Raskaaksi 2022

Eikös dpo9 oo viel suht aikaista, jospa se näyttäisi posia pari päivää myöhemmin? 🤞
Onhan se joo aikaista, se vaan kun omalla kohdalla vaikea uskoa että viikko ois mitään tehnyt niille siittiöille. Me siis oltiin analyysissa viikkoa ennen ovista ja nollaa näytti. Tästä syystä siis toiveet ei niin korkeella, mutta testaaminen on vaan niin kivaa. On siinä kuitenkin jotain jännää vaikka en uskokaan mahdollisuuksiin.
 
Hitsin häiritsevä kun koko aamun ollut elohiiri vatsalla vasemmalla tuossa kylkiluiden alla. Ihan kun potkut, mut ei voi olla sitä, mut samalta tuntuu. Aamulla rintoja vähän kihelmöi. Flo sovellukseen oon oireita kirjoittanut ja noin 2 viikkoa sitten ollut paineen tunnetta ja tukkimista alavatsalla. Pitäisköhän taas vaihteeksi ostaa testejä 😅
 
Eiköhän kohta uskalla lopettaa tän testailun... 🙈 Ylempi dpo 15 ja alempi dpo 16 aamut muistelen ettei yhdessä vrk aina vahvistu tikut..
 

Liitteet

  • Screenshot_20221203_134646.jpg
    Screenshot_20221203_134646.jpg
    154.1 KB · Katsottu: 50
Oih onnea monelle plussannelle täällä :red-heart:


Mittaako joku täällä leposykkeitä ja onko sillä ylipäänsä mitään merkitystä? Luovutin aika nopeaan sen seuraamista, kun ehkäisypillereiden aikana leposyke oli säännöllisesti 48-50. Lopetettuani pillerit 2kk sitten leposyke on keskimäärin 56-62, älytöntä vaihtelua ja todella korkeaa aikaisempaan verrattuna. Oura huutaa joka aamu että menehän siitä palautumaan. :Face With Tears Of Joy: Seurilen nyt vaan BBT:tä Ouran avulla.
 
Oih onnea monelle plussannelle täällä :red-heart:


Mittaako joku täällä leposykkeitä ja onko sillä ylipäänsä mitään merkitystä? Luovutin aika nopeaan sen seuraamista, kun ehkäisypillereiden aikana leposyke oli säännöllisesti 48-50. Lopetettuani pillerit 2kk sitten leposyke on keskimäärin 56-62, älytöntä vaihtelua ja todella korkeaa aikaisempaan verrattuna. Oura huutaa joka aamu että menehän siitä palautumaan. :Face With Tears Of Joy: Seurilen nyt vaan BBT:tä Ouran avulla.
No mulla heti alussa nousi leposyke ihan huomattavasti ja nyt ihan hurja välillä.. Etenki ku istuu autossa.. Ja nousee hurjaksi iha vaa jos vaikka imuroin. Seurailen älykellolla sykkeitä
Jäi siis muiden oireiden ilmaantuessa vrk keskikeposyke jotain lähempänä 90 vaikka normaalisti oli 60-70 ja öisin laski jopa 48 nyt alimmillaan 55 käy harvoin yöllä edes
 
Mulla on syksyn aikana lepo syke noussu ihan hirvittäväksi myös. Sydän hakkaa illalla ku käyn nukkuu ja syke on joku 80-90 . Mut sit mulle selvisikin et on kilpirauhasen liiketoimintaa. Mikä kiihdyttää kehoa. Eli mun lepo syke sekoilu selittyy sillä
 
Muokattu viimeksi:
Olikohan tää nyt kuudes. Kaksi varhaista keskenmenoa ollut tänä vuonna, ja valitettavasti kauhea pelko nytkin siitä, että ihan kohta tämäkin menee kesken. Nyt tosin plussa tuli jo tosi aikaisin, jospa se olisi hyvä merkki ja tällä kertaa olisi parempi tuuri.

Oireita. Mulla oli aamulla huono olo, siis ihan oikein semmonen oksettava. Mut mahdanko vaan kuvitella, voisko se näin aikaisin jo alkaa 😂 ja semmosta pistelyä / kihelmöintiä tuntuu kohdussa, vähän niinkuin menkkakipuja mutta ei kuitenkaan.
 
Antzeliina, testaa ihmeessä 😍😍😍

Pahabarbi, oi no ei ihme että ahdistaa.. kannattaa mennä varhaisultraan. Mä menin tokasta kun siinä aiemmin oli keskeytynyt keskenmeno.. niin kyllä se paljon huojensi mieltä, kun näki sykkeet siinä rv7 jo. Uskon että teillä menee kaikki hyvin nyt 🥰

Mä en saa tätä vauva-asiaa pois mielestä oikein yhtään..kaipaus on niin suuri!
 
Mamiksx4, oletko siis aiemmat lapset saanut saman miehen kaa, mutta hänen siittiöntuotannolle nyt tapahtunut jotakin? Onko hoitoihin meno vaihtoehtona?
 
Mamiksx4, oletko siis aiemmat lapset saanut saman miehen kaa, mutta hänen siittiöntuotannolle nyt tapahtunut jotakin? Onko hoitoihin meno vaihtoehtona?
Olen joo. Nuorimman jälkeen 2013-14testotasot laski ja aloitettiin korvaushoito. Se tekee sen ett oma testotuotanto loppuu ja samoin siittiötuotanto. No mä kuvittelin ett ä palautuisi nopeammin. Mies realistisempi ja sanoo et voi mennä 1-2vuottakin.

Tällä hetkellä koitetaan saada siis oma testotuotanto nousemaan lääkkeellä ja sitä kautta sitten siittiötuotanto.

Eli nyt täytyy odottaa vaan vielä.
 
Mulla kp 28, oviksesta ei tietoa, voi olla että aloin tikuttamaan liian myöhään tai sitten se oli silloin viikonloppuna kun oltiin reissussa ja unohdin ovistestit kotiin...
Tietty kuvittelen kaikkia oireita, mm. hajuaisti tuntuu herkemmältä ja rinnat vähän arat jne. Tänään aamulla testissä näkyi testiajalla viivanpaikka, en oo ikinä ennen spotannut sitä. Ärsytti kyllä.
 
Takaisin
Top