Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eikös dpo9 oo viel suht aikaista, jospa se näyttäisi posia pari päivää myöhemmin?Jaapajaa, dpo9 tikku nega. Ei tässä muutaku testaamisen ilosta.
No sen tietää mitä sitä puuhaillaan taas joululomalla babymaking time.
Joskos sitä sais uuden vuoden jälkeen ilouutisia.
Onhan se joo aikaista, se vaan kun omalla kohdalla vaikea uskoa että viikko ois mitään tehnyt niille siittiöille. Me siis oltiin analyysissa viikkoa ennen ovista ja nollaa näytti. Tästä syystä siis toiveet ei niin korkeella, mutta testaaminen on vaan niin kivaa. On siinä kuitenkin jotain jännää vaikka en uskokaan mahdollisuuksiin.Eikös dpo9 oo viel suht aikaista, jospa se näyttäisi posia pari päivää myöhemmin?
OnneaMun piti odottaa digin kanssa huomiseen aamuun, mutta en malttanut. Kyllä se aamun testi oli ihan oikea haamu
No mulla heti alussa nousi leposyke ihan huomattavasti ja nyt ihan hurja välillä.. Etenki ku istuu autossa.. Ja nousee hurjaksi iha vaa jos vaikka imuroin. Seurailen älykellolla sykkeitäOih onnea monelle plussannelle täällä
Mittaako joku täällä leposykkeitä ja onko sillä ylipäänsä mitään merkitystä? Luovutin aika nopeaan sen seuraamista, kun ehkäisypillereiden aikana leposyke oli säännöllisesti 48-50. Lopetettuani pillerit 2kk sitten leposyke on keskimäärin 56-62, älytöntä vaihtelua ja todella korkeaa aikaisempaan verrattuna. Oura huutaa joka aamu että menehän siitä palautumaan. Seurilen nyt vaan BBT:tä Ouran avulla.
Olen joo. Nuorimman jälkeen 2013-14testotasot laski ja aloitettiin korvaushoito. Se tekee sen ett oma testotuotanto loppuu ja samoin siittiötuotanto. No mä kuvittelin ett ä palautuisi nopeammin. Mies realistisempi ja sanoo et voi mennä 1-2vuottakin.Mamiksx4, oletko siis aiemmat lapset saanut saman miehen kaa, mutta hänen siittiöntuotannolle nyt tapahtunut jotakin? Onko hoitoihin meno vaihtoehtona?
Pregcheckin liuskalla, ja siinä ei ollut kyllä väriä. Toki varmasti testaan uudestaan parin päivän päästä mutta en usko että oli haamu.@Kaino-Vieno millä testillä testasit? Toivotaan ettei olisi viivanpaikka vaan haamulainen.