Toivotaan plussatuulia epäuskon keskelle!Huomenna ajattelin tehdä Sit olit dpo10. Aika epäuskonen olo niin siirrän sunnuntaille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivotaan plussatuulia epäuskon keskelle!Huomenna ajattelin tehdä Sit olit dpo10. Aika epäuskonen olo niin siirrän sunnuntaille.
Joo tein aamulla ja noh ite nään siinä todella himmeän haamun, mutta vähän epäileväinen olo täälläkin Ylihuomenna näkee alkaako menkat Mekin ostettiin holiton kuohari illaksi. Mukavaa uutta vuotta ja plussatuulia jokaiselle!Mites @Mariamama , teitkö taas aamulla testiä?
Mulla myös keskenmeno pidensi kiertoa, mutta joka kierto on ollut yhtä pitkä. Ennen km oli siis 29 päivä kierto ja aina ovis kp 17 ja nyt ovis on kp 21 ja kierto 33 pv. Mulla myös oviskivut keskenmenon jälkeen olleet aikamoisia. Toivotaan teille tälle vuodelle sitä pysyvää plussaaNiin minulla on nyt kp11 meneillään ja nyt ollut vuoden verran kierrot 33-39 päivää ja pari 45 päiväistäkin mahtuu joukkoon. Eli entinen 28-30 päivän kierto piteni. Km jälkeen myös ovulaatioon liittyvät kivut on todella kamalat ja tuolloin myös seksi sattuu. Vielä ei ole ovulaation merkkejä laisinkaan täällä
Täällä myös tänään dpo7 Täytyy varmaan huomenna kans eka testi uittaa.Onpas moni jännäilenässä nyt Itsellä tänää dpo7, huomenna tarkoitus eka testi tehdä.
Mitään oireita ei ole. Edelleen kovaa yskää taudista johtuen
Joo mulla luteaali on niin et dpo15 usein illalla kääntyy kp1. Vain muutaman kerran ollut dpo16 aamu. Nyt ovis on kp18-27 välillä ja uskon että monta anovulatorista kiertoon. Myös arkirytmi sekaisin töiden takia, mutta huomaan että km jälkeen ennen ovulaatioo n viikon ajan nukun huonosti ja näen painajaisia ja herään aamuyöllä aikaisin juomaan teetä . Luteaalissa väsyttää ja ei tunnu pää toimivan kun on hajamielinen. Tietty yritys pistää huomioimaan enemmän kaikkia oireita ja muutoksia mutta toisen km jälkeen nää ollut tosi voimakkaat ja joka kerta just hormonien kanssa synkassa. Ovis lähestyy niin ei nukuta, touhuan ja halut nousee ja saa aikaan asioita kun sen jälkeen laskee mieliala, ahdistaa, sattuu fyysisesti ja voimat on pois. Välillä mietityttää että kannattaako ottaa puheeksi toi luteaali ja hormonien vaikutus näin paljon ja ne oviskivut Herranen aika mikä riesa! Jopa mainitsin että mulla voisi olla rajumpi PMS tai joku hormonaalinen yliherkkyys.Mulla myös keskenmeno pidensi kiertoa, mutta joka kierto on ollut yhtä pitkä. Ennen km oli siis 29 päivä kierto ja aina ovis kp 17 ja nyt ovis on kp 21 ja kierto 33 pv. Mulla myös oviskivut keskenmenon jälkeen olleet aikamoisia. Toivotaan teille tälle vuodelle sitä pysyvää plussaa