Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja näyttäisi vielä olevan haaleampi kuin kontrolli... Jos vaan tuntuu siltä niin kannattaa jatkaa testailua. Mä oon testaillu kahdesti päivässä, aamupäivällä ja illalla. Sain oviksen kiinni yhdessä iltatestissä kaksi kiertoa sitten.View attachment 118202
Tänä aamuna testi oli taas näin tumma kp16 vajaa pari h pidätyksellä. Mutta ei ole mitään oireita oikeastaan. Valkovuotokaan ei ole muuttunut valkuaismaiseksi
Joo vielä on vaaleempi ku kontrolli. Joteki tosi rassaavaa tuo testien vahvuuden muuntelu eikä kummikaa plussaa. Iteki nyt 3kpl tehny päivässä ettei vain karkaisi, pitää pari päivää vielä jatkaa!Ja näyttäisi vielä olevan haaleampi kuin kontrolli... Jos vaan tuntuu siltä niin kannattaa jatkaa testailua. Mä oon testaillu kahdesti päivässä, aamupäivällä ja illalla. Sain oviksen kiinni yhdessä iltatestissä kaksi kiertoa sitten.
Tää jo alkaa olemaan hyvin lähellä plussaa eli kyllä se ovis sieltä tulee Pc:n liuskoissa suositeltiin tekemään testi aina about samaan aikaan jolloin on parhaiten vertailukelpoiset.View attachment 118202
Tänä aamuna testi oli taas näin tumma kp16 vajaa pari h pidätyksellä. Mutta ei ole mitään oireita oikeastaan. Valkovuotokaan ei ole muuttunut valkuaismaiseksi
Mä suosittelen kyllä niitä digitestejä! En koskaan ollut noista tikuista varma, että onko plussaa vai ei, mutta esim.kun tikku näytti tuolta, niin digitestiin tuli hymynaamaJoo vielä on vaaleempi ku kontrolli. Joteki tosi rassaavaa tuo testien vahvuuden muuntelu eikä kummikaa plussaa. Iteki nyt 3kpl tehny päivässä ettei vain karkaisi, pitää pari päivää vielä jatkaa!
Ja se piti vielä sanoa että ne ovislimathan tulee suurimmat yleensä 2-3 päivää ennen ovista mut niinkun täällä myös aiemmin todettu niin ei kaikille niitä limoja samalla tavalla tuu.View attachment 118202
Ja se piti vielä sanoa että ne ovislimathan tulee suurimmat yleensä 2-3 päivää ennen ovista mut niinkun täällä myös aiemmin todettu niin ei kaikille niitä limoja samalla tavalla tuu.
Täälläkin alkoi tänään menkat... Olin niin näkeväni haamua testeissä ja oli kaikenmaailman oireita mm. rintojen aristusta, jota ei yleensä koskaan ole. Eipä se auta kun uutta yritystä kohti ja toivon mukaan terveenä tällä kertaa!
Samat sanat sinne! Jänskäillään sit niitäPläääh. oon pahoillani. Uutta kiertoa kohti, kyllä, eipä tässä muu auta. Jännitellään yhdessä sitten oviksia.
Mulla on joissain kierroissa tullut oksu jopa ja hajuherkkyyttä oviksen aikaan. Ei koskaan raskaana ollessa oo oksu lentänyKysely ikä kun iski niin kysyn vielä yhden.
Onko kenelläkään tullut ovista ennen/oviksen aikoihin pahoinvointia/kuvottavaa oloa?
Huh jospa mulla kävisi samalla tavalla ettei raskaana sit ole pahoinvointiaMulla on joissain kierroissa tullut oksu jopa ja hajuherkkyyttä oviksen aikaan. Ei koskaan raskaana ollessa oo oksu lentäny
Näkyy näkyy, onneaKyllä tossa mun silmään taitaa parilliset viivahaamuset olla. Näkeekö kukaan muu? ylempi One Step ja alempi pc