatkaa testausta ja pitää kyllä kerrata testin ohjeet!
Mä komppaan täällä samaa mitä edelliset että aamun ekasta ei voi testiä tehdä ja musta pcn testeissä on ohjeena parin tunnin pidätys ja oisko siinä niin että paras testiaika oli 11-15 välillä (tai jotain sinnepäin). Myöskin kaikki testit ei toimi kaikilla, esim mun paras ystävä sai vain yhdellä merkillä Ovikset kiinni.
 
Mä komppaan täällä samaa mitä edelliset että aamun ekasta ei voi testiä tehdä ja musta pcn testeissä on ohjeena parin tunnin pidätys ja oisko siinä niin että paras testiaika oli 11-15 välillä (tai jotain sinnepäin). Myöskin kaikki testit ei toimi kaikilla, esim mun paras ystävä sai vain yhdellä merkillä Ovikset kiinni.
Tää oli hyvä pointti. Mä en saa RFSUn ovistesteillä millään positiivista, mutta PregCheckin kyllä.
 
Moikka kaikille! :Waving Hand Sign: Hyppään nyt mukaan ketjuun, kun sain viimein varattua ajan kierukan poistoon. Pari viikkoa täytyy vielä odotella sitä kuitenkin. Oon 34-vuotias kahden lapsen äiti. Kolmosta ollaan puheltu miehen kanssa jo muutaman vuoden ajan. Nyt kuopuskin on aloittamassa koulua ensi syksynä, niin mikäs sen parempi ajankohta jäädä vauvan kanssa kotiin, toivottavasti. 🤭 Esikoinen on siis 8-vuotias ja kuopus täyttää kohta 7. Elellään erityislapsi-elämää ja välillä mietityttää, että onko ihan hullun hommaa lisätä tähän soppaan vielä vauva. Mutta vauvakuume on molemmilla niin kova ja kolmesta lapsesta ollaan aina puhuttu, joten ei kun hyppyä syvään päätyyn.

Tsemppiä kaikille ja toivon pikaista kääntymistä tässä ketjussa jokaiselle. ♥️
 
Ja se piti vielä @IiJa-99 sanoa että välillä ne testit voi ensin tummeta ja sitten vaalentua ja sit taas yllättäen tulla plussa. Tai mulla ei oo ainakaan yhtään loogista se mistä testistä plussa pärähtää.
 
Mä komppaan täällä samaa mitä edelliset että aamun ekasta ei voi testiä tehdä ja musta pcn testeissä on ohjeena parin tunnin pidätys ja oisko siinä niin että paras testiaika oli 11-15 välillä (tai jotain sinnepäin). Myöskin kaikki testit ei toimi kaikilla, esim mun paras ystävä sai vain yhdellä merkillä Ovikset kiinni.
Okei tulipa uutta tietoa, kiitos paljon! Mää nyt mietin että onkoha se lh-huippu nyt karannu kokonaan kun en ole oikein osannu tehä testejä🥲
 
Okei tulipa uutta tietoa, kiitos paljon! Mää nyt mietin että onkoha se lh-huippu nyt karannu kokonaan kun en ole oikein osannu tehä testejä🥲
Tai sitten se on vasta tulossa 😊 koska jos ois esim mun testeistä kyse niin noi viivat ois vielä tosi haaleita, mutta kuten aiemmin sanottu me saadaan kaikki erilaisia viivoja aikaan ja esim mä oon aina saanut oviksen kiinni vaikka testaan kerran päivässä.
 
Tai sitten se on vasta tulossa 😊 koska jos ois esim mun testeistä kyse niin noi viivat ois vielä tosi haaleita, mutta kuten aiemmin sanottu me saadaan kaikki erilaisia viivoja aikaan ja esim mä oon aina saanut oviksen kiinni vaikka testaan kerran päivässä.
Toivotaan niin😊
 
Takaisin
Top