Raskaaksi 2023

Meillä ensikäynti takana ja ihan hyviä uutisia, lopputulemana kotiin yrittämään raskautta.

Molemmilla kaikki hyvin eikä mitään löytynyt, vaikka miehen spa luki se hypo ja oligizoospermia niin eikä mitä, näyte oli todella hyvä ja puhdas mutta vähäinen määrä mikä ei haittaa.
Oma gyne tutkimus tosi hyvä eikä mitään löytynyt.

Aukkariakaan ei tehdä vielä tai ole tarpeellinen. Konsultoivat vielä mun lile hoitavaa tahoa yms

Kun tuloksetonta yritystä takana 1-1,5v niin katotaan tilanne uudestaan (nyt 8kk takana vasta).

Nyt kp 4 eli tikutellaan ja peitot heilumaan 🙈

Voi huokaista helpotuksesta tässä vaiheessa kun maalailin jo piruja seinälle et tulee ”tuomio” ettei voida lapsia ikinä saada.

Anteeksi jos tämä hehkutus lannistaa muita.
Kopsasin tän saman tekstin Lapsettomuus salaisesta ryhmästä tännekkin
Saa hehkuttaa ja tosi ihania uutisia, ihania peiton heilutuksia jos näin voi sanoa ja onnea matkaan :folded::Two-hearts:

Tervetuloa ros4 💗 Meilläkin alkaa toukokuussa 💗 Mulla ei hormonaalista ehkäisyä taustalla, kuparikierukka irtosi itsestään tammikuussa enkä laittanut uutta 😅 Siinä isot pohdinnat alettaisko heti yrittää, mutta työtilanne isoin syy, miksi odotettu. Että laskettu aika saisi kuitenkin mennä 2024 puolelle. Saanko kysyä miksi teille toukokuu hyvä?

Ihan huippu uutinen Jefar 💗💗💗 Niin ihana, että tuli mielelle huojennus!
Hei mulla irtosi kans itsestään kuparikierukka aikoinaan. Esikoisen kohdalla 2015 jälkitarkastuksen yhteydessä se asennettiin ja au au ku sattu ja tuntu tosi härölle sen vähän mitä ehti olemaan, muutaman päivän muistaakseni. Sit vaan vessassa yks kaks tarttu paperiin pyyhittäessä.

Täällä tuli aamupissasta voimakas ovisplussaa. Hmmm...Eli ovis siis vasta tulossa. Raskaustestin ei oo et vois testaa sen eilisen viivan haamun pois. On tää kroppa kyllä niin ihmeellinen. Onneks eilen oltiin peittoja heiluttelemas. Tänään vielä.

Luin koko ketjun, toivotan joka ikiselle valtaisaa plussaonnea ja kaikkea hyvää, olette ihania kaikki 💖💖

Täällä nelosen yritykset olleet alla, kunnon raskausoireet ovat olleet oikeilla ajoillaan, tänään kiertopäivä 26. Tammikuussa alkoi menkat vasta synnytyksen jälkeen kun imetän, sitten tuli neljät menkat kahden viikon välein, nyt tosiaan kp26T. Totisesti piinapäivät, odotan saavani plussaa ihan lähipäivinä sillä oireet ovat olleet puolesta puhuvia ja tällä hetkellä vain yksi rsfu testi odottaa 🤞😳💫

Tein nyt vielä pc raskaustestin ja ehkä jopa vahvempi viivan haalura tuli🤔 eli siis reagoi ilmeisesti ovulaatioon. Miten tommosiin testejä tehdään kun tuos jo inasen taitaa olla väriikin. Hitto soikoon

Muokattu viimeksi:
Tein nyt vielä pc raskaustestin ja ehkä jopa vahvempi viivan haalura tuli🤔 eli siis reagoi ilmeisesti ovulaatioon. Miten tommosiin testejä tehdään kun tuos jo inasen taitaa olla väriikin. Hitto soikoon
Ei kai se ovulaatiosta johdu? Raskaustestihän on joko + tai - sen hcg perusteella, ovistestihän voi positiivisena vaan tukea/ennakoida tota raskaustestin posia, jos tosiaan sieltä r-testistä positiivinen löytyy. Laita kuvaa tänne testistä, jos haluat, voidaan yhdessä porukalla pohtia 😊
Edit siis selvennyksenä ovulaatio ei voi näkyä raskaustestissä, mutta raskaus saattaa näkyä joskus ovulaatiotestissä.

Muokattu viimeksi:
Pissa oli niin vahvaa et testitausta on kellertävä, vaikee saada kuvaan kuivuneena, varsinkin se että livenä se on vaaleenpunertava! Mä teen ehkä tänään illasta uuden tai huomenna!

Liitteet

• IMG_20230324_135253~2.jpg
    IMG_20230324_135253~2.jpg
    556 KB · Katsottu: 216
Pissa oli niin vahvaa et testitausta on kellertävä, vaikee saada kuvaan kuivuneena, varsinkin se että livenä se on vaaleenpunertava! Mä teen ehkä tänään illasta uuden tai huomenna!
Toivotaan et lähtis vahvistumaan! 😍

Huutelen täältä sivusta vaan, että korkea lh-taso ja ovulaatio voi näkyä herkässä raskaustestissä. Mulla näkynyt monta kertaa, yleensä se himmeä viiva tosin tulee näkyviin vasta testiajan jälkeen. 😗

@Beanen mä en nää viivaa tossa testissä, mut jos siinä livenä jotain näkyy niin luultavasti reagoi ovikseen jos ovistestikin plussalla nyt.
Eiks sun kp:t kin viittaisi oviksen ajankohtaan jos en väärin muista?
Ei muuta kun peitot heilumaan ja r-testejä kehiin vähän myöhemmin😊

@Beanen mä en nää viivaa tossa testissä, mut jos siinä livenä jotain näkyy niin luultavasti reagoi ovikseen jos ovistestikin plussalla nyt.
Eiks sun kp:t kin viittaisi oviksen ajankohtaan jos en väärin muista?
Ei muuta kun peitot heilumaan ja r-testejä kehiin vähän myöhemmin😊
Näkyiskö täs paremmin, testiajalla otetus
Eka kuva ylempänä oli jo kuivunut ja outo toi kuva kulma siinä mikä hämää paljon näköjään.

Muoks. Ja tässä se näyttää taas harmaalta😂

Liitteet

• IMG_20230312_132142.jpg
    IMG_20230312_132142.jpg
    444.8 KB · Katsottu: 187
Muokattu viimeksi:
Niin ja kp oli 15/ 26
Et joo ovisaikaa on. Muuten en olis testannutkaan tolla raskaustestillä mutta kun luulin et ovisplus olis ollut jo kp8 ja nää tissit kipuilee. Sais olla oikeen super ovis nyt😂

Näkyiskö täs paremmin, testiajalla otetus
Eka kuva ylempänä oli jo kuivunut ja outo toi kuva kulma siinä mikä hämää paljon näköjään.

Muoks. Ja tässä se näyttää taas harmaalta😂
Tässä näkyy joo harmaana viiva paikka😊
Jos sul ois ollu ovis kp8 niin edelleen olis tosi aikaista testissä näkyy mitään kunnollista viivaa. Mut siis jos oot tänää saanu kunnon ovisplussan niin epäilen tosiaan että ovis on nyt kun ei aikaisemmin ollut kunnon plussaa tullu 😊 muistelenko väärin mut oliks sulla kemiallinen viime kierrossa? Se on hyvin voinu siirtää ovista eteenpäin ja tästä kierrosta olis tulossa sitten pikkasen pidempi.

Huutelen täältä sivusta vaan, että korkea lh-taso ja ovulaatio voi näkyä herkässä raskaustestissä. Mulla näkynyt monta kertaa, yleensä se himmeä viiva tosin tulee näkyviin vasta testiajan jälkeen. 😗
Ahaa okei! Olin käsityksessä et kemiallisesti se ei noin päin olis mahdollista ja tarkastinkin vielä asiaa, mutta täytynee myöntää olleensa väärässä 😁 Pahoittelut @Beanen väärästä infosta ❤️

Joo oli kemiallinen viimekierrossa. Toi viiva on selkee vaaleenpunainen luonnossa että voi antaa värillisenkin viivanpaikan oviksesta.

Samoissa mennään melkein, aamun ovistesti oli nega, mutta nyt iltasella tehty melkein plussa. Kyllä olokin sen kertoo että varmaan huomenna irtoo.. tänään jos sais vielä miehen innostumaan 😍
Jee, piinailijakaveri! Laitetaan peitot heilumaan😅
Täällä kans niin selkeät ovista ennakoivat oireet että luulisin kans viimeistään huomenna irtoavan. Nyt kaikki sormet ja varpaat ristiin että ollaan jouluna synnärillä😍

Takaisin