Jefar, onpa hyvä, että selvisi tuo lääkeasia! Nyt se ainakin jatkossa pois hedelmällisyyttä heikentämästä.
EmNA33, teille tulee ihana katras
Vautsi miten elämä yllätti! Mun mielestä se yhteinen lapsi kyllä tekee teistä tiiviimmän perheen. Sitä mäkin toivon ja odotan, että tulee vielä enemmän se perheen tuntu tämän nykyisen miehen kanssa. Vaikka hän on super ihana näiden mun lastenkin kanssa.
Tiesittekö, että buranan tai muun tulehduskipulääkkeen käyttö voi myös estää ovulaation? Raskautta toivoessa kannattaa suosia Panadolia. Munasolun irtoaminen on tosiaan eräänlainen tulehdustila elimistölle.
Mulla on ollut aika paljon raha-ahdistusta kun tuli ylimääräinen meno tässä, autossa korjattavaa ja pörssisähkö nyt niin kallis.. hitsi aloin surkutella taas näitä kasvaneita elinkustannuksia..että onko varaa sitten olla riittävän kauan kotona pienen kanssa..haluaisin olla kotona 2v. Tarvii nyt säästää kaikki minkä pystyy. Sitten kun kolmas lapsi tulee.. niin aika pian tarvisi muuttaa isompaan kotiinkin.. onneksi imetys on aina onnistunut, mutta kertisvaipatkin on aika kalliita.. pohtiiko kukaan muu näitä käytännön asioita vai pystyttekö menemään hyvillä mielin vauvatoiveen ja Elämän kannattelemana?