Raskaaksi 2022

Nyt sitten ällövaroitus jos ei halua lukea liikaa alapään limatilanteesta 😄 Mutta. Alan olla jo vähän huolissani, että onko mulla nyt joku ongelma tuolla alapäässä. Olin ihan varma, että menkat alkoi, kun tuntui että jotain ihan holahti housuihin. No, ei olleet, mutta pyyhkiessä ihan jääääätävä määrä kirkasta limaa ja nyt se oli lievästi kellertävää osakseen, vähän räkämäistä 😵‍💫 en oo eläissäni huomannut tollasta olevan. Oisko hyvä soittaa johonki gynelle, on kuitenkin sitä jomottelevaa alavatsakipuakin 😕 onko kokemuksia moisesta?

Nyt sitten ällövaroitus jos ei halua lukea liikaa alapään limatilanteesta 😄 Mutta. Alan olla jo vähän huolissani, että onko mulla nyt joku ongelma tuolla alapäässä. Olin ihan varma, että menkat alkoi, kun tuntui että jotain ihan holahti housuihin. No, ei olleet, mutta pyyhkiessä ihan jääääätävä määrä kirkasta limaa ja nyt se oli lievästi kellertävää osakseen, vähän räkämäistä 😵‍💫 en oo eläissäni huomannut tollasta olevan. Oisko hyvä soittaa johonki gynelle, on kuitenkin sitä jomottelevaa alavatsakipuakin 😕 onko kokemuksia moisesta?
Ootko tehny raskaustestii 🤗

Negoja pari, digin viimeks tänään aamulla. Dposta ei oo vaan mitään tietoa, kun niin epäsäännöllinen ja pitkä kierto. Mutta ainoa millon puuhailtu ilman ehkäisyä on 18.11, että en tiä pitäskö näkyä jo testissä jos ois 🤔
Nii okei. Aattelin ku raskaana vois olla mitä vaa outoa valkovuotoa 🧐 toivotasn et selviää mikä on tai et testi kohta ois positiivinen. 🤗

Ootko tehnyt ovistestiä? Se mulle tuleee tässä myös mieleen.

Kuulostaa ovislimoilta 🤔
Mulla tollanen irtoaa ennen sitä ovista pari päivää ennen kunnon klöntti ja sit kirkastuu ja alkaa ovis plussatkin sen jälkeen. Ja myös jomottelee silloin

Toki voihan myös raskaudesta johtua 🤞🏽

Mulla täällä menkat kp3 ja vuitaa runsaasti edeleen, AINA ekat 2 päivää ihan järkyttävät kivut ja vuodot ja sit alkaa rauhottuu. Mikään ei niihin kipuihin meinaa auttaa.
Onneks ens viikolla mulla lääkäri näistä.
Luin tossa muuten et lääke jota oon käyttäny me kkakipuihin (ketesse) voi aiheuttaa hedelmällisyysongelmia, oon sit varmaa ite aiheittanu itelleni hallaa ettei raskaus onnistu 😭😭😭

Liitteet

• 3C383168-D2C4-491A-B3B7-2CC71A959D54.png
    3C383168-D2C4-491A-B3B7-2CC71A959D54.png
    212.8 KB · Katsottu: 73
  • FDBB5E39-1276-475B-B37E-28307D05F07A.png
    FDBB5E39-1276-475B-B37E-28307D05F07A.png
    532.4 KB · Katsottu: 73
Miten toi flo oikein toimii?
Syötin mun kaikki tän vuoden kierrot siihen ja näytti ovikset 4kk ajalta ihan eri päiville mitä ovistikut näytti 🤷🏻‍♀️
Merkkaan mun menkat puhelimen omaan sovellukseen sekä älykellon sovellukseen myös

Miten toi flo oikein toimii?
Syötin mun kaikki tän vuoden kierrot siihen ja näytti ovikset 4kk ajalta ihan eri päiville mitä ovistikut näytti 🤷🏻‍♀️
Merkkaan mun menkat puhelimen omaan sovellukseen sekä älykellon sovellukseen myös
Sinne merkataan se ovis myös , voit valita sinne mitä haluat merkata. Muuten se tekee ne omat ennustukset . Jos luteaali sama niin senkin voi asetuksiin vaihtaa jos Flo ennustaa eri luteaalilla menkkoja.

Kierukan poistosta 29 päivää. Ei näy menkkoja eikä plussaa. Saa nähdä miten pitkään menee ennen kun ensimmäiset menkat tulee. Kierto ollut ennen kolmatta lasta jopa 72 päivää, et ei auta kun odotella. 😬 Toivotaan ettei menkat alakaan vaan tulisi plussa.

Kierukan poistosta 29 päivää. Ei näy menkkoja eikä plussaa. Saa nähdä miten pitkään menee ennen kun ensimmäiset menkat tulee. Kierto ollut ennen kolmatta lasta jopa 72 päivää, et ei auta kun odotella. 😬 Toivotaan ettei menkat alakaan vaan tulisi plussa.
Oho, sulla on kyllä kierrolla pituutta kans 🙈 täälä vähä sama tilanne, ei menkkoja eikä plussaa näy 🤔

Tohon omaan limaneritykseen vielä, niin luin paljon keskustelupalstoja, joissa ollu ihan alkuraskaudessa samanlaista vuotoa kun mulla. Ei yhtään herätä toiveita 😂

Nyt sitte alkaa tää ihme pelkoilu et meneekin kesken sit ku oikeesti eka tajuaa että on raskaana. Huoh on tämä ihme touhua 🙈😅🤔 eilen oireettomampi ilta ni tuli heti semmonen "aha se oliki vissii siinä..."

Tänään dpo 14 kp 28 ja menkat alkaneet dpo 13-14 aina. Kai siel joku suht tiukasti kii on.. Toivotaan

Ja näin jo mielessäni kuinka testi on haaleampi aamulla jo. No ei ollut onneksi.. Ei ollut enää kun tää apteq ja digi(jonka tein sen pirun tunteen takia...) ja iha varmaan haen tänää pc testejä millä on parempi musta seurata sitä vahvistumista.. Myöhemmin yks digi jos enää sitte. Mielenkiinnosta saatan ostaa rfsu koska haluan nähä näyttääkö ne edelleen paljon haaleampaa ku muut ku raskaana ja joskus turhia poseja kun ei oo ollu raskaana

Liitteet

• Screenshot_20221201_082301.jpg
    Screenshot_20221201_082301.jpg
    371.9 KB · Katsottu: 79
Oho, sulla on kyllä kierrolla pituutta kans 🙈 täälä vähä sama tilanne, ei menkkoja eikä plussaa näy 🤔

Tohon omaan limaneritykseen vielä, niin luin paljon keskustelupalstoja, joissa ollu ihan alkuraskaudessa samanlaista vuotoa kun mulla. Ei yhtään herätä toiveita 😂
Täältä lisää toivoa.. Mulla on kans nyt semmosta runsasta vv ja ollut aiemmissa myös alussa. Just et tuntuu kuin alkais verinen vuoto ja menee oikein tarkistaa asiaa... 😅 Sitte välillä se onki semmosta tahmeaa... 🤔

@EmNA33 nonnii 😂🤞 toki oon edellisistäkin lapsista tehny testin vasta joskus reilu 2 viikkoa oviksen jälkeen ja tullut sillon vasta haamu, mutta kuitenkin täysin selvä sellainen. Jos nyt ei sunnuntaina oo plussaa eikä menkkoja nii heitän kirveen kaivoon raskauden suhteen ja soitan lääkäriin 🤭

Sinne merkataan se ovis myös , voit valita sinne mitä haluat merkata. Muuten se tekee ne omat ennustukset . Jos luteaali sama niin senkin voi asetuksiin vaihtaa jos Flo ennustaa eri luteaalilla menkkoja.

Kiitos vinkistä. Nyt kun syötin luteaalin niin osui kyllä kohdilleen! Yks kierto heitti vaan päivällä

Jefar, onpa hyvä, että selvisi tuo lääkeasia! Nyt se ainakin jatkossa pois hedelmällisyyttä heikentämästä.

EmNA33, teille tulee ihana katras 😍 Vautsi miten elämä yllätti! Mun mielestä se yhteinen lapsi kyllä tekee teistä tiiviimmän perheen. Sitä mäkin toivon ja odotan, että tulee vielä enemmän se perheen tuntu tämän nykyisen miehen kanssa. Vaikka hän on super ihana näiden mun lastenkin kanssa.

Tiesittekö, että buranan tai muun tulehduskipulääkkeen käyttö voi myös estää ovulaation? Raskautta toivoessa kannattaa suosia Panadolia. Munasolun irtoaminen on tosiaan eräänlainen tulehdustila elimistölle.

Mulla on ollut aika paljon raha-ahdistusta kun tuli ylimääräinen meno tässä, autossa korjattavaa ja pörssisähkö nyt niin kallis.. hitsi aloin surkutella taas näitä kasvaneita elinkustannuksia..että onko varaa sitten olla riittävän kauan kotona pienen kanssa..haluaisin olla kotona 2v. Tarvii nyt säästää kaikki minkä pystyy. Sitten kun kolmas lapsi tulee.. niin aika pian tarvisi muuttaa isompaan kotiinkin.. onneksi imetys on aina onnistunut, mutta kertisvaipatkin on aika kalliita.. pohtiiko kukaan muu näitä käytännön asioita vai pystyttekö menemään hyvillä mielin vauvatoiveen ja Elämän kannattelemana?

Takaisin