Raskaaksi 2023

Vihdoin muistan kirjotella tänne uuteen ketjuun, uutta kiertoa menossa jo kp 13 verran ja ovista metsästetään. Luultavasti tuossa keskiviikkona ois tulossa, jos ennusteet pitää paikkansa. 🤪
Täällä kp 11 mutta mun kierrolla ovista ei oo näkyvissä vielä 1,5 viikkoon 😅
 
Tervetuloa uusille mukaan 🤩

Aamun dpo9 nega. Ei se muuttunut vaikka kuinka ramppasi kääntelee ikkunan eeessä 😂

Ja oireita ei niin minkäänlaisia, rinnat ei ole edes arat ja yleensä kyllä on tässä vaiheessa. Menkat pitäis alkaa sunnuntaina tai sitten jos vähän myöhästyy niin alkuviikosta. Eli on paaaaljon aikaa vielä testailla tässä.

Mun huomiota vie hyvin nyt kipeiden lasten hoitaminen,vaikka se onkin tosi mälsää että ne on lomalla kipeitä. En itsekään ollu vielä työkunnossa, kiva yskä vielä.
 
Hei!
Onko kellään kokemusta siitä että kroppa yritttää ovuloida mut epäonnistuu ja yrittää viikon päästä uudelleen?
Mun tilanne on se että imetän eikä menkat ole palanneet. Esikoinen syntyi 3/22. Toivon että hän saisi sisaruksen ♡ 7.12 vaikutti ovulaatiopäivältä. Ilahduin niin paljon että vihdoinkin joku merkki siittä että toista lasta voi toivoa. Valkovuoto oli runsasta ja valkuaismainen. 15.12 oli ihan samanlaiset tuntemukset ja ovulaatiokipua, pientä nipistelyä. 23.12 tein negatiivisen raskaustestin kuten myöskin 28.12. Kannattaako edes enää testata uudelleen? Oireita ei oikeastaan ole.
Milloinhan saan menkat takaisin ja mitä ne limat ja kivut olivat jos ei ovulaatio?
 
Kysely ikä kun iski niin kysyn vielä yhden.
Onko kenelläkään tullut ovista ennen/oviksen aikoihin pahoinvointia/kuvottavaa oloa?
 
Niin justii, tulee kyseltyä varmaan tyhmiäkin kun ei mitään hajua miten oma kroppa ilmoittelee oviksesta ku sitä ei oo ennen tullut😅
Joo mullakaan ei moniin vuosiin tullu itekseen ilman lääkkeitä. Ja sillo ku oli lääkkeet tietysti seurasin sitä, mut en huomannu ku ovisplussasta. Nyt raskauden ja imetyksen jälkeen on jotain tapahtunu ku ovis tulikin itekseen, mutta en sitä vieläkään huomannu, tällä kertaa en edes testillä 🤣 oon silti raskaana mut todellakin ymmärrän ton tikuttelun ja et haluu ymmärtää omaa kroppaa
 
Joo mullakaan ei moniin vuosiin tullu itekseen ilman lääkkeitä. Ja sillo ku oli lääkkeet tietysti seurasin sitä, mut en huomannu ku ovisplussasta. Nyt raskauden ja imetyksen jälkeen on jotain tapahtunu ku ovis tulikin itekseen, mutta en sitä vieläkään huomannu, tällä kertaa en edes testillä 🤣 oon silti raskaana mut todellakin ymmärrän ton tikuttelun ja et haluu ymmärtää omaa kroppaa
Huippu😂👍🏼 hyvä että kroppa sen verra toimi itekseen, että tuli ovis!
 
Kysely ikä kun iski niin kysyn vielä yhden.
Onko kenelläkään tullut ovista ennen/oviksen aikoihin pahoinvointia/kuvottavaa oloa?
Mulla on ollu niin paha olo oviksen aikana että on ihan pöntölle pitäny mennä valmiiksi jos laatta lentää 😅
 
Mulla on ollu niin paha olo oviksen aikana että on ihan pöntölle pitäny mennä valmiiksi jos laatta lentää 😅
Oho, ompa kiva tietää että se on mahollista😁 toivottavasti ei enteile sitä että laatta lentää raskaana ollessa🥲
 
Täällä menossa kp24, ja menkat pitäis alkaa perjantaina. Ovis oli kp15 tai kp16. Testata en aio ollenkaan enneku menkat on myöhässä. Talletteluja oli kuitenkin oviksen aikaan, että periaatteessa mahdollisuus on, tässä yrityksen vaiheessa vaan ei ole mitään uskoa..
Noh, loppukuusta mies menee tutkituttamaan sperman! Ehkä sieltä selviää syy, tai sitten ei.
 
Voi harmi, onpa täällä taas viime kerran jälkeen tullut monta negatestiä! ☹️ tsemppiä!

Täällä tänään kp12 ja Flo ennustaa ovista kp21 eli ensi viikon keskiviikolle. Nyt tein parina päivänä testit, suht tumma mielestäni myös testiviiva.. 🫣 ylempi vuoden vikalta päivältä ja alempi tänään. Pitää vaan yrittää aktiivisesti myös ennen mahdollista ovista. Välillä se tuntuu vaan niin turhauttavalta ja ei millään kiinnostaisi 😅
 

Liitteet

  • BBD3E493-B376-4247-81D1-15D9447EF09A.jpeg
    BBD3E493-B376-4247-81D1-15D9447EF09A.jpeg
    2.2 MB · Katsottu: 104
Voi harmi, onpa täällä taas viime kerran jälkeen tullut monta negatestiä! ☹️ tsemppiä!

Täällä tänään kp12 ja Flo ennustaa ovista kp21 eli ensi viikon keskiviikolle. Nyt tein parina päivänä testit, suht tumma mielestäni myös testiviiva.. 🫣 ylempi vuoden vikalta päivältä ja alempi tänään. Pitää vaan yrittää aktiivisesti myös ennen mahdollista ovista. Välillä se tuntuu vaan niin turhauttavalta ja ei millään kiinnostaisi 😅
Toi tummuus voi myös sahata vähän edes takas, ennenkuin se oikeesti tummin tulee! Kuinka pitkä kierto sulla on, jos kp21 on ennustus ovikselle?
 
Toi tummuus voi myös sahata vähän edes takas, ennenkuin se oikeesti tummin tulee! Kuinka pitkä kierto sulla on, jos kp21 on ennustus ovikselle?

Mulla on kierto 35 päivää. Joka tuntuu ihan tuskallisen pitkältä näin raskautta yrittäessä 😓..
 
Mulla on kierto 35 päivää. Joka tuntuu ihan tuskallisen pitkältä näin raskautta yrittäessä 😓..
I feel you. Ja sit kun on niitä kenellä on lyhyt kierto niin sit tulee kyllä kateus siitä että kun tuntuu että niillä on koko aika ovis ja piinapäivät ja itellä ei koskaan 😅
 
Takaisin
Top