Raskaaksi 2022

Tässä hei konkreettisesti syy miksi ne rfsu testit kandee jättää hyllylle. Samaan pissaan upotettu nämä. Joskus antaa tämmösen näköistä ku ei ole raskaana ja sit raskaana noin haaleaa vaikka toinen muka saman vahvuinen jo noin tumma. Eli ihan sus testi.....

Eli kumpi on rfsu ja mikä merkki toinen?
 
Dpo8 tänään. Piti mennä ulos ottaa kuva ku sisällä on nii pimeetä 😅
Omaan taas hyvät viivalasit, mutta itseeni en voi luottaa taaskaan 🙈
 

Liitteet

  • 9AC3A728-8C15-4277-B25D-EFC4E25324F5.jpeg
    9AC3A728-8C15-4277-B25D-EFC4E25324F5.jpeg
    683.6 KB · Katsottu: 143
Toi rfsu normitesti on tosi epäherkkä, mutta mä en ainakaan koskaan oo saanut sillä minkäännäköistä viivaa ilman raskautta. Ei sovi aikaiseen testaamiseen, mutta en pidä muuten ihan huonona.
 
@Kuuttituutti ja @Kaino-Vieno juu nois 8n pointtinsa. Lähinnä vaan mietin häiritseekö mahdollinen ab kuuri ovista🙈 kun tää on vika hyödynnettävä luomuovis ja pitäs tulla ennen 15.12.

Mulla ei häirinnyt, söin antibioottikuurin kierrolla kun raskaaksi tulin. Vikan tabletin tyylii oviksen aikoihin ehkä. Mut varmasti täski voi eroja olla! 😊
 
Näkyy ❤️ itse sain tommosen su illalla mihin en vielä uskonut ja näkyi testin kuivuttua vasta selkeämmin.. Oli sit ma aamuna paljon näkyvämpi

Toi rfsu normitesti on tosi epäherkkä, mutta mä en ainakaan koskaan oo saanut sillä minkäännäköistä viivaa ilman raskautta. Ei sovi aikaiseen testaamiseen, mutta en pidä muuten ihan huonona.
Joo mutta siis näkee eron tossa että pc on noin tumma jo kun tossa ihan hailura rfsu samasta pissasta. Ja ite oon saanu tota vastaavan joskus ku kaikki muut oli negoja ja en ollut raskaana.
 
Onnea plussanneille ❤️

Täällä pidetty vähän hiljaiseloa, oli aika hyvä fiilis tästä kierrosta mutta niin vaan näköjään tämä päivä näyttäisi kääntyvän kp1. Ovis ollut tässä kierrossa kyl tosi aikaisin, taidettiin siitä kuitenkin vähän myöhästyä kun en tikuttanut. No vielä mahdollisuus saada plussa tänä vuonna, kun uusi kierto käynnistyy nyt. Tässä kierrossa tulee kyllä taas tikut käyttöön.
Tsemppiä kaikille vielä loppuvuoteen.
 
Mun piti odottaa digin kanssa huomiseen aamuun, mutta en malttanut. Kyllä se aamun testi oli ihan oikea haamu 🙈
Wau! Mulla näytti vasta dpo 12 aamulla tän tuloksen ni ehdin jo huolestua ku aiemmin mullakin näyttänyt hyvissä ajoin ku muut vielä iha hailuja..(nyt ku eka haamu dpo10 ilta) Onnea 🥰
 
Juu kyllä hoidan sen visurin poiston nyt pois alta. Tuli ab kuuri tai ei ja vaikutti tai ei. Eipä sitö plussaa ny muutenkaan oo kuulunu eikä odotukset plussasta ennen ivf ole korkeel muutenkaa. Tuleepa vaan liikaa spekuloitua näitä mahdollisesti vaikuttavia asioita.
Ens viikon vkl juhlistan myös kolmekymppisiä ja ajattelin myös holia nauttia, vaikka muuten en hirveästi tässä yrityksen aikana ookkaa juhlinu. Kerran sitä 30v täyttää ja oon kipeesti just tommosen tarpeessa tän tuskasen yrityksen pitkittyessä.
 
Juu kyllä hoidan sen visurin poiston nyt pois alta. Tuli ab kuuri tai ei ja vaikutti tai ei. Eipä sitö plussaa ny muutenkaan oo kuulunu eikä odotukset plussasta ennen ivf ole korkeel muutenkaa. Tuleepa vaan liikaa spekuloitua näitä mahdollisesti vaikuttavia asioita.
Ens viikon vkl juhlistan myös kolmekymppisiä ja ajattelin myös holia nauttia, vaikka muuten en hirveästi tässä yrityksen aikana ookkaa juhlinu. Kerran sitä 30v täyttää ja oon kipeesti just tommosen tarpeessa tän tuskasen yrityksen pitkittyessä.
Joo, suosittelen kans, että hoitaa tuon viisurin kuntoon. Pienempi riesa se on poistaa kuin kärvistellä sitten mahdollisesti kipuilevan hampaan kanssa, kun ei voi mahdottomasti kipulääkkeitä syödä, jos tärppi käy (ja voihan ne sotkee oviksenkin). Lähtökohtaisesti eivät mun kokemuksen mukaan kirjoita antibioottikuuria, ellei oo jotain erityistä syytä.
 
Jaahas, eipä tullutkaan sitten kp1 ainakaan vielä.
Siis tulee vaan tollasta rusehtavaa vv:tä😳 ja siis sitäkin vaan pyyhittäessä. Yleensä mulla alkaa kyl menkat ihan kunnolla kun on ensimmäiset punaiset paperissa. No ehkäpä ne sitten alkaa kunnolla huomenna. Jos ei niin kai sitä vois jonku testin uittaa sitten.
 
Jaahas, eipä tullutkaan sitten kp1 ainakaan vielä.
Siis tulee vaan tollasta rusehtavaa vv:tä😳 ja siis sitäkin vaan pyyhittäessä. Yleensä mulla alkaa kyl menkat ihan kunnolla kun on ensimmäiset punaiset paperissa. No ehkäpä ne sitten alkaa kunnolla huomenna. Jos ei niin kai sitä vois jonku testin uittaa sitten.
Täällä jännitellään sun puolesta! 🤞🤞
 
Takaisin
Top