Raskaaksi 2023

Auttakaapa. Sosiaalinen lapsettomuus. Meille syntymässä nyt toinen lapsi ja juuri luin miehen siskon somepäivitystä miten hänellä uupumusta ja masennusta. Mies oli hiljattain kysellyt siskoltaan kuulumisia, miten menee ja sanoi että siviilissä hyvin raskasta, anoppi myöhemmin oli avannut että miehen siskoa surettaa että kello käy (on nyt jotain 37-38v?) ja miestä ei löydy, lapset jää tekemättä.

Nyt stressaan ihan hirveästi tapaamisia miehen siskon, lasten tädin kanssa. Uskaltaako mitenkään tässä tilanteessa tukea, osoittaa myötätuntoa tms? Tuntuu että musta on näkynyt kilometrien päähän miten oon ollut esikoisen vauvavuonna hirveän väsynyt ja varmasti siten aiheuttanut kateutta ja surua siskon silmissä. Entä jos tämä toistuu, entä jos voivottelen vauvavuoden raskautta, yöheräilyjä, imetyksen sitovuutta.. tuntuu että joudun jatkossa olemaan ihan eri tavalla tarkkana sanomisteni takia 🙁

Paljon Onnea @Sinivuokkola 😍 joko teit digin😇?
Pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille😞💔
Kiitos 🙏🏻❤️ kyllähän sieltä pärähti kiva näyttö, nyt sitten toivotaan että pieni pitää tiukasti kiinni!

Liitteet

• EC3F4680-C2B9-4C04-A0B0-FB8EDD202E35.jpeg
    EC3F4680-C2B9-4C04-A0B0-FB8EDD202E35.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 108
En nyt oo varma joko ovulaatio meni vai onko vasta tulossa, mutta hyvin ainakin on touhuttu, joten siitä ei ainakaan jää kiinni 😄🤭
Luen teidän juttuja monta kertaa päivässä 😄 Pakko aina tarkistaa mitä teille kuuluu ❤️

Auttakaapa. Sosiaalinen lapsettomuus. Meille syntymässä nyt toinen lapsi ja juuri luin miehen siskon somepäivitystä miten hänellä uupumusta ja masennusta. Mies oli hiljattain kysellyt siskoltaan kuulumisia, miten menee ja sanoi että siviilissä hyvin raskasta, anoppi myöhemmin oli avannut että miehen siskoa surettaa että kello käy (on nyt jotain 37-38v?) ja miestä ei löydy, lapset jää tekemättä.

Nyt stressaan ihan hirveästi tapaamisia miehen siskon, lasten tädin kanssa. Uskaltaako mitenkään tässä tilanteessa tukea, osoittaa myötätuntoa tms? Tuntuu että musta on näkynyt kilometrien päähän miten oon ollut esikoisen vauvavuonna hirveän väsynyt ja varmasti siten aiheuttanut kateutta ja surua siskon silmissä. Entä jos tämä toistuu, entä jos voivottelen vauvavuoden raskautta, yöheräilyjä, imetyksen sitovuutta.. tuntuu että joudun jatkossa olemaan ihan eri tavalla tarkkana sanomisteni takia 🙁
Itse lapsettomuutta kokeneena sanoisin, et uskaltaa osoittaa myötätuntoa. Ainakin jos toinen antaa sille jotain viestiä, siis et saa puhua ja kysellä minusta, jos vaikuttaa siltä et haluaa puhua. Mut sit jos ei halua, niin antaa tilaa olla hiljaa. Minusta paras asia mitä lapsettomuutta kokevalle voi sanoa on esim. Ihan vaan et olen todella pahoillani sinun tilanteestasi. Ei kannata antaa neuvoja tai vinkkejä.

Riippuu hirveesti ihmisestä miten ottaa vauva asiat. Siis muistan kyl et sydäntä riipaisi nähdä pieniä vauvoja itse lapsettomuushoidoissa ja keskenmenon kokeneena. Mutta olin minä silti kiinnostunu niistä mun oman elämäni lapsista. Tosin oli semmonen vaihe, kun en esim. Halunnu ottaa sukulaisvauvoja syliin. Ehkä en lähtisi juuri hänelle suuresti voivottelemaan miten rankkaa vauvan kanssa on. Kyllä siitäkin saa puhua, mut ehkä aika herkällä korvalla kuuntelisin vaikuttaako siltä, että vauva juttuja tulee liikaa ja sit muutenki joku muu ystävä tms. Ois se kenelle lähtökohtaisesti kertoisin kaikki vauva kuulumiset. Mut nääki riippuu niin paljo ihmisestä miten kukakin suhtautuu. Jos välit on semmoset et aiheesta voi puhuu niin minä kysyisin suoraan, että haittaako sinua vauvapuheet, kuvat vauvasta yms.

Tsemppiä. En usko et hyvää tarkoittamalla voit kauheen väärin toimia. ☺️

Täällä kivuista päätellen ovis oli kp10 tai sit ei oo ollenkaan täs kierrossa. Ovistestit näyttää samalta kokoajan. Ei oo tullut selvää plussaa ollenkaan. Kivut oli kp8-kp10 sit loppu.

Täällä kivuista päätellen ovis oli kp10 tai sit ei oo ollenkaan täs kierrossa. Ovistestit näyttää samalta kokoajan. Ei oo tullut selvää plussaa ollenkaan. Kivut oli kp8-kp10 sit loppu.
Mulla on hämäävästi kipuja pitkin kiertoa vaikka ovis on tullut viikon joskus 1,5 viikkoa myöhemminkin

Mulla ei oo ollut yleensä ikinä kipuja. Ovis tullut aina kp11-15 välissä.
Nyt ollut tälläsii nää testit siis joka hemmetin päivä ainakin viisi päivää ja oon tehnyt kolme testii päivässä🥱 Ei tuu plussaa kuitenkaan.

Liitteet

• IMG_20230321_201806.jpg
    IMG_20230321_201806.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 175
Mulla ei oo ollut yleensä ikinä kipuja. Ovis tullut aina kp11-15 välissä.
Nyt ollut tälläsii nää testit siis joka hemmetin päivä ainakin viisi päivää ja oon tehnyt kolme testii päivässä🥱 Ei tuu plussaa kuitenkaan.
Kaukana ei olla plussasta kuitenkaan 😊 toivotaan että vielä irtoaa!

Paljon onnea sinivuokkola 💗💗💗

Mä tilailen täällä just kalaöljyä, spirulinaa ja täällä puheissa ollutta vehnänalkioöljyä! Ihanaa valmistautumista. Tänään taas puhuttu, että toukokuussa annetaan mennä! Hyvien rasvojen lisääminen ruokavalioon nyt tärkeää ja aion kokeilla jo jättää kahvin pois.. se heikentää raudan imeytymistä ja on itseasiassa alkanut maistuakin pahalta. Liika teen juominenkin heikentää ravintoaineiden imeytymistä.. olen juonut nokkosteetä ja kamomillaa. Niin niin kova vauvakuume 💗💗💗

Kuuttikuutti, en mä usko kun nää ollut tälläsiä jo kuusi päivää ja joka ikinen testi ihan yhtä vahva. Viimekierros sentään oli selkeesti testiviiva haaleempi kunnes tuli plussa ja sit taas haaleni. Nää on kokoajan tämmöstä aivan samanlaista.

Vihreääkin aion nyt lisätä.. pinaattia, lehtikaalia ja parsakaalia.. tuo spirulina tabletteina. Pähkinöitä ja siemeniä myös enempi, miehellekin.. näissä on sinkkiä ja seleeniä 😘 Unohtamatta rautapitoisia ruokia! Kananmunat vaikuttaa hyvältä proteiinin lähteeltä, monia hedelmällisyyttä tukevia ravintoaineita.

Kuuttikuutti, en mä usko kun nää ollut tälläsiä jo kuusi päivää ja joka ikinen testi ihan yhtä vahva. Viimekierros sentään oli selkeesti testiviiva haaleempi kunnes tuli plussa ja sit taas haaleni. Nää on kokoajan tämmöstä aivan samanlaista.
Mulla on tommosia ollut aiemmassa kierrossa melkein viikon ja sit yhtenä hetkenä se onkin plussa 😊 mulla ei esim tasaisesti asteittain tummene testit koskaan.

Nooo, tässä aikoinaan mun viikon suora tasavahvoja ovistestejä. Oli flunssa jonka takia dpo16 vasta tuli selkeä plussa, normaalin dpo14 sijasta.

Liitteet

• Screenshot_2023-03-21-22-35-06-939-edit_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-03-21-22-35-06-939-edit_com.android.chrome.jpg
    616.9 KB · Katsottu: 97
Niin mä olen kyllä vähän lueskellut täältä..😁 täytyis tilailla varmaan jostain. Joku joskus täällä sanoi tilanneensa saksan amazonista kunnon satsin liuskoja, niin ovis kuin r-testi. Selailin niitä euroopan amazonin sivuja.. kauhee määrä kaikkee mut suurimmassa osassa ei ees toimiteta suomeen. Onkohan ne testit hyviä sitten?🤔
Ite suosittelisin kotitesti.fi testipakkauksia, mitä enemmän tilaat, sitä edullisemmin saat niinsanotusti :Smiling Face With Smiling Eyes: Oon tilannut tuolta ekan kerran jo ennen esikoista joka on nyt 7v ja edelleen toimiva kauppa. Nopea toimitus, edullinen ja luotettava. Tsemppiä sinne <3

Kaikille vaan hox hox että noi RSFU:n testit pitäis kieltää lailla, ne pitäis vetää pois markkinoilta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Miten voi olla niin sysipaskoja testejä. Okei, ne näyttää plussaa varmasti jossain vaiheessa kun oot jo ns selvillä vesillä mut miks mainostetaan et on herkkä jne. Harmittaa todella muidenkin puolesta kyseinen testi :loudlycrying::Angry Face: muoks* en siis itse oo tehnyt näitä enää aikoihin kun en luota niihin yhtään.

Muokattu viimeksi:
Takaisin