Raskaaksi 2023

Mäkin tein taas tänään. Dpo 7 ja aivan haamujen haamujen haamu näkyy edelleen. Ei auta kun olla kärsivällinen. Mut jätän kyllä kuohuvat juomatta :) tosin en muutenkaan oikeen juo alkoholia niin ei vaikuta mun normi arkeen mitenkään 😄

Jaksuja piinailijoille ja ihanaa uutta vuotta kaikille!❤️ mun uuden vuoden toive on että kaikille ropisis nyt niitä plussia!❤️
 
Hypin minäkin tuolta 2022 ryhmästä tänne. Eli olen vm 89 ja mies on vanhempi. Hänellä onkin yksi nuori entisestä liitosta. Yritys alkoi 2021 ja yk1 kävi tärppi mutta km ja vuosi myöhemmin toinen. Sen jälkeen saanut haamut testeihin yhdessä kierrossa mutta eivät olleet tosia.

Nyt tultiin siihen tulokseen että jos ei tänä vuonna niin emme enää yritä vaan siirrytään nauttimaan elämästä tällä kokoonpanolla

Pikaista visiittiä kaikille!
 
Niin minulla on nyt kp11 meneillään ja nyt ollut vuoden verran kierrot 33-39 päivää ja pari 45 päiväistäkin mahtuu joukkoon. Eli entinen 28-30 päivän kierto piteni. Km jälkeen myös ovulaatioon liittyvät kivut on todella kamalat ja tuolloin myös seksi sattuu. Vielä ei ole ovulaation merkkejä laisinkaan täällä
 
Niin minulla on nyt kp11 meneillään ja nyt ollut vuoden verran kierrot 33-39 päivää ja pari 45 päiväistäkin mahtuu joukkoon. Eli entinen 28-30 päivän kierto piteni. Km jälkeen myös ovulaatioon liittyvät kivut on todella kamalat ja tuolloin myös seksi sattuu. Vielä ei ole ovulaation merkkejä laisinkaan täällä
Mulla myös keskenmeno pidensi kiertoa, mutta joka kierto on ollut yhtä pitkä. Ennen km oli siis 29 päivä kierto ja aina ovis kp 17 ja nyt ovis on kp 21 ja kierto 33 pv. Mulla myös oviskivut keskenmenon jälkeen olleet aikamoisia. Toivotaan teille tälle vuodelle sitä pysyvää plussaa ❤️
 
Noi katkeruuden tunteet on kyllä aika luonnollisia, enkä mä ainakaan koskaan olettanut että kenenkään pitkään yrittäneen ois tarvinnut "esittää" olevansa onnellinen meidän nopeista plussista. Mä oon aina ollut tosi kiitollinen plussista, mut sitten taas vastapainona raskaudet on ollu ihan helvetistä! Kaikissa on ollu jotain josta on pitänyt stressata, ja itse tuli monesti mietittyä et oispa mulla joskus sellanen ns. helppo raskaus. Myös synnytykset ollu hirveitä. Et joo, jossain jotain hyvää niin aina jotain paskaakin.

Täällä kp 7 eikä mitään raportoitavaa, ovista odotellessa. :folded:
 
Kp 4 ja vaikeimmat päivät selätetty 💪🏽
Me ei enää tikutella oviksia, kattelen sitten appeista milloin ennustelee
 
Mulla myös keskenmeno pidensi kiertoa, mutta joka kierto on ollut yhtä pitkä. Ennen km oli siis 29 päivä kierto ja aina ovis kp 17 ja nyt ovis on kp 21 ja kierto 33 pv. Mulla myös oviskivut keskenmenon jälkeen olleet aikamoisia. Toivotaan teille tälle vuodelle sitä pysyvää plussaa ❤️
Joo mulla luteaali on niin et dpo15 usein illalla kääntyy kp1. Vain muutaman kerran ollut dpo16 aamu. Nyt ovis on kp18-27 välillä ja uskon että monta anovulatorista kiertoon. Myös arkirytmi sekaisin töiden takia, mutta huomaan että km jälkeen ennen ovulaatioo n viikon ajan nukun huonosti ja näen painajaisia ja herään aamuyöllä aikaisin juomaan teetä . Luteaalissa väsyttää ja ei tunnu pää toimivan kun on hajamielinen. Tietty yritys pistää huomioimaan enemmän kaikkia oireita ja muutoksia mutta toisen km jälkeen nää ollut tosi voimakkaat ja joka kerta just hormonien kanssa synkassa. Ovis lähestyy niin ei nukuta, touhuan ja halut nousee ja saa aikaan asioita kun sen jälkeen laskee mieliala, ahdistaa, sattuu fyysisesti ja voimat on pois. Välillä mietityttää että kannattaako ottaa puheeksi toi luteaali ja hormonien vaikutus näin paljon ja ne oviskivut Herranen aika mikä riesa! Jopa mainitsin että mulla voisi olla rajumpi PMS tai joku hormonaalinen yliherkkyys.

Meni sivu raiteelle täysin! Ilmeisesti ovulaatio lähestyy taas (yrttiteetä juon että lepäisin pari tuntia edes)

Hyvää uutta vuotta kaikille!
 
Täällä moni puhuu pcos ja pco asioista ja oon pistänyt merkille että moni esikoisen syntymän jälkeen kyennyt raskautumaan uudelleen nopeammin ja usein luomusti. Mistähän johtuu? Me on mietitty pco mahdollisuutta kun epäsäännöllinen kierto ja oviskivut ei tuu joka kuukausi. Lihavuutta ei, olen hoikka mutta todella paljon ns löysää nahkaa ja selluliittia. Välillä karva kasvu on nopea ja tummia pitkiä jouhia kun taas välillä ei näy. Luteaali on 15 päivää. Limakalvo aina ollut suhteellisen paksu esim 9,6mm oviksesta pari päivää eteenpäin. Silti joku mättää. Voiko olla myöhäinen ovulaatiokaan jos se kuitenkin tapahtuu pääsääntöisesti kp15-24 aikana eikä limiksen pitäisi olla täysin höttöä. Oon ruvennut miettimään että kiinnittyminen tapahtuu myöhään ja ei onnistu tai sit meidän solut ei käy yhteen ja luonto hoitaa eikelvolliset solut pois.
 
En oo tänään vielä testannut, nyt menossa dpo9 vasta kuitenkin. Aamutestailut meni vähän ohi kun oli yökylävieraita niin olisi ollut vähän rauhatonta meillä täällä. Mielummin sitten siirrän huomisaamuun 🙈 Ei kyllä tunnu yhtään sille että olisin raskaana 😅

Tsemppiä kaikille piinailijoille, joita nyt on aika paljon 😀
 
@Adelinee Meillä oli kanssa yövieraita niin testailut jäi. Tsemppiä sinne, toivottavasti oireettomuus on hyvä merkki 🙊

@Mamiksx4 hyvin se ehtii tosta muuttua, harvoin sitä ilmeisesti dpo8lla mitään vielä saa kiinni 🌈

Täällä dpo10, en testannut tänään. Edellisessä kierrossa menkat alkoi dpo10, joten suuri voitto tälle päivälle olisi se, että menkat ei ala. Se tarkoittaisi, että kierto on taas hivenen säännöllisempi kuin edellinen ❤️
 
Takaisin
Top