Raskaaksi 2023

Jatkan aamuiseen stooriin..Mitähän nyt sitten. Tosiaan Dpo 12 ehkä tänään. Aamuinen varhainen rfsu nega. Nyt aamupäivän jälkeen kirkasta verta hiukan. Tämä kuitenkin vasta pupuiluhommien jälkeen..meinas olla kuivat paikat mutta liukkari korjasi tilanteen, joten en usko että siitä on.

Menkat ehkä vasta ensi to tai pe jos menisi vanhalla kierrolla.

Mitäs tää nyt sit olis? Kiinnittymisvuotoa tuskinpa tässä vaiheessa enää...aika myöhäisessä vaiheessa. Kemiallinen? Mut ei oo näkyny kahdessa testissä mitään (dpo 9 ja 12)

Mua ihmeen vähän jännittää se, että tulis nyt sitten neljäs sektio 🤔 Tosin sen jännitys voi tulla sit ku on raskaana, mut ainakin on ns. lääkärin lupa neljänteen sektioon, sillä 2014 kysyin leikanneelta lääkäriltä onko lupa neljänteen, niin hän sanoi, että ei pitäisi olla esteitä, sillä kohtu on hyvässä kunnossa ja ei ole kiinnikkeitä 😊👍🏻

Ei vieläkään ovisplussaa ellei se ollut silloin kp8. Nyt on tullut vähän limoja joten se vois tarkoittaa et se oli kp8 ja nyt olis ovis kun tänään siis kp10. Mutta mä jatkan tikuttelua vaikka ei tästä mitään kuitenkaan tuu🤬 ollut semmonen veetutus päivä taas tänään, hitto vahdata koska pitäs nusiskella /tuijotella jotain hiton tikkuja.

Heips kaikille. Löysin tieni tänne vasta. Eli ollaan miehen kanssa viime kesästä yritetty pientä yhteistä meidän perheeseen. Onnellisesti oltiinkin raskaana mutta tammikuussa rv11+1 todettiin meidän enkelin menehtyneen rv8+4. 💔 Ollaan minä 35 ja mies 32 vuotiaat Asutaan Tampereella. Perheeseen kuuluu omat 9v ja 3v lapset ja miehen 7v, 4v ja 2v lapset. Jälleen jännätään ja toivotaan että pieni yhteinen saataisiin ❤️

Ei vieläkään ovisplussaa ellei se ollut silloin kp8. Nyt on tullut vähän limoja joten se vois tarkoittaa et se oli kp8 ja nyt olis ovis kun tänään siis kp10. Mutta mä jatkan tikuttelua vaikka ei tästä mitään kuitenkaan tuu🤬 ollut semmonen veetutus päivä taas tänään, hitto vahdata koska pitäs nusiskella /tuijotella jotain hiton tikkuja.

Joskus se helpottaa kun ei vaan tikuttele, yrittää vaan säännöllisiä yhdyntöjä.

Me e tai minä en tikutellut 2-3kk tässä välissä ja helpotti stressiä mut ei sitä plussaa vieläkään näy eikä kuulu.
Nyt tän kierron alotin taas salaa tikuttamisen et ois sinne polille jotain kertoa

Jefar , voi itku 😕 Täällä tullaan peräs aivan varmana....

Eipä täällä odotuksetkaan kovin korkealla ollut 😏

Naurattaa et ei täs tarvi näköjään kun miettiä testin tekemistä niin hanat aukeaa 😂

Just mietin et jos huomenna aamulla tekis pois alta 🙈

Keskenmeno vuoto tais olla lyhyt. 5 päivää kesti. Tänään ihan vaan tosi hentoa tiputtelua. Huomenna ois ultra ja katotaan, että onhan kaikki lähtenyt pois.
Sit eikun uutta yritystä kehiin. Kuukautisia ei meinattu odottaa välissä vaan jatketaan ilman kondomia ja katsotaan miten käy.

Testejä ostin jo et voi seurata hormonin vähenemistä. Tänään viikko oireiden loppumisesta. Ihan piti alottaa tänään seuraamaan hormonin laskemista testeillä. Tasavahvat vielä tällä hetkellä, viikon päästä katotaan uusiksi. Mielenkiintoista seurata miten nopeasti raskaushormoni alkaa poistumaan elimistöstä.

Ja toivotaan et alkaa sit jo mahdollisimman nopeasti nousemaan hormonitasot uudestaan 😊

Keskenmeno vuoto tais olla lyhyt. 5 päivää kesti. Tänään ihan vaan tosi hentoa tiputtelua. Huomenna ois ultra ja katotaan, että onhan kaikki lähtenyt pois.
Sit eikun uutta yritystä kehiin. Kuukautisia ei meinattu odottaa välissä vaan jatketaan ilman kondomia ja katsotaan miten käy.

Testejä ostin jo et voi seurata hormonin vähenemistä. Tänään viikko oireiden loppumisesta. Ihan piti alottaa tänään seuraamaan hormonin laskemista testeillä. Tasavahvat vielä tällä hetkellä, viikon päästä katotaan uusiksi. Mielenkiintoista seurata miten nopeasti raskaushormoni alkaa poistumaan elimistöstä.

Ja toivotaan et alkaa sit jo mahdollisimman nopeasti nousemaan hormonitasot uudestaan 😊
Mulla tyhjennysvuodon alettua 11 päivää ja testi oli nega. Tosiaan ultran jälkeen alko tyhjeneen heti itekseen.

Pitkästä aikaa - voimahalit ja pahoittelut keskenmenoista ja uusista kierroista 😔

Sitten vähän omanapailua, menkkojen piti flon mukaan alkaa viime maanantaina mutta oli tuntemukset että ovat alkamassa niin ei tullut testailtua, eilisen puolella heräsin siihen että hei ei niitä menkkoja ole tullut vieläkään - kierto oli käytännössä täysin oireeton lukuunottamatta naaman räjähtämistä ja oireilevia polvia. Tein sitte iltapäivällä vain alle 2 h pidätyksellä pc:n testin. Aamulla vissiin testattava vielä digi 🙉🤭

Liitteet

• B585C787-0086-456B-84F1-1D7D31D576B2.jpeg
    B585C787-0086-456B-84F1-1D7D31D576B2.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 213
Tsemppiä uuteen kiertoon / epäselvään tilanteeseen Empsu, muillekin uuteen kiertoon joutuneille pahoittelut ❤️

Täällä dpo n. 8, juilii säännöllisen epäsäännöllisesti toispuolisesti alavatsaa keltarauhaskivun omaisesti, mutta tätä on kyllä ollut negakierroissakin. Vielä pitäisi muutamia päiviä jaksaa ennen kuin viitsin testata. 🤐
Jees se siitä malttamisesta, dpo 9 ja RFSU:n liuska tietenkin puhdas nega. 😄 Eli en tullut hullua hurskaammaksi...

Ultrassa käyty. Kohtu hienosti tyhjentynyt. Nyt eikun uutta matoa koukkuun. 😅

Kylläpä voi oma kroppa taas trollailla ja maksimoida menkkakurjuuden 😑☹️ Mulla siis tuli lauantaiaamuna (menkkojen tavallisena alkupäivänä) pyyhkiessä hiukan "vanhaa" verta. Oletin olevan kp1. Mutta siihen se vuoto sitten loppuikin, eikä koko viikonloppuna tullut enää pisaraakaan.

Ja tuohan tietty sai varovaisen toiveen heräämään...

Kunnes tänä aamuna (tämän räntäpaskamaanantain kunniaksi..) alkoi tiputella kirkasta verta. Eiköhän ne hanat aukee kunnolla tänään. V*tuttaa prkl kaikki...

@IiJa-99 En osaa sanoa, mutta aika yleistä ilmeisesti myös se että dpo12 vasta näkyy haamua. Syyskuisissa on yksi, joka aloitti mun kanssa samoihin aikoihin tätä yrittämistä hän plussasi dpo12 vasta. Mun kemiallinen näkyi myös vasta dpo12 - mutta noh, kemiallinen.

Täällä on tänään varmaan dpo1, lämmöt noussut. Aika ”huonot” tallattelut taustalla, eli -6 ja -3. Mutta tuolla -3 pitää nyt elää :)
Älkää unohtako mun tuoretta settiä ;) vaikka en siis tiedä koska ovis oli niin plussa oli aivan haaleista haalein kp 31 ja 32 vielä...vasta kp 35 alko olee vahvempi mielestäni ja nyt kuitenkin ihan ultrassa todettu jo kohdussa joku alku, tosin, viikot heittää n.viikolla ja menen kontrolliin vielä loppuviikosta et josko ois sinne pussiin kasvanut elämää :)

Ovumia käynti takana!

Nyt ei tehty siemennesteanalyysia koska ovitrelle ollu käytössä vasta helmikuun alusta ja testot kerkes putoo sen edellisen lääkkeen kanssa niin sovittiin että toukokuussa käydään ottamassa uusi analyysi.

Mut ultrattiin sekä miehen nyytit.
Mulla oli siellä oikea munasarja piilossa joka löytyi vatsan päältä mutta sitten ei pystynyt laskee kunnolla . Vasemmassa taas löytyi yli kymmenen rakkulaa ja yksi 12mm munasolu ja limakalvo oli 6-7mm. Eli tänään kp12 ja ovulaatio ehkä siinä 14-15. Joten oikein hyvältä kuulemma näytti. Ei löytynyt kystia tai polyyppeja. Eli nyt voi hyvillä mielin odotella että miehellä ne siittiöt palautuu.

Miehen nyyteistä ei löytynyt mitään mistä pitäisi olla huolissaan ❤

Nyt odotellaan b lausunnon saapumista kelaan ja toivotaan että se menee läpi. Sitten lääkäri kirjoittaa meille sen gonal f:än.

Aikaa meni pari tuntia kun käytiin asiat läpi. Käynti maksoi 214€. Mä olin varautunut yli 500€ 😅 joskus tämmönen yllätys .

Tulis nyt se b lausunto pian.

Lääkäri oli ihan mahtava muuten!

Ovumia käynti takana!

Nyt ei tehty siemennesteanalyysia koska ovitrelle ollu käytössä vasta helmikuun alusta ja testot kerkes putoo sen edellisen lääkkeen kanssa niin sovittiin että toukokuussa käydään ottamassa uusi analyysi.

Mut ultrattiin sekä miehen nyytit.
Mulla oli siellä oikea munasarja piilossa joka löytyi vatsan päältä mutta sitten ei pystynyt laskee kunnolla . Vasemmassa taas löytyi yli kymmenen rakkulaa ja yksi 12mm munasolu ja limakalvo oli 6-7mm. Eli tänään kp12 ja ovulaatio ehkä siinä 14-15. Joten oikein hyvältä kuulemma näytti. Ei löytynyt kystia tai polyyppeja. Eli nyt voi hyvillä mielin odotella että miehellä ne siittiöt palautuu.

Miehen nyyteistä ei löytynyt mitään mistä pitäisi olla huolissaan ❤

Nyt odotellaan b lausunnon saapumista kelaan ja toivotaan että se menee läpi. Sitten lääkäri kirjoittaa meille sen gonal f:än.

Aikaa meni pari tuntia kun käytiin asiat läpi. Käynti maksoi 214€. Mä olin varautunut yli 500€ 😅 joskus tämmönen yllätys .

Tulis nyt se b lausunto pian.

Lääkäri oli ihan mahtava muuten!
Ei kyllä tosiaan kuullosta pahalta hinnalta, kun molempia tutkittu👀 saako kysyä että missä firmassa kävitte?
Hienoa että tuli hyviä uutisia👏🏻

Takaisin