Valora
Näppärä viestien naputtelija
Tervetuloa ros4
Meilläkin alkaa toukokuussa
Mulla ei hormonaalista ehkäisyä taustalla, kuparikierukka irtosi itsestään tammikuussa enkä laittanut uutta
Siinä isot pohdinnat alettaisko heti yrittää, mutta työtilanne isoin syy, miksi odotettu. Että laskettu aika saisi kuitenkin mennä 2024 puolelle. Saanko kysyä miksi teille toukokuu hyvä?
Ihan huippu uutinen Jefar

Niin ihana, että tuli mielelle huojennus!
Ihan huippu uutinen Jefar
Edelliset raskaudet ei kovin nopeasti alkaneet joten saa nähdä kuinka nopeasti tärppää, jos tärppää. Kiertokin asettaa omat haasteensa, viimeisen vuoden sisään ollut 30-52 päivää.
ei tikuttelusta tai peiton heiluttelusta toki haittaa ole, mutta se on helppo sudenkuoppa langeta että tosi aikaisin kierrossa aloittaa tallettelun "suorittamisen" ja sit loppuu puhti kesken ennen kun rupee olee oikeasti hedelmälliset ajat. Että jos peiton heiluttelu kiinnostaa niin siitä vaan heiluttelemaan, mutta jos tuntuu yhtään suorittamiselta niin säästelisin sitä myöhemmälle
Seuraavaks sit vaan odottelua et pääsee käyttämään!
oman käsityksen mukaan testien herkkyydet vaihtelee ilmoitetusta jonkin verran jopa samankin merkin sisällä. First responsen testin herkkyys on ilmoitettu olevan 10-25 miu/ml, mut todellisuudessa sen herkkyys on jopa niinkin alhainen kuin 5.5-6.3miu/ml. Ja noit Sofeja mitä käytän, niin niidenkin herkkyydeksi on kerrottu olevan 25miu/ml, mut tooooosi haamujen esiäitiä mä niillä oon saanut aina pari päivää ennen kuin muut jopa herkemmät testit näyttää haamua, joten pakko Sofinkin olla todellisuudessa herkempi kuin 25miu/ml? :D
Löysin joskus jutun jossa viitataan tutkimukseen noista viikkodigeistä ja niiden herkkyyksistä:

Mutta tähän on monta eri mielipidettä!