Raskaaksi 2023

image.jpg

Tänä aamuna testi oli taas näin tumma kp16 vajaa pari h pidätyksellä. Mutta ei ole mitään oireita oikeastaan. Valkovuotokaan ei ole muuttunut valkuaismaiseksi🫠
 
View attachment 118202
Tänä aamuna testi oli taas näin tumma kp16 vajaa pari h pidätyksellä. Mutta ei ole mitään oireita oikeastaan. Valkovuotokaan ei ole muuttunut valkuaismaiseksi🫠
Ja näyttäisi vielä olevan haaleampi kuin kontrolli... Jos vaan tuntuu siltä niin kannattaa jatkaa testailua. ❤️ Mä oon testaillu kahdesti päivässä, aamupäivällä ja illalla. Sain oviksen kiinni yhdessä iltatestissä kaksi kiertoa sitten.
 
Ja näyttäisi vielä olevan haaleampi kuin kontrolli... Jos vaan tuntuu siltä niin kannattaa jatkaa testailua. ❤️ Mä oon testaillu kahdesti päivässä, aamupäivällä ja illalla. Sain oviksen kiinni yhdessä iltatestissä kaksi kiertoa sitten.
Joo vielä on vaaleempi ku kontrolli. Joteki tosi rassaavaa tuo testien vahvuuden muuntelu eikä kummikaa plussaa. Iteki nyt 3kpl tehny päivässä ettei vain karkaisi, pitää pari päivää vielä jatkaa!
 
Joo vielä on vaaleempi ku kontrolli. Joteki tosi rassaavaa tuo testien vahvuuden muuntelu eikä kummikaa plussaa. Iteki nyt 3kpl tehny päivässä ettei vain karkaisi, pitää pari päivää vielä jatkaa!
Mä suosittelen kyllä niitä digitestejä! En koskaan ollut noista tikuista varma, että onko plussaa vai ei, mutta esim.kun tikku näytti tuolta, niin digitestiin tuli hymynaama 😊
 
@Kuuttituutti toivoa on siis plussallekin🤩 pitääpä nyt vielä iltapäivällä tehdä testi ja huomenna molemmat samoihin aikoihin. Voihan se sitten olla että minä kuulun niihin kelle ei ovilimoja tule. Vähä päähä iskostunut että jos ei limoja niin ei silloin ovistakaan😅
@Zerynthia digilläkin pitää kyllä tehdä tänään kun töistä pääsee. Otin vain tuon yhden testin töihin aamulla mukaan😅
 
Ja se piti vielä sanoa että ne ovislimathan tulee suurimmat yleensä 2-3 päivää ennen ovista mut niinkun täällä myös aiemmin todettu niin ei kaikille niitä limoja samalla tavalla tuu.

Mulla juuri näin.
Lima”tulppa” kun irtoaa niin siit juuri tuo 2-3pv on ollut ovis, silloin tikuttelin niin oppi tunnistamaan
 
Joo on tää ovisbongailu myös yhtä rakettitiedettä. Tää on ehkä enemmän omaa pohdintaa nyt: Oon tosi iso ovistikku -fani, mutta kannattaa varoa ettei unohda huomioida muita signaaleja sen ohella! (jos siis sellaisia on, eihän kaikilla tosiaan ole). Mulla appi ennusti ovista välipäiville joulun jälkeen, joten olin ajatellut aloittaa tikuttelun joulun paikkeilla. Mutta päivinä 20-21.12. valkovuotoa oli runsaasti ja mietin että voisko se sittenkin olla nyt. Ovistestit kehiin ja näihän se oli, ovis osui about 22.12. päivälle sitten.
 
Täälläkin alkoi tänään menkat... Olin niin näkeväni haamua testeissä ja oli kaikenmaailman oireita mm. rintojen aristusta, jota ei yleensä koskaan ole. Eipä se auta kun uutta yritystä kohti ja toivon mukaan terveenä tällä kertaa!😌

Pläääh. :red-heart: oon pahoillani. Uutta kiertoa kohti, kyllä, eipä tässä muu auta. Jännitellään yhdessä sitten oviksia. 🌈
 
Noi ovistestit on kyllä välillä yks iso mysteeri. Ite päätin tässä kierrossa jättää tikuttamatta ja seurailla muita oireita. Tunnen kyllä oviksen todella kovista kivuista, mutta olishan se kiva vähän aiemmin varautua siihen.
Itellä menee limat aika tarkkaan niin, että 5vrk ennen ovista alkaa voidemainen vuoto, 3vrk ennen ovista alkaa kanamunalimat ja ovispäivänä tulee ne jäätävät limaknöölit, joka on ihan täysin kirkasta. 😁
Lisäksi mittailen lämpöjä. Aika hyvin alkanut niissäkin nyt bongailemaan tietyt merkit, kun keväältä asti on tullut seurailtua.
 
Kysely ikä kun iski niin kysyn vielä yhden.
Onko kenelläkään tullut ovista ennen/oviksen aikoihin pahoinvointia/kuvottavaa oloa?
Mulla on joissain kierroissa tullut oksu jopa ja hajuherkkyyttä oviksen aikaan. Ei koskaan raskaana ollessa oo oksu lentäny😅

Ja toi sun ovistesti on sen näkönen kun itsellä päivää ennen ovisplussaa, todella hilkulla on.

Täällä nyt tosiaan välikierto ennen ens kierrin ivf hoitoa. Rentouttavat hotellilomat vietetty ja odotan lämmöissä näkyvää ovista ja muita oloja, et sit alkaa vaan menkkojen odottelu ja voi loppukierrossa si5 ku ovis varmast ohi ni jättää kumit laatikkoo😅 niin tyhmää vedellä kumeilla.
 
@IiJa-99 Kiitos kovasti :red-heart: Toivottaan vaan että lähtis tuosta tummumaan :)

Ollaan miehen kanssa siis yli vuosi yritetty ja seuraavalla kierrolla olis ollu tarkoitus alottaa letrozolit, mut olis niin ihanteellista jos nyt tärppäis kunnolla niin olis luomusti raskautunnu viimein!
 
Takaisin
Top