Raskaaksi 2023

Kaikille vaan hox hox että noi RSFU:n testit pitäis kieltää lailla, ne pitäis vetää pois markkinoilta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Miten voi olla niin sysipaskoja testejä. Okei, ne näyttää plussaa varmasti jossain vaiheessa kun oot jo ns selvillä vesillä mut miks mainostetaan et on herkkä jne. Harmittaa todella muidenkin puolesta kyseinen testi :loudlycrying::Angry Face:

Mikä raskaustesti on herkin?

Mä aktivoiduin selkeesti nyt täällä joten jatketaan, seuraavaks omaa napaa: siis nyt on niin random settiä että..
Tänään tosiaan kp37/30-36 eikä menkkoja näy. Lapsella oli viikonloppuna mahatauti ja mulla oireet alkoi eilen aamulla ja molemmista päistä tuli eilisen. Nyt oon jo elävien kirjoissa. Ihmettelen todella miksei menkat oo vieläkään alkanut, kuinka pitkä kierto tästä tulee jne. Musta tuntuu et ne hailurat mitä sain raskaustesteihin sillon reilu viikko sit oli kemiallinen. Nyt vaan toivois et menkat alkaa ja pääsee uuteen kiertoon. Jos ei pe mennessä ala niin testaan ihan huvin ja urheilun vuoks pe vaikka tuskin tulos on mitään muuta kuin nega.

Kaikille vaan hox hox että noi RSFU:n testit pitäis kieltää lailla, ne pitäis vetää pois markkinoilta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Miten voi olla niin sysipaskoja testejä. Okei, ne näyttää plussaa varmasti jossain vaiheessa kun oot jo ns selvillä vesillä mut miks mainostetaan et on herkkä jne. Harmittaa todella muidenkin puolesta kyseinen testi :loudlycrying::Angry Face: muoks* en siis itse oo tehnyt näitä enää aikoihin kun en luota niihin yhtään.
Tuun vaan (nykyään) sivusta seuranneena tähän heittään eriävän mielipiteen. Omalla kohdalla ne toimi hyvin jo ennen kuukautisten oletettua alkamista, dpo11 alkaen (vai onko se jo selvillä vesillä olemista?) 😅 Monelta oon kyllä kuullut ettei ne toimi.. Tässä mun rivi.
6ADD88BF-0AFD-4A80-A55F-53FA853BF491.jpeg

Suski87 hyvä että sulla toimi, mun ja monen muun kokemus on päinvastainen.
Tottakai saa silti esittää mielipiteensä vaikka se oiskin eriävä. Dpo 11 ei oo selvillä vesillä olemista, pikemminkin dpo 14 ja siitä eteenpäin.

Joo, mä luovutan. Nyt tuli haaleempi viiva ovistestiin kun jännäsin josko tulis nyt plussa mutta ei. Ovista ei siis tullut/tuu tässä kierrossa😔 voi hitto kun just aattelin et kemiallisen jälkeen olis hyvät mahikset. Viimeksikin tuli kemiallisen perään ja toinenkin raskaus aikanaan tullut. Hemmetti en muista koska viime mulla ei olis ovista ollut🤔 Mä salaa toivon et se kuitenkin oli vaikka testit tommosia. Niitä kipuja kuiteskin oli mut se voi olla et oli vaan follin kasvukipuja mut ei irronnut.

Joo, mä luovutan. Nyt tuli haaleempi viiva ovistestiin kun jännäsin josko tulis nyt plussa mutta ei. Ovista ei siis tullut/tuu tässä kierrossa😔 voi hitto kun just aattelin et kemiallisen jälkeen olis hyvät mahikset. Viimeksikin tuli kemiallisen perään ja toinenkin raskaus aikanaan tullut. Hemmetti en muista koska viime mulla ei olis ovista ollut🤔 Mä salaa toivon et se kuitenkin oli vaikka testit tommosia. Niitä kipuja kuiteskin oli mut se voi olla et oli vaan follin kasvukipuja mut ei irronnut.

Ootko varma ettei tullut plussaa silti? En mäkään saanut kunnon plussaa viimeksi kiinni, silti tärppäsi.

Tässä nää mun vertailukuvat. Rfsu:t on dpo 12 ja 13 ja olin jo aivan menettänyt toivoni, että ei se viiva vahvistu. Sitten hain apteekista yhtä herkän testin kuin pregcheck (pc oli loppu kaupasta) ja päiväpissasta tuli kunnon viiva 😄

Liitteet

• IMG20230322100502.jpg
    IMG20230322100502.jpg
    3.1 MB · Katsottu: 193
Heippa! Mä liityin kans tänne mukaan seurailemaan (ja ehkä vähän hermoilemaan?), vaikka yritys alkaa vasta toukokuussa.
Kyseessä meidän ensimmäinen, itse olen 27 v. ja mies 30 v. Hormoniehkäisy ollut käytössä vuosia ongelmitta, kerran välissä ollut taukoa jolloin kierto muistaakseni palautui heti, mutta tästä on jo aikaa.
Laskennallisesti saattaa olla, että ensimmäinen ovis jää hyödyntämättä, koska oon just arvioiduilla kp 9-15 poissa reissussa. Yritetään kuitenkin hyödyntää myös tuo kierto ja voihan se olla, että ovis ehtii vasta tulla just reissun jälkeen.:smiling-eyes:
Tarkoituksena olisi tässä kahlata myös kaikki aiemmat viestit läpi kunhan kerkeän! Kiva päästä mukaan, toivottavasti plussatuulia osuisi kohdalle niin itselle kuin muillekin :Two-hearts:

p.s. Onko kellään kokemuksia kuinka nopeasti raskauskeijulta tulee testitilaukset? Viikko mennyt eikä vielä näy...

Heippa! Mä liityin kans tänne mukaan seurailemaan (ja ehkä vähän hermoilemaan?), vaikka yritys alkaa vasta toukokuussa.
Kyseessä meidän ensimmäinen, itse olen 27 v. ja mies 30 v. Hormoniehkäisy ollut käytössä vuosia ongelmitta, kerran välissä ollut taukoa jolloin kierto muistaakseni palautui heti, mutta tästä on jo aikaa.
Laskennallisesti saattaa olla, että ensimmäinen ovis jää hyödyntämättä, koska oon just arvioiduilla kp 9-15 poissa reissussa. Yritetään kuitenkin hyödyntää myös tuo kierto ja voihan se olla, että ovis ehtii vasta tulla just reissun jälkeen.:smiling-eyes:
Tarkoituksena olisi tässä kahlata myös kaikki aiemmat viestit läpi kunhan kerkeän! Kiva päästä mukaan, toivottavasti plussatuulia osuisi kohdalle niin itselle kuin muillekin :Two-hearts:

p.s. Onko kellään kokemuksia kuinka nopeasti raskauskeijulta tulee testitilaukset? Viikko mennyt eikä vielä näy...

Mulla kesti pari viikkoa, posti sen verran hidas täällä pääkaupunkiseudulla… ja tervetuloa mukaan! Mä lopetin useamman vuoden e-pillerit lokakuussa (mullakin välissä taukoja) ja eka kierto oli anovulatorinen, eli en ovuloinut. Sittemmin oon ovuloinut säännöllisesti joka kuukausi. Eli kannattaa valmistautua myös mahdollisuuteen, että eka kuukausi pillereiden jälkeen menee keholla toipuessa :)

Kaikille vaan hox hox että noi RSFU:n testit pitäis kieltää lailla, ne pitäis vetää pois markkinoilta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Miten voi olla niin sysipaskoja testejä. Okei, ne näyttää plussaa varmasti jossain vaiheessa kun oot jo ns selvillä vesillä mut miks mainostetaan et on herkkä jne. Harmittaa todella muidenkin puolesta kyseinen testi :loudlycrying::Angry Face: muoks* en siis itse oo tehnyt näitä enää aikoihin kun en luota niihin yhtään.

Mulla on nyt vaan näitä RFSU liuskoja + yksi CB viikkodigi ja se hyvä puoli tässä on että ei edes huvita testata (nyt dpo 11) kun on epäilys siitä että näkyisikö kuitenkaan vielä mitään liuskassa, ja digiä ei halua tuhlata. 🤣

@ros4 raskauskeijulta jos tilaat pikkupaketilla tulee nopeemmin (2-4pv), kirjeenä voi mennä tosi kauan (1-2vko) kun posti on ihan superhidas jakamaan kirjepostia :(

Mä aina mietin noita herkkyyksiä että tarkoittaako se lukema sitä että paljonko HCG:tä tarvii olla että näkyy pieni haamu, vai että näkyy selkeä viiva? 🤔

@Empsu94 @Metu Hitsit tilasin kai kirjeellä, niin varmaan sit odotellaan postia vielä ens viikkoon. Ei tässä onneks kiire ole, mutta hyvä tietää että on viivettä saapumisessa, kun seuraavan kerran mahdollisesti tilailee!

Ja @Empsu94 joo hyvä pointti, lähinnä ajatus on et jos ovulaatio tulis jo ekassa niin tietysti ois kiva se hyödyntää:smiling-eyes: Toki voi olla, että kierto menee ihan sekasin eikä palaudu useampaan kkteen, mutta toivotaan parasta. Oon kans käsittänyt että kemialliset tai varhaset keskenmenot on just alkuun aika yleisiä, kun keho "valmistautuu raskauteen", ja näihinkin oon jo henkisesti koittanut valmistautua. Oma suhtautuminen on onneksi aika rento alotukseen, vaikka ajattelinkin ovulaatiota ainakin tokasta kierrosta alkaen tikuttaa (tuolla reissussa ei ehkä oikein mahdollista) :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Meillä ensikäynti takana ja ihan hyviä uutisia, lopputulemana kotiin yrittämään raskautta.

Molemmilla kaikki hyvin eikä mitään löytynyt, vaikka miehen spa luki se hypo ja oligizoospermia niin eikä mitä, näyte oli todella hyvä ja puhdas mutta vähäinen määrä mikä ei haittaa.
Oma gyne tutkimus tosi hyvä eikä mitään löytynyt.

Aukkariakaan ei tehdä vielä tai ole tarpeellinen. Konsultoivat vielä mun lile hoitavaa tahoa yms

Kun tuloksetonta yritystä takana 1-1,5v niin katotaan tilanne uudestaan (nyt 8kk takana vasta).

Nyt kp 4 eli tikutellaan ja peitot heilumaan 🙈

Voi huokaista helpotuksesta tässä vaiheessa kun maalailin jo piruja seinälle et tulee ”tuomio” ettei voida lapsia ikinä saada.

Anteeksi jos tämä hehkutus lannistaa muita.
Kopsasin tän saman tekstin Lapsettomuus salaisesta ryhmästä tännekkin

@Jefar hyvä että saitte (suht) puhtaat paperit ja homma jatkuu! Kp4 on kyl tooosi aikaisin, kuinka pitkä sun kierto on yleensä ollut? Yleensä suositus on 28pv kierrolla että kp10 rupee tikuttelemaan, kp8 jos käyttää tupladigitestiä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: ei tikuttelusta tai peiton heiluttelusta toki haittaa ole, mutta se on helppo sudenkuoppa langeta että tosi aikaisin kierrossa aloittaa tallettelun "suorittamisen" ja sit loppuu puhti kesken ennen kun rupee olee oikeasti hedelmälliset ajat. Että jos peiton heiluttelu kiinnostaa niin siitä vaan heiluttelemaan, mutta jos tuntuu yhtään suorittamiselta niin säästelisin sitä myöhemmälle :red-heart:

Takaisin